כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
התאריך גיוס שלי היה אמור להיות ב21 ועכשיו הוא ב28 לפי מה שאני יודע זה נדחה אצל הרבה אנשים שהיו עם תאריך כמו שלי יש למישו מושג למה?
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
שלום, אני צריך להעלות אתר ממש קטן של כמה מגה (אפילו פחות מ-5) בלי צורך בתמיכה של php asp ושטויות.פשוט אתר אכסון. עדיף בלי פרסומות.אם יש לכם עם פרסומת קטנה זה גם יכול להתאים. תודה.
-
- 5 תגובות
- 808 צפיות
-
-
שלום,יש בושם עם תמונה של גבר צעיר ששם את היד שלו בתחתונים ורואים לו מלא שיערות ביצים :,זה בושם שחור כזה עם ריח מתוק. משהו Rose נראה לי. תודה למזהים[br]פורסם בתאריך: 22.01.2008 בשעה 18:41:09 מצאתי!http://www.couleurparfum.com/image/paco-rabanne/black-xs,4595,2.jpg
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם ניתן לקבל אזרחות כפולה בספרד לתושבי ישראל ? האם בטור אזרח ישראלי ניתן לפתוח שם עסק חוקי ולנהל אותו ? האם ניתן לקנות בית שם בטור אזרח ישראלי ,? אולי למשיהו יש מידע לגבי מחירי בתים וכו (מחירים כללים ),אני יודע שמשכורת ממוצעת שם היא 14 אלף דולר לשנה (יותר גבוהה מישראל ב 4000 אלף).
-
- 1 תגובה
- 665 צפיות
-
-
רציתי לספר לכם על חוויית הקנייה הגרועה שחוויתי ברשת מחשבי אייבורי. ביצעתי את הקנייה, כמו כולם באתר הבית שלהם. יום לאחר מכן, התקשר אליי נציג שירות, עבר איתי על הקנייה ואמר "אה אתה גר בנס ציונה, אז נשלח את המחשב לסניף ראשון, בסדר? " השבתי בחיוב. יום לאחר מכן, התקשרתי לברר מה מצב המחשב, נאמר לי "הוא יגיע מחר לסניף ירושלים" .... "מה ירושלים, סגרנו על ראשון!" ... "אה טוב שאמרת, יגיע מחר לראשון". 5 דקות לאחר מכן, התקשר אליי נציג שירות אחר "טוב שהתקשרת, לא יודע למה זה מופיע בירושלים. יגיע מחר לראשון". יום למחרת , אני מקבל הודעה "המחשב מוכן בסניף ירושלים". התקשרתי לברר מה פשר העניין, דיברתי עם עוד נציגת שירות חיננית (לא!!), והיא דאגה שמישהו אחר ייתקשר אליי. הוא התקשר ושאל אותי …
-
- 33 תגובות
- 14k צפיות
-
-
יש לי ביום חמישי מבחן בהיסטוריה ואנחנו צריכים לאחת השאלות להביא המצאה מישהו יכו לתת לי דוגמה להמצאה בשנים האלו שהיא לא נורת החשמל
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שאלה בקשר לפייסבוק איך אני מוצא מישהו לפי שם יש שם רק בית ספר עבודה דרך מיילים וכו
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לנו שנה ביחד, אני מחפש משהו מיוחד שאפשר לעשות , עדיפות באיזור חיפה
-
- 28 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
חשבתי על רעיון שכל אחד ימליץ על אתר כלשהו בכל נושא, יתן תקציר קטן וישים לינק ליד. יכול להיות נחמד. אני אתחיל: אתרי סרטונים כמו יוטיוב/רץ במייל/תמונות/הפגת השיעמום וכו': סרטונים - http://woot.co.il/ http://sciencehack.com/ -סרטונים בנושא מדע בלבד -סרטונים http://www.clipon.co.il/ - רץ במייל, תמונות סרטונים וכו'http://www.mailit.co.il/ -סרטונים http://nnm.co.il/ - סרטונים ובעיקר תמונות http://www.kishkush.co.il/ - שווה קריאה, פורטל שנותן לכל אחד להשים קישור לבלוג שלו/מה שלא יהיה עם יכולת לדרג http://shaveh.co.il/ http://www.dump.co.il/ סרטונים - הפגת השיעמום סרטונים ותמונות http://www.zulanews.com/ -סרטונים http://www.vidi.co.il/ - פורטל "גברי"http://www.fi…
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
אלומת אור צרה המתפשטת באוויר פוגעת במשטח הזכוכית בזוויתצ פגיעה בת 74 מעלות. מקדם השבירה של הזכוכית ביחס לאוויר הוא 1.5. צריך לחשב את זווית השבירה בזכוכית ואת ערכה של זווית ההחזרה 2) אלומת אור צרה פוגעת במשטח זכוכית הזווית פגיעה בת 55 מעלות צריך לקבוע ללא חישוב האם זווית השבירה קטנה מזווית הפגיעה גדולה ממנה או שווה לה איך אני פותר תרגיל כזה אני יותר צריך הסבר מאשר תשובה כי אני לא מבין את התרגיל תודה רבה יום טוב
-
- 8 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
חשבתי לקנות את המארז אבל זה 200 שקל ואחרי שרואים אין מה לעשות עם זה ממש בכל מקום אחר שאני מכיר אין את כל הפרקים :s05:
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
לפני כשעה פתח מישהוא (לא זוכר מי) נושא לגבי ביטול הפסיכומטרי הקרוב ועכשיוו הנושא נסגר, אם אני מנסה לגלוש מההיסטוריה אני מקבל עמוד של "הנושא או התגובה שאתה מחפש עשויים להיות מחוץ לתחום בשבילך." לא הייתה בנושא לא תגובה גסה ולא שומדבר שלכאורה יצדיק מחיקה - מישהוא מהמנהלים רוצה לשפוך אור על הנושא?
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
לפני כשלושה וחצי שבועות הזמנתי מהחנות גיבור מחשבים מסך Philips 200W6CS שקיבלתי עליו המלצות רבות בפורום. נאמר לי שהמסך לא קיים במלאי, לכן יוזמן מהיבואן ויסופק תוך שבוע-שבועיים לכל היותר. מספר ימים לאחר ההזמנה התקשרתי לחנות כדי לוודא שהמוצר קיים אצל היבואן, נאמר לי שהמוצר קיים, הוא הוזמן כבר ויגיע תוך מס' ימים. שבוע+ לאחר ההזמנה התקשרתי לשאול אם המוצר הגיע (ביקשתי איסוף עצמי), נאמר לי שיגיע ביום יומיים הקרובים ושייצרו איתי קשר כדי שאאסוף אותו. שבוע אח"כ שוב התקשרתי, אמרתי שהבטיחו לי עד שבועיים אספקה, שוב אמרו לי שלא יודעים למה נגרם העיכוב אך בטוח יגיע המסך תוך יום יומיים. שאלתי עוד פעם אם בוודאות קיים המוצר אצל היבואן אמרו לי שכן. שלושה שבועות לאחר ההזמנה התקשרו אליי מ…
-
- 38 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
לא הצלחתי למצוא כאלה כל החנויות אומרות שזה יצא מהאופנה (למי אכפת) מישהו מכיר חנות שאפשר לקנות בה ג'ינסים בגזרה נמוכה רחבים טיפונת . לא של ראפרים ופריקים .. רגילים לגמרי בלי כתוביות וצבעים מוזרים . ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ניקח שני ישרים AC וDB ונצליב אותם כך שיחתכו בנקודה O. (A וB יהיו שני הנקודות העליונות וD וC יהיו הנקודות התחתונות לצורך העניין) ידוע כי BA מקביל לDC. עכשיו לפי תאלס אז BA:DC=BO:DO?
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
-
-
שלומות, בימים האחרונים התקשרו אליי כבר 3 פעמים בשאלה "האם אתה נוהג בכבישים בין עירוניים?" וממשיך ב "האם אתה מעוניין במגלה מכמונות מהירות?" יש לי מקום כלשהו להתלונן? זה כבר גובל בהטרדה, שלא נזכיר את העובדה ש"מגלה מכמונות מהירות" נשמע טיפה לא חוקי. המספר שלהם, לכל המעוניין: 0525994080 תודה לעוזרים/נותני עצות
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
שלום אנשים. למי שעוד לא שמע ומעריץ את הסידרה הזאות אז שוחררו 3 פרקים ראשונים לעונה ה-2 (העונה צריכה להתחיל בעוד כחודש) אבל מי שראה שישתף חוויות (לא ספויילרים ) אם יש נושא כבר אז סורי ותנעלו..
-
- 7 תגובות
- 965 צפיות
-
-
מכל הסנוקרים בחיפה הייתי רק ברד בול אבל בזמן האחרון כבר מאס לי מהמקום הזהבגלל שמעשנים שם עד כדי כך שאי אפשר לנשום ואתה בא הביתה כולך מסריח כאילו עישנת 3 חפיסות ברצף. כמו כן השולחנות שם חלק עקומים קצת חלק עקומים מאוד כך שלפעמים זה ממש מבאס לפספס רק בגלל זה. ראיתי פרסומות של קינג סנוקר בעיתון והמקום נראה סבבה, מה אתם אומרים ? אם מישהו יכול להוסיף ולספר על מקום זה ומקומות אחרים על אווירה ואיכות הציוד אודה מאוד.
-
- 15 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
היי שלום לכולם שבוע טוב ":) אז ככה שאלה פשוט וקצרה... התאריך גיוס הנוכחי שלי הוא ה21.7.2008 שהוא גיוס מאוד כללי כמו שאני מניח חלק ממכם יודעים ורוב הסיכוים שהוא ישתנה בזמן הקרוב. עכשיו הסיבות שאני מניח שהוא ידחה זה בגלל ש: 1. אני די קטן נולדתי באמצע יוני 2. אני במיונים להרבה דברים כולל טייס שלהבנתי יהיה גיבוש רק באוגוסט אז... בכל מיקרה זה שכניראה ידחה לי הגיוס לא מספיק טוב כי אני רוצה לטוס לתקופה ממושכת בחו"ל (3 חודשים) ואני רוצה להתחיל להתארגן על זה מה שאני לא יכול לעשות במצב הנוכחי שיש סיכוי שאני יתגייס בזמן השהות המתוכננת. איך אני יכול לדחות/להבטיח שהגיוס שלי יהיה יותר לכיוון נובמבר (לפי מה שאני יודע רוב האנשים באזור הגיל שלי מתגייסים בנובמבר)? ואיזה סיבות אני יכול לתת …
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום אני מחפש שיר לעבודה יצירתית ל-Project באנגלית הנושא הוא Nu Metal ואיך הוא משלב בין היפ-הופ ורוק בקיצור אני מחפש שיר שמשלב יפה בין קטעי ליריקה שניתן לזהות שזה היפ-הופ לבין גיטרות ותופים ואפילו Screams שניתן יהיה להרגיש את הצד של הרוק בשיר עדיפות לשירים שהיו אי פעם ב-Live ויש ב-Youtube או כל אתר Streaming אחר עריכה: טוב נראה לי מצאתי..Linkin Park בשילוב עם Jay-Z שרים את Lying from you...שמעתי את Numb/encore והיה לי קצת חסר גיטרות ותופים, זה נראה לי מתאים בול..אם בכל זאת יש הצעות אתם מוזמנים להגיב תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 805 צפיות
-
-
מישהו מכיר איזה חברות שמירה טובות שמשלמות יפה? ניסיתי אצל מיקוד רציתי לעבוד בעוטף ירושלים ב33 שקל לשעה.. אבל עכשיו יש שם מלא בעיות... מישהו מכיר עוד משהו?
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-


