כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
נהגתי על פיזו 306 גיר רגיל ----> זוועה " " " 205 " " ------> " " " רנו קנגו " " ------> "
-
- 24 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שני סרטים, שני משחקים, שני כוסיות, מצאו את ההבדלים: את מי אתם מעדיפים? הרחיבו, פרטו ותנו דוגמאות.
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מעוניין לבנות "אתרון" קטן עם 2-3 דפים שישמש להצגת מוצר שאני מעוניין למכור. את עיצוב האתר ובנייתו אני יכול לעשות לבד. מישהו יכול להמליץ לי על שירות שיספק לי אחסון כזה בחינם? מדובר באתר להצגת המוצר בלבד ללא שום נפח תעבורה או משהו אקסטרה. תודה על העזרה מראש.
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
http://www.cracked.com/article_15825_internet-party-what-happens-when-googles-parents-leave-town-weekend.html
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
קיבלתי עבודה להגשה ואני לא מצליח לימצוא תשובות לשאלות אלה השאלות 1 מי שלט בא"י בשנים 1919 - 1948 ? 2 בין אלו שני עמים התקיים קונפליקט לאומי ? 3 מה הציעה ועדת האו"ם כפתרון לקנפליקט? 4 מה היתה ההחלטה של האום בנוגע להצעת הועדה ומתי ? 5 כיצד הגיבו שני העמים עם הוודע, תוצאות ההצבעה ? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 677 צפיות
-
-
הציעו לי ללמוד לתעודת MCPD, לדעתכם כדאי? אני מתלבט, הלימודים הם בהיקף של 350 שעות במשך שנה וחצי (עד סוף י"ב, עכשיו אני י"א), זה מלא מלא שעות.. מצד אחד זה מלא זמן ומלא השקעה וממלא יש לי מלא לימודים ומלא עיסוקים.. מצד שני הבנתי שלומדים שם תכנות C# .NET וזה נושאים שאולי אני לא אגע בהם בהזדמנות אחרת כי אני מרחיב בבית ספר 10 יח"ל אלקטרוניקה ו5 פיזיקה.. מה אתם אומרים? אשמח לשמוע יתרונות/חסרונות..[br]פורסם בתאריך: 16.01.2008 בשעה 17:54:15 אף אחד פה לא שמע על זה? :-\ :-\
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, בקרוב יוצאת גרסה חדשה של מוד של hl2. אני רוצה לעלות את המודעות של כלל השחקנים שיש להם hl2/css/hl2ep1/hl2ep2/dods/hl2dm/tf2 (כל משחק עם המנוע של source) רציתי לדעת אם אתה יכולים לתת לי כמה אתרים עם פורומים של משחקים? על מנת שאני אוכל להציג את המאמר שלי בנושא. כמו: gamer vgames playzone כמובן שגם פה זה נחשב, שהרי יש מחלקה שלמה למשחקים. לא חובה שיהיו כל כך גדולים. תודה.
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=9TyR3fyLO_I OMG ,אני פשוט הייתי מוותר על ההתחלה
-
- 23 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
נמאס לי. אין מקום נורמלי אחד במדינה בו ניתן להסתפר כמו בן אדם. אני הולך להסתפר ותמיד מנסים להתאים לי איזה תספרות קוצנית לא מובנת. מה קרה לספרים של פעם שידעו לעשות תספורות של גברים. (כמו בשנות ה-50, למשל) כן, אני מדבר על אותן תספורות רציניות ומסודרות, ללא קוצים או כל החרא הזה. איפה אפשר למצוא אותם?
-
- 43 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלחו לי מוצר מאיביי וקיבלתי קוד משלוח. שהקשתי אותו באתר של הUS POST קיבלתי: Label/Receipt Number: ************ Status: Electronic Shipping Info Received The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on January 8, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later. לא הבנתי מה בדיוק הם אומרים לי.. עזרה? ??? תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, היה לי נגן (T10) שהתקלל לפני כשלושה חודשים אחר שנפל למים. בהתחלה הוא לא עבד, אבל אחרי ששמתי אותו לייבוש הוא חזר לפעילות תקינה - חוץ מהווליום שהייתה בו אפשרות רק להגביר ולא להחליש (והוא תקוע על מקסימום). שלחתי אותו לתיקון בתקווה שהאחריות שהייתה עדיין בתוקף תכסה את זה אבל הם גילו שהבעיה היא קורוזיה וזה כמובן לא בתחום האחריות והם שולחים לי אותו בחזרה. השאלה שלי היא, וסליחה מראש אם השאלה תמימה מדי (או טיפשית) - האם יש סיכוי כלשהו שהנגן יתוקן? אפשרי שזהו תהליך הפיך איכשהו? או שאין תקווה?
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום,יש סרט עם הורים שלוקחים לאימוץ ילדה מהונגריה ששמה גיטה ואיזה עורך דין אחד מרמה אותם ,מישהו יודע את שם הסרט? נא לכתוב את השם באנגלית! תודה.
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=friS4OOcdgQ
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-
-
חבר טוב שלי נהג עם רשיון בתוקף אך ללא רשיון רכב תקף במשך 10 חודשים ללא ידיעתו והוזמן למשפט.מישהו יודע מה הדין במקרה כזה???
-
- 0 תגובות
- 706 צפיות
-
-
איך זה יכול להיות? אם אני מסובב אותו לקור אז מרגישים קור. אמנם קצת אבל איך זה יכול להיות כי הרי המאוורר לא עובד. ומילא, קור אפשר להגיד שזה בגלל הרוח שיכול להיות שהוא מכניס מבחוץ, אבל חום? איך??? הרי כדי שייצא אוויר חם צריך לעשות פעולת חימום, לא? אז יש לדעתכם בעיה במזגן או שככה זה?
-
- 6 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
חחח טוב אני מסובך... לא יודע מה יותר משתלם לקנות 6 בקבוקים של 2 ליטר שעולים 12 שקל או לקנות 8 בקבוקים של 1.5 ליטר שעולים 17.9 שקל? מה יותר משתלם?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סיימתי את בית הספר בחופש הגדול האחרון. כיום אני משלים בגרות בתנך, לומד בבצפר, שחכתי להרשם בבית הספר שלי לבגרות. לפי מה שהבנתי אני צריך להגיע יום לפני הבגרות למרכז בחינות גמיש. לכל יחידה 60 ש"ח, הבחינה בתנך שתי יחידות אז 120 ש"ח. עכשיו. א. אני נחשב אקסטרני נכון? ב. פה: http://www.info.gov.il/nr/exeres/FA096AFA-353B-4542-939F-3A40CE4F7AE7.htm כתוב: תעריפים במרב"ג: מחיר היבחנות על כל יחידת לימוד הינו: 60 ¤, למעט השאלונים (עפ"י מודל הצבירה) F, E באנגלית ושאלונים ה', ו' במתמטיקה, שמחירם 120 ¤ לכל שאלון. עלות פתיחת תיק נבחן אקסטרני: 254 ¤. אין לי תיק אקסטרני, איך אני פותח ואיפה? מחר אני אגש לבית הספר שלי לקחת תפסים ולברר עוד קצת תעינין. פאק איזה מטומטם אני שלא נרשמ…
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי אז ככה יש לי להכין פרוייקט בתב"א (תיכנות בסביבת אינטרנט). במסגרת הפרוייקט אני אמור לבנות אתר על חיל השיריון הישראלי . כרגע רק את הבסיס HTML אח"כ יגיע ה-ASP וה-JAVA SCRIPT. אני צריך רעיונות בינתיים כבר בניתי תבסיס. הגשתי למורה והיא אמרה שהאתר לא מושך קהל, ולכן הוא לא בנוי נכון. אני צריך רעיונות, בינתיים בניתי אתר +עיצוב, שלא ממש מתאים בגלל ה-FRAMESET. רעיונות יתקבלו בברכה. תודה רבה .
-
- 4 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום עוד כ-10 ימים אני הולך לצו הראשון... קראתי כבר הרבה חומר על התחום שאני רוצה להיות בו [מחשבים] אבל אני רוצה לשמוע דעות וסיפורים אישיים שלכם הדבר שאני חושב עליו עכשיו בעיקרון הוא ללכת לעתודה וללמוד מחשבים, [מדעי המחשב או תכנות], מה דעתכם על זה? מישהו פה עתודאי או מכיר עתודאים ויש לו מה לשתף? בנוסף שמעתי גם על גאמא שהבנתי שהיא יחידת מחשבים מובחרת במודיעין, אבל אני עדיין לא יודע עליה הרבה... שוב, אשמח לשמוע דעות והמלצות גם ממר"ם זה משהו שאני חושב עליו... בקיצור אני רוצה לדעת יתרונות וחסרונות, ולאן לדעתכם כדאי לשאוף מבין השלושה? או אולי בכלל למשהו אחר לגמרי? אני לומד בבצפר 10 יחידות מחשבים ו-5 פיזיקה, ומאוד נהנה מהמחשבים ומקווה להמשיך עם זה בחיים בקשר לפרופיל, מה שיכול לה…
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
חנון או בשמו המלא angry video game nerd הוא דמות שיצר במאי\מפיק עצמאי בשם ג'ימס רולף. החנון מעביר ביקורת על משחקים גורעים במיוחד שיוצאים לקולנסולות ובעיקר לקונסולות של נינטנדו - אותה הוא הכי אוהב אתר הרשמי - http://cinemassacre.com/AVGN/Nes_Nerd.html הפרקים האהובים עלי THE POWER GLOVE - Chronologically Confused about Movie and Video Game Sequels - NIGHTMARE ON ELM ST - "The Anger Begins" - הרשימה המלאה מהישן לחדש CASTLEVANIA 2: SIMON's QUEST - DR. JEKYLL AND MR. HYDE - THE KARATE KID - ROGER RABBIT - TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES - BACK TO THE FUTURE - McKids - http://www.youtube.com/watch?v=qVBerX6Dzmc%20 WALLY BEAR AND THE NO…
-
- 0 תגובות
- 801 צפיות
-
-
עכשיו שעה עשר ו13 דקות אני אומר לעצמי נזפזפ קצת נראה מה יש אני עייף מלשחק בWII\PC ועייף מלקרוא תרגום באנגלית של סדרות אנימה אז התחלתי לבדוק מה יש ערוץ 2 יצפאן שהיה פעם מצוין בהצגות אם סוויסה אבל שנים כבר לא מצחיק חושב שהוא גי לנו אבל מה לעשות הוא לא אפילו לא קרוב ערוץ 10 ראלטי שלוקחים כונפה שעברה טראומה כזאת או אחרת ומנתחים אותה \מאפרים אותה \מאמנים אותה וכו ראיתי בעבר חצי פרק וזה משעמם אפילו יותר מי תכנית די דומה בMTV סתם מורחים חומר במקום לקצר רק לדברים המעניינים -לא שיש הרבה ערוץ 3 וויל וגריס -למי שלא יודע תכנית שמתאימה לבחורות ו"מעצבי שער" ערוץ STAR WORD ונשיונאל גאוגרפיק אם הפסקות פרומואים כל שנייה ערוץ 8 תכנית משעממת בקיצור כלום גם ככה אני כמאת לא …
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
איפה אני יכול ללמוד בנית אתרים ?? או מישהו שיבנה לי את האתר יש חברות כאלה לבנית אתרים?? תודהה
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אהלן, שמעתי מחברים שלי שאיזשהי תלמידה מתיכון עמל א' התאבדה בגלל שהחבר שלה עזב אותה, כנראה היא אהבה אותו מאוד וגם אח"כ שהיא חיפשה נחמה אצל החברות שלה גם הן עזבו אותה והתחילו לרדת עלייה, בגדול עשו עלייה חרם גדול. כשהיא דיברה איתן באייסי היא כתבה:"הכל על מצפונכם...." ובהמשך רשמה את כל שמות הבנות שעשו עלייה חרם. ואז היא הלכה להתאבד והתרסקה על כמה שיחים ומתה. מישהו שמע על המקרה, אולי זה מופיע באינטרנט?
-
- 14 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
שלום, אני עוד מעט צריך לבחור מגמה לתיכון, ואני די מתלבט... אני לא יודע אם לנסות להתקבל למדעית (מדעי המחשב) או ללכת על אלקטרוניקה ומחשבים. התיכון שאני הולך אליו הוא רביבים. יש לי ניסיון של שנתיים וחצי תכנות ב PHP, חצי שנה ב C#, קצת ב c++, יודע גם JavaScript, HTML וטיפה ניסיון עם Ajax. אני משתגע, אני מסתכל על משרות בפינצטה (http://www.pinzzeta.co.il/jobs_results.php?hot_list=&part_id=35&area_id=&education_id=&exp_id) ואני אשכרה יכול להתקבל עם הניסיון שיש לי עכשיו. אני מעתסק כבר מגיל צעיר באתרים, התחלתי מגיל 9 ב HTML ומאז התקדמתי ל JS ו PHP. כמובן שאני גם יודע חומרה וכל מה שמסביב. התחלתי לחשוב לכיוון של אלקט' ומחשבים + ממר"מ, השאלה אם זה בכלל אפשרי.. …
-
- 23 תגובות
- 11.3k צפיות
-


