כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מה שם המוזיקה עם הכינורות המתנגנת במעברים של "עובדה" (קשת)?
-
- 1 תגובה
- 649 צפיות
-
-
אבל במקום pl ו2 RCA זכר אני צריך PL ו2 RCA נקבה... מישהו יודע איפה? תודה...
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
סוניאריקסון HPM70 נאבדה לי ספוגית אחת ועכשיו האוזניות הם די useless :'( מישהו יודע היכן ניתן לרכוש ספוגיות כאלה? http://l8shop.net/products/4-Earbuds-Sony-Handsfree.aspx אני יודע שיש הרבה דגמים דומים שגם הם יתאימו, אבל שוב, מאיפה לקנות?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זוכרים שהייתה פעם בערוץ 1/2 סדרה של דוב לבן ובואש שחוקרים את עולם החיות? הייתה שם פינה של נמלה טבחית שמבשלת דברים וכל פעם נופל עליה משהו, קיצר אני חייב סרטון כזה של הפינת מטבח, פשוט יש לנו מורה לסוציולוגיה שאני בטוח שהיא זאת שדובבה את הנמלה ;D מישהו זוכר תשם?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש מישהו שיכול להמליץ לי על חנות באזור הצפון? מה אתם חושבים על TMS בקרית מוצקין? הבנתי שלא מומלץ מKSP לקנות, יש דעות בנושא?
-
- 5 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אני קם בבוקר קודם כל לאכול משהו לפני שאני הולך ללמוד,ירדתי למטבח בבית ואני מגלה שהכול מוצף מים \: וזה כי יש איזה נזילה עצבנית שמציפה את כל התיקרה,הקיצר היום יבוא אינסלטור אבל אני נשארתי בבית בשביל לפקח על העיניינים ובשביל לספוג את הסמרטוטים. :-X ממש לא נעים.
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום ביום שישי חטפתי מכות ואיזה 15 ילד שהפילו ובעטו בי אם הרגליים, עכשיו עד היום כל המקומות שכאבו טיפה עברו לי חוץ מהצלעות אז אני רוצה ללכת לעשות צילום רנטגן . השאלה שלי זה אם אני עושה את הצילום לצלעות בצד ימין יכולים לראות שאני מעשן? תודה לעוזרים
-
- 37 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
האם הקטע הזה אמיתי? ואם לא האם זה בכלל יכול לקרות דבר כזה http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=971888&SourceId=970556
-
- 6 תגובות
- 942 צפיות
-
-
אני נכנס הרבה לעמוד הראשי עכשיו נכנסתי לפורומים נרשמתי מקווה לעזור לכולם בן 18 וחצי מהדרום עוסק באבטחת מידע , חומרה ,תיכנות , תוכנה רשתות ועוד. מקווה להשתלב פה
-
- 5 תגובות
- 542 צפיות
-
-
קטע ענק שווה צפייה, http://youtube.com/watch?v=8NdSL2NUoWk
-
- 0 תגובות
- 765 צפיות
-
-
כתבתי פה הודעה בקשר לאתר BUX... לפי הידוע לי לא עברתי על אף חוק מחוקי הפורום... למה ההודעה נמחקה?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
שלום לכולם כמו כל אדם שרוצה לרכוש מחשב, אחת הדברים שהכי חשוב היא לבחור חנות אמינה, עם שירות טוב. חיפשתי חנות לקנות ממנה את המחשב באזור הדרום ואני רוצה לספר לכם על חווית הקניה שלי. את המחשב שלי הלכתי לרכוש בשבוע שעבר ביום חמישי בחנות IQPC באשדוד לחנות זאת הגעתי מהמלצת אנשי הפורום כאן אני רוצה לציין כמה דברים פה: כשנכנסתי לחנות קיבלה אותי המזכירה שהפנת אותי למנחם האחראי על החנות בחור סימפטי בכל מובן המילה. ישבנו ביחד הבאתי לו את המפרט של המחשב שאני רוצה והרכבנו אותו. נתן לי את הצעת המחיר כפי שמופיע באתר של IQPC. לאחר מכן מנחם עשה לי ביקור בחנות,הראה לי את התהליך שהמחשב עובר, כיצד מטפלים בכל מחשב שהולכים להרכיב מההתחלה עד הסוף. העלה אותי למעבדה והראה לי אותה, הראה לי כיצ…
-
