כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.donkey.co.il/Briefcase/Uploads/5841.MosheSason.pps מי מצליח לגלות?
-
- 4 תגובות
- 871 צפיות
-
-
קיבלתי החודש 3 צ'קים שמסתכמים ב10,000 ש"ח אני בן 17. האם ירד לי מס אחרי שאני יפקיד את הצ'קים האלה? אם כן עדיף להפקיד 2 צ'קים בחודש הבא? זה יעזור? כמה אחוז ירד לי? ואיך אני מוציא את התדפיס הזה של כל הצ'קים והביזבוזים שלי כי יש מצב חודש שעבר לא נכנס לי צ'ק אחד. איך קוראים לזה שם? אני בבנק הפועלים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
שלום! קבלתי היום מכתב מהצבא ובו זימון להתייצבות לקדץ נהיגה, האם זה המנילה שלי? יש לזה איזשהיא השקפה על הקב''א שלי? הייתי רוצה להיות באיזה יחידת מחשבים, משהו אם חומרה או אפילו תיכנות, לא חשבתי שזה יגיע עד לקד''ץ נהיגה. האם יש לי סיבה לדאוג? הבנתי שזה מאוד הפריע לקרוא את הטקסט בגלל כל השגיאות כתיב הנוראיות שלי, אז בשביל אותו משתמש ערכתי את ההודעה שלי, כי הבנתי שהוא לא יכול לשון בלילה בגלל זה.
-
- 30 תגובות
- 7k צפיות
-
-
http://www.troodi.com/media/3023/Amazing_car_accident/ מה שאני לא מבין זה למה השוטר מתחיל לשיר
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
שלום, מי שזוכר שפירסמתי פה את האתר שלי והרבה אמרו למה אני לא שם את האתר הזה באינדקס שלי ואמרתי שאני ישים. ובכך רציתי להגיד שעמדתי בהבטחה והיום הוספתי את האתר. תודה לכולם.
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
יש תיקנים בדירה. אני מרסס, מרסס ומרסס, אבל הם עדיין נשארים בחיים. כבר ריססתי בכל מקום אפשרי, בכל חריץ, בכל פינה. מיכלים שלמים של K300 סיימתי, אבל הם עדיין נשארים בחיים. יש טיפים? ריסוס מקצועי אולי?
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי אני גר בגולן ואני מחפש חנות זולה ואמינה כמה שיותר קרוב לבית שלי, יש עוד חוץ מTMS? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
פעם ראיתי את זה אצל חבר של אח שלי הוא אמר שהוא הביא את זה מארה"ב ושמוכרים את זה שם בתחנות דלק עכשיו נזכרתי אבזה ואחרי חיפוש קטן ברשת מצאתי תמונות ועוד מידע על זה אבל לא מצאתי את זה בשום מקום בארץ זה מיני ברנר קטן בגודל של עט והוא מתמלא על ידי מיכל של גז מצתים אני מקווה שמשהו נתקל בזה פה והנה תמונות וקישור לEbay http://cgi.ebay.com/NEW-HOBBY-MINI-BUTANE-GAS-PENCIL-SOLDERING-TORCH_W0QQitemZ320079785121QQihZ011QQcategoryZ46413QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem תודה מראש לעוזרים!!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני מאד אשמח אם מישהו שבקיא בחשבון דפרנציאלי יעזור לי לפתור את התרגיל, משום שאין לי מושג מה אני צריך לעשות בתרגיל הזה. תודה [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 936 צפיות
-
-
יש לי תרגיל קטן להגשה השבוע שמכיל שאלות בחומר שפספסתי לאחרונה ואני פשוט לא רואה איך לגשת להוכחה של הזהות הבאה. אני אעריך רמזים או הדרכה קונסטרוקטיבית. עריכה: הבעיה נפתרה [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 812 צפיות
-
-
-
שלום רב יש לי מחשב נייד ומחשב רגיל ומחר אני צריך לחבר אותם איכשהו על מנת להעביר ביניהם קבצים. מה הדרך הכי קלה והכי נוחה שאתם מכירים לעשות את זה? אפשר לחבר ביניהם פשוט עם כבל רשת פשוט?[כמו זה שמתחבר לראוטר] תודה מראש. נ.ב לא ידעתי באיזה פורום לפרסם, אז מצאתי לנכון לשים פה. אם אחד המנהלים חושב שמקומו של הת'רד במקום אחר, הוא מוזמן להעביר.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קראתי איפה שהוא שצריך להעלות את זה דרך המערכת הישנה שלהם 2.x העליתי: הראשוון: http://www.zendurl.com/r/rbchtt1/w/ והשני: http://www.zendurl.com/r/rbchtt/www/ ***** איך אני מוסיף את זה לDB של Radioblogclub.com? כשאני מחפש את זה שם אני לא רואה את זה שם...
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
-
האם אני אמור לקבל מוצרים נלווים לחלקים שונים במיפרט שלם, מלבד משחק לכרטיס מסך?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפני כשנה קניתי את האוזניות ועוד לא חשדתי חוץ מזה שהם לא נשמעים כמו שכולם מהללים אותם.לפני כמה חודשים היה פה בפורום דוגמא לזיוף ודוגמא לאמיתי ושלי היה נראה יותר כמו האמיתי כי המזויף היה לא מדויק בכלל כולל הכבל.היום בבוקר ראיתי דיון קצר שבו הגישו קיצור לאתר שמראה זיוף אחר יותר מוצלח שמראה איך לוודע שברשותי אוזניות מקוריות ,ולפי המדריך האוזניות שלי הם אכן מזויפות (מה לעשות זה האוזניות שמזייפים הכי הרבה בעולם).עכשיו השאלה היא למי לפנות בקשר לכך -האם ללכת לחנות ולדרוש ממנו פיצוי ולהראות לו הוכחות או להתלונן לאיזה גוף או אפילו לחברה עצמה (האם לסנהייזר יש יבואן רשמי בארץ שאפשר להתלונן אליו? ). עוד נתון שהמוכר אמר לי שאין עליהם אחריות לעומת השנתיים שהחברה מבטיחה וגם לא היה לי מד…
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום, ראיתי את הסירטן http://www.youtube.com/watch?v=fkLSF4XSC7w ונורא אהבתי את השיר רקע מישהו אולי יודע מה השם שלו ?
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מסתבר כי לוח האם (EVGA 680i T1) שאני צריך ניתן למצוא רק בחנות בשם COM4U http://www.com4u.co.il/ אך באתר ZAP אין חוות דעת על החנות אחרי 2006, והם לא ענו לאימייל ששלחתי. אז, משהו מכיר או קנה בחנות מתישהו ויכול לומר לי אם כדאי לי לעשות את ההזמנה? תודה מראש.
-
- 21 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
http://www.speed4u.co.il/sg_products~29~33.htm זאת חנות מומלצת ביותר!!! תיראו איזה מיבחר, איכות ומחירים טובים(LOL) פשוט מציאה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 4 תגובות
- 808 צפיות
-
-
שלום, לא הרכבתי אף פעם חלק במחשב ועכשיו הזמנתי כרטיס מסך Radeon 3870, ספק כח corsair450W וזכרון GEIL 2048MB. ויש לי כמה שאלות: 1)כמה לדעתכם יקח טכנאי מחשבים על להרכיב את כל החלקים ובכמה זמן בערך הם עושים את זה? צריך להשאיר את המחשב? 2)בהרכבת הזכרון הבנתי שכל 2 זכרונות אותו דבר יהיו באותו צבע..(יש לי כבר 2 של 512 ואני שם עוד 2 של 1GB..)... כלומר 2 של 512 יהיו בצבע כחול והשניים של 1GB יהיו בצבע שחור.. אני צודק? 3) מה זה הדברים הלבנים בצדדים של הזכרונות? מקווה שהבנתם על מה אני מדבר.. אם לא תגידו.. 4) מישהו יכול להסביר מפורט וברור לפי שלבים או להביא מדריך איך להחליף ספק כח, להחליף כרטיס מסך ולהוסיף זכרונות?? אם זה יהיה עם תמונות זה יעזור מאוד!!! ותגידו כדי לי בכלל להרכבי או ל…
-
- 34 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
אני מחליף כרטיס מסך וספק.. למישהו יש רעיון מה לעשות איתם?? אנשים יקנו כיום כרטיס מסך 7600GS יד שניה וספק 500W ג'נרי?? וסתם בלי קשר כדי לי לשפר את המחשב שלי או שלא כדי עכשיו? מה אתם הייתם עושים?
-
- 3 תגובות
- 757 צפיות
-
-
-
-
חיפשתי בויקי ולא מצאתי . חיפשתי בגוגל וגם א מצאתי. מחפש בעברית בלבד. יש למישהו מידע? תוה לעונים.
-
- 4 תגובות
- 992 צפיות
-


