עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Bvlgari,

    http://www.bezeq.co.il//Cultures/he-IL/Bezeq/Sales/minilaptop/minilaptop.html לא מרשים בכלל.. זה שהוא קטן ויפה זה משהו אחד. אבל 4 ג'יגה זיכרון ומעבד חלש. בשביל מה?

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. כידוע לכם דואר ישראל גובה כעת עמלה של מינימום 35 שח על זה ששלחו לכם חבילה מחול וזאת פשוט חוצפה אנא כנסו ללינק המצורף וחיתמו פעם אחת בלבד http://www.atzuma.co.il/petition/amazoni11/1/1000/

  3. [לא ידעתי איפה לפתוח את האשכול, לכן העבירו אותו בבקשה למקום הנכון] יש לי מסך CRT 17" מעבד AMD 64 2GHZ 512 RAM כרטיס מסך 128M VGA כאשר אני מריץ קבצי HD אני רואה שהתמונה בעצם עשויה ממלא נקודות קטנות, אני חושב שזה ארטיפיקים אבל אני לא בטוח. יכול להיות שזה בגלל שהמחשב שלי חלש מדי? או שמא זה הכרטיס מסך? אולי המסך? העלתי תמונה אבל לא רואים את זה פה ממש טוב. האיכות של הסרטון היא 720p תודה

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by Born2Kill,

    זוכרים?: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=287711.0 הובכן, הקטנצ'יק הזה ייגיע אלינו בששון ובשמחה בחודש מרץ (במקרה הגרוע אפריל). מי שרוצה פוזה וחוויית נהיגה מרעננת ויש לו 16 ורישיון A2 וכמובן 31,000 ש"ח מיותרים, זה הזמן להתעניין באופנוע הזה. לסירטונים: לעוד פרטים עליו ותמונות: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r125_2008.php

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  5. Started by QQQ,

    יש לי קשקשים ויובש בעור כבר הרבה זמן. אבל זה לא סתם כמה קשקשים, זה הרבה, והם מאסיביים, וזה מגרד מאוד הד & שולדרס לדוגמא לא עושה לזה כלום, כבר בבוקר למחרת הקשקשים חוזרים. זה יכול להיות קשור לזה שאני שותה בערך כוס מים ביום כל יום?

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. כמו בכותרת אני מחפש שירי גאז' ובלוז. ושירי פאנק משהו בסיגנון של ג'יימס בראון. תודה מראש!!

  7. יש לי חשבון ראפידשייר והעלאתי מלא דברים והעמוד של הpremium zone כבר נורא גדול וקשה למצוא דברים איך אני מעביר לתיקיות אחרות בלי לשנות את הלינק?

  8. Started by eliau21071981,

    אני רוצה להתחיל ללמוד כדאי ללכת על הנדסאי תעשייה וניהול ?

    • 4 תגובות
    • 812 צפיות
  9. Started by J0n1,

    הבנתי שיש/שיהיה נגן MP3 שיסדר/מסדר את המוסיקה בצורה של גלקסיה, שכל כוכב זה מצב רוח (שמח,עצוב,קצבי,עייף וכו') וככה אפשר לשמוע מוסיקה בכל מצב רוח שיש לך בלי להתחיל ליצור פלייליסטים. מישהו מכיר משהו כזה למחשב? תודה

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  10. Started by avivlyaviv,

    שלום. הזנמתני משהו מחנות באה"ב ולא הגיעה לי משלוח אישור למייל לפני המשלוח. המספר שלהם מתחיל ב- 1800 האם זו שיחת חינן (גם אם זה משספר מחול)?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. נוזל/מוצק כל שהוא ואני רוצה לדעת איזה חומר זה (ואין לי מושג דרך אריזה או משהו) איך אני יכול לבדוק? אפשר לבדוק את זה במעבדות של כימיה כל שהן? כמה זה אמור לעלות? יש דרכים יותר זולות? ועוד שאלה: אני יכול לבדוק כמה הדרו טסטוסטרון יש לי בדם? זה מסובך לבדוק את זה? *להעביר בבקשה למדע וטכנולוגיה

    • 4 תגובות
    • 805 צפיות
  12. Started by davidreznic,

    אני יודע שזה קצת הרבההזוי/דבילי/מוזר אבל מישהו יודע איפה אפשר להשיג קופסא ריקה (בלי דיסק,בלי רשיון) של ויסטה אולטימייט ואופיס אנטרפרייס 2007?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by גיימרית,

    כיום יש כל מיני חברות אשראי שמציעות הנחות בנושאים מסויימים - למשל, כ.א של המשביר לצרכן שם אתה מקבל הנחות גדולות יותר אם אתה משלם עם הכרטיס, או כ.א של שופרסל וכד'. יש משהו כזה למוצרי אלקטרוניקה/מחשבים?

    • 1 תגובה
    • 872 צפיות
  14. Started by zomero,

    כפי שכבתבתי למעלה הוטל עלינו לעשות project באנגלית בנושא הומור... בקבוצה חלטנו שנלך על הומור בצה"ל ובשל חוסר הנסיון שלי אין לי כל כך מושג מה לכתוב (תיכננתי לתאר פרק של מ.ק. 22 ולשאול את אחי- אבל עד שהוא יבוא אני אצטרך להגיש...) ולכן אני פונה אליכם בבקשה שתרשמו כאן כל מיני קטעים מצחיקים שהיו לכם בצבא (עדיפות לסיפורים של קרביים!) או סתם בדיחות על צה"ל... תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  15. Started by chenrp,

    חיפשתי בגוגל ולא מצאתי. אני רוצה MANUAL של השעון. באנגלית או בעברית או בכל שפה... רק שיהיה.. תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  16. Started by Pika007,

    למישהו יש מושג מאיפה אני יכול להוריד את פיירפוקס 1.5.0.12? בטעות עדכנתי היום ל 2, ואני פשוט לא סובל את השינויים בממשק והתוספות הקטנות והלא רצויות שדחפו. פיירפוקס 1.5 היה הדפדפן הכי טוב שיצא לי להשתמש בו, ולא בדיוק התכוונתי להפסיק. גוגל לא נתן לי מענה, כל לינק היה שבור :\ עזרה? מישהו? X:

    • 5 תגובות
    • 893 צפיות
  17. *נכון לחומרה של היום* מותקנים במפרט זה החלקים הנעלים ביותר. מפרט לקרייסיס. לגיימרים העונים על התכונות ההבאות בלבד -שיגעון טוטאלי -להיות בן של אבא שמנת מליארדר (לא מליונר, מליארדר)... psu Corsair truepower HX1000W http://www.corsair.com/products/hx1000.aspx motherboard EVGA nForce 780i SLI http://www.evga.com/articles/385.asp cpu Intel Core 2 Extreme QX9650 Quad Core http://wellcom.co.il/catalog/images/Intel/Core%202%20Extreme%20BOX.jpg cpu cooling CNPS8700 NT http://www.zalman.com/ENG/product/Product_Read.asp?idx=278 display adapter SLI - X2 evga 9800GX2 (superclocked) http://www.ixbt.com/short/images/geforce_sli.jpg display adapter cooling Z-Machine GV1000 http://www.za…

    • 52 תגובות
    • 3.9k צפיות
  18. כמו הכותרת. איך אני יכול לדעת אם מותקנת האזנה על הטלפון שלי (ברור שאין ) היפוטטית.. ואיך אפשר להקליט שיחות בטלפון הקווי שלי ? סתומרת לצוטט לעצמי ... אם בכלל אפשר? ראיתי שיש ב400 שקל מכשיר שמגלה אבל אני רוצה סתם בשביל ההחכמה הטכנית

    • 16 תגובות
    • 12.8k צפיות
  19. Started by david32,

    בזמן האחרון אני מרגיש ממש לחוץ בזמן והזמן עצמו טס לי במהירות האור. החלטתי שאני כנראה לא מנהל את הזמן שלי נכון ושאם אני אמצא דרך טובה לנהל אותו אז אני אחסוך הרבה יותר זמן. אז אני מבקש ממכם לתת טיפים לניהול זמן טוב (אני בן 17 , ביתספר במרחק נסיעה די רחוק , אין חברה). אחד הגורמים להרגשה של ביזבוז זמן הוא שאני לא מצליח להתמיד או בכלל להכריח את עצמי לעשות משהו (= עצלן מוות) ואז יוצא מצב שאני מבטיח לעצמי שעה ש'עכשיו אני הולך ללמוד' אבל בסופו של דבר אני בקושי אפילו רואה את המחברת. אז הבקשות: -טיפים לניהול זמן. -טיפים כדי להכריח את עצמי (פחות חשוב בתראד הזה לדעתי).

    • 7 תגובות
    • 652 צפיות
  20. מה נשמע 1. קיצר אני מחפש רדיו איכותי של מוזיקה שחורה , היפ הופ וכל מה שדומה לו. אני משתמש בוינדוס מדיה פלייר. מה עדיך מבחינת נגן, וינאמפ, מישהו בכלל משתמש בזה עדיין? או וינדוס מדיה פלייר. 2. אני מחפש אתרים טובים של מוזיקה שחורה ( לא מצעד של MTV) תודה

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  21. Started by xTz,

    יש מצב שאתם פותחים? באתר מקצועי כלכך עם פורום לכל קטגוריה חשבתי דווקא שיהיה..

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  22. ב28 לחודש הזה, יום חמישי, stage 6 הולך להסגר סופית. הסיבה שdivx נתנו זה פשוט כי אין להם תקציב בשביל האתר. כולנו יודעים שזה לא נכון. divx קיבלו תלונות על הפרות זכויות יוצרים ואפילו ביקרו בבית המשפט פעם או פעמיים בגלל אותה הסיבה. אימו עליהם שיתבעו אותם על הפרות זכויות יוצרים אם הם לא יסגרו את השירות. מתברר שאנחנו הם אלה שאשמים בסגירת האתר. אנחנו העלנו סרטים שמוגנים בזכויות יוצרים ואנחנו עכשיו סובלים. לקראת סגירת האתר היתי רוצה לדעת כמה מהפורום השתמשו בו באופן קבוע או אפילו נכנסו פעם ב... לראות סרטון באיכות גבוהה. בשבילי סטייג' 6 היה תחליף ליוטיוב, ועכשיו אני צריך לחזור לאיכות הח** של יוטיוב :'( http://www.stage6.com/blog/107/

    • 42 תגובות
    • 3.8k צפיות
  23. Started by approx,

    השבוע חברה שלי באה אלי הביתה ואני רוצה לפנק אותה באיזה דרך מעניינת ומקורית (לכול אלא שיגידו תן לה בראש וכאלה אז פשוט אל תגיבו ) תודה.

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. טוב חשבתי על זה די הרבה על לעשות הסרת שיער בישבן.. כי... נימאס לי חיפשתי באינטרנט מחירים משהו... ולא מצאתי שום דבר רק מקומות של להביא מספר פלאפון שלי ויחזרו אלי... ולא מתאים לי רציתי לדעת כמה זה יעלה לי לעשות שם את הניתוח הזה ולאיזה חברה מבין עשרות החברות שקיימות כדאי לי לפנות... אגב אני תושב צפון ככה שעדיף לי חברה שיש בצפון... סביבת קריות/נהריה ואם אפשר בלי תגובות מתחכמות או מפגרות למיניהן

    • 27 תגובות
    • 4.9k צפיות
  25. Started by אמיר יצחקי,

    שלום,רציתי לשאול כמה חזק צריכה להיות מכה בעין בשביל שהיה פנס? תודה.

    • 2 תגובות
    • 871 צפיות

דיונים חדשים בפורומים