כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
נתונה מערכת משוואות -6x + 12y -26 z = 0 -4x +5z = 0 3x - 6y +13z = 0 7x -6y + 18z = 0 עכשיו לדרג אותה זה לא בעיה , אבל הגעתי לפתרון הטריויאלי כלומר x,y,z=0 איך אני מוכיח שיש רק פתרון טריויאלי ? או לחילופין מוצא את הפתרון הלא טרויאלי ? תודה
-
- 11 תגובות
- 21.7k צפיות
-
-
אני מאוד רוצה לקנות מחשב שבוע הבא, אבל יש בערך מיליון חנויות מחשבים במרכז, קטנות כגדולות. איזה חנויות באזור ת"א, גבעתיים ובשרון אתם ממליצים לקניית מפרט?
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמה שבועות עשיתי בוחן בספרות כדי לשפר את ציון המבחן הקודם (כי אני דיי גרוע במקצוע). אני עצמי עשיתי אותו לבד בכיתה, שום תלמיד לא עשה את אותו בוחן ולא עשה בכלל איזה בוחן או מבחן. יישבתי לבד בשולחן מול המורה, ממש מטווח 0 וכתבתי. כשבאתי לפני כמה ימים לקבל את הבוחן עם הציון המורה אומרת לי ככה: "כפיר, הניסוח שלך שונה מאוד, הכתיבה ממש לא דומה לכתיבה שלך..." וכו' וכו'.... היא בעצם מרמזת לי שהעתקתי ממישהו/ממשהו. ותאמת? אני לא העתקתי בכלל, פשוט לא מילה אחת! ואפילו אם הייתי רוצה להעתיק לא הייתי יכול כי אף אחד לא עשה בוחן אלא רק אני וגם יישבתי מול המורה בשולחן נפרד. ייצאתי בהלם מהכיתה, ממש הייתי מבולבל למה היא אומרת לי את זה. החלטתי שאני יוצא לחפש את המחנכת ולדרוש ממ…
-
- 48 תגובות
- 4k צפיות
-
-
אני צריך שמישהו יסיביר לי מה מייצג כל אחד מהמשתנים הבאים בקפיצים בפיזיקה: K, X וF תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
איך אני מגיע? אני מהצפון עולה על הרכבת לתל אביב.. אמרו לי לרדת בת''א מרכז ומשם ללכת לארלוזרוב לקו 155.. עכשיו איפה בדיוק זה ארלוזרוב איך אני מגיע מהרכבת תחנה ת''א מרכז למסוף ארלוזרוב קו 155 ??
-
- 2 תגובות
- 916 צפיות
-
-
היי אני מחפש גיטרה חשמלית ככה ב2000 שקל ואין לי שום כיוון למה אני לא מכיר גיטרות. אוקצור אני צריך המלצות. אני חושב שעברתי את שלב ה"מתחיל" בגיטרה ואני מחפש משהו יותר מתקדם. עכשיו חוץ מהחיפוש עצמו יש לי כמה שאלות: 1) אני יכול לייבא גיטרה עכשיו העניין שאם אני ישקיע 2000 שקל בארץ באמריקה זה יותר זול ולכן זה כאילו אני משקיע יותר. אמהמה שאם אני באמת יזמין מאמריקה אני לא יוכל לבדוק אותה לפני. מה לעשות? 2) שיט שכחתי מישהו כאן הוציא את החוט מחשבה אני יוסיף בהמשך. אהה ועוד משהו אני מעדיף לקנות גיטרה יפה ואיכותית שאינה שייכת לחברה בעלת שם (אני לא רוצה לשלם על המותג) אני יעדיף חברה ג'נרית על חברות אחרות כמו איבנז פנדר וכולי' ת-ודה.
-
- 89 תגובות
- 9.1k צפיות
-
-
שלום לכולם מחר יש לי שבת חתן ואני קורא בתורה(גיל 13) ויש לי קטע די ארוך ,ובחלק של ההתחלה יש די קושי בקריאה(שילובים של ההגיות הכי קשות ביחד).. ויש את אותן מילים בחלקים אחרים,אבל עם ניקוד אחר וזה מקשה ולפעמים אני מתבלבל.. מה כדאי לעשות? תודה לכולם
-
- 5 תגובות
- 799 צפיות
-
-
-
יש לי רשימה של אימיילים באקסל שאני רוצה להכניס את כולם הכי מהר שאפשר לתוך האנשי קשר באאוטלוק (לייצא מאקסל) או לשלוח לכולם אימייל איך אני יכול לעשות את זה בצורה הכי יעילה אשמח לעזרה. תודה מרראש וחג פורים שמח אלעד. נ.ב. משתמש האופיס 2007
-
- 2 תגובות
- 522 צפיות
-
-
" כאשר הסוללה עומדת להתרוקן ואין לכם מטען לחצו 3370#* ואז ראה איזה פלא !! הסוללה מתחזקת ב- % 50 אשר אגורים בסוללה למקרה חירום כזה. " ניסיתי.. לא יודע אם זה עובד מישהו יכל לאשר אתזה?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מה הלוח הכי טוב שאפשר לחפש בו עבודות דרושים? אם מישהו מכיר עבודה כל שהיא (לא מלצרות ולא תחנת דלק) ביבנה/אשדוד/רחובות בשישי/שבת מוזמן להמליץ לי עליה עוד מעט אני מסיים ללמוד יג' תוכנה(ממשיך ליד') כלומר אני יהיה טכנאי תוכנה מה הסיכוי שאני ימצא עבודה בתחום הזה כרגע(אחרי יג')? שכחתי לציין אני בן 18+ מיבנה למי שעדיין לא הבין אני מחפש עבודה (הרבה יגידו שזה לא המקום אבל בכל זאת זה פורום כללי....) שהיא לא מלצרות ולא תידלוק ולא כל הדברים האלה למרות שעבודה במפעלים לסדר דברים וכאלה זה סבבה
-
- 3 תגובות
- 817 צפיות
-
-
אין יותר מדי מה להוסיף, אני מאוד מאמין שכדי להטמיע שפה בצורה הטובה ביותר יש לדבר אותה, לכתוב ולחיות אותה קרוב ככל האפשר על בסיס יומיומי. תודה רבה לכל המגיבים,סופ"ש רגוע שיהיה בעזרת השם.
