עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Peach,

    מה דעתכם עליו? הוא טוב? איך המיקוד בפיזיקה, היסטוריה ב', לשון וביולוגיה לדעתכם?

    • 48 תגובות
    • 3.7k צפיות
  2. Started by Meir787,

    הבנתי את כל העניין עם המחיר, אופן התשלום והקבלה וכו', אבל דבר אחד לא הבנתי - איך אני יודע שהמוכר לא שולח לי אבנים בדואר במקום המוצר שאותו אני מעוניין לקבל ? הייתי רוצה לקבל תשובה בהקדם, כי זה דיי דחוף. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by uzi_sch,

    קלטו את זה:

    • 6 תגובות
    • 661 צפיות
  4. שלום,בעבר היה נושא כזה אבל אני לא מוצא אותו.. איך אני יודע כמה ימים מותקנת מערכת ההפעלה ?(אני זוכר שזאת הייתה פקודה ל-RUN)

    • 8 תגובות
    • 825 צפיות
  5. Started by stone cold,

    אני עובד כמה ימים אם מילון מובנה של FF לגאול אותכם מהטעויות כתיב שלי ורציתי לדעת מותר לכתוב לדוגמה" תמשחק במקום את המשחק ? מעצבן לכתוב כל פעם את ה במקום תוו וזהו בתודה קרירין

    • 6 תגובות
    • 578 צפיות
  6. Started by Rrafi,

    אני פתחתי את שנת 2008 עם שלילה ל30 אחרי שלקחתי 2 נוסעים יותר מהמותר... ואתם..!?

    • 22 תגובות
    • 2.9k צפיות
  7. Started by miaoo673,

    הוכיחו או הפריכו ע"י דוגמא נגדית: אם (f(x גזירה בנקודה x0 ו-(g(x אינה גזירה בנקודה x0 אזי גם (f(x) + g(x אינה גזירה בנקודה x0. לא הצלחתי לחשוב על דוגמא נגדית. :-\ כיצד מוכיחים את המשפט במידה והוא נכון?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by daniel89,

    אני רשום ב-TL (טורנט לייץ') והוא לא עולה לי.. (לא ניתן להתיג דף זה..) לעוד מישהו זה שורה או שזה רק אצלי? דניאל

    • 2 תגובות
    • 993 צפיות
  9. מה אני יכול לעשות חוץ מללכת עכשיו לחברה אין לי זמן וראש לטירטורים בשביל לאפס את הסיסמה. יש איזה קוד ? או משהו כזה , ידוע לי שיש קודים שמאפסים סיסמה/מראים את הסיסמה בפלאפונים..האם יש אחד כזה גם לדגם שלי ?

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  10. Started by fuck off,

    יש למישהי, שאני לא יודע איך להגדיר את הקשר בינינו, יומולדת ואני רוצה לקנות לה איזה מתנה מקורית, העניין הוא שאין לי מושג מה, היא רצתה איזה שעון ואמא שלה כבר קנתה לה למרות שאני בניתי לעשות את זה, היא רצתה עגיל רוטט ללשון, הבאתי לה בלי קשר ליומולדת. אין לי מושג מה עוד אפשר לקנות לה... ד"א היא בת 18 ביומולדת... אפשר גם דברים מהאינטרנט, הכי חשוב - מקוריות.

    • 27 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. אהלן את ההרכבה של המחשב אני מבין אבל מה זה אומר בדיקת מאמץ? ובדיקות מקיפות? אני אמור לקבל דו"ח מהחנות שקניתי ממנה את המחשב? מה קורה אם הבדיקת מאמץ נכשלה? מה זה אומר? על הרכבת המחשב? תאימות הרכיבים? תודה לכל העונים

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Reze,

    שלום.. מחר יש לי מבחן במיתוג וחלק מהמבחן זה מעבר בין בסיסים עכשיו אני יודע איך לעבור מבסיס 10 לבסיס 2,8,16 אבל כשיש לי מספר נקודה משהו אני לא יודע איך עושים את זה אז אם מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי איך עושים את זה אני אודה לו מאוד .... :yelclap:

    • 3 תגובות
    • 846 צפיות
  13. Started by achiya1,

    יכול להיות דבר כזה שאם אני קונה מחשב חדש וכל שנה פחות או יותר לא מטפל בו או משדרג אותו אני אשלם על זה ביוקר במחשב חדש ? פחות או יותר כמו אוטו ? כאילו זה משנה אם אני משדרג את המחשב אחרי 4 שנים שהוא אצלי ? או שעדיף כל שנה לשדרג וככה נמנעים ממחשב חדש ליותר זמן ?

    • 7 תגובות
    • 886 צפיות
  14. מזה K ומזה OC בבקשה תגידו לי

    • 13 תגובות
    • 930 צפיות
  15. Started by Chymes,

    עזבו, פתרתי לבד. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 557 צפיות
  16. אני מוריד את התוכנה BlueSoleil למערכת הפעלה שלי (VISTA 64BIT) ורשום בדף של המוצר שללא רשיון זה מוגבל ל-5 מגה (5M Limitation (Amount of data. עכשיו השאלה שלי היא האם זה מוגבל עד לגודל קובץ יחיד של 5 מגה או שאיך שאני יגיע בסה"כ ל-5 מגה אני לא יוכל יותר להשתמש בתוכנה ללא רשיון ? http://www.bluesoleil.com/download/ תודה.

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  17. הזמנתי למעבדה מוצר שראיתי בזאפ היום לאחר יומים התברר שבעצם אפשר להסתדר בלעדיו. מחיר המוצר 165 ש"ח והמחיר כולל משלוח בדואר רשום. המוצר כבר נמצא בידי הדואר. האם ניתן לבטל את העסקה? אם כן, מה הנוהל , וכמה עלי לשלם?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. שלום אנשים אני צריך קצת עזרה אם יש פה מישהו אם נסיון דומה או שמתמצא במשפטים בקיצור לפני כמה חודשים התחלתי לעבוד בחברה גדולה בתחום הסלולאר במוקד טלפוני וכאשר נכנסתי לעבודה כמובן הם רצו שאני אתחייב לשנה כאשר אם אפר את ההתחייבות צריך להחזיר את שווי הקורס שעברתי 2500 ש"ח בקיצור כמובן שלא החזקתי שנה העבודה הזאת נוראית לא ממליץ לאף אחד להכנס לשם הכסף יחסית גדול אבל זה בגלל שעות מטורפות בכל אופן חזרה לנושא כאשר עזבתי כמובן קיזזו לי מהתלוש שכר האחרון את ה"ערך של הקורס" (הם לא קוראים לזה קנס חלילה) ורציתי לדעת האם הנושא הזה חוקי ומותר להם לעשות זאת ? במטרה כמובן לגשת לתביעה אחרי הכל זה 2500 ש"ח בשביל חייל משוחרר זה לא צחוק מה אתם אומרים יש לי סיכוי לקבל את הכסף חזרה?

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. איזה מין הסבר זה? ולמה בכלל צריך סיבה לסגירת תיק? למה שלא יסגרו וזהו? מה זה משנה הסיבה? קראתי כתבה על אדם שחי בחו"ל 19 שנה והגיע לביקור בארץ ואז חקרו אותו בחשד לרצח ובסוף סגרו את התיק מ"חוסר ראיות". ועכשיו יש עליו כתם. לא חבל על הבנאדם? אם אין ראיות תעזבו אותו וזהו. למה צריך לסמן אותו כאילו שהוא התחמק בפוקס מעונש ושיכול להיות שהוא בעצם רוצח אבל בגלל בעיות טכניות הוא שוחרר

  20. Started by matan100,

    נותנים פה מילנוי מפרטי מחשב ביום אני רוצה באמת לדעת האם אתה לוקחים את ההצעות האלה וקונים את המחשב או שעדיין בודקים את ההצעה???

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. שלום לכולם, דבר ראשון, אם זה לא המקום המתאים אני מתנצל מראש. אני משתמש דיי ותיק ומוכר כאן בפורומים ואת ההודעה הזו החלטתי לכתוב בעילום שם מסיבות שמיד יתבהרו. לעניין: מערכת ה-TradeZone בגירסתה המחודשת והעדכנית שעלתה לאתר לא מכבר הביאה עמה שיפורים רבים שהופכים את חווית ה-Trade ליעילה הרבה יותר מבעבר. עם כל השיפורים הללו, נכלל גם דבר שאני (ואני מאמין שעוד משתמשים ותיקים) רואים בו חיסרון. אני מדבר כמובן על אפשרות הצבת התגובות. זה לא סוד שאחוז ניכר מאוכלוסיית אתר איכותי זה הינו (אין דרך ממלכתית לנסח את זה - אז אני לא אנסה) ילדים. כמי שביצע בעבר מכירות מוצלחות רבות באמצעות מערכת זו אני לא יכול שלא להתרעם על מה שקרה למערכת ה-TradeZone. ממערכת הוגנת ואיכותית שסייעה לי ולמשתמשים אח…

    • 6 תגובות
    • 787 צפיות
  22. יש לי פצע כזה בין שתי טוחנות, וזה התנפח ושאני סוגר את הפה כדי לאכול/לדבר זה מחמיר, וזה כאבי תופת יש אפשרות לרפא את זה? אחותי הביאה לי איזו מדבקה שהיא עוד מעט תצא למכירה, זה כמו כדור מחומרים הומופאתים שמדביקים על הפצע וזה שומר על סביבה סטרילית ואמור לרפא אותו, אבל זאת חרטא אחת גדולה יש הצעות?

    • 32 תגובות
    • 5.8k צפיות
  23. Started by Clicker7,

    HWZONE, חוק העישון החדש בסכנה - אנו זקוקים לעזרתך המיידית! מחר, יום ד' (2.1.07) בשעות הצהריים תועלה בכנסת, בניסיון למחטף וללא כל הודעה מוקדמת, הצעה גרועה מאוד של חה"כ צבי הנדל (מפד"ל) המנסה לסרס את החוק החדש אשר כה עמלנו בשנה האחרונה לתמוך בו. ההצעה, אם תתקבל, תביא להחזרת המצב להיות מעושן לגמרי במסעדות, בברים ובמועדונים. על פי הצעתו של חה"כ הנדל, החוק האוסר עישון במקומות בילוי לא יחול על מקום בילוי שבעליו הודיע כי העישון בו מותר... הודעה זו צריכה להתבסס על היתר שיינתן לאותו מקום בילוי על ידי הרשות המקומית שבשטחה הוא נמצא. ח"כ הנדל, יש לציין, נחשב למעשן כבד הצורך עשרות סיגריות ביום כבר שנים רבות. נבקשך לכתוב מכתב ולהביע דעתך לגבי החוק המוצע, או לעשות שימוש במכתב שהכנו לחבר…

    • 72 תגובות
    • 5.6k צפיות
  24. למי שלא מכיר או לא זוכר או מתבלבל, נוסחת הכפל המקוצר היא - (a+b)^2=a^2+2ab+b^2 תודה לעוזרים

    • 27 תגובות
    • 3.9k צפיות
  25. איפה אפשר למצוא תמונות בסגנון של אלו ברזולוציה גבוהה? http://mad.walla.co.il/archive/391219-5.jpg http://mad.walla.co.il/archive/391222-5.jpg

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים