כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום חברי הפורום , ברצוני לידע אותכם על מקרה שהיה לי היום ה 15.11 עם איבורי IVORY מחשבים. ברשותי S262 מחשב נייד מבית MSI שנרכש מאייבורי ועדיין באחריות, היה תקין לחלוטין עד להיום. ניגשתי לרכוש עבורו 2 גיגה זכרון מסניף אייבורי בבאר שבע , שילמתי עלות התקנה. נשלחתי להתקנה אצל טכנאי שנראה חביב בשם אלכס, וכאן התחילה ההתעללות בלקוח. הטכנאי פתח את המחשב בפנים חמוצות ואמר לי שהוא שונא להתעסק עם הדגם הזה, לאחר ההתקנה נורות הבקרה של המחשב הפסיקו לתפקד. פניתי אליו שוב הוא שוב פתח את המחשב שיחק עם משהו, סגר ושוב לא עבדו נורות הבקרה. בפעם השלישית חשבתי שהכל תקין ולקחתי את המחשב הביתה. (יש לציין שבכל הפעמים הללו אני הייתי צריך לבדוק ולא היתה שום בדיקה מצב "הטכנאי") כשהגעתי הביתה גילית…
-
- 17 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני מחפש את השם של השיר מהפרסמות של רנואר בערוץ 22. אני חושב שזה שיר ישן של gwen stefani. תודה.
-
- 2 תגובות
- 496 צפיות
-
-
אני בן 18+ כרגע לומד יג' ברחובות כך שאני יכול לעבוד רק בימי שישי אני עצמי מיבנה אבל אני יכול לעבוד גם ברחובות או אשדוד מישהו מכיר מעסיק שמחפש עובדים?
-
- 4 תגובות
- 754 צפיות
-
-
לאחרונה שמתי לב שפתאום צצים משתמשים שפותחים ת'רד X הדיון הרשמי ואז פשוט נעלמים והדיון לפעמים יוצא מהנושא והסדר שלו. לפי דעתי מי שפותח ת'רד דיון רשמי צריך לעקוב אחריו ולהיות המנהל בפועל של הת'רד הזה ולא אחרי פתיחת הת'רד הוא נעלם כלא בא (העיקר הוא פתח ראשון). שני אנשים שכרגע עושים עבודה מצויינת ולוקחים את העבודה ברצינות ששמתי לב שפותחים ת'רד ומנהלים אותו ברצינות הם SIMONSIX ו-TERJEN. *אני חושב שלא כל אחד יוכל לפתוח כזה ת'רד, הבן אדם צריך להיות אחראי ורציני. מה אתם חושבים?
-
- 7 תגובות
- 839 צפיות
-
-
-
-
OK כל אחד יודע מה משמעות הביטוי ומה הוא אומר... אבל למה דווקא "לדפוק ברז" ? מה הקשר בין הברזה לדפיקת ברז? אנחנו משתמשים בזה כ"כ הרבה... ואני לא חושב שהרבה יודעים מאיפה הביטוי הגיע... מישהו יודע ?
-
- 11 תגובות
- 17.2k צפיות
-
-
חחחחחחחחחחחח יצא לי הודעה 200 יחד עם היום הולדת שלי !!!
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
היה לי נוקיה 6131 קניתי לפני חצי שנה שלשום איבדתי אותו באסה גם לא היה ביטוח :-\ עכשיו אני עוד צריך לשלם איזה 900 שקל עליו לאורנג' . אבל לא משנה ,אני צריך מכשיר אחר מה אתם ממליצים? היה לי סבבה עם ה6131, תנו לי כמה המלצות או שפשוט לקנות אחד נוסף 6131 מה דעתכם?
-
- 9 תגובות
- 846 צפיות
-
-
כיצד אני מפרק את המעריך על-מנת להשוות את הביטוי לפונקצית אקספוננט? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אני לומד שנה ראשונה באוניברסיטה בפתוחה לתואר במדעי המחשב כרגע אני עושה קורס " אשנב למתמטיקה " שהוא מעין הכנה למתמטיקה המתקדת שבהמשך התואר . בקצור היום ישבתי ולמדתי הרבה מתמטיקה .... . והיו רגעים שכמעט נגחתי בקירות .... בוא תספרו לנו את החוויות שלכם מאהובת ליבנו -----> המתמטיקה .