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כמו שרשום בטופיק, אני צריך רכב... בלי להכנס לפרטים, אני עובד במקום שבו הגישה בעזרת תחבורה ציבורית נוחה מאוד בשעות היום, אבל יהיו ימים שבהם אני אאלץ לחזור הביתה בסביבות 10 בערב. ולכן, ההיגיון אומר, שאני צריך רכב: הרכב צריך להיות יד ראשונה בלבד (אל תדאגו בקשר להוצאות הראשוניות, אבל אל תגזימו גם). הרכב צריך להיות בעל גיר אוטומטי. לא צריך משאית, רק מכונית קטנה שנוסעת מ A ל B... הרכב צריך להיות חסכן. כלומר, שיוכל לנסוע כמה שיותר זמן בין תידלוק לתידלוק, ככה שמחיר הדלק יהיה זול כמה שיותר. אנא מכם, לא כל הגברים מבינים ברכבים. עזרו לי, ובמידת האפשר פרטו כמה שיותר על המכונית שאתם מציעים, והביאו לינקים אם אפשר...
-
- 6 תגובות
- 787 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר למצוא ארנק שחור מבחוץ ואדום מבפנים. אני לא מדבר על ארנקים כמו של ELEMENT אלא משהו יותר קלאסי, ומספיק גדול בשביל תעודת זהות. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשך להודעה קודמת שלי בנוגע לשיפור ממוצע בגרויות. התגובות בהודעה הקודמת עזרו מאוד, אבל עכשיו נתקלתי בהתלבטות חדשה בנוגע לשיפור ממוצע הבגרויות שעומד על 86. יש לי אפשרות לעשות כל את המקצועות מחדש בקיץ הנוכחי, ברמת יחידות רגילה: ספרות, לשון (בלי חיבור), אנגלית F, היסטוריה א' ו-ב', אזרחות, תנ"ך, סוציולוגיה ופסיכולוגיה. בתיכון היו לי ארבעה חודשים ללמוד לכל הבגרויות האלה, בקושי למדתי להן ועדיין קיבלתי 70+. אז הפעם בשלושה חודשים שיש לי, אני מתכוון לשבת 8 שעות כל יום ואני בטוח שהציונים יהיו מינימום 85. אפשרות אחרת היא פשוט להפוך את שלושת מקצועות החובה שבכותרת למוגברים, וכך אני משיג את אותה התוצאה. אני לא מכיר את רמת הקושי של היסטוריה, ספרות ותנ"ך ברמת 5 יח', אז אני צריך לשמוע ממי…
-
- 8 תגובות
- 8.4k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, כמו רובכם בטח בילדות, גם אני הייתי מכור למומינים רק שאת הפרק האחרון לא יצא לי לראות אף פעם, ושמעתי עליו המון שמועות. שמעתי שפרק האחרון, סנופקין מתעורר, ומסתבר שהוא בעצם ילד אוטיסט שחלם הכול. את הפרק לא הקרינו בארץ. עכשיו, רציתי לבדוק אם זה אמיתי, אבל לא מצאתי שום מקום שניתן לראות בו את הפרק. אולי תעזרו לי, וגם לכם? אני לא רוצה להשאר במתח אלון
-
- 57 תגובות
- 29.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3521127,00.html
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני פשוט לא ידוע איפה לחפש , כמה וכמה פעמים אני שומע שירים שנאמרים בהם כול מני דברים בלטינית (כמו תפילות). כמו למשל (זה מAssassins Creed): http://www.youtube.com/watch?v=VjW0-PMHAXU מתחיל ב1:20
-
- 4 תגובות
- 791 צפיות
-
-
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום חבר'ה , ברשותי תוכנת לומדה 2007 ללימודי נהיגה תאורטים , האם היא מספיק מעודכנת בשביל שאוכל לעבור תאוריה בזמן הקרוב ? אנחנו עומדים כמעט במחצית 2008 ואני לא כל כך יודע אם משהו השתנה מאז שהתוכנה יצאה, אני רק יודע שהיא הכי חדשה .
-
- 5 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום. אני צריך אתר שאני יוכל להעלות אליו תמונות וסרטונים קצרים שצילמתי ולשתף אותם עם חברים. בנוסף, אני מעוניין שהם יוכלו להעלות תמונות וסרטונים גם כן לאותו אלבום. צריך נפח של כמה ג'יגה בייטים. על איזה אתר אתם ממליצים? תודה
-
- 8 תגובות
- 855 צפיות
-
-
לי יש iPod ואני מניח שגם לכם יש נגן מוסיקה כלשהו. לפני כמה ימים קראתי כתבה במעריב, שבה נכתב, שמשטרת התנועה מתכוונת להטיל קנסות על אנשים שהולכים ברחוב עם אוזניות בטענה, שהם מסכנים את עצמם. לדעתי, זה דבר טיפשי לחלוטין. אין למשטרה שום זכות להחליט אם אני יכול ללכת ברחוב עם אוזניות או לא. השאלה שלי היא פשוטה: האם יש חוק/תקנה שעלייה יכולה לבסס משטרת התנועה את הקנסות הללו? או שלמשטרה אין זכות לעשות כזה דבר ולי יש את הזכות לסרב לשלם קנס?
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-


