עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by rogbi,

    כאילו איזה חברה? ואם יש מקצוע ספציפי שאתם יותר מאושרים מהמיקוד של חברה ספציפית אל תתבישו לרשום תו-דה :]

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. שמעו אוהד שרוף של חולון נפלנו רע שמשחקים ברעננה מישהו יודע אולי איך ואיפה אני משיג כרטיסים למשחק ביום שני.. ?? אוי זה אמור להיו משחק טוב איפה בכלל היכל הכדורסל ברעננה?אף פעם לא היתי שם מאיזה חנות קונים כרטיסים למשחקים שנערכים שם?? אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  3. Started by Lost Spirit,

    היה משחק מדהים כמו שציפיתי השופט האיטלקי הזה הרס מעט אבל סוף טוב הכל טוב העונש הטכני על שארפ\באטיסטה לדעתי לא הוגן, הם קמו להפריד בשביל למנוע מכות, אלא אם כן השופטים מעדיפים זירת אגרוף [תאילנדי במקרה של בזילה ] קיצר יאללה מכבי!!! :xyxthumbs:

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by redti,

    אהלן חבר'ה אני אוטוטו מתגייס ביולי.. ויש לי מספר שאלות ממש חשובות 1. אני מעוניין לעשות ג'וב (לא טבח,נהג,עובד רס"ר וכו') בינונית ומעלה עם יציאות יומיות או שבוע שבוע או חמשושים יש לי פרופיל 97 וקב"א גבוה קיבלתי מיונים לטיס..(לא עברתי) נכון לעכשיו רוצים אותי לקרבי ואני ממש לא מעוניין אני רוצה לבקש קצין מיון וממנו להוציא ג'וב נורמלי עם התנאי יציאה שציינתי למעלה, מה הסיכוי שאני אצליח להוציא דבר כזה? אפשרי בכלל? 2. אם כל העסק לא הלך וסיימתי בגבעתי.. אם כבר קרבי אז זו הבחירה שלי.. איך היציאות שמה בטירונות וגם אחרי..ייתכן גם מודיעין שדה חשוב לי כי יש לי חברה הרבה זמן ואני אשתגע עם יציאות מרוחקות

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. שלום אז ככה חבר שלי שלי היה צריך לנסוע אם המשפחה לשבוע . אז הוא הלך וקנה ההארד דיסק של 500 GB ויום שלם ישב ופוצץ את האמיול בדברים המון סרטים ומשחקים הוא חשב שאחרי שבוע הוא יחזור ויהיה לו מלא משחקים וסרטים הם נסעו ואחרי שבוע וחצי חזרו (התעכבו כמה ימים ) בדרך חזרה הוא מתקשר אלי ואומר לי איזה כיף לו שיהיה לו המון סרטים ומשחקים כשהוא חזר הוא מתקשר אליי ואמר לי שהייתה לו על הדלת מודעה שהם לא שילמו חשבון חשמל וניתקו לו את החשמל שעתיים אחרי שהם נסעו :lol: :lol: הייתי חייב לשתף אתכם הלקח: לפני שאתם נוסעים לאנשהו כמה ימים ושמים הורדות באמיול תבדקו ששילמת את חשבון החשמל

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  6. Started by shuy,

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. האם לסגור אותו או המתנה או מצב שינה או פשוט לא לגעת בוא ואז יש שומר מסך

    • 17 תגובות
    • 7k צפיות
  8. Started by huber,

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  9. Started by --Adidas,

    אני עוד מעט טס לאוקראינה והולך להיות משעמם שמה ואני לא יודע מה אני יכול לקנות שיעביר לי את הזמן ? יש הצעות ?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. שלום לכולם, אני רוצה לגשת לבחינת הפסיכומטרי ב3 ליולי. חשוב לציין שכבר עשיתי את הקורס בכיתה י"א ואחרי מחשבה, לא כזה צריך לעשות אותו. אני עובד בשמירה בלילות, ככה שיש לי הרבה שעות בשבוע שיש לי שקט ללמוד כמו בנאדם. מה ש"מנע" ממני להצליח בבחינה בזמן התיכון, זה ת'כלס העובדה שלא ממש היה לי כוח לזה, ולא השקעתי בכלל עכשיו, אני אומר לעצמי שאני עושה את זה, משקיע, ומוציא ציון טוב השאלה אם באמת יש לקורס איזשהו יתרון? ואשמח להמלצות על ערכות לימוד עצמי, רצוי מנסיון תודה רבה לכולם ויום טוב

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by Yehudaa,

    תהי מטריצה A מסדר 3X3 נתון A^2 =! 0 ונתון A^3=0 הוכח שיש וקטור v ב R^3 כך ש A^2 * v !=0 תודה לעוזרים

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. תודה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 948 צפיות
  13. Started by chenrp,

    לא מצאתי את הנתון. כמה BLOGGER שווה כיום בכלל?

    • 0 תגובות
    • 522 צפיות
  14. נרשמתי ל EBAY ולאתר PAYPAL ואימתי את החשבון והכל תקין . אני מנסה לבצע תשלום עבור מוצר שקניתי ב EBAY דרך אתר PAYPAL לאחר שאני לוחץ על PAY ואני רואה את הקבלה של התשלום והכל אני מקבל את החלון הבא . מה לדעתכם אני צריך עוד לעשות ?

    • 8 תגובות
    • 820 צפיות
  15. Started by Yehudaa,

    אני פריק של יד 2 והתוודתי לכך ששוק היד 2 בישראל מאוד פעיל ולא חסר מציאות בהרבה תחומים למה אין איביי ישראל ?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by avivlyaviv,

    כואב לי מאוד הצוואר שאני עושה כפיפות בטן מישהו יודע למה זה? ואיך אפשר לפתור אתזה? יש לי עוד מבעיה ממש מעצבנת: לפני חצי שנה ככה התאמנתי, והייתי עושה קצת כפיפות בט הצידה, הבעיהש אי כמו מטמטם היינו עושה 20 לכייון אחד ו5 -10 לכיוון שני כי הייתי ממש עייף(הייתי עושה 150 רגיל ברצף) ועכשיו אני סם לב ששני הצדדים של הבטן אל תואמים, צד אחד יותר גובהה איך אני יכל לדעת איזה צד אי צריך לפתח?

    • 7 תגובות
    • 4.8k צפיות
  17. Started by kremeron,

    אוקיי מצטער לא רוצה ללכלך חח נרגעתי קצת מחרר נתקשר אליהם באמת נברר פרטים אבל אם זה היה בכוונה זה ממש מעצבן ...

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by stone cold,

    בשיטוטים ברשת ראיתי את השם הזה מישהו מכיר ? זה אנימה טובה או סתם גנרית ?

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  19. Started by intel suck,

    תגיד למה אני הופך את המשפט הזה he likes is job so he doesnt want to quit הפכתי את זה ל- if he liked is job he wont quit זה נכון?

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  20. Started by x-boy_24,

    שלום יש לי לובסטר כבר בערך שנה וחצי הלובסטר נמצא באקווריום נפרד , היום הוצאתי אותו ושמתי אותו בצנצנת אם מים בשביל לנקות את האקווריום ואת הצנצנת שמתי על השולחן ואני לא יודע איך הוא יצא מהצנצנת ונפל מהשולחן ונתלשה לו הרגל עכשיו השאלה שלי זה אם יכולה לצמוח לו רגל חדשה ואם כן תוך כמה זמן ? בבקשה בלי תגובות כמו "תבשל אותו " הלובסטר הזה מאוד חשוב חשוב לי מסיבה מסויימת

    • 43 תגובות
    • 8.7k צפיות
  21. המשחק של היום של מנצ'סטר למשל, אם משהו מכיר מבקש לשתף תודה

    • 3 תגובות
    • 710 צפיות
  22. Started by nimrods,

    שלום לכולם..!! (אני לא יודע אם זה קשור לפה..?!?) טוב אני צריך עזרה קטנה, אני מחפש איזה מין 5 או 4 כדורי ברזל שקשורים אם חוט (משחק) שמרימים כדור אחד ועוזבים אותו אז הכדור האחרון קופץ ואז ניכנס בכדור שלידו ואז עוד פעם האחרון קופץ וממשיך ככה או שמרימים 2 כדורים אני צריך לדעת איך קוראים לזה..? (שי את זה לפעמים במשרדים) תודה לעוזרים..!

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. Started by ConRoe X Fire,

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  24. לקח את זה יותר מידי קשה:

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. שלום לכולם..יש לנו עבודה להגיד למחר ואני רוצה שתעזרו לי קצת אם אפשר..אם אין טעיות בכתיבה מבחינת איות וחוקי כתיבה באנגלית: Q1.Where were you born ? A1.I borned in New-York,USA. Q2.When were you born? A2.I borned in 13 March,1946. Q3.When did you join to the army? A3.I joined to the Israeli army in 1964. Q4.Did you ever get a medal/prize,why? A4.I got a medal,because I rescued Yosi Ben-Hanan in1973 during "Yom Cipur" war. Q5.What did you when you left the army ? A5.When I left ,I went to learn at Harward University,USA. Q6.Were you a good student? A6.Yes,I was a good student,I learned at "Ha Gimnasia Ha Eivrit" and I was good at sports. I choosed to be the chairman of the s…

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות

דיונים חדשים בפורומים