עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://www.southparkstudios.com/

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. לילה טוב לכולם. היום הקלטתי קטע נוסף ואני רוצה לקבל חוות דעת (זה חשוב חח) הקטע הוא רוק בלוז ,ללא מילים וקצרצר יחסית. תגידו איך הסאונד והרעיון.. מקווה שתהנו http://www.sendspace.com/file/w0x9zk

    • 5 תגובות
    • 618 צפיות
  3. שלום לכולם אני מחפש סרטון שהסתובב דיי מזמן ברשת, בזמנו הורדתי אותו למחשב.. הסרטון מתרחש באיזו צומת בתוך מכונית של איזה ישראלי עצבני משהו ! שאיזה ילדים מציקים לו והוא (מבוגר אגב..) מתחיל לקלל ולהתעצבן על כל העולם, אולי זה נשמע הזוי אבל זה אחד ה-דברים המצחיקים ביותר שראיתי ! וכמובן שיש את המשפט המפורסם (נראה לי שזה מתייחס לאחות של מישהו שהוא מקלל שם..) "כולה שיער, רואים רק עיניים!" מקווה שמישהו יזכר ויביא לינק T-Y --------עריכה-------- מצאתי, לייתר דיוק חבר מצא! להנאתכם: http://www.metacafe.co.il/watch/464929/

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  4. Started by odg,

    אהלן, אני צריך את דעתכם על החנויות הבאות (כל אחד אומר לי משהו אחר ואני כבר לא סגור מאיפה לקנות, מבחינת מחיר, שירות ואחריות): KSP Ivory TMS OMC מיחשוב הצפון נועה מחשבים לא חייב על כולם להביע דעה, רק על מי שאתם מכירים (או ממליצים על עוד חנות...)

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. אז ככה.... יום רביעי הקרוב אני מתגייס. בגדול בשביל לקצר עניינים - מיליתי שתיי מנילות, וקרה ששיבצו אותי למג"ב. עכשיו ליהיות איזה סייר במג"ב לא נראה לי שמתאים לי. אין לי בעיה עם קרבי, פשוט הרמה של האנשים שם לרוב הבנתי שלא משהו, והרבה אמרו לי שלא כדאי לי ללכת לשם. בכל מקרה, יש לי קומבינה דיי חזקה שם שאני יכול ליהיות כמעט בכל תפקיד שם אולי חוץ מימ"ס והיחידות האלו. האם יש תפקיד במג"ב יותר מעניין מלעשות שמירות כל היום וליהיות סייר? משהו בבילוש או משהו שאתם יכולים להמליץ לי? עוד אופציה זה לא להתפנות בבק"ום ולבקש חי"ר, אבל הבנתי שבדרך כלל מה שמציעים לך משהו כמו מודיעין/הנדסה שאין לי בעיה ללכת לזה, רק שאני לא יודע אם זה עדיף. רציתי גם לעשות משהו במחשבים אבל על זה אין כל-כך מה לדבר…

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Yehudaa,

    (1+a)x1 -(1+a)x2 + (a^2 -1)x3 = 1+a (1+a)x1 + (a^2 -1)x2 -(1+a)x3 = 1+a (2a+2)x1 + (a^2 -1)x2 -(a+3)x3 = 2a+1 משום מה אני לא מצליח לדרג את המטריצה

    • 5 תגובות
    • 847 צפיות
  7. Started by RoyShefy,

    אני רוצה לדעת את כל המה ואיך (אני כבר יודע את ה"למה")! כמה קרם הגנה לשים ואיזה כדי לא להרוס שיזוף אבל גם לא לבטל אותו, והאם יש קרם שנותן לגוף הגנה לטווח ארוך אבל נותן לגוף שיזוף? שמנים, אם כדאי, איזה וכמה? באיזה שעות? הכל! ד"א, אני מדבר על שיזוף טבעי, אם יש לכם משהו להוסיף שהוא לא בנושא, אני מרשה. Discuss נ.ב מי שהופך את הדיון הזה לאם יש אלוהים - מלך.

    • 11 תגובות
    • 9.8k צפיות
  8. Started by LIOR1994,

    אני מעוניין לרכוש WESTERN DIGITAL WDG1SU5000 PREMIUM ES EDITION 500GB בחנות גיבור ברמת גן 523 שקל עם אחריות ל-3 שנים בחנות SKY עולה 530 עם אחריות ל-2 שנים

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  9. כל מי שחושב שערוץ הקניות לא מבין במחשבים תראו את זה אתמול(ראשון) פתחתי את העיתון ישראל היום וראיתי מודעה עכשיו תראו מה כתוב שם אני לא אציין את שם החנות *** יבוא ושיווק המחיר הכי זול בארץ וותק של 20 שנים מחשב ראשון. פנטיום INTELPENTIUM core 2due 3200mhz -לוח אם אינטל -זיכרון מהיר DDR2 2GB -דיסק קשיח מהיר STA2 160GB -צורב DVD המהיר בעולם -מסך LCD דק במיוחד -מארז מפואר אם יציאות USB מקדימה ומאחורה -כרטיס מסך 256MB גיפורסט -מקלדת מותאמת לWIN XP (מחיר 2.950 ) מחשב שני מערכת מחשב אנטל פנטיום CORE 2DUO -לוח אם מקורי -זיכרון פנימי DDR2 2GB -דיסק קשיח STA2 250 GB -כרטיס מסך מקצועי 512 MB גיפורסט -מסך 22 דק במיוחד -מארז MIDI ATX +מאווררים -כרטיס טלויזיה +שלט 6-…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. לדוגמה: מפעל עלית בשנת 1930 (לקוח מוויקיפדיה) אני מחפש תמונות שצולמו בין השנים 1920 ועד משהו כמו 1990 תודה! אני די נואש...

