כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יש תרגילים בטריגו הדורשים להביע תשובה עם מפרמטרים. זה לא קשה. בסך הכל עושים את אותן פעולות שעושים עם מספרים. הבעיה שהדרך מאד מאד מגעילה וברוב המקרים אני לא יודע איך להיפטר מאותם סינוסים/טנגסים. אני אף פעם לא מצליח להגיע לתשובה שבספר, למרות שהדרך נכונה לחלוטין. למישהו יש טכניקה עובדה?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
על מה לוחצים בשביל לשמור תמונות מהביוס?
-
- 3 תגובות
- 875 צפיות
-
-
יש כל כך הרבה דגמי G-Shock שאין לי מושג מה ההבדלים בינהם, אם יש כאלו שלא נגמרים בעיצוב. מישהו יכול להמליץ לי על דגם ספציפי מוצלח? אשמח לקבל הפנייה לאתר שמשווה אותם או פורום שמתעסק בנושא. תודה, בז'נגלו.
-
- 12 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
אני רק בתחילת הדרך- סיימתי את MOONLIGHT SONATA MVT1 די טוב. אני מחפש יצירות דרמטיות משהו בסגנון שבטהובן כותב כדי שאני אוכל לפתח את הכישורים שלי. אני צריך יצירות מלאות ולא קטעים מהם או גרסאות קלות שלהם, המורה שלי אמרה שאם אני אשקיע אני יכול לנגן את החלק המהיר בפרלוד בדו דיאז מינור של רחמנינוף אז לא צריך ללכת לקיצוניות של דברים קלים מידי ( ;D) לא מוצארט ולא טוקטה פוגה. תודה.
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
טוב אתם בטח מכירים הרבה אתרים שאפשר להרוויח כסף בשיטה שלוחצים על הפרסומת חבל שלא כולם באמת משלמים. נרשמתי לפני כמה זמן לאתר והרווחתי משהו כמו 60-70 $ ואני משתמש בכסף סתם כדי לקנות משחקי אונליין ושטויות כאלה. באתר יש תחרויות וכל מיני דברים שיעשו את זה קצת יותר מעניין אני ממליץ בחום מצטער אם זה לא המקום לשים תנושא הזה. בבקשה תשמשו בלינק הבא ועל תשנו שום דבר זה עוזר לי להרוויח כסף *****
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
באמזון דוט קום או אמזון CO UK הבריטי ? אין לי כח להרשם בUK ולמלא מליון BOXES עם כרטיסי אשראי וכו' אז אני שואל כאן תודה
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-
-
אני מקבל הודעה שאומרת: לעוד מישהו יש בעיה להוריד מהם? זה התחיל לי לפני די הרבה זמן... דיברתי עם הSUPPORT והם לא עזרו בשיט.. (תתנתק, חכה כמה דקות תתחבר ותנסה שוב, לא עובד בעיות שלך - וזה בקיצור ) אם אפשר תנסו להוריד את הקובץ הבא: http://files.filefront.com/TFS+Metalrar/;8287076;/fileinfo.html ותגידו אם עובד לכם...
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
-
אני לא רוצה ללכת לקונקורדנציה בספרייה. מצאתי קונקורדנציה באינטרנט אבל היא לא אומרת לי את מספר הפעמים שהמילה מופיה בתנ"ך. מישהו מכיר?
