עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. טוב חברה החלטתי לשתף איתכם רגע מעצבן שהיה לי לפני חצי שעה למי שלא יודע אני חוקר מצ"ח... כחלק מהחיים שלנו אנחנו יודעים שתמיד יש בלתמים ואי אפשר לתכנן כלום כך הגעתי למצב שהיו לי נכון לשבוע שעבר 23 ימי חופש לא מנוצלים (ואני אמור להיות עם 15 בלבד, שינו קצת את השיטה) הייתי אמור להיות בחופש מיום ראשון הזה ועד יום רביעי. וכרגיל. לא יקום ולא יהיה יום ראשון היה לי כנס שקשור לקורס אותו עברתי = ירד יום חופש 1 יום שני נחתי בבית אחרי הנסיעות של יום ראשון יום שלישי (היום) עליתי לבסיס בשביל סידורים (ל3 שעות) וחזרתי לבית ואז... לפני חצי שעה, "תעלה לבסיס, היה אירוע" זה המילים שדפקו לי את החופש כרגיל אי אפשר לנוח בחיל הזה, תאמינו לי. כל ג'ובניק שחושב שרע לו בחיים צריך סטירה בשביל להחזיר א…

    • 40 תגובות
    • 3.4k צפיות
  2. http://computers.walla.co.il/?w=/4002/1222000 קישור לאתר http://globalpandora.com/ לאחר 5 שירים צריכים להירשם!!!זה בחינם

    • 90 תגובות
    • 6.8k צפיות
  3. Started by chenrp,

    חשבתי על טלויזיה, זיכרון RAM למחשב, כרטיס זיכרון למצלמה, כרטיס זיכרון לטלפון (MMC MOBILE).. מה אתם אומרים? המחירים שם זולים? עוד שלושה שבועות חבר שלי נוסע. תודה לעונים.

    • 15 תגובות
    • 4k צפיות
  4. טוב אין לי מושג מה זה.. זה חוזר כל חורף ונימצא במטבח בתקרה.. ובשירותים מעל המקלחת 3 שאלות.... -מה זה הדבר הזה? -למה זה מופיע? -ואיך מונעים את זה? זה מכער את הבית רצח לביינתים אני עובר עם מטלית יבשה ומנגב את זה.. זה נעלם קצת אבל חוזר אחרי שבוע

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. איך מגבירים לחיצות על פרסומות באתרים מבלי לעבור עברה של גוגל תודה מראש לכל העונים ושאלה נוספת איך מגבירים את הכניסה לאתרים אלו ************** - אתר המידע למטייל העצמאי בחוץ לארץ ************** אתר המצגות בנושא תירות , תרבות וטבע ************** אתר המידע למטייל העצמאי בישראל

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  6. שלום אפשר המלצה על חנויות לשולחנות מחשב איכותיים ברושלים?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  7. Started by overlap,

    אני צריך לקנות מחשב חדש ולצערי יש לי רק ניסיון רע עם חנויות לא רציניות. אשמח לשמוע על ניסיון טוב שלכם, מספקים נותני שירות מקצועיים.

    • 11 תגובות
    • 998 צפיות
  8. Started by Judas Iscariot,

    אני בכיתה י"ב יש לי בגרות בספרות יש לי בוחן בספרות בקרוב אני צריך לקרוא את "כל החיים לפניו" של אמיל אז'אר.. מה עשיתי שזה מגיע לי? אני כבר חודש מנסה לקרוא אותו, ואני רק בעמ' 50 לערך... ספר כ"כ נורא לא ברא השטן, כ"כ לא מעניין וכ"כ פוסט-מודרניסטי ו"מגניב" כביכול... באמת, אני פשוט לא מסוגל לקרוא את זה... זה עושה לי רע... האם יש לי דרך לשנות את רוע הגזרה? משהו? וכן, אני רציני :-\

  9. שמעו, מאז הפירמוט אני לא מצליח ליראות HD כמו שצריך, מדובר על 720.... יש כל מיני עיוותים מוזרים ומציקים שלא מאפשרים ליראות ולהנות. למטה יש תמונה. לי זה ניראה כמו בעיה של קודקים פשוט אני לא כל כך יודע מאיפה משיגים. למנהלים : תעבירו את זה למקום הדרוש, פשוט באתי לפרסם את זה בפורום תצוגה וגרפיקה ולא שמתי לב שהפכו אותו לפורום כרטיסי מסך, אז אני לא כל כך יודע איפה לשים את השאלה, מקווה שתיסלחו לי :-[ עריכה : אני רואה שלא רואים תתמונה, דקה אני מסדר את זה. לא מצליח לצלם תמונה, מה שיוצא לי בסוף זה רק מסך שחור, מישהו יודע למה ? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  10. Started by iib,

    זה ממש מצחיק... אם מתעלמים מכך שהאנשים שכתבו את זה לא התכוונו להצחיק. http://209.85.165.104/search?q=cache:http%3A//www.fstdt.com/fundies/top100.aspx%3Farchive%3D1

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. שלום רציתי לדעת איך להוסיף לחתימה שלי (לא דווקא בפורום הזה) את הלחצן של skype me

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  12. Started by Agono1ze^,

    שלום, יש לי שאלה על החומר שכל אחד מכיר כמשהו טבעי ביותר, כ משהו שצריך לקפוץ מצוק כדי להרגיש את ההרגשה שהכול מתבהר פתאום זמן ה תגובה מצתמצם ואפשר לעשות דברים מופלאים. רובנו מכירים את החומר הזה בתור חומר ידידותי ש רק יכול להועיל במצבים קרטיים. אדרנלין כמובן. אבל מה אם להשתמש בו למתרת זדון? מה אם לחבל ב טוהר המשחק ולהזריק מנה של אדרנלין למערכת הדם של השחקן (סייברספורט - קונטר סטרייק 1.6) בהמצע טורניר אליפות? מה הוא הנזק לגוף? מהוא הנזק למוח? האם טכנית זה אפשרי , זה יעבוד ו יגרום לשחקן להגיע לשאים חדשים? השאלה אולי קצת טיפשית אבל בהחלט מענינת....

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. כל כמה זמן שומעים על התרסקויות של מטוסים האם הדבר הזה קורה רק במדינות עולם שלישי? או שיש גם התרסקויות גם במדינות מערביות כגון אמריקה קנדה צרפת וכו' כי בחיים לא שמעתי שקורים תאונות מטוסים במדינות כאלה...

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by אמיר יצחקי,

    סבתא אמרה לי שלא בריא בכלל לעשות את זה,האם זה נכון? תודה

    • 55 תגובות
    • 4.8k צפיות
  15. Started by qwerty1987,

    10 מטבעות מסודרים בשורה. בין המטבעות יש גם אמיתיים, שמשקלם 7 גרם כל אחד, וגם מזויפים שמשקלם 8 גרם כל אחד. נתון שכל מטבע מזויף נמצא מימין ביחס לכל מטבע אמיתי. האם אפשר באמצעות שתי שקילות בלבד על מאזניים למצוא את כל המטבעות האמיתיים? אם כן, איך? אם לא, למה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by pringles,

    אני מתעניין בתחום האינטרנט ורשתות דיי הרבה זמן בתחום המחשבים כ10 שנים או קצת יותר אני רוצה להתקדם בתחום ולהעשיר את הידע ואולי גם בעתיד לעבוד בתחום אני בן 22 מה אתם ממליצים ללמוד ואיפה

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  17. Started by SuperDuper,

    מישהו מכיר חנות/רשת שיכולה לארגן (בתשלום כמובן) I/O Shield ללוח אם מדגם מסויים? ניסיתי עם Ivory אבל הם אומרים שחייב לקנות לוח קומפלט

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  18. ידידה שלי אמרה שבשיעור רפואה אמרו להם שגמירה זה 2 מ"ל. בהתחשב שכפית קטנה זה 5 מ"ל, זה נשמע לי ממש קצת 2 מ"ל. בהנחה שלא שיחקתם עם הבולבול כמה ימים לפני, כמה יוצא להערכתם? תודה, וLOL

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  19. Started by djdodo,

    שלום לכולם אני הורדתי לאחרונה משחק שמפוצל ל50 חלקים כולם מהצורה: game.iso.001-050 מה אני עושה איתם? איך לחבר את הדבר הזה? תודה

    • 8 תגובות
    • 624 צפיות
  20. רציתי לדעת איך זה?משהו מסובך?זה 24 שח לשעה? (תצפיתן במחסות פסי רכבת לזה התכוונתי)

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  21. איפה קונים מחשב ? אני כבר חודש מחפש, וכל פעם שאני מחליט איפה שהוא, 7-- ליכלוכים "לא להתקרב..." וכאלה

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by The Dom,

    איזה פסנתר טוב יד ראשונה אני יכול למצוא ב20- 30 אלף שקל? (רק חברה גרמנית) המלצות ו/או ביקורות יתקבלו בברכה. ;D

    • 12 תגובות
    • 3.5k צפיות
  23. Started by FresH-MeaT,

    רציתי לדעת כמה יש סוכר בשתיה של נביעות? ראיתי לפני יומיים סירטון שפשוט הימם אותי שבפחית קוקה-קולה יש 7.5 כפיות סוכר!!! כן בפחית אחת בסך הכל איך בדקו את זה אתם שואלים.. פשוט שפכו לתוך סיר את כל הפחית ואידו את המיים ונישאר רק סוכר.. ושקלו אותו... וכן גם על הפחית עצמה רשום 37 גרם אם אני לא טועה סוכר למזלי אני לא שותה קולה או שום דבר מוגז... אבל רציתי לדעת כמה יש בנביעות הזה סוכר

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by Shay17,

    איזה סוג הכלב הזה ? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 966 צפיות
  25. Started by arik100,

    אוקיי אז ככה יש לי את כל השירים של METALLICA לצורך העניין - קניתי את הDISCOGRAPHIA שלהם בינתיים מצאתי כמה שירים שאני אוהב : NO LEAF CLOVER THE UNFORGIVEN THE UNFORGIVEN II WHISKEY IN THE JAR ONE WHO YOU ARE אני שומע בין השאר גם EVANESCENCE LINKIN PART קיצר תוכלו להמליץ לי שירים לפי מה שאתם אוהבים וגם אולי לפי הסגנון שלי?

    • 37 תגובות
    • 2.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים