כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני לא רוצה אופניים יקרות מדי , מוכן לשים בין 500 -1000 שקל . אפשר למצוא משהו נורמלי או שבמחירים האלה הכל אותו הדבר ורק המדבקה שונה?
-
- 10 תגובות
- 820 צפיות
-
-
צירפתי תמונה לכפכף הספציפי שאליו אני מתכוון...! המון תודה, חג שמח וכשר כמובן ! [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
סיפרו לי שיהיה מיום ראשון בערב עד בערך יום רביעי או משהו כזה , מבצע ברשת א.ל.מ קנייה ללא מע"מ כל התקופה הזו. ניסיתי לחפש את האתר שלהם לא הצלחתי. האם למישהו יש את האתר שלהם או יודע על המבצע הזה? כי אני בדיוק רוצה לקנות טלויזיה לחדר אז זה יוצא איזה 700 ש"ח הנחה. תודה. טל.
-
- 0 תגובות
- 667 צפיות
-
-
בתיכון למדתי ערבית ומזה"ת ובצבא עסקתי במחשבים (חומרה), אבל לא הרבה. התעסקתי בעיקר בערבית. קראתי ספרי טכנאים לפני הצבא ובזמן השירות שלי, ןעכשיו אני אחרי צבא ואני לומד קורס טכנאים בג'ון ברייס. אני רוצה לעבור על כל הת'רדים בפורומים פה, למרות שזה ייקח המון זמן כי כל פורום זה 1000 ומשהו עמודים. אני יודע שזה ייקח המון זמן ושזה נשמע מטורף, אבל זה שווה את זה כי כל פיפס שנאמר פה בפורומים הוא חשוב. כולם פה בוגרי פיזיקה-מחשבים בתיכון? האם יש פה כאלה שיש להם חוש טכני ומצליחים עם חומרה גם בלי מדמ"ח? אני גם גיימר ותיק, ככה שאני יכול להמליץ על משחקי מחשב לאנשים. אני רוצה לראות פה בפורומים גם חבר'ה אחרי צבא ולא רק לפני.
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם.! חחחח טוב יש לי שאלה חח קצת מטומטמט וישנה מאיפה אני יכול לאסיג מספר אייסיקיו קצר זה ממש דחוף לי תודה לעוזרים..!
-
- 27 תגובות
- 4k צפיות
-
-
בדקות 3:05 עד 4:22 http://www.liveleak.com/view?i=870_1201888915
-
- 5 תגובות
- 699 צפיות
-
-
I-Doser = תוכנה שאמורה לדמות השפעת סמים תריצו חיפוש בגוגל לדעתי זה יותר נשמע כמו חארטה מצד שני הרבה אומרים שזה עובד ובשביל זה אני לא רוצה לנסות (אם זה משפיע כמעט כמו סמים למה שלא יזיק כמעט כמו סמים?)
-
- 28 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
1) מורידים פיירפוקס http://www.download.com/Mozilla-Firefox/3000-2356_4-10832276.html?tag=lst-3 2) לוחצים על הלינק למטה https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/downloads/file/25270/hebrew_spell-checking_dictionary__from_hspell_-1.0.1-fx+tb+sm.xpi (או למי שלא עובד שילחץ על הלינק מתחת לשורה זו ויבחר במילון עברי - Hebrew) https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3 אחרי שהתקנתם תפעילו מחדש תפיירפוקס 3) נכנסים לפורם כאילו אתם כותבים הודעה. לוחצים קליק ימני איפה שאתם כותבים את תוכן ההודעה. בוחרים ב- Languages ומסמנים Hebrew (שימו דביק ועוד מעט אני מעלה תמונות ל-3) אם יש אנשים שרוצים שזה יבדוק איות גם באנגלית שיכתבו יש תוסף שמסדר את זה אני אחפש (או שישימו פה לינק וא…
-
- 21 תגובות
- 2k צפיות
-
-
האם זה פאקינגגג נכוןןן ??????
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שאבתי את המחשב מאבק בזמן שהיה דלוק+השפרצתי לחץ אוויר מבקבוק והשואב התפוצץ השפרצתי את הלחץ אוויר(קניתי את הלחץ אוויר מאוטו דיפו בקבוק בצבע כחול) על המאורר של המעבד +שמתי את השואב במרחק של כמה סנט' מהמאורר של המעבד השואב התפוצץ עלה באש וכמובן שהלך לפח השאלה שלי האם יש קשר בין מה שעשיתי עם הלחץ אוויר לזה שהשואב שלי התפוץ או שסתם בא לו להתפוצץ באותו רגע מקרי
-
- 51 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אהלן חברה,שאלה לי אליכם אולי אתם יודעים, הבנק שלי נותן לי אפשרות של מסגרת אשראי של 2500 שקל בקניה בלי ריבית ועם ריבית עד 1000 שקל,למשל ניסית להזמין קונסולה ב12 תשלומים ולוקחים על זה ריבית כיוון שלי מותר עד 1000 ופה הסכום הוא 2400לא התאפשרה העיסקה,לכן אני צריך לבקש מסגרת גבוהה יותר ,השאלה שלי היא האם הבנק צריך איזה תנאים ממני בשביל לאפשר כזה דבר? שפוט הבנק עובד רק מיום שני,וזה בעצם מה שיקבע עם אני אוכל לרכוש את הקונסולה או לא,לכן אני ממש במתח
-
- 7 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
To make a woman happy ............ .. A man only needs to be: 1. A friend 2. A companion 3. A lover 4. A brother 5. A father 6. A master 7. A chef 8. An electrician 9. A carpenter 10. A plumber! 11. A mechanic 12. A decorator 13. A stylist 16. A psychologist 17. A pest exterminator ! 18. A psychiatrist 19. A healer 20. A good listener 21. An organizer 22. A good father 23. Very clean 24. Sympathetic 25. Athletic 26. Warm 27. …
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
יש לי רדיוטייפ בבית עם כונן שמסוגל לנגן גם דיסקים רגילים וגם MP3. לאחרונה, הוא התחיל לעשות בעיות והוא לא קורא את הדיסקים, אני מכניס דיסק והוא ממשיך לנסות לקרוא אותו, אני שומע את הדיסק מסתובב, אבל שום דבר לא קורה. יש למישהו רעיון איך לפתור את זה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
מה זה החתול הזה מה הם רוצים?
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
היי.. אמור להחזיק אתר בינוני שהולך להיות מקודם במנועי החיפוש במשך שנה. מחפש משהו זול ואמין. תודה
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
http://players.mediazone.co.il/media/authors/34/playlists/182564/182564_static.asx אז מה דעתכם על אותן בחורות שמזמינות בדייט "מים" או מקסימום "דייט קולה"? אני אישית חושב שזה TURNOFF רציני.
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
כחובב של CSI MIAMI יש את הפתיח החזק הזה , שתמיד אהבתי ולאחרונה התחלתי לשמוע מיידן , אז נתקלתי בשיר הזה THE NUMBER OF THE BEAST ובום ! ידעתי שאני מכיר את זה אז קיצר CSI MIAMI לקחו את זה מהשיר הזה?
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום אני מחפש איזה פוסטר יפה לחדר לא ידעתי בכלל איפה להתחיל לחפש מבחינת מקום הקנייה- היחיד שאני מכיר זה AllPosters.com, איך הם ? איך האיכות של הפוסטרים ? לא ניתן להתרשם מהאתר כי ברור לי שהם מורידים את האיכות והגודל של הפוסטר.. לגבי נושא לפוסטר- מוזיקה סרטים ודברים כאלה לא נראה לי... חשבתי יותר על Landscapes או כל דבר אחר שהוא יותר "כללי" כמו סמלים וכו' הצעות יתקבלו בברכה עוד שאלה- חייבים למסגר את הפוסטר או שאפשר לתלות אותו איך שהוא ? P: כי המחירים של הממוסגרים מתחיל מאיזה 300 לכאלה שאהבתי..לא תכננתי להשקיע יותר מדי כסף בזה.. תודה מראש, לירן
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איך זה נחשב? כמו המכללות הדפוקות או משהו סביר? ברעיון עבודה כמה זה משפיע המקום שלמדתי בו?
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כבר הרבה זמן שאני נהנה לקרוא בפורומים של האתר מגוון דעות, הצעות ורעיונות במגוון נושאים... והדבר היחיד שמקלקל לי זה שגיאות הכתיב המופיעות בתדירות גבוהה יותר ויותר... אני לא מתכוון לבקר או להעליב אנשים.... הכוונה היחידה שלי היא שזאת השפה שלנו והדבר הבסיסי ביותר בשימוש בשפה, מעבר לדיבור, הוא כתיבה. אני חושב שהרבה מאוד תוכן באתר יקבל צורה הרבה יותר מכובדת אם נתחיל לשים לב לזה. וזהו.... היה לי חשוב לשתף אתכם בנושא. חג שמח לכולם
-
- 50 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
1. מדוע היו כל כך הרבה מכות? מדוע פרעה לא הסכים לשחרר את בני ישראל אחרי המכות הראשונות? תשובה: הוא היה מסכים, אבל יהוה מנע זאת ממנו, שנאמר: " ואני אחזק את לבו ולא ישלח את העם" (שמות ד': 21). 2. מדוע מנע יהוה מפרעה לשחרר אותם? תשובה: כדי שיוכל להשית על מצרים את כל המכות שרצה, כך יידעו כולם מי הוא, שנאמר: "אני שולח את כל מגפותיי... בעמך בעבור תדע כי אין כמוני בכל הארץ" (ט': 14). "כי אני הכבדתי את לבו ואת לב עבדיו למען שיתי אותותי אלה בקרבו ולמען תספר באזני בנך ובן בנך את אשר התעללתי במצרים... וידעתם כי אני יהוה" (י':21). 3. בגלל זה מנע יהוה מפרעה לשחרר את בני ישראל לפני מכת בכורות? תשובה: כן, שנאמר: "ויחזק יהוה את לב פרעה ולא אבה לשלחם" (י':27). 4.מי נהרג במכת בכורות? תשובה…
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
הי. אני צריך שמות של חנויות (מוכרות), שנמצאות באיזור רמת-גן והסביבה (חוץ מ-KSP,Gibor ואייבורי). יש לומר שהאתר של דפי זהב,וכדומה לא עוזרים לי. אני צריך חנות בעלת אתר אינטרנט,לפני שאני הולך אלייה,ואני לא יעבור כל חנות בדפי זהב ואבדוק. (שתיהיה טיפה מוקרת,אך לא חובה). תודה, MuTaTiOn.
-
- 3 תגובות
- 845 צפיות
-
-
כמו שכתבתי בכותרת.. אני רוצה להרחיב את הסגנון הזה שאני דיי אוהב לקצת יותר מ3 להקות שאני מכיר.. יש את Iron Maiden שהייתי רוצה לקבל המלצות לשירים היותר טובים שלהם (פעם הורדתי דיסקוגרפיה וממה ששמעתי לא אהבתי, אבל יש 2 שירים שאני אוהב שלהם אז אני מאמין שיש עוד שאני אוהב ופשוט לא מכיר..). אממ, אותו דבר לגבי Slayer, Slipknot ו- Disturbed.. אם מישהו פה מכיר שירים טובים שלהם הייתי שמח לקבל המלצות.. כמו שאמרתי אני רוצה להרחיב את זה.. תודה!
-
- 13 תגובות
- 985 צפיות
-


