כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
הבנתי כמעט את כל הפרק בתנועה בקו ישר חוץ מקטע מעצבן: איך אני בונה משוואה לגופים שיוצאים מאותה נקודה בהפרשי זמן שונים? לדוגמא: אבן משוחררת ממנוחה מראש צוק, ושנייה אחת לאחר מכן נזרקת מאותו מקום אבן שנייה כלפי מטה במהירות התחלתית שגודלה 12 מ/ש. כעבור כמה זמן מרגע זריקת האבן השנייה היא משיגה את הראשונה? איך אני בונה משוואה לכזה דבר? איך אני מבטא את "נזרקת שנייה אחר כך"? במינוס -1 או (t-1)?
-
- 7 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
וכזה שאפשר לקנות בחנות המוזיקה הקרובה לביתך, להקות שכוחות אל שאי אפשר להשיג בשום מקום זה לא להיט. רב תודות
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום ... מאיזה גיל אפשר לקבל רשיון לנשק??? מעל 18 או 21?? תודהה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, איך אני יכול שאתרים יזהו כאילו אני גולש מארה"ב, ולא מאייפי ישראלי? האם אפשרי כזה דבר? תודה רבה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
תמיד הייתי נכנס לאתר STAGE6 שלמי שלא מכיר זה אתר סרטונים בכיאות גבוהה (DIVX...). עכשיו נכנסתי לאתר של זה ומה אני רואה שם?? כנסו ותראו! http://stage6.divx.com "We hope to have the hamster fed and back in his wheel shortly"...
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
קניתי דרך האינטרנט שני מוצרים, כרטיס מסך ו512 ddr ראם. לאחר מספר ימים מתקשרים מהחברה ואומרים לי שאין את הram שביקשתי ואני אאלץ לקנות ram של kingston ב30 שקל יותר. בהזמנה שילמתי תוספת תשלום כדי שזה יגיע יותר מהר,7 ימי עבודה. הזמנתי והם התקשרו ביום השלישי שלאחר ההזמנה. אני מאשר אך החבילה מגיעה ביום ה16! אני פותח ומגלה שהראם נמצא בתוך הקופסה של הכרטיס מסך(הקופסה נפתחה) והמדבקה קרועה(גם הram נפתח) אני מחבר את הram החדש לצד הram הישן (גם ddr 512) והמחשב עולה והוא כותב לי שיש לי רק 512. אני מנסה לשים אותו לבד בשני הסלוטים והמחשב לא עולה והלוח אם מצפצף לבעיה בram. אכשיו אני מתוסקל כי אני צריך לנסוע על ל****** ולשכנע שאני לא דפקתי את הram .דרך אגב נתתי אותו לתכנאי והוא אימת את דע…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ישנן לא מעט יציאות שברובן חוזרות על עצמן במחשבים הניידים, והאמת אין לי מושג למה הם משמשות. אני אשמח אם אנשים כאן יסבירו לי לגבי היציאות הבאות: TV RF, RJ11, RJ45, S-Video, VGA, DVI, Firewire, HDMI (דוגמה להסבר: USB -אפשר לחבר לUSB עכבר,מקלדת,מצלמת אינטרנט, נגנים וכו') תודה מראש יגאל
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
הספק: http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/thermaltake-psu-roundup_18.html תנו לי רעיונות יצירתיים ושימושיים. בנתים חשבתי אולי להשתמש במאוורר שלו למארז.
-
- 14 תגובות
- 994 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=9jmaoxYC0Fc איזה סוג מוזיקה זה?,ואם מישהו יכול להביא לי את השם של השיר הזה וגם שם של להקות מהסוג. תודה
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
לא יודע למי להתחבר כדי לקבל שירות טוב וזול לשיחות לחול בזק, ברק, ,014,012....??? הרבה אנשים אמרו שיש עכשיו את voip אבל דרך מי זה בדיוק ואיך עובד דרך אינטרנת? ושזה עדיף והרבה יותר זול יש הצעות?
-
- 4 תגובות
- 870 צפיות
-
-
-
רק רציתי להבעי את דעתי בנושא המחירים המופרזים שגובות חנויות הבגדים בארץ.... קפוצ'ון מסריח עם כמה ציורים בבלו בירד בין 300-420 שקל ואפילו יותר... מכנסי ג'ינס בדיזל 600-1000 ומעלה... זה פשוט בושה לפי דעתי ששני קפוצ'ונים מסכנים יעלו כמו Ipod. זה בסה"כ חתיכת בד!! כמה שאיכותי ועלות הייבוא והייצור גבוהה, זה עולה לחברה אוליי 100 ש"ח במקסימום. החברות האלה עושקות את הצרכן,לפי דעתי צריך לעשות חרם עליהם.... מה דעתכם בנושא??
