עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. יש הצעות? אם מישהו מכיר סרט כמו CLICK זה גם יהיה טוב

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by FresH-MeaT,

    טוב... אז לא יודע.. מזה יותר משנה וחצי שהיפסקתי את הדברים האלה: לא מעשן לא שותה קפה לא שותה תה לא אוכל גרעינים לא שותה קולה... או כל דבר מוגז אחר.. וכל זה במטרה אחת שהשיניים שלי יהיו יותר לבנות... אני מצחצח פעמיים ביום ופשוט לא יודע הכל ניראה לי אותו הדבר המשחות שיניים.. ולאן שאני חותר להגיע.. אני פשוט לא מצליח יש איזה משחה שבאמת מומלץ להישתמש בה כדי להלבין את השיניים... כי היבנתי שיש חומר פעיל מסויים אחד שעושה את העבודה הזאת.. אבל שמים אותו במינונים מאוד נמוכים במשחות השיניים... למרות שלפני איזה חצי שנה קולגייט הוציאה משחה.. עם מינון טיפה יותר גדול... וכן היה מורגש את האמת ההבדל... בקטנה כזה... אבל המחיר שלו... זה הפריע לי

    • 23 תגובות
    • 33.4k צפיות
  3. Started by buyom22,

    אני קניתי מחנות KSp סניף ב"ש מחשב לסלון........ שקניתי מקלדת אלחוטית לא שמתי לב שלמקלדת אין אופציה של הנמכת וולים ... דבר אשר משמעותי מאוד כלפיי.... חזרתי יום לאחר הקניה לחנות בשאיפה להוסיף סכום עבור השלמה למקלדת אחרת ויותר יקרה במקצת....(המקלדת הייתה באריזתה המקורית.ללא שימוש) היחס היה מזלזל ומגעיל.... כל הזמן טענו שזה לא כולל באחריות ..... אין לי שום דבר נגד רוסים אפילו 2 חבריי לעבודה הינם רוסים ויש לו יחסי אנוש מעולים.... אבל האופי של ההתנהגותשל המוכרים הרוסים בחנות ממש הגעיל אותי... פיתחתי שנאה עצבנית כלפי אותם מוכרים..... לסיכום לא החליפו.... ההנהלה בחיפה אומרת ש"טטפל" בנושא אך ללא מענה... לפעמים עדיף לשים קצת יותר כסף ולקבל שירות של בני אדם.... כי שם זה לא היה…

    • 30 תגובות
    • 3.7k צפיות
  4. Started by Lirux,

    למישהו יש מושג איזה עכביש זה: יש לי מלא כאלו בחדר כל פעם נכנסים מהגינה.

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by SD Project,

    אז מה קורה חבר'ה ? תקשיבו, יום רביעי אני מקבל את הרישיון אחרי חודש שהייתי בשלילה בגלל שהסעתי יותר מ2 באוטו (נהג חדש - חוק מפגר ברמות). אני לא יכנס לזה למה נסעתי עם אוטו מלא אבל אני צריך לשתענו לי על כמה שאלות. ב29.11 יש לי משפט, עכשיו אני צריך שתגידו לי אם יש מכם מיש'ו שבעבר היה במצב של שלילה על יותר מהמותר באוטו ? אם כן מה נתנו לכם במשפט ? ומה יכולים לתת לי הכי הרבה ? יש לי גם רישיון לאופנוע, והמקרה קרה באוטו. האם במשפט אני יוכל לבקש שישאירו לי את הרישיון של האופנוע במקרה שישללו אותי שוב ? הרישיון של האופנוע יותר חשוב לי, זאת העבודה שלי (שליח). אני מאוד מודה לעוזרים, ובבקשה אל תהפכו את הדיון סבטוחה, מתן ולילה טוב !

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by MalGano,

    אהלן. היום זאת הפעם הראשונה שיוצא לי לנסות את הסודה של אווקה נובה. למי שכבר כן ניסה- אומר להיות לזה ריח די חזק של ביוב וטעם טיפה חלש יותר, גם כן של ביוב? ברשימת הרכיבים יש גם גפרית, אבל מצד שני יש את אותה כמות במים הרגילים שלהם (שהם בסדר). זה אמור להיות ככה או שזה איזה פגם בייצור? תודה וליל"ט.

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by shloosh,

    אני חווה איטיות מעצבנת באתר בזמן האחרון....שבוע שבועיים אני עם 014 על 2.5.... עוד מישהו מרגיש הבדל???

    • 4 תגובות
    • 663 צפיות
  8. Started by NightWing,

    תפעילו את בבילון על המילה הזו - haoy תראו כבר לבד על מה אני מדבר...

    • 7 תגובות
    • 852 צפיות
  9. http://www.keshet-tv.com/Ambatia/MediaPage.aspx?MediaID=20893 LOL

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  10. ביום ראשון לפני שבוע בדיוק, קניתי את הכרטיס HD2900PRO ואת הספק Corsair 450W מחנות FOXPC. החנות היחידה בארץ שהייתה מספיק חכמה בשביל לקנות כמות חתיכות רצינית של הכרטיס הנ''ל. תחילה שלחתי להם אימייל. האימייל נענה מהר, וענה על כל השאלות שלי בסבלנות. כשהתקשרתי לרכוש את הכרטיס, אותו מוכר שדיבר איתי באימייל, ענה לי. היה סבלני ונחמד מאוד. עד לפה התרשמתי לטובה מחנות יחסית חדשה שלא שמעתי עליה פה באתר. המשלוח היה אמור להגיע יום\יומיים אחרי. אך השליח לא הגיע. אסך (המוכר של החנות) התקשר אליי לשמוע אם הכרטיס הגיע, כששמע שהוא לא הגיע עדין (עברו יומיים) , כנראה ישר התקשר לחברת משלוחים . אחרי שעתיים שלוש הכרטיס הגיע אליי. לאחר הרכבה של כל החלקים שהגיעו אליי (לוח,מעבד זכורונות וכו') שזו הי…

    • 5 תגובות
    • 773 צפיות
  11. Started by סמיילי,

    מה אתם לומדים, איזה שנה? או במה עובדים?

    • 1 תגובה
    • 703 צפיות
  12. Started by eladhor7,

    The starting multiplier of the Athlon XP is fixed. We recognized that Athlon XP's FID multiplier was Locked after about 39 weeks in 2003. In these CPUs, it is proved that processing of L3 bridge is invalid. Furthermore, the multiplier changing function of a motherboard is not useful, either. But the cause is not clear. It is very glad that the multiplier of the Mobile Athlon XP-M is not locked. Although the Multiplier is unchangeable in the approach from hardware, it is possible to change it by software after startup. The software equipped with the function is as follows. The maximum multiplier which can be changed by such software is the following. Athlon XP which closed…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Kenny,

    היי אנשים. צילמתי במועדון מישהי, אני מנסה לאתר אותה איכשהו עכשיו. שמתי שעל השרשרת שלה היה כתוב השם שלה. חתכתי את התמונה באיזור השרשרת, תנסו לבצע הגדלה אולי זה יעזור. תנסו לקרוא מה כתוב , אני באמת לא הצלחתי. תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by DarkMoh,

    נניח [היפוטטית ] שאני רוצה לעבוד בחברת משחקים - בואו ניקח את Ubisoft לדוגמא. עוד הנחה שנניח זה שאין לי ידע של טיכנות \ עיצוב \ כל היבט טכני במשחק - אבל יש לי ראש מאוד מאוד טוב בנוגע ל"מה כדאי לשים במשחק מבחינת מערכות" ו"אם תקשיב לי ותתכנת את זה ככה אז אנשים יאהבו את זה, מאוד." יש תפקיד כזה? "מנהל רעיונות פרויקט" או משהו? איך לעזאזל מתקבלים לשם?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by nikon,

    הנה משהו שנתקלתי בו באינטרנט http://www.aircraftresourcecenter.com/TPC/Funny_Pictures/1001-2000/1701-1800/73.shtm תיהנו

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by ziv,

    מעוניין בהמלצה בקניית מכונית לא משהוא רציני בילויים עבודה חזרה וכל השיט הזה קיצור הכיוון שאני הולך הוא ניראה לי סובארו אימפרזה 96 אך אומרים שהוא לא מיודע מה אני רוצה את הפולו אבל היתפשרתי עים אחותי והגענו לסובארו יש המלצות למכוניות אחרות ?

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  17. Started by Internal,

    היי אנשים אולי משיהו מכם יוכל לעזור בנושא מסוים עבדתי במפעל מסוים במחלקה מסוימת והמחלקה פשוט סבל אחד גדול גם לעובדים הקבועים ששם התנאים עלבים חוסר מנוחה תמידי שפוגע בבריאות עם הזמן + המקום לא בטיחותי בכלל שאפשר בקלות לקבל קביעה והרבה אנשים כבר קיבלו והיתי רוצה לשנות זאת ,חשבתי על ללכת למזכירה (לקבלה) של המפעל ולקבוע פגישה עם המהל (מנכל) מה שזה לא יהיה ולהציע לו רעיונות לשיפור של המקום את הרעיונות כבר יש לי (יכול להיות שזה יעלה לו כמה אלפים אבל גם העבודה תשתפר ויהיה יותר תפוקה) וזה אמור לעניין אותו טיפה ניראה לי?? אז איך בדיוק אני יעשה את זה ,כי ניראה לי הוא אפילו לא יחזור אליי כי מי אני בכלל ולמה שבכלל ישים אליי לב , בכל מקרה חשבתי על שיטה יותר אגרסיבית צילמתי תמונות של…

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  18. Started by IVORY COMPUTERS,

    בניתי לי מחירון של טכנאי לפי האינטרנט תגידו לי אם אני יקר או בסדר ... מחירון שירות בדיקה כללית של מחשב הכול כלול – 150 ₪ התקנה מערכת הפעלה – 150 ₪ התקנה אופיס – 120 ₪ התקנה נרו תוכנת צריבה – 70 שקל התקנה אנטי וירוס – 50 שקל התקנה זיכרון , כרטיס מסך , צורב , CD 50 – 70 ₪ . התקנה לוח אם – 100 ₪ * התרד לא למטרת רווח ** אם צריך להוריד מחירים אני מבקש ממכם להעיר לי תודה !!!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by HaEsrimVeArba,

    היום 285 יום אחרי קבלת הרשיון שלי עשיתי את התאונה הראשונה שלי, פניה לא מוצלחת שמאלה המכונית שלי בלי שריטה שקע קטן במכונית השניה. נהגת ממש נחמדה (וכוסית בטירוף!) :\ החלפנו פרטים בשקט ואני עדיין תוהה אם הייתי צריך להתחיל אתה.. אז ספרו, איך הייתה התאונה הראשונה שלכם

    • 43 תגובות
    • 5.8k צפיות
  20. שלום לכולם לא ידעתי אם זה המקום אבל אני פשוט חייבת לספר על החוויה האחרונה שהייתי לי עם החנות המעולה IQPC, לאחרונה היה לי בעיות הכי מוזרות שיש עם המחשב, אפילו פרסמתי ת'רד כאן על כך שבתחילה המחשב שלי לא נדלק ישר כולם אמרו כמו שחשבתי כי הספק הלך, ישר התקשרתי לחנות ממנה קניתי את המחשב (כי יש אחריות) IQPC, שלחתי לחנות את הספק כוח הם לקחו ליבואן עשו את התיקון תוך שבועיים וחצי חזר לי הספק, ועדיין המחשב לא נדלק התייעצתי עם החבר'ה בפורום ישר אמרו לי שיכוליות הלוח אם הלך, אני לפני שרציתי להגיע למסקנה הנוראית הזאת, פשוט חיברתי ספק כוח אחר למחשב, והרבה ופלא המחשב נדלק.. מוזר, חשבתי, שלחו לי ספק אחרי תיקון דפוק??? אבל כן, עובדה המחשב נדלק, אוקיי ישר הקשרתי למנחם (אני מאמינה שרובכם כא…

    • 32 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. Started by silky,

    גיגלתי את הביטוי I cant stand it וזוהי התוצאה הראשונה שקיבלתי. http://www.theonion.com/content/node/34094 דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 961 צפיות
  22. Started by Stingray,

    אוקי,יש לי כרטיס אשראי,ואני מעונין לרכוש משהו שראיתי בEbay,בדקתי,והבחור כן שולח לארץ. מה אני צריך לעשות? מה התהליך? והאם Paypal עובדים עם כל חברות כרטיסי האשראי בארץ? אם לא,לאיזו חברה עלי לפנות כדי לתנפיק לי כרטיס אשראי חדש? אירוניה : אני עובד בחברה של Ebay ,ויש לי כרטיס עובד של Ebay ואין לי מושג איך רוכשים דברים מEbay ;D תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  23. סתם משהו שמעניין אותי... לפעמים אני ממש שומע אפקטים שלא היו מביישים סצנות מפארק-היורה

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  24. שלום לכולם אני וחברים טובים שלי יוצאים לרגילה מהצבא ואנחנו מחפשים דרכים מעניינים ונחמדים להעביר תזמן חוץ מלישון ולא לעשות כלום כל החופשה אפילו דברים שיכולים לעלות הרבה כסף או דברים יוצאי דופן יחסית כל מה שיש לכם תשפכו... תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 960 צפיות
  25. חבר'ה כל חובב כדורסל אירופאי(ומכבי ת"א בפרט...) מוזמן להצביע בסקר הזה של אתר היורוליג. http://euroleaguequiz.euroleague.net/50y_surv/europe_survey.htm http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3464552,00.html - הקישור לכתבה בYNET.

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות

דיונים חדשים בפורומים