כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יש לי את שתי הסדרות במחשב מה כדאי לראות ?\ תודה
-
- 47 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
От всей души, от всей меня Поздравляю я тебя! Счастья, радости желаю, Чтобы этот Новый год Был веселый и задорный Больше шуток, песен, смеха Никогда ты не грусти Больше смейся и шути. אני צריך שתתרגמו לי את זה . תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום.. אני מחפש תרגילים שאפשר לעשות בבית בלי מכשירים מיוחדים לחיזוק שירירי הירכיים, מישהו מכיר? ???
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שמעתי ממישהו שמי נביעות בטעמים לא בריאים או משהו כזה. יש חיה כזאת?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מכיר מישהו שחוזר עוד כמה ימים מארה"ב ויכול לקנות בשבילי איזה מוצר או שניים. איך המחירים שם לעומת הארץ? חשבתי על איזה מחשב נייד או IPHONE...יש עוד המלצות? ואין מצב שהמכס מחייבים אותו על זה אם הוא מוריד את כל האריזות וכל זה נכון? תודה!
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
קיבלתי היום בדואר להפתעתי רשיון נהיגה חדש מסוג חדש (עומד בתקן האירופאי ועוד כל מני שטויות), מוזר שאני היחיד מהמשפחה שלי שקיבל אותו בנתיים. עוד מישהו קיבל את זה? בשביל מה הוציאו גרסה חדשה?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
צפיה חובה : http://www.funny.co.il/index.php?page=sobj&cat=3&obj=7237&conf=af0f97 בטח יהיה כאן מנהל או משו
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
המלצה ללהקות רוק כבד, מטאל וELECTRIC חוץ מ: SLIPKNOT, LORDI,IRON MAIDEN, METALLICA, DOPE. אה כן, ואם מישהו יכול להביא לי שמות של טראנסים שהיו להיטים אז והיום, למשל אני זוכר את שיר הפופקורן שהיה להיט, וגם טרנסים מעורבים עם רוק שאתם חושבים שהם נשמעים טוב
-
- 39 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
טוב אז ככה אני מחפש לאחותי טלפון אלחוטי אני מחפש את זה באינטרנט דרך אתרים מוכרים כמו זאפ ואתרים של חנויות ואז מנסה להשוות לדגמים מקבילים באתרים הרישמים של החברות ואני רוצה להגיד לא מצאתי התאמות בין חלק מהדגמים של יונידן ופנסוניק מהדגמים שמוכרים בחול לאומת האתר הרישמי אבל לא רק זה שרושמים דגם שמפורסם בארץ האתרים כימאת כולם ישראלים (בחיפוש בגוגל ) אני יתן לכם דוגמה הדגם הזה שרשום בארץ פה- APX-7080 http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000Ofv3DXmW9rhCmTELNqxKSUh:12bbi68k5?id=682138&pr=QJ5&N=2%20635&sgID=7 עושים חיפוש בגוגל - http://www.google.co.il/search?q=APX-7080&hl=iw&client=firefox-a&rls=org.mozilla:…
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
להיגרם? אני פשוט נכנס לחדר ומתחילים לי כאבי ראש אם אני רואה טלויזיה/במחשב אז גם מדרדרת איכות הראייה (קצת שורף ואני מתחיל לרואת מטושטש) וסחרחורת רצינית דיברתי עם בודק קרינה מגנטית הוא אמר שאין מה לדאוג ממסכי LCD ואני יושב רחוק מספיק מהטלויזיה יש לכם רעיון ממה זה יכול להיגרם?
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני מתחיל להעלות סרטונים ל-Youtube בשביל העסק, ואני צריך מוזיקת רקע. סתם מוזיקת מעליות/סרטי פורנו סבירה. משהו חינמי שאין בעיה של הפרת זכויות יוצרים.. מישהו יודע איפה אפשר למצוא?
-
- 4 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל ללמוד לפסיכו, קודם כל לבד בלי הקורס , לנסות מה זה ואז נראה אם אני אקח אותו או לא. קיצר יש לי כמה שאלות. 1.אתם מכירים אתר טוב שהכי טוב להוציא מידע על הפסיכו? לא לשלוח אותי לגוגל או גבע. משהו קצת יותר מפורט.....(למרות שאני יודע שגוגל זה הכתובת חחחח) 2. אתר שאפשר להוריד בו מילים באנגלית ועיברית להשמעה בMP3 לדוגמא, או משהו בסגנון. וגם אשמח לכמה עצות מאלה שעשו בעבר ויכולים לחלוק איתי קצת מידע מנסיונם. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 838 צפיות
-
-
מישהו יודע אלו זכויות מגיעות לי ? אם התפטרתי מהעבודה אחרי משהו כמו 10 חודשים ? מה מגיע לי חוץ מהימי מחלה שנשארו לי ? אני אמור לקבל גם דמי הבראה ? משהו כמו 300 שקל על כל חודש עבודה ?
