עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by SpeciAL,

    הייתי ברמת גן אמרתי לעצמי אם אני כבר פה אני אלך לראות את החנות שכולם התלוננו עלייה.. אני יושב ומדבר עם אלכס הזה פתאום בא מישהו אומר לו בלי בושה ליידי "איך התגובות שפירסמתי ב-ZAP ? " ראיתי את דרך התנהלות שלו פשוט רציתי ללכת כמה שיותר מהחנות הזאת אנשים מתקשרים והבן אדם שם עליהם זין עושה טובה שהוא מדבר איתם בכלל...

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  2. שלום, אני מקשה בהבנה של איך לשרטט פונק' של ערך מוחלט. לדוגמה הפונק': g(x)=|x-1|-|x-5| כדי לשרטט אותה מה שעשיתי הוא: 1. הפרדה של כל חלק לפונק' בפני עצמה. 2. שרטוט של שני הפונק' על אותו גרף 3. חלוקה לתחומים. 4. חיבור של הפונק' בכל תחום (או בעצם במקרה הזה, חיסור, מאחר ויש שם חיסור בינהם) ומציאת ערך הפונק' המשותפת (g) בתחום. הבעיה: א. עשיתי את זה ע"י חיקוי של שיטת פעולה של המרצה שלנו, לא הסבירו על זה כלום. ב. אני לא ממש מבין מה עומד מאחורי זה. ג. נראה לי שיש שיטה יותר פשוטה. חיפשתי חומר על זה בספר של בני בני ילד רע, אבל לא מצאתי. האם מישהו יכול להסביר לי טיפה על העניין? תודה

    • 3 תגובות
    • 7.8k צפיות
  3. Started by Born2Kill,

    מישהו יכול להראות לי איך פותרים את התרגיל הזה, כי לא הצלחתי, החומר הוא מעגל כללי. [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 968 צפיות
  4. Started by Pika007,

    שלום אנשים ו.... מה שמאכלס את הפורום הזה. אני צריך תרגום לספר (או לפחות 5-7 עמודים הראשונים ממנו) בשם Ancient Egyptian Religion של Stephen Quirke לא הצלחתי למצוא את הטקסט באנגלית בגוגל שאני אוכל לתרגם, לא מצאתי שום שחרור עברי של הספר, ואני די צריך תרגום שלו :\ תודה לעוזרים. נ.ב- יש לי את הספר המקורי פה, פשוט להתחיל לתרגם אותו זה מעצבן -___-

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  5. Started by HeaT-SinK,

    היי חברה, אנחנו כמה חברה בגילאי הצבא שרוצים ללכת למסיבה מחר, בקריסמס. אנחנו מחפשים מועדון/וילה/WHATEVER שיש בו מסיבה טובה עם אנשים טובים (לא משיחים חס וחלילה). ידוע לכם?

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  6. Started by johnwoo,

    אני מעוניין לקנות מחשב, ומעוניין בחנות שתהיה אמינה וזולה במידת האפשר. הכי חשוב שהיא תהיה בנתניה או בסביבתה הקרובה. בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  7. 2 וחצי בלילה, מה שנותן לי לגיטימציה לת'רד דבילי למדי P: ועכשיו לעניין- לפני בערך שבוע קיבלתי סלולארי חדש, ואני עכשיו בחיפושים אחר רינגטון מקורי ומשעשע. אחד מעולה ל SMS כבר יש לי, עכשיו צריך צלצול טוב לשיחות. -חשוב שיהיה מצחיק -כל דבר הולך, שירים, טרקים, פסי קול, קטעים מסרטים, ובקיצור- כל דבר שאפשר לדחוס ל MP3. מחכה לתגובות....... ;D Whoever pulls out the most original one wins 10 internets