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
למקרה שמישהו שכח היה כאן מזמן נושא על הסרט כששיחררו אזה טריילר קצר. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=279753.0 אתמול הוא יצא , כרגע לפי מה שאני רואה אין אפילו CAM (אופס סורי... ) קיבל בIMDB 8.3 בינתיים (רק 2600 הצבעות) קישור לIMDB : http://www.imdb.com/title/tt1060277/ נקווה שהוא יהיה טוב
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-
-
אני צריך חברה שמשחזרת מידע מדיסק קשיח שנשרף...! שתעלה זול... ושתהיה באזור הדרום.. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
נניח יש לי מחלה X ומחלה Y ששתיהן אמורות להוריד לי פרופיל ל82.. על מחלה X מקבלים 82 וגם על מחלה Y מקבלים 82 אז אם יש לי את שתיהן, אני אקבל פחות מ82 או 82? תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המדבקות הן פתרון לא טוב מנסיון כי הדבק נחלש והן מתחילות לזוז והדבק נמרח על הידיים... חבר שלך לי את האתר הזה ורציתי לשתף, אולי זה יהיה שימושי למישהו. כל המידע נמצא בלינק. http://pcgraph.co.il/
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום הייתי רוצה לדעת מה התנאים איך העבודה שם ?... פשוט אני חושב עם לנסוע או לא ?.... מישהו יכול לספר קצת הכוונה לאנשים שעובדים שם
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
אני מזמין את הpsp ועוד כמה משחקים ואביזרים בשבילו. איזה חנות אתם ממליצים כרגע אני חושב על gamestop או ebgames למרות שנראה לי שזה אותו חנות. ויש גם את : newegg bestbuy איזה חנות אתם ממליצים לי זה בעיקר מה שאני קונה: psp daxter edition tekken burnout/nfs rachet and clack size matters ועוד כמה אביזרים
-
- 2 תגובות
- 985 צפיות
-
-
בנושא מעגלים חשמליים באותו סגנון, ניסיתי לפתור.... ולא הצלחתי: 1) לרשותך 3 נורות של פנס כיס,סוללה,נגד משתנה אחד,ותיילים מוליכים. על אחד הנורות רשום-1W-5V ועל האחרות-0.2W-2V. כא"מ הסוללה הוא 9V והתנגדותה הפינימית 1 אום. א)האם 3 הנורות יכולות לפעול בהתאם לרשום עליהם כשהם מחוברות בטור? ב)תכנן מעגל חשמלי עם כל הרכיבים כך שכל הנורות יאירו בהתאם לרשום עליהם-סרטט. ג) חשב את התנגדות הנגד המשתנה במעגל שתכננת. 2) תלמיד צריך להפעיל נורת להט של 110V-75W בהתאם לרשום עליהם בעזרת מקור מתח של 220V שהתנגדותו הפנימית זניחה. א) כדי להפעיל את הנורה בהתאם לרשום עליה, חיבר התלמיד לנורה נגד בטור. חשב את התנגדות הנגד. ב) התלמיד רוצה להשתמש בנורות של 110V-25W במקום הנגד,כדי להפעיל את הנורה בהתאם …
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
-
-
שלום אנשים, מסתבר שבכביש החוף צילמה אותי ניידת סמויה. עכשיו קיבלתי (חודש וקצת לאחר התאריך המדובר של העבירה) את הקנס על סך 750 שקלים, ו-8 נקודות. הבעיה היא שהנקודות נרשמות על שם אבא שלי שהוא בעל הרכב, ואני רוצה להעביר אותן על שמי. מה הפרוצדורה הכלולה בכך? כמו כן, בתאריך המדובר, עדיין הייתי נהג חדש (שבוע לפני סיום התאריך של הנהג החדש שלי), מה תהייה המשמעות מבחינתי במידה ואעביר את הנקודות לשמי? תודה, Anatoli.
-
- 38 תגובות
- 15.7k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, בזמן האחרון חורף ומשעמם מאוד מאודדד. מישהו יכול להמליץ לי על סרטי אומנויות לחימה שונים? מעדיף סרטים חדשים שיצאו בזמן האחרון. תודה רבה..