-
- 36 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני צריך להגיע מוקדם (מאוד!) בבוקר למחנה תל השומר, לשער שליד בית החולים... אני מתכוון להגיע ברכבת לתחנת ת"א מרכז, ומשם אין לי מושג לאיזה צד לצאת (אני מניח לצד של ת"א ולא לצד עם הסיטי טאוור וכו'... אין לי מושג גם איך קוראים לאזור שם ) אני יודע שיש קו 70 של דן שמגיע לתל השומר די מהר משם, אבל אין לי מושג איפה התחנה, ולא בא לי לחפש אותה בשעות שבד"כ אני רק מתחיל לישון בהן... יש כמה תחנות ליד היציאה מהתחנה (יש גם תחנת מוניות לייד... רק שתבינו על איזה אזור אני מדבר...), ויש מלא תחנות בארלוזורוב (אאל"ט) לכל מיני מקומות (שורה של איזה 7373451 תחנות... לא מכיר את השם של המקום ) איפה בדיוק אני יכול לתפוס את הקו הזה, והאם יש חלופות שמגיעות מהר יותר? באתר של דן כתוב גם משהו על עב…
-
- 34 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
איך אני מוצא קבוצה שמקיימת סגירות וגם חוקי צמצום ? ומה ההבדל בינה לבין חבורה (את הגדרות חבורה אני מכיר , רק רוצה לעמוד על ההבדל בינהם ) תודה . ועוד משהו , אם למשהו יש דרך להראות דרך טבלת פעולה אשמח , כי אני לא מבין איך מראים את תכונת חוקי הצמצום בטבלת פעולה. עריכה : פתרתי , אבל אם למישהו יש דרך אלגנטית להוכיח סעיף ב' אשמח !
-
- 5 תגובות
- 14.8k צפיות
-
-
(לא בהכרח על עצמי, אבל מוכיח את האמרה הבאה ) כשאכפת לך מה אנשים אחרים בפורום חושבים עליך כשאתה אשכרה הולך למפגשי פורום כשאתה מרגיש סיפוק עצום כשעולה הדרגה שלך בפורום(למשל לZone Addict) כשאתה שמח שיש לך ולפורום anniversary כל שנה כשאתה מתלהב על נובים שאתה ותיק בפורום ונרשמת לפורום עוד לפני שההורים שלו חשבו להביא את הנוב לעולם
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום,כאשר פותחים את הסליידר שלמעלה ונכנסים לאפשרות welcome אז יש מנגינה כזאת,מישהו יודע מה השם שלה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 813 צפיות
-
-
-
סרטון ישן נושן משנת 2001, אבל עדין נחמד. מה קורה למעבד שתו"כ עבודה מורידים לו את הגוף קירור..
-
- 8 תגובות
- 979 צפיות
-
-
את א' הצלחתי לפתור. לגבי ב', הפכתי את כל ספר הלימוד בניסיון למצוא הסברים, ולא מצאתי דבר בנושא הזה. לכן, אני שואל כאן. מישהו במקרה זוכר ויכול לכתוב לי איך פותרים את ב'? או להפנות אותי לאיזה אתר שמסביר כיצד פותרים דברים מהסוג של של שאלה '2-ב'. תודה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=xHw5T4_JmmM לא יודע מה איתכם אני כרגע מרגיש טיפת חרטה על זה שהאינטרנט נוצר |:
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
היי, אני אמור להבחן במועד החורף לבגרויות, אני כעקרון לומד בביה"ס אקסטרני, והלימודים אצלנו מתקיימים כרגיל, למרות השביתה. נרשמתי כבר למועד החורף במשרד החינוך. במידה ויבטלו את מועד החורף לתמידים האינטרניים, יבטלו גם לתלמידים אקסטרניים? כי הבחנות מתרחשות בדיוק באותו יום לאקסטרנים ולאינטרניים, כך שבמידה ויבטלו לאינטרניים את הבחינות, האם יבטלו גם לאקסטרניים את הבחינות?
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
לא מצאתי פורום מתאים לרשום את זה אז רשמתי כאן. אני מעוניין בהמלצה לGPS בטווח מחירים 1000-1300. אני לא מתמצא בנושא ולא יודע היכן לשים דגש במכשיר הזה ולכן אשמח אם תשתפו אותי. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
-
-
שאלה רצינית ואולי יכולה לעזור פה לדי הרבה לחסוך.. כולם מבקשים / מציעים מפרטים במחירים גבוהים מאוד ללא ציוד היקפי.. אז חשבתי לדעת כמה באמת יעלה מפרט מחשב בימינו שיהייה מיועד למשחקים..??? למשל אני רציתי מפרט ב-5500 ש"ח אבל האם באמת צריך את כל הכסף הזה או שצריך פחות או יותר?! אז אני חוזר על השאלה, כמה יהייה מחיר של מפרט לגיימרים שכל המשחקים של היום ירוצו עליו חלק כולל קרייסיס וכולל שידרוגים עתידיים?? או שיותר נכון לשאול כמה צריך להשקיע על מחשב? (ואין צורך להגיב "תלוי בתקציב" - אני מדבר בכלליות)
-
- 10 תגובות
- 732 צפיות
-


