כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לא יודע אם מישו הביא את זה לכאן פעם .. http://birdloversonly.blogspot.com/2007/09/may-i-have-this-dance.html אותי זה הצחיק .. אולי בגלל השעה
-
- 7 תגובות
- 849 צפיות
-
-
בקרוב יש פעולה ב"בני עקיבא" והנושא שלה הוא חשיבות השמחה בחודש אדר. תוכלו לתת לי הצעות לצ'ופרים\משחקים\סיפורים שאפשר להעביר איתם את הנושא? ד"א אני צריך את העצות ממש דחוף, אז אודה לכם אם תוכלו לכתוב בקרוב. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
המחשב הזה פשוט אסון, לפני כ 5 חודשים קניתי ג'יגה זיכרון + ליברטי 400 + 1950XT. ואני מרגיש פשוט רע ! כל משחק חדש שיוצא אני מתבאס ! כולם פורטים מ 360 ! ובכולם אני עדיין צריך להוריד הגדרות אפילו ששילמתי 2400 שקל על המחשב. אם הייתי קונה 360, הייתי משלם אולי 200 שקל יותר אבל הייתי מקבל ביצועים נורמליים ! קחו נגיד את Gears of War, ב 360 הוא רץ חלק לגמרי אבל אצלי, קירטועים, גיהוקים, שיעולים הקאות ומה שלא תירצו ! עוד אחד, PES 08 , המשחק למחשב פשוט מרגיז ! על הזמן יש נפילות קטנות ומעצבנות ב FPS מה שכמובן ב 360 אין ! ויש עוד כל כך הרבה דוגמאות, ממש נמאס ! אז נוותר על הרשת, אז לא נדייק ב 300 אחוז עם הגיימפאד, אז לא נשחק קרייסיס ! :-X אבל לפחות נקבל ביצועים נורמליים ומשחק…
-
- 49 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
ממלחמת ששת הימים על החולות בסיני (שהם נטשו אותן בהמונים כדי לברוח יותר מהר)
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
סרטים מצחיקים! המרתי ל 3GP כדי שכולם יוכלו להנות! http://www.upfree.net/2710632 http://www.upfree.net/7311095 http://www.upfree.net/5251172 תהנו ;D
-
- 6 תגובות
- 877 צפיות
-
-
בעיקרון סיימתי את הטירונות שלי, עכשיו אני הולך לשרת בחצרים (כחצי שעה מב"ש). רציתי לדעת אם מישהו פה ראה, או אפילו קיבל אישור להכניס מחשב אישי (נייח, לא נייד) לבסיס, סתם למשחקים סרטים וכו', בלי אינטרנט אפילו. זה אפשרי? כי אני יודע שהייתי פה ושם בסיורים בבסיסים וראיתי כבר כמה מחשבים נייחים בחדרים.. (הייתי שוחר, זה למה הסיורים..) תודה
-
- 22 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
הגיוס שלי עוד 5 חודשים ואני רוצה לדעת אם אני יוכל לעשות קורס של מחשבים בצבא ולשרת בזה ואם אפשר שזה יתפוס בחוץ
-
- 1 תגובה
- 699 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות רכב ראשון...לא משהו יקר גג 10 אלף תוכלו להמליץ על אתרי יד שניה מהימנים? אולי מאיפה שהוא שקניתם.
-
- 3 תגובות
- 900 צפיות
-
-
קיבלתי חבילה בדואר מאשדוד " רובע ד' אשר באשדוד" רשום חבילה גדולה אני לא ילך סתם לקחת את זה יש למשהו מושג מזה המקום הזה?