-
- 29 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אם למישהו יש איזה קצה חוט, תרגישו חופשי לעזור. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 720 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה חשבתי כבר הרבה זמן על אימוץ חיית מחמד יש לי כבר דגים אבל זה חיית מחמד פסיבית ולא אקטיבית אני חשבתי על משו כמו כלב/חתול אבל נזכרתי שראיתי יום אחד בעיתון כאלה חיות מחמד חמודות כאלה בארץ כמו קואלה כאלה רק יותר קטנים קיצר מה שאני שואל איזה חיות יש לאימוץ??? ואיזה חיות אחרות שאין באימוץ יש לקנייה? ותודה מראש
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חזרתי מהצבא ולהפתעתי הרבה האתר פשוט מסרב לעלות. בתחילה חשבתי שהוא נפל ויחזור עוד מעט, אבל אז אחרי חיפוש קטן הבנתי שהיו בעיות באתר בשבוע האחרון בגלל פריצות וכ'ו... השאלה שלי היא מה אני יכול לעשות כדי שהאתר יעלה לי?
-
- 26 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שימו עין בראש ובראשונה גלו במודיעין את החמישייה ________________ זו החידה =] התשובה היא - מספר
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
מה מספר הפרק או שמו (ואם אפשר איזה עונה) שבו פלנדרז (השכן הדתי) מקבל את הכוח לראות איך אנשים ימותו. יש בו ציטוטים מפורסמים של הומר שהוא אומר: "i alwas wonder if i could blow up haven" וגם שנוא אומר לאלוהים:"you are not the boss of me" תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
שמעו, היום לא יודע מה יש לי... דבר ראשון שמתי לי שעון מעורר ל 9 כי אני שונא להתעורר מאוחר זה גוזל מלא זמן, קיצור השעון מעורר עבד אבל חלש מידי ואז קמתי אבל אחרי דקה שוב נרדמתי ! בסוף התעוררתי ב 12 כמו מפגר.. אחרי ביזבזתי איזה רבע שעה בלחפש מה לאכול כמו מטומטם שלא ראיתי שיש קורנפלקס בארון, קיצור אחרי זה לא יודע פתאום ניהיתי עצבני כזה.. סיימתי לאכול הלכתי לחדר עם כוס מיץ שתיתי וזה ואז נשפך לי על כל השולחן, זה כזה מבעס ! אחרי זה נשפך שוב, עוד פעמיים !! ואני תמיד שותה ואוכל בחדר ואף פעם לא נשפך לי, ואז כולי ניהיתי רטוב כזה מגעיל וזה עוד פטל.. איזה מציק זה ! ראיתי פרק של אבודים שעד שמצאתי לו תרגום לקח לי איזה 10 דקות אחרי שסיימתי ליראות אותו אני בא להיכנס ל TL להוריד עוד …
-
- 11 תגובות
- 866 צפיות
-
-
-
יש למישהו מושג מאיפה אני יכול לקנות/להשיג עותק של הDVD של המחזמר מלך האריות אשר היה בברודוויי ? אודה מאוד לכל מי שיוכל לעזור, במיוחד אם זה יקרה בזמן הקרוב, אני חייב להשיג עותק בתוך עשרה ימים! תודה!
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
טוב יש את המתח שמרכיבים על דלתות אבל אני גבוהה מדי וגם יש לי מרפסת. אז השאלה היכן ניתן להשיג משהו בצורת 'ר' שיתחבר לקיר או מתקן מתח מקבילים שאפשר פשוט להעמיד במרפסת משהו כמו 'A' אם אתם מבינים למה אני מתכוון. או כל מתקן דומה?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל לרכב. אין לי מושג מה מחיר סביר לאופניים, אבל כמה שצריך אני אשלם (בגדר ה"סביר"). אני צריך אופניים גבוהות (אני מטר 87) למתחילים, אבל לא אופניים "ג'נריות" מגעילות שרואים בחנויות צעצועים זולות. משהו מחברה אמינה, שיהיה יפה גם כן, נוח , ועמיד. תודה
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=YhuiDjiBigs&mode=related&search=
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
-
-
הלוואי וכול התקליטים היו מוקלטים ככה...
-
- 8 תגובות
- 2.3k צפיות
-