-
- 0 תגובות
- 978 צפיות
-
-
אמאזון לא שולחים את רובם לארץ, אני מחפש חנות אחת עם מבחר גדול של כל מני סוגי מפרטים ולעשות את הכל בקניה אחת
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך מכשיר להקלטת שטח כדי להקליט מרצים בהרצאות בלימודים ולשמוע את זה בבית במחשב עם אוזניות חזק ובאיכות טובה כדי להקשיב בכתה בלי לכתוב כי אני לא יכול לעשות 2 דברים ביחד להגיע הביתה אחרי הרצאה ולכתוב תוך כדי שמיעה יש איזה בחור אצלנו שעושה את זה עם MP3 אבל הוא אומר שההקלטה שם גרועה אז הלכתי לאופיס דיפו היום לראות מכשירים ראיתי אחד של OLYMPUS שיכול להקליט עד 35 שעות רצוף ומתחבר למחשב בUSB נראה טוב ואמין אבל עולה 360 שקל מישהו מכיר מכשיר דומה שמקליט באיכות טובה אבל עולה פחות??? אשמח להצעות תודה
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
השלט שלי נדפק לגמרי, רוב הכפתורים לא מגיבים אלא אם כן לוחצים ממש חזק עד שהאצבע מתחילה לכאוב וכפתורים מסויים בכלל הפסיקו לפעול, אז יש איזשהיא חנות או מקום שאני יכול לקנות ממנה שלט, עדיף שיהיה כסוף ולא שחור כי התרגלתי... אז אם יש חניות או שמוכרים איפשהו בבקשה תגידו לי כי כבר נמאס לי לשבור אצבעות...
-
- 16 תגובות
- 36.8k צפיות
-
-
שלום לכולם..הכנסתי מטען של מחשב נייד ,עכשיו הוא כזה דפוק הוא שונה בטורקיה לאחד כזה של אסיה אירופה אונברסלי כדי שיהיה ניתן להפעיל גם שם. עכשיו אחד הפינים שלו נתקע בחשמל,אם אני נוגע בי בי.. אז איך אני מוציא אותו ? וגם איזה עצבים .. זה סיפור אישי תראו: חיברתי את זה כדי להשתמש במחשב הנייד ..ועברנו דירה..המובילים האלה ה-@#$#41245346324%^&#%&#$ האלה,הרסו לי את הנייד! כל המסך מנופץ כזה יא אללה אני עוד אראה להם מה זה,לקוח הם לא יראו בחיים שלהם,לקוח! ובקשר לשאלה,שוב,מה לעשות עם הפין הזה?הבעיה זה לא רק עלי זה גם על אחרים יש לי אחות קטנה וזה,וחוץ מזה שאפשר לעבור שם ובטעות להתחשמל,מה עושים?
-
- 5 תגובות
- 708 צפיות
-
-
מה קורה אנשים... אני יוצא עם מישהי מחר, יכול להיות שהיא באה אלי.. בכל מקרה זה יהיה עם סרט, שנינו אוהבים סרטים. אין לה בעיה עם סרטי אימה, אני חולה על כאלה... אבל כמה זה מתאים לדייט? אני לא בטוח שהיא באמת תתכרבל בחיקי בקטעים המפחידים חח.. קומדיות רומנטיות אף פעם לא עשו לי את זה, לא מצחיק מספיק, לא סקסי מספיק חח.. מה עם סרט קומדיה מופרע כזה? משהו שיכול להפיל על הרצפה בצחוק, אבל איזה אווירה זה יעשה? סטייל מת לצעוק או Harold and Kumar go to white caslte.
-
- 38 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
הייתי אצל רבן והוא נתן לי תור לפסיכיאטר והמלצה להורדת פרופיל. עכשיו לא יכולתי להגיע לתור ופיספסתי אותו בגלל סיבה כלשהי. עכשיו מה אני צריך לעשות בשביל לקבל תור חדש? ואם אני ילך לקבן הוא יראה במחשב את ההמלצה ויתן לי תור חדש לפסיכיאטר ישר? ואין אני יכול לראות קבן חוץ מהקבן שביחידה ? (כי הוא יהיה רק עוד שבוע וחצי רק) תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-