-
- 5 תגובות
- 722 צפיות
-
-
שלום הבחנתי שאחת מהאפשרויות שלי במנילה היא מודיעין שדה.(לוחם איסוף) שמעתי על היחידה דברים טובים( תפקיד מעניין) ודברים פחות טובים (מערבים ליומיים וכו') שאלתי אליכם האם שרתתם שם?(מכירים חבר ששירת שם) איך התפקיד? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב,נמאס לי לאבטח חשבתי על זה והגעתי למסקנה שאני רוצה לעשות קורס מחשבים ולהתעסק בתחום. חשבתי לכיוון קורס תכנות,אם אין לי רקע בתחום-זה קשה ברמה של כישלון? אילו עוד תחומים קיימים? בית ספר מומלץ?אני לא רוצה משהו בסיסי.. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
-
-
הוגש מסמך הצהרת כוונות רישמי (שמשמש כ"זיכרון דברים מחייב") לרכישת החברה שמייצרת את כרטיסי הפיסיקה והתוכנה שמתלווה אליהם הידועים בשמם המסחרי PhysX, הנמצאים בשימוש או בפיתוח בפלטפורמות רבות, בינהן: Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii וכמובן המחשב האישי. מקור: http://www.gamershell.com/companies/nvidia/396106.html האם זו חדשה מספיק שווה כדי לשים אותה בחדשות? (ולתת לי קרדיט ) HF Integrale
-
- 0 תגובות
- 881 צפיות
-
-
-
- 40 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
שלום ידוע שאפשר ללכת לערוך דין ולשאול אותו על אדם מסויים אם יש לו עיקולים או תיק בהוצאה לפעול. כמובן שעורך הדין לוקח כסף על טרחה שכזאת. האם מישהו יודע כיצד הם מבררים עניין שכזה? איך אני, בתור בעל עסק, יכול לבדוק מידע שכזה? עוד שאלה שרציתי לשאול איפה אני יכול לפרסם חינם באינטרנט עסק? יש חייה כזאת?
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
hello במסגרת סקרנות מוזיקלית טבעית,הייתי רוצה לשמוע עם איזה מוזיקה אתם נרגעים,ואני לא מתכוון כמו שמטאל עוזר לי להרגע,אלא מוזיקה שאפשר לשמוע שאתה הפוך,אפשר להגיד. נמנעתי להגיד צ'יל אאוט,כי זה לא הז'אנר שאני מתכוון,זה בדרך כלל ממש משעמם. כמה דוגמאות: david bowie-space oddity the connells- 74 75 Lynyrd skinyrd- freebird דברים בסיגנון הזה,רוק רגוע. אני עם אוזן פתוחה,רק תציעו...
-
- 45 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום לכם. אני מעוניין להזמין כמה מוצרים מהאתר של נייקי. עכשיו הכל הולך חלק עד ההזמנה, בייחוד בקטע של המספר טלפון. כל מספר שאני לא מקיש שם הוא נותן לי שגיאה. יש איזה קידומת מסויימת שאני צריך לתת שם? מישהו פעם הזמין מהאתר שלהם?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
סידרה מוגדרת על ידי הכלל: An+1 = An + 4 נתון: A1 = 5 א) הוכח שהסדרה המוגדרת על ידי הכלל: Bn = An + An+1 + an+2 היא סדרה חשבונית שההפרש שלה 12. חשב גם את B1 (זה אמור לצאת 27) ב לא כל כך חשוב א זה מה שהורג אותי תודה
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
קניתי ממישהו באיביי וזה פעם השניהי שאני קונה ממנה קניתי ממנו בראשון ליואר וב24 לינואר.[נראה לי לא הכי זוכר אבל לא יודע מחודש וחצי] בפעם הראשונה לקח לו איזה 5 6 ימים מאז שקניתי לשלוח אבל קיבלתי והכל היה סבבה עכשיו מופיע לי [קניתי ב24 לראשון היום 5 ל2]בתיאור הזמנה את סוג המשלוח אבל לא תאריך כלומר עוד לא שלח-שלחתי לו אתמול ושלשום הודעה אולי אפילו לפני והוא לא החזיר לי. מה אני יכול לעשות?שאני שולח לו הודעה הוא יודע שזה ממני שקניתי ממנו?
-
- 7 תגובות
- 937 צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה ושיענה לי משהו שבטוח יודע... חברות המשחקים שבונות את המשחק עובדות גם בשבת ויום ראשון, או שהם לא עובדות רק ביום ראשון? כי נראה לי שהם גם לא עובדים בשבת... מצפה לתשובה... תודה!
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עניין די דחוף, אז מי שיודע- בבקשה לענות כמה שיותר מהר S: קיבלתי מייל שעבר דרך Client של Hushmail, וכנראה איפושהו בדרך העברית הומרה לג'יבריש אני חייב לדעת איך לעזאזל אני הופך את זה חזרה לעברית, שכן התוכן חשוב ודחוף. לשנות קידודים- לא עזר, צריך איכשהו להמיר את זה חזרה ישירות. למישהו יש מושג איך?
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
http://www.knay.alona.k12.il//downloader.asp?file_id=162
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
ג'ימי אוחנה (דני רובס) - איזו נוסטלגיהההההה:
-
- 4 תגובות
- 2.3k צפיות
-