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  11. Started by Mesatla,

    מישהו יכול להסביר לי מה פשר זה? תנסו בעצמכם ותגידו אם גם לכם זה ככה http://www.youtube.com/watch?v=Hd7y6A-5uTY

    • 5 תגובות
    • 836 צפיות
  12. אהלן, אני בגימלים כבר חודש, וצפויים לי עוד לפחות שלושה חודשים בבית, אבל למרבה הצער אני לא יכול לעבוד. עלה לי הרעיון, וייבאתי 10 סאבוופרים מוגברים מחו"ל, מיוחדים לטנדרים. אני מכיר את האתר יד2, אבל הוא נורא מסובך ואני בספק אם דווקא שם ימצאו את המודעה שלי. אני מחפש עוד אתרים שיכולים לעזור לי.

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  13. Started by aleXtazi,

    היי שלום לכולם אני צריך פרויקט באנגלית בקרוב יש לי מתכונת ואפילו לא התחלתי אם למישהו יש פרוייקט מוכן והוא כמובן מוכן לתת לי אותו אשמח מאוד ותמליצו על נושא מעניין וקל לעשיה של פרויקט כזה אולי בסופו של דבר במיקרה ולא יהיה לאף אחד יעשה לבד תודה

    • 7 תגובות
    • 16.1k צפיות
  14. Started by Henz16,

    אני אתחיל, כל אחד מוזמן לרשום משפט. כל כך חם ..קיבלתי מכת שמש בתוך הבית.

    • 76 תגובות
    • 5.1k צפיות
  15. Started by mikko,

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by Ash Binary,

    אני מפרק כרגע מחשב פנטיום 3 של Dell optiplex GX150 בפאנל הקדמי שלו יש לחצן power ולדים power ו hdd activity מאחוריי הפאנל יש מעגל מודפס שבו נמצאים הלדים והלחצן עצמם (וחיבור של כבל שהולך אליו וזהו). בפאנל הזה יש לד ולחצן נוסף שלא ניתן לראות / ללחוץ אותם כשהפאנל הקדמי מחובר למארז הלדים והלחצנים מסומנים כך אלה שניתן לראות או ללחוץ כשהמארז סגור HDD_LED PWR_LED PWR (לחצן) אלה הנוספים ESUP_LED ESUP (לחצן) הלחצן הוא לחצן normally open רגיל אם 4 רגליים (כל 2 מחוברות במקביל) מה זה ה ESUP הזה ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. במקרה שאני מפסיק התקשורת עם הספקית מה בדיוק קורה למשתמש שלי? מחליפים לו סיסמא? משמידים אותו? הוא מתחבר אבל אי אפשר לגלוש איתו? הכל במקרה שהתשתית קיימת.. איך זה אמור להגיב מישהו מבין בזה?

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  18. כמו בכותרת, כמו טיפש שחכתי לחלוטין לברר איפה זה בכלל. אני אפילו לא סגור שזה מחר אבל זה התאריך האחרון שאמרו לי

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by 114508534,

    יש אפשרות כזאתי בכלל? תודה

    • 13 תגובות
    • 6k צפיות
  20. אני רוצה לעבוד בארה"ב בתחום של חומרה/תוכנה בארה"ב אצל איזה חברה של יהודי.מישהו מכיר?

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. Started by miaoo673,

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Toxin II,

    האם יש חנויות במחשבים בירושלים? חוץ מ-KSP ואייבורי? אני רוצה לקנות מחשב חדש, הבעיה היא שחנויות כמו SKYPC הן פשוט לא נגישות.. ולא...לקנות משם נראה לי רעיון רע...רק המחשבה על מחשב שמתקלקל והצורך לנסוע עד לשם כדי לתקן אותו...בעעע..

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  23. Started by Blinker,

    כמו הכותרת מישו יכול להציע לי דרך קלילה ומאולטרת זמנית לשפצר מחסנית לנשק ממצרכים שיש בבית אני לא רוצה להסתובב עם מחסנית בכיס עד שאשיג גומי הפעלה יש למישו רעיון ?

    • 75 תגובות
    • 30k צפיות
  24. מחפש את פתרון מבחן הבגרות מדעי המחשב ב' שהיה הקיץ הקודם. איפה אפשר למצוא פתרון מלא של הבחינה או פתרון של החלק של תכנות מונחה עצמים ב-C#?

    • 0 תגובות
    • 885 צפיות

דיונים חדשים בפורומים