- 16 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום אתמול (שישי) גנבו לי את הפלאפון (נוקיה 6280 ) אז הלכתי הביתה וחסמתי את הסים אמרו לי שאני יכול לקבל את אותו פלאפון ב400 שקל בגלל שיש לי ביטוח עכשיו יש לי שתי שאלות 1. אם אני לא רוצה את אותו המכשיר שהיה לי אני יכול לקבל מכשיר אחר בלי לשלם את המחיר המלא שלו ? 2. אני יכול לבקש שיעשו לי את אותו המספר שהיה לי ? 3. יש אפשרות שאורנג ישחזרו לי את אנשי הקשר שהיה לי בסים הקודם ? תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום לכולם ושבוע טוב אז הדיון הזה הוא לא על נושא כללי אלא על מיקרה ספציפי שקרה לי בבית הספר שעליו אני רוצה לקבל את דעתכם, עקב חוסר כח אני יכתוב כמה שיותר מפורט אבל גם בקיצור כללי של האירוע. טוב אז ככה יש לי ילד בשכבה שנכווה קשה שהוא היה תינוק וכתוצאה מכך כל הגוף שלו כויות יחסית קשות עכשיו הילד מאז ועד היום ניראה בן אדם מאושר, חי טוב ואפילו מרגיש טוב עם עצמו מספיק כדי להתנשאות קצת על אחרים.... אבל זאת רק דעתי האישית אז נעמיד שניה פנים לצורך הדיון שלא אמרתי את זה. בכל מיקרה לפני שבוע-שבועיים ככה נפתח מבצע בבית הספר שאומר "בואו נעזור לו! הוא משלנו" מה שאמר בתכלס שיש לו אפשרות לניתוחים פלסטיים בארה"ב שלא יעלימו את כל הצלקות אבל מאוד ישפרו את מצבן ולמשפחה יש רק חצי מהסכום …
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני גר קרוב יחסית לצומת רעננה (מרכז), אז אני יכול לקחת משם אם זה הופך את המסע ליותר קל. אני צריך להיות שם את 9:00. תודה מראש, תומר
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
ואם אפשר לקבל לינק/מס' טלפון
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני הייתי רוצה לראות REMAKE לHALLOWEEN של JOHN CARPENTER, אני יודע שיצא HALLOWEEN השנה שעברה ב2007 של רוב זומבי, אבל לא ממש אהבתי את השחקנים והאווירה הייתה גרועה יחסית לסרט הראשון, היייתי רוצה לראות REMAKE כמו שצריך. בנוסף לזה הייתי מאוד רוצה להיות REMAKE לALIENS, לפי דעתי הסרט הכי טוב שאי פעם יצא.
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
לא הייתה לי כותרת אחרת http://www.nothingtoxic.com/media/1156295768/Masters_of_Ki_Take_Vicious_Blows_with_No_Problem מה לעזעזאל?
-
- 5 תגובות
- 697 צפיות
-
-
עדיף לקיבולת בלתי מוגבלת ועם ממשק קליל.... תודה! יאן.
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
כנסו אני נפלתי על הריצפה איזה שרוטים יש בעולם... http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=184874
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הכותרת משום מה נקטעת, אז הנה היא שוב: שירותי דואר ברשת - מלבד הגדולים, איזה עוד אתם מכירים? זקוק לעזרתכם. שלום לכולם, יש לי מטלה קטנה לבצע במסגרת העבודה, אני זקוק לרשימה של שירותי דואר אלקטרוני חינמיים מלבד הגדולים שכבר חשבתי עליהם לבד (גוגל, יאהו, הוטמייל, נענע, ואללה) באיזה עוד שירותי דואר וובי חינמי אתם משתמשים או מכירים אחרים שמשתמשים? חשוב לי שזה יהיה יותר על סמך נסיון אישי, ולא גיגולים של "free webmail" שאותם ביצעתי כבר, ולא הניבו תוצאות משמעותיות. אני מחפש שירותים שאפשר להרשם אליהם בחינם, בלי SMS לאימות, עם תיבה של לפחות כמה עשרות מגה בייטים, שלא פג לה התוקף אחרי שבועיים של חוסר שימוש, ושפת ההרשמה לפחות, היא אנגלית או עברית. אודה לכל מי שיוכל לעזור לי בנושא הזה, רו…
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
ויוכל לעזור לי בבעיה עם מחשב חדש? אני מאזור רחובות... תודה על כל עזרה!!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אחותי מתגייסת ביום שני לכלל צה"לי ואני רוצה לדעת מה אני יכול לקנות לה... לא משהו יקר מהסיבה הפשוטה שאין לי מספיק כסף... איזה 200 שקל... היא לא צריכה MP3 כי יש לה איזה 5 וגם יש לה K800. מה אני יכול להביא לה?
-
- 1 תגובה
- 648 צפיות
-
-
גלשתי באינטרנט ומצאתי תמונות של יצור מוזר...באתר כתוב שזה חייזר,או סוג של פרה...מה לדעתכם הדבר הזה? מפחיד קצת....לא? :-X [attachment deleted by admin]
-
- 23 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-