    • 46 תגובות
    • 4.1k צפיות
  8. Started by Yossarian22,

    הבהרה: בקטע הבא אין ספויילרים בכלל. ראיתי עכשיו את הסרט I Am Legend, ומה אני אגיד לכם - יצאתי ברגשות מעורבים. ראשית אני אגיד למי שלא יודע, שזהו סרט על עולם פוסט אפוקליפטי שבו ווירוס מעשה ידי אדם הופך את אוכלוסית העולם למעין ערפדים-זומבים צמאים לדם. וויל סמית' מגלם את רוברט נוויל, וירולוג צבאי שמשום מה חסין לווירוס, כשהוא הבנאדם היחיד הנותר בניו יורק, ואולי אפילו בעולם כולו, כשהוא מנסה למצוא תרופה לווירוס. מצד אחד, יש משחק מעולה של וויל סמית'[שחקן שתמיד כיף לראות על המסך, גם הגדול וגם הקטן], בתצוגה שמזכירה משהו את טום הנקס בCast Away. מצד שני, הסרט קצת "מתפספס" בקטעי האקשן הלא מנוצלים עד הסוף. הרבה פעמים יש מצבים מותחים, לדוגמא נוויל נכנס למערה חשוכה[שההיגיון אומר שהערפדים…

    • 145 תגובות
    • 15.5k צפיות
  9. Started by Jules Winnfield,

    http://www.iloveisrael.co.il/ כנסו והוסיפו את הסיבה שלכם לאהבת הארץ.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by Lost Spirit,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3485381,00.html חחח

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  11. Started by gangst-R,

    שלום, הרכבתי לא מזמן מערכת באוטו שלי עם מסך נגיעה שיש לה תמיכה בGPS. ברשותי גם מחשב כף יד עם GPS מובנה יחד עם התוכנה NAVNGO. ניסתי להעביר את כרטיס ה-SD מהמחשב כף יד אל המערכת אך משום מה היא לא קוראת את הקבצים, ועל אלו שהיא כן קוראת היא כותבת (unsupported file). עכשיו זה די הגיוני אם מתחשבים בעובדה שאין מערכת הפעלה תומכת ל-NAVNGO במערכת. מישהו יודע מה עושים? איזו תוכנה מתאימה? אני לא מתכוון לשלם 2100 ש"ח על כרטיס SD 256 עם עוד תוכנה נוספת עליו לאחר שכבר שלמתי בעבר על NAVNGO

  12. Started by dol222,

    אני מתכנן לקנות מחשב...יש לי כבר מפרט (שעבר בדיקה פה בפורום...) ורציתי לשאול אם אתם מכירים חנות זולה, טובה ומקצועית שלא עושה בעיות. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  13. יום רביעי יש לי זימון נפגשים בתחנת רכבת בבינימינה :s05: בכל מקרה מצאתי ברשת שיהיו מבחנים במתמטיקה ובפיזיקה ברמה של 5 יח"ל בנוסף כל השאלות אמריקאיות. עכשיו בגלל השביתה לא למדנו חשמל כלל וכלל בבצפר, האם כדאי לשבת על זה כמה ימים. ומתמטיקה סיימתי לפני שנה וחצי-שנתיים, וגם אני לא זוכר כלום :-\ אז לשבת לחפור ת'חומר הזה שוב או שהשאלות שם לא כאלו מסובכת? תודה

    • 14 תגובות
    • 16.1k צפיות
  14. Started by bay,

    חשבתי עך פיתוח קלאן בה אתר http://www.stage6.com למה??? הסברים : http://www.stage6.com זהו אתר בעל יכולת צפייה ישירה של ווידאו באיכות גבוהה (700X472) הם אינתרנט 1.5 מגה וממש נמאס לי להסתכל קבצי ווידאו של מחשבים וOC באיכות הגרועה של YOUTUBE עז אני מציאה שמישהו יפתח משתמש בה STAGE6 יתן לחברי הפורום שם משתמש וסיסמא וכל חברי הפורום יוכלו להעלות ווידאו ולראות מה יש לאחרים להציאה

    • 7 תגובות
    • 731 צפיות
  15. שבוע? שבועיים? חודש? יש איזה משהו שמחייב את החנות (והיבואן) להחליף את המוצר תוך זמן מסויים?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by pazitush,

    לפני כחודש ראיתי באתר של חנות זו עכבר לוגיטק (TRACKMAN) במחיר אטרקטיבי. הטרחתי עצמי וניגשתי אליהם פיזית והזמנתי אותו. שבוע עבר ואיש לא טרח ליצור קשר. יצרתי קשר עימם ולאחר כיומיים נקראתי לחנות. מסתבר שמה שהגיע זה לא המוצר שהזמנתי. חכיתי עוד שבוע ושוב, ביוזמתי, לאחר שהתקשרתי נקראתי לבוא. באתי. ביקשו מחיר כפול ממה שסוכם. לטענם, טעות באתר. סירבתי. לקחתי המקמה ועזבתי. בקיצור, לדעתי גם השירות לקוי וגם האמינות בעייתית. לא מומלץ !!!

    • 2 תגובות
    • 996 צפיות
  17. מטען נקודתי Q נמצא במרכזה של קוביה בעלת מקצוע A מהו השתף החשמלי העובר דרך אחת הפיאות של הקוביה. פסיכומטרי בספטמבר+השביתה לא עשו טוב לידע שלי בפיזיקה, אני מבין שצריך להשתמש בחוק גאוס, אז אשמח לכיוונון מהיר עריכה: בערך הסתדרתי השטף העובר דרך כל המרחב מהנקודה Q הוא 4*pi*q בגלל שאני צריך צריך רק שישית מהמרחב (צלע אחת של קוביה) אז זה יוצא 4*pi*q חלק 6 כווננתי את זה לפי התשובה בספר שהיא שישית Q חלקי E0 כשE0 (יוונית) זה אחד חלקי 4פאיK (ופה נוצר הבלבול שלי כי את זה ראיתי רק אחר כך בדף נסחאות). השאלה העמוקה היא איפה מתחבר האורך A ומיקום הקוביה... משהו מסריח פה... HELP :'(

    • 3 תגובות
    • 3.9k צפיות
  18. Started by YOAV28,

    שלום היום בשביל לקנות לוח אם או מעבד מחול צריך איזה אישור מסוים למכס או שלא שווה בגלל המכס הגבוה תודה מראש יואב

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  19. האם אפשרי? במקום קודם לבדוק אם יש תגובות להודעות שלי ואז להכנס להודעות.

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    אח שלי לומד בהולץ, אז זה מה שעושים שם, ייצא לא רע: הנה הגירסא היותר נחמדה: וכמובן מלא עכברושים: מישהו יודע מה שם השיר במקרה?

    • 7 תגובות
    • 929 צפיות
  21. LOST season 4 trailer | אבודים עונה 4 - קדימון נראה בהחלט נחמד

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  22. Started by אמיר יצחקי,

    שלום. אני בן 18 ,לצערי ישנה תופעה כאשר אני חולם חלום ארוטי :-\ אז בסוף מגיע החומר הלבן הידוע לכם ולצעריי זה תמיד קורה שאני ישן לא תוך כדי הכרה ואז שאני קם בבוקר אני מגלה שהמכנסיים שלי והכול דביק ומגעיל. התופעה ממש מציקה לי והיא כבר קיימת מעל שנה ואני משתגע מה לעשות וניסיתי שלפני השינה לא לחשוב על דברים ארוטיים שאולי זה יעזור אבל לא כלכך. האם גם לכם ישנה בעיה כזאת? תודה

    • 9 תגובות
    • 983 צפיות
  23. כמו שהכותרת אומרת... חח כן רק שאני יודע שאני עושה את זה ברגע האחרון ואני לא חושב שאני אמצע משהו... אבל עדיין אני מחפש וילה או צימר בצפון לחגוג שם את השנה החדשה עם חברה שלי ככה שאני מחפש צימר עם ז'קוזי פרטי ולא משותף...

    • 5 תגובות
    • 771 צפיות
  24. Started by SpeciAL,

    שמעתי דברים על החברה אבל אנשים אומרים שהם השתפרו... בכל אופן אני מעוניין לקנות שם ואני לא רוצה לעשות טעות . אם כבר פתחתי את הנושא אז אם מישהו מכיר חברה טובה באזור המרכז הרצליה,רעננה ,תל אביב ,רמת גן (משהו באזור הזה) אז שיביא לי ... תודה לכולם ושבת שלום.

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים