עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אז זה המחשב החדש שלי מעבד: Intel Core 2 Quad Q6600 G0 95W 2.40Ghz 8MB OEM כמות: 1 מחיר: ¤1043 קירור למעבד: Thermaltake V1 כמות: 1 מחיר: ¤251 לוח אם: Asus P5N-D כמות: 1 מחיר: ¤801 מארז: Tagan CS-EL Diablo BM 25CM Front, 36CM Side כמות: 1 מחיר: ¤640 קירור למארז: Thermaltake I-Flash 120MM 3 Leds Rotation כמות: 1 מחיר: ¤65 ספק כוח: Thermaltake Thought Power 750W 60A/12V 4XRails SLI כמות: 1 מחיר: ¤652 זיכרון: Corsair 4GB Kit (2GBX2) XMS2 DHX DDR2-800 CL4-4-4-12 - זמין במלאי! כמות: 1 מחיר: ¤675 קשיח למחשב שולחני: Western Digital 500Gb 16MB AAKS כמות: 1 מחיר: ¤433 כרטיס מסך: Twintech 9600GT XT Coolermaster OC 512MB X2 SLI Kit כמו…

    • 90 תגובות
    • 10.5k צפיות
  2. אם מישהו שמע \ יודע, אשמח לתגובה. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  3. כמו הכותרת טיפה יותר.. כמה שנים מתקיים כבר רוק עצמאות (לפני השנה הזו)? תודה לכל העונים..!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. מה אני יכול לעשות? כל המיילים שמגיעים הם נרשמים שעה אחת קדימה [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 738 צפיות
  5. Started by ddigler,

    שלום, מחפש חנות מומלצת באיזור המרכז המבינה במחשבי High End שתדע להמליץ ולהרכיב מחשב חזק (מפרט למטה) ושיש לה ידע באונטגרציה של תצורות חזקות : מעבד Q9450 שני כרטיסי מסך בתצורת SLI 9800 GX2 או שני כרטיסי מסך בתצורת Crossfire 3870X2 לוח אם Asus Striker II או ASUS BLITZ Extreme מארז Thermaltake armor plus ספק כח 750 עד 1000 וואט אודה להמלצות

    • 1 תגובה
    • 512 צפיות
  6. Started by jeyjey,

    היי התאריך גיוס שלי הוא ב28 ליולי כרגע אני נמצא בתהליכי התמיינות לממר"ם, אם אני אתקבל אני אצטרך לעבור קורס קדם צבאי של חצי שנה במידה ואני אתקבל אני אתחיל את הקורס ביום של תאריך הגיוס שלי או שאני אקבל תאריך אחר לתחילת הקורס? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  7. אם גידמאק יהיה ח"כ וגם ראש העיר ירושלים הוא עדין יוכל להיות הבעלים של ביתר?

    • 1 תגובה
    • 706 צפיות
  8. תמיד תהיתי למה עושים "בור בטיחון" חוץ מזה מה כל כך בטיחותי בבור באמצע הרחוב? ואז נאמר לי שזה למקרה של חפץ חשוד שיהיה אפשר לזרוק את זה לשם. אם יש חפץ שאני יודע שהוא חשוד אני לא מתכוון לגעת בו, בטח שלא לזרוק אותו לאיזה בור. ומי קובע איפה יש מקומות אסטרטגיים לבור ביטחון? ואיך הגיעו למסקנה לעשות כזה בור? היה פעם חפץ חשוד שהתפוצץ ואיזה טמבל אמר .." אחחח אם היה פה בור לזרוק אותו לתוכו.." ?

    • 21 תגובות
    • 27.3k צפיות
  9. מישהו פה גר פעם עם שותפים? אתם עוברים לגור בבית עם אנשים שאתם לא מכירים בכלל, לי זה נראה קצת קשה, אני היחיד שחושב ככה? 2. טיולים ראיתי שיש באינטרנט באתרי טיולים לאנשים שרוצים לצאת לטיול תרמילאים ודברים כאלה שותפים (שאני משער שלטיול תרמילאים זה הכרחי וגם יותר זול) אבל עם מישהו שאני לא מכיר? חח עוד פעם אותו סיפור מישהו פה התנסה בזה פעם?

    • 5 תגובות
    • 871 צפיות
  10. היי חברים, בניתי אתר שסוקר ובודק אתרים אמינים שמהם אפשר לעשות כסף, העלתי לאתר גם סירטון וידיאו שמראה כמה כסף יש לי בחשבון: *כל כך צונזר..* אשמח לקבל תגובות ודיעות בעיקר למי שיש ניסיון בתחום

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by amit1242,

    מה קורה...תקשיבו,שווה לקנות את הכורסא הזאת? אין לי מקום מקום לכרוסא גדולה כרגע....היא נוחה? למישהו יש ניסיון איתה ? והכי חשוב..אפשר לחבר אותה למחשב? כי אני הולך לחבר את המחשב לטלויזיה ויש לי שלט של האקסבוקס אז זה תחליף לקונסולה...תודה מראש http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=5882&perur=4 אגב,רמוקלים איכותיים כבר יש לי,פשוט מעניין אותי עינין הנוחות..ודבר אחרון: איני מפחד שהטלוויזיה גבוהה מדי..היא נמצאת בהטייה ומתחילה מ-160 ס"מ מהריצפה וניגמרת ב 225 ס"מ,הגודל שלה זה 42 אינץ' והמרחק בינה לבין הכורסא זה 3 מטר..אתם חושבים שזה יהיה גבוהה מד לכיסא? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 977 צפיות
  12. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם רציתי כמה פרטים אם אפשר על יחידת "ממר"ם" של הצבא [אם ככה כותבים את זה] לפי מה שאומרים זאת יחידה מובחרת של מחשבים או משהו כזה. אם אפשר קצת פרטים, ומה עושים שם, ומה צריך כדי להכנס לשם. תודה

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by mrsph666,

    עיכול מזון מהיר זה טוב, רע? אני לא מדבר על ההיבט הכלכלי של אדם בעל ע. מזון מהיר במיוחד - זה אומר שהוא צריך לרכוש יותר מזון... :-\ בכללי... אשמח לתשובות.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by xlSnaK,

    קיבלתי ת CompTIA A+® Certification איך זה יכול לעזור לי בעתיד? אני בן 16 תודה הינה אתר עם מידע על זה http://certification.comptia.org/a/default.aspx D:

    • 13 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. Started by blitsi,

    ברשותי מחשב בן כ5 שנים אך עם הזמן הוא שופר וזה המפרט: P4-2.4Ghz 478 M.Board: Asus P4V800D-X Ram: 1GB (512*2) hynix DDR 400 hard disk: Samsung 160GB sata2 G.card: Radeon 9600XT Gecube D.V.D: LG H42N ומארז שבא איתו עם שני מאווררים אחד של AC פלוס ספק 300W שימו לב שבלוח יש אפשרות לכרטיס מסך PCIE והוא תומך עד 4GB מסוג DDR400 דואל-צ'אנל ויש עליו 2 יציאות SATA2 אז בקיצור כמה בערך המחשב הזה שווה?

    • 8 תגובות
    • 843 צפיות
  16. Started by Yehudaa,

    מתי משלוח נכנס להגדרה של משלוח EMS ? שחייב במיסים נוספים ? ???

    • 15 תגובות
    • 17.5k צפיות
  17. שלום לכולם, אני כבר הרבה זמן מחפש חנות טובה ליקנות בה את המחשב הבא שלי לאחר סקר שוק נירחב צימצמתי את האפשריות לשתי חניות:FoxPc,זיגזג2000 אני יותר נוטה לכיוון של "זיגזג" עשיתי חיפוש בפורומים על החנות וכמו כן בכל האינטרנט כל חוות דעת שראיתי על חנות זו הייתה חיובית מאוד ולא ניתקלתי באף חוות דעת לא טובה על חנות זו הבעיה היא שכל החוות דעת על החנות ישנות מאוד לא כל כך מצאתי חוות דעת עדכנית מהזמן האחרון ולפי מה שראיתי הם עברו למקום חדש אז בקיצור אני רוצה לדעת האם החנות הזאת עדין טובה כמו שכולם אומרים או שקמו להן חנויות טובות יותר? אם יש לכם חוות דעת עדכניות על החנות אשמח לדעת עליהן ואם אתם חברי הפורום רכשתם בחנות זו מחשב בזמן האחרון ואיך הייתה חווית הקניה? מאוד חשוב לי לדעת ה…

    • 33 תגובות
    • 2.6k צפיות
  18. Started by approx,

    יש דבר כזה ? שאם אני מכניס איזה תאריך מסוים אז הוא יגיד לי מתי זה יהיה בשעות\ימים

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. אני שואל את השאלה בפורום כי יש כאן סטודנטים רבים ואני מקווה שאחד מהם עבר את הסיוט הזה ויכול לעזור לי