כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://technology.newscientist.com/article.ns?id=dn12825&feedId=online-news_rss20 הפארוסקים האלה . . . ;D
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום!,אני בן 18 והיום קמתי בבוקר ושרף לי בטירוף הזין לא יודע למה והלכתי להשתין ולא עזר וכל חמש דקות הייתי צריך ללכת לשירותים. לא עשיתי שום דבר מיוחד יום לפני ,פשוט קמתי עם זה בבוקר. האם התופעה מוכרת? תודה
-
- 26 תגובות
- 13.7k צפיות
-
-
מה עושים?=/ נימאס לי מהתה החם בעין זה מדבק? לא ללכת לעבודה ביגלל זה?
-
- 12 תגובות
- 3k צפיות
-
-
תענו לי על מישהו קרוב קרוב קרוב שגר איתכם בבית יש בן אדם שאתם חושדים בו שהוא רע,רמאי,נוכל ומניאק הוא עשה לכם משהו רע++. קרה פעם/פעמיים וגילתם את זה במזל והוא מכחיש את זה (אין כמעט סיכוי שתתפסו אותו עוד פעם) לריב איתו? להתעלם? לנסות להסתדר? קשה לדעת מתי הסתדרתם/לדבר איתו על זה כי הוא עושה הכל מאחורי הגב, מעמיד פנים שהכל בסדר ושהוא בן אדם טוב עושה מצוות וכו..
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום, יש לי כאבים בצוואר, קשה לי בגלל זה להתרכז בלימודים וכו'... חוששני שזה נובע מהכיסא שיש לי כי אין לו משענת לצוואר, האם זה יכול להיות? ואיך אני מטפל בזה?
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
סתם הסתובבתי ברשת ונתקלתי באתר שדומה לPANDORA שזה מעיין רדיו שמתאים את עצמו לסוג שאתה אוהב.. ושם שמעתי את המנגינה הזאות של נייטוויש LAST OF THE WILDS פשוט ריתק אותי... אני לא מפסיק לשמוע את זה.. אבל באתר כל מה שהוא אמר לי לא ממש אהבתי אז חשבתי אולי אתם יכולים להמליץ לי על עוד מנגינות יפות כאלה? נ.ב. יש גם שיר כמו LEAVES EYES - FOR AMELIE אם יש בסיגנון אז גם אפשר. תודה.
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום לכולם נתנו לי חידה [בשיעור רובוטיקה] ולא ממש הצלחתי לפתור אותה... אז קיוויתי שאתם תוכלו לתת לי פתרון. החידה: בתחנת הכוח מרתיחים מים והופכים אותם לקיטור ואז הם מסובבים טורבינה ואז הם עוברים בצינורות מתחת לים כדי לקרר את הקיטור ולהפוך אותו חזרה למים. למה מקררים את הקיטור והופכים אותו בחזרה למים בשביל להפוך אותם שוב לקיטור? אז יש רעיונות\תשובות? תודה
-
- 11 תגובות
- 949 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות את זה אבל אין לי מושג איפה יש??? מישהו יודע?? תודה מראש איתי
-
- 7 תגובות
- 684 צפיות
-
-
ת'רד קצת מוזר. אבל יש לי בעייה כבר כמה ימים ב-Xbox ולא ממש הצליחו לעזור לי בפורום. ואני אפילו לא יודע מה לכתוב בגוגל בשביל למצוא פיתרון או הגדרה לביעה. אם מישהו יוכל בבקשה לעזור לי למצוא איזה משהו בנושא בגוגל אני אודה לו מאוד. זאתי בעיה: אני דיי נושא, בבקשה תעזרו לי. אני לא מצליח למצוא משהו בגוגל שקשור לבעיה הזאתי ספציפית. מישהו יכול לעזור לי למצוא פיתרון או איזה משהו לכתוב שם חח. תודה מראש לעזורים.
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
רציתי לדעתמאיפה אני משיג א תהשירי שהשמיעו בסדרה the contender ... אם למישהיו יש ואתם או מכיר את השמות של הזמרים אשמח לקבל ליאור,
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
הסיפור הוא ככה התקבלתי לעבודה חדשה אתמול :yelclap: הבעיה זה שאני לא יודע כמה זמן אני צריך להודיע לחברה שאני עובד בה כרגע (חברת אבטחה ) עבדתי בסביבות הכמעט 3 חודשים בחברה הזאת , הבוס שלי בחברה אמר לי שאני צריך לתת התראה של 14 יום אבל לפי אתר משרד התעשייה המסחר והתעסוקה יש לחשב את ימי ההתרעה כיום 1 לחודש עבודה בחברה , בקיצור 3 ימים ....... מה הנכון פה ? ולמי שיש ניסיון בעניין נא להגיב . תודה הנה שני אתרים עם חישוב ימי ההתרעה: http://www.hilaporat.co.il/article.php?id=405 http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/CF39F22A-6E52-4C89-84A1-648460971551.htm
-
- 11 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
לפני כמה ימים פורסום פה מדריך לאימיול מישהו יכול לתת לי קישור למדריך אם הוא הוריד למה אני לא זוכר באיזה פורום זה היה ואני גם לא מוצא בחיפוש אשמח אם מישהו יתן קישור למדריך תודה
-
- 8 תגובות
- 885 צפיות
-
-
שלום לכם. אני רוצה שתתנו לי עצה חוות דעת על האתר הזה ועל המוצרים שהיא מוכרת. 1. מה אתם אומרים על המוצרים הללו , האם הם אמינים , מישהו ניסה איך זה עובד? http://www.click-a.com/tech.php בתודה מראש בר לוי!!!
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
יש לי שאלה קטנה בקשר לאינטרנט. כרגע אני מתכוון להתנתק מהוט מטלויזיה ואינטרנט ולהתחבר ליס לטלויזיה ואינטרנט. יש לי טלפון מבזק והבעיה היא שאני רוצה להתנתק מבזק. השאלה היא אם אני אתחבר לאינטרנט בADSL האם יחייבו אותי על הקו או רק על התשתית ? עכשיו מחייבים אותי 40 שקל כל חודש רק על זה יש קו.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי אז למי שלא יודע DOTA הוא המשחקון הכי משוחק בCUSTOM GAME של משחק האסטרטגיה הכי טוב בכל הזמנים : Warcraft III ולא בקיצור:defense of the ancients ולעוד מידע: http://en.wikipedia.org/wiki/Defense_of_the_Ancients#_note-starpg1 ולכל מי שלא שיחק עדיין ב WARCRAFT III פשוט לא יודע מה הוא הפסיד , אין משחק אחד שקרוב להשתוות אליו חוץ מSC אבל הגרפיקה של WC מנצחת בגדול וגם SC היה 5 שנים קודם
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עוד פרק מוצלח ביותר של סאות' פארק :lol:
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
"הוזלה במבחני התיאוריה"... נשמע טוב ההוזלה הזאת, רק שהיא לא באמת הוזלה, למרבית התלמידים..... ולתלמידי למד במיוחד מה זאת "ההוזלה" המפתיעה שהוכרז עליה? ובכן ההוזלה, היא רק שם נוסף ליותר יקר לחלק גדול מאוד מהתלמידים..... עד עכשיו, תלמיד שהיה משלם לתיאוריה 116 ש"ח, היה מקבל בעצם שני דברים: א. אפשרות לגשת למבחן התיאוריה. ב. אפשרות לגשת למבחן המעשי. שתי הבחינות האילו היו כבר כלולות במחיר של ה 116 ש"ח.... אבל כעת..... התשלומים *הועלו* ופוצלו. התיאוריה תעלה 40 ש"ח והמבחן המעשי יעלה 116 ש"ח... איך שלא תחשבו את זה, זה יותר יקר.... כל מיש שעובר את התיאוריה, בפעם הראשונה (49% ארצי, ו 92% ממוצע אתר למד) בעצם לפי השיטה הישנה שילם פחות...!!!!!! רק מי שנכשל, בתיאוריה, השיטה החדשה תוזיל…
-
- 5 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום, יש לי מבחן מחר בהבעה על כתיבת דגם טיעון, רציתי לדעת איך אני בונה כתיבה טיעון נכונה, תנו דוגמאות/טיפים...
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
היי אני מחפש עבודה שמתאימה לגיל 15 אני יכול לעבוד עכשיו בבוקר בגלל השביתה אבל רצוי שלא תודה רבה למי שיעזור!
-
- 13 תגובות
- 17.9k צפיות
-
-
מה נשמע אנשים, רציתי לשאול אם יש פה אנשים ששמעו, או התנסו בשיטת האימון השלילי. מדובר באימון גופני, שעובד רק על החלק של הירידה/שיחרור, בכל תרגיל ספציפי, למשל בלחיצת חזה, רק על החלק שאתה מוריד את המשקולת לכיוונך. לפי מספר מקורות שקראתי האימון הזה יעיל ב50% ומצריך רק סט אחד לכל שריר, ולאחריו צריך לתת מנוחה של 48 שעות. התעניינתי מאוד בשיטה הזו, אז מי שניסה, מכיר, יודע, אשמח אם תשתפו את כולנו
-
- 10 תגובות
- 903 צפיות
-
-
בזמן האחרון אני ממש חושש לתעשיית שיתוף הקבצים ולהתקדמות קצבי מהירות האינטרנט בעולם למי שלא יודע מהירות האינטרנט בעיקר התפתחה בשל תעשיית שיתוף הקבצים הלא חוקית כגון : פורנו מוזיקה סרטים וכו' לאחרונה אנחנו עדים לסגירה מאסיבית של המפיצים החשובים ביותר ובכל סצנת שיתוף רצינית: emule - שהיא לדעתי הסצינה הותיקה ביותר בתחום והגדולה ביותר נסגרו כמעט כל השרתים הראשיים כגון RAZORBACK DONKEY ועוד torrent- נסגר האתר העצום OINK למי שלא מכיר פשוט היה שם הכל! ואני אומר זאת מניסיון אלבומים נדירים שבחיים לא ראיתם ומלא דברים הוא היה יותר גדול אפילו מTL והוא נסגר ובקיצור מה הולך להיות??? נקווה לטוב
-
- 6 תגובות
- 860 צפיות
-
-
שלום. יש לי מכשיר Sony Ericsson מדגם W600, שהוא Swivel (כמו סליידר, רק בסיבוב. מגניב נורא) קניתי את המכשיר דרך סלקום, ואני מנוי אצלם. המנגנון של הסיבוב של המכשיר נהיה ממש ממש רעוע, מרגיש כמו צעצוע שעוד שניה עומד להתפרק. אתם אולי מכירים את התופעה מסליידרים כמו ה-nokia 6280 שיש להם נטייה להתפרק. השאלה שלי היא האם יחליפו לי את המכשיר במידהו אני אבוא למרכז שירות? יש לציין כי כל העניין קרה עקב שימוש רגיל, ולא כי נפל לי המכשיר או משהו כזה.
-
- 8 תגובות
- 865 צפיות
-
-
נתקעתי בבעיה \ התלבטות. בהרצאה אנחנו לרוב מוכיחים טענות לפי "יהא X שייך ל... כך ש.." ואני יודע שיש דרכים של חוקי דה מורגן וקומוטטיביות ודיסטריוטיביות (רשמתי נכון?!) אבל המרצה מסבכת עניינים... אז איך אני למשל מוכיח את : (A n B)X C = (AXC) n (BXC) לציין כי n מציין חיתוך... אז איך מוכיחים לפי כללים פשוטים \ מפריכים באופן קליל ? אשמח ללמוד את השיטה. תודה !
-
- 7 תגובות
- 618 צפיות
-
-
אני חייב דחוף מלגה. אין לי בעיה להתנדב אבל כבר אין מקום בפרח. האם יש מלגות שאתם מכירים שיש בכרמיאל או במוצקים או באיזורים האלו? האם יש מלגות שיהודים מחול תורמים? שוב, אין לי בעיה להתנדב ולעזור, אני חייב מלגה. תודה לכל העוזרים. נ.ב. חיפשתי במלא אתרים וכל מה שמצאתי זה מלגה לבוכרים ועוד כל מיני דברים שלא מתאימים לי. נולדתי בארץ ואני לא בוכרי ולא אתיופי וכו'. רגיל.
-
- 4 תגובות
- 890 צפיות
-