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אז ככה שלחו מעיין צו התייצבות לקורס כל שהוא ובקיסק מידע רשום קד"צ-נהיגה מה הם רוצים ממני שאני יהיה נהג אז שילחו להזד**ן
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
הבנתי שטייסי קרב בזמן התקרבות למהירויות גבוהות קורה משהו שהם צריכים את הסוכרים ומלחים ויש להם סוכריות של 1000 קלוריות שמספקות את העניין. מישהו שמע על זה ? על הסוכריות האלו ? הבנתי הם מיוצרות בהולנד רק... אני מחפש אותם, איפה אפשר לקנות אותם ?
-
- 18 תגובות
- 9.9k צפיות
-
-
קיבלתי היום בדואר מכתב שאומר שאני מועמד לפרוייקט. במכתב כתוב שעלי להיכנס לאתר שלהם ולמלא שאלון מסויים. חיפשתי על הפרוייקט באינטרנט (גם כאן בפורום) אבל עדיין יש לי שאלות. קודם כל על מה השאלון הראשוני הזה שעלי למלא? יש צורך להכין את עצמי בצורה כלשהיא לפני (בעיקר מבחינת ידע) ודבר שני, בכל מקום שקראתי כתוב שצריך רמה גבוהה מאוד בתכנות וכל מיני דברים אחרים אז בעצם מה הסיכוי שלי, תלמיד תיכון, שסיים פיזיקה מחשבים להתקבל? הרמה בתיכון היא מאוד נמוכה, לומדים את הבסיס של הבסיס, ובכל מקום שקראתי על הפרוייקט נאמר שצריך רמה גבוהה מאוד...
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אני זוכר קצת מהפזמון זה שיר מוכר רצח אבל אני לא זוכר איך קוראים לו "הולכים ליפן הלילה...הולכים ליפן...וזה מרגיש כל כך טוב" (באנגלית כמובן) מישהו יודע איך קוראים לשיר
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
טוב כמו שכנראה כולם ראו או שמעו מקצצים לנו בכול כך הרבה בחופשים ועוד גוזלים לנו 20 יום מהחופש הגדול! אני יודע שהייתה שביתה וצריך להשלים חומר לבגריות והכול אבל מצטער זה היה המאבק של המורים ואני לא הולך לסבול מזה עכשיו אז כול התלמדים ששפוים בדעתם צריכים לצאת נגדם.. בקיצור מה המספר של יו"ר וועד התלמדים אני חייב לנסות להגיע לאפס הזה שלא שמעתי ממנו מילה עם כול הדיבורים האלה על ביטול חופשיים
-
- 56 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
איפה מוצאים סדר גודל של מחיר התקנת רשת הזזה נגד יתושים לחלון של חדר ילדים סטנדרט ללא הכנה (מסילה לא מותקנת) לרשת.
-
- 12 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
היי חברה לצורך עבודה שאני עושה אני צריך חומר על הכנסות המדינה מדו"חות של משטרת התנועה חיפשתי בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ולא מצאתי - בעיקרון אני מבקש לדעת כמה כסף משטרת התנועה מכניסה ( אמורה להכניס ) לקופת המדינה מדו"חות תנועה שמיא מחלקת
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
-
האם מישהו מכיר תוכנה ברמה תיכונית המסמלצת איכותית את הבקרים מתוכנתים הנלמדים בתיכון ? תודה !
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אישית, הסרטונים פה קרעו אותי. הרבה ימצאו אותם מפגרים אבל.. טוב.. זה מצחיק... בעיקר למי שמכיר את הלהקות והז'אנר. http://www.youtube.com/watch?v=loVzAPwXldk אלה מחברים D: + ברוטאל דת' = מצחיק קניבל קורפס היפים D: מתבקש מאוד בצורה קיצונית. http://www.youtube.com/watch?v=HKGiOY72ru4&feature=related וזה הדבר הכי מצחיק מכולם אולי.. כן.. אז זה ת'רד רשמי. אם יש לכם עוד סרטונים חסרי תוכן של אנשים לא קשורים עושים דברים לא קשורים עם דאבינג גרוע של המון גראולים ודרופ טיונינג, זה המקום.
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-


