עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Lost Spirit,

    למי שראה, היה משחק פשוט מטורף! ופה יותם הראה שהוא יודע לקחת זריקות גדולות במשחקים גדולים ובזמנים גדולים, אני אומר די בבטחה שהשלשה הזו של הלפרין היא כנראה השלשה הכי חשובה בקריירה שלו!

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. כרגע אני עומד לסיים קורס עכשיו אני הולך לעבוד בעבודה הזאתי זה כדאי ? יש להם אחלה תנאים.. למי יש ניסיון בזה ? או שאולי כדי לי להתחיל לחפש משהו יותר רציני מזה ?

    • 40 תגובות
    • 17.3k צפיות
  3. אני מעוניין להזמין IPHONE מארהב או קנדה שאלה שלי האם פה יעצרו אותו במכס ואני יצתרח להגיע ולשלם עליו גם פה בארץ?

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות
  4. Started by boom!,

    אני שנים מחפש את השיר הזה...בחייאת למישהו יש קישור אליו?..

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. הדולר כל הזמן בירידה והשקל בסימן התחזקות, אבל עדיין כל מחירי החומרה והאלקטרוניקה נשארו אותו הדבר, איך זה יכול להיות? זו צריכה להיות *ה*תקופה בשביל צריכת אקלטרוניקה אבל בעצם אין שום שינוי בשוק הישראלי, איך זה יכול להיות? למישהו יש תשובה?

    • 27 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. Started by 3d7,

    אני מעוניין בהמלצות לרינגטונים מגניבים עבור הודעות SMS (עדיפות לפורמט MP3). אשמח לקבל לינקים, או שתעלו לכאן את הרינגטונים המגניבים שלכם (תעלו רק דברים בלי זכויות יוצרים). צירפתי רינגטון שיש לי בטלפון (הורדתי אותו מזמן מאיזשהו אתר חינמי), ואשמח לקבל עוד. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  7. Started by Lost Spirit,

    סידרה כל כך טובה ואין המשך? לפי יש המשך, המשך גדול! אז מתי זה אמור לחזור?

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  8. Started by Ido.G,

    היי, לאחרונה קניתי שעון (Casio MDV-700-1av). לשעון יש חוגה מסתובבת כזאת (אין לי שם יותר טוב לזה). על החוגה ישנן שנתות שמחלקות אותה ל 60 (כמו שעה כמובן).. אף פעם לא הבנתי למה החוגות האלה טובות. מישהו יודע?

    • 6 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. קיצר הדולר 3.50 חבר'ה, סיבה למסיבה. הייתי רוצה לדעת חוץ מחוסר אחריות מה הפלוסים והמינוסים של הזמנת הסרט הנ''ל מארה''ב. מאפס עד מאה, מה אני אמור לעשות, לבדוק, מאיפה, כמה זמןף, וכמה זה יוצא לי. האם יש אנשים שירצו לעשות הזמנה יחד ? תודה לעונים!

    • 24 תגובות
    • 2.8k צפיות
  10. היי, אתחיל משאלה על המכס- במידה ויש, המכס אמור לשלוח מכתב על כך שיש משהו שתקוע אצלו וצריך ללכת לשחרר, נכון? בנוגע ל EBAY: בעבר הזמנתי משהו (שרשרת של WWE עבור חבר ממישהו מאוסטרליה) שלא הגיע. לצערי הרב לא ידעתי שזה מוגבל ל 45 יום בפאי פאל ומאחר והמוכר אמר שיתכן שזה יקח הרבה זמן כי הוא גר בפרת' (לא יודע למה האמנתי לזבל הזה), חיכיתי. בסוף קלטתי שזה לא יגיע. פתחתי Dispute ל EBAY והם פשוט לא ענו לי ולא עשו כלום. עכשיו עוד פעם יש משהו שעדיין לא הגיע (עברו 3 שבועות) ואני מתחיל לדאוג. באיזה אמצעים אפשר לנקוט? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by ChrisBrown,

    ישלי שאלה בספרות על הסיפור יגון מאת אנטון צכוב. עניתי על חלקה ולא יודע איך לענות על החלק השני ,תעזרו לי בבקשה .. כבר שעות אני יושב ומנסה ולא מצליח :-\ השאלה: הסבר את משמעות הכותרת בסיפור שלמדת וכתוב כיצד היא מאירה את עלילת הסיפור ומשמעותו. התשובה שלי : בתשובתי אסביר את משמעות הכותרת בסיפור שלמדתי ואכתוב כיצד היא מאירה את עלילת הסיפור ומשמעותו. הכותרת "יגון" מקבלת משמעות כפולה. מבחינה עלילתית היא מייצגת כמובן את היגון[מועקה] של יונה עקב מות בנו. מבחינת המסר של היצירה כולה, היא מכוונת ליגון הנובע מכישלונותיו החוזרים של יונה ליצור קשר אנושי ובעצם היא מסגירה את האווירה המאפיינת את החברה העירונית של התקופה אווירת קדרות, מועקה וצער נוכח אטימות בני האדם והתרכזותם המוחלטת בעצמם…

    • 0 תגובות
    • 789 צפיות
  12. Started by Electric Boom,

    אהלן, קיבלתי זימוןלבחינת אמי"ר ובת"ז שלי חסרה ספרה מימין. כתוב למטה שזה עקרוני שכל הפרטים יהיו מדוייקים(...) אז התקשרתי והמזכירה שם אמרה לי שזה בסדר ככל הידוע לי ספרת ביקורת זה משמאל - טעות בידיי?... אני אכול סרטים :-X

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by dorviper,

    http://www.tenthdimension.com/medialinks.php

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Chymes,

    סיימתי את לימודי במקיף ה' אשדוד לפני 3 שנים. במהלך השירות הצבאי נרשמתי למספר בגרויות ושיפרתי אותן ללא בעיה. היום הגעתי להירשם לבגרות היסטוריה מורחבת (5 יחידות) והפקידה סירבה לרשום אותי בטענה שלא שילמתי כסף לבית הספר ובגלל זה אסור לרשום אותי לבגרות. ראיתם פעם כזאת חוצפה?! נתחיל בזה שזו לא פעם ראשונה שאני משפר בגרויות בתיכון. נמשיך בזה שיש חוק חינוך חינם במדינת ישראל ועפ"י חוק זה אסור להם לגבות ממני אגורה מכיתה א' עד כיתה י"ב. במשך שנים בתיכון סירבתי לשלם כסף בטענה שאסור להם לגבות ממני את הסכומים האלו. אבל עכשיו כשאני רוצה לשפר בגרות אחרונה ולהתחיל ללמוד באוניברסיטה הם החליטו להחזיק אותי בביצים?! אין סיכוי! מה אפשר לעשות? עשיתי חיפוש ובשום מקום אני לא מוצא את החוק. התקשרתי…

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. אם אתם יכולים לכתוב לי מספר אתרים שנותנים DATA FEEDS שקשורים בנושאים הבאים אשמח: marketing financial and analysis stock marketing אני צריך אתרים שנותנים DATA FEEDS אבל נומריים ולא מילים. מספרים! תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  16. יש תגובות שאומרים כי נורא קל לפרוץ למיילים. הם כל כך קל לפרוץ למייל של יאהוו? GMAIL? וכו'..? האם זה לא תלוי באורך ובשימוש האותיות שיש בסיסמא? תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  17. Started by HaEsrimVeArba,

    http://www.cbs.gov.il/www/yarhon/r1_h.htm (לא תומך ב FF) מישהו מבין את זה? מה האותויות הלטיניות אמורות להביע? אני מנחש שזה מספר חודש.. אבל אני לא בטוח..

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  18. Started by m1ke,

    בוקר טוב, האם יש פה אנשים שעשו אינפי 1 ויש להם המלצות על אתרים ברשת שיכולים לעזור? הכל הולך. חוץ מהאתר של gMath. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  19. Started by uzi_sch,

    האים אתם רואים דמיון בין SNUFKIN מהמומינים ל LINK מהמשחק ZELDA? ראו תמונות. [attachment deleted by admin]

    • 36 תגובות
    • 3k צפיות
  20. שאלה בכותרת. תודה רבה מראש לכל העונים

    • 16 תגובות
    • 8.3k צפיות
  21. לא פתחתי את החבילה, ואני חושב למכור אותה.

    • 5 תגובות
    • 865 צפיות
  22. Started by Koko Ben Hamin,

    אהלן .. אממ .. טוב אז היום ה-12/3/08. והיום בדיוק לפני 13 שנה נולדתי ..ואני עולה לתורה ב-17 (יום שני) ובשבת 22..(סתם מספר .. ) אממ ואיזה מנחוס היה לי..היום היה לנו מבחן בהיסטוריה ובתאריך של המסיבה(18/3) יש לנו מבחן בערבית ..

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. יש לי בוחן על מדרון בפיסיקה, ולמצוא שקול מערכת והכל אני יודע, אבל יש שאלה אחת שלא הבנתי איך אני פותר אותה, אשמח להסבר גוף הנמצא על מדרון. בין הגוף לבין המדרון פועל חיכוך בעל מקדם חיכוך של 0.4. מצא מהי הזווית המינימלית בה יתדרדר הגוף אם לא פועלים במערכת כוחות חיצוניים. אני מניח שיש נוסחה לכך? תודה

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. יש אפשרות לראות רק מארצות הברית השאלה אם יש דרך לגרום להם לחשוב שאני מארצות הברית http://www.hulu.com/support

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by artyom,

    לא יודע אם היה כבר סקר כזה אבל נהושא עלה לי בראש... אני לא מדבר מבחינת תרבות כל קטגוריה אחרת, אני מדבר על הטבע, החופים, ההרים וכדומה... אז אתם אוהבים את הארץ? אני למשל הייתי מת לעשות טיול של חציית ישראל ברגל ממטולה עד אילת, אני פשוט מת על הטבע שלנו, יש לנו קצת מהכל במקום כל כך קטן.

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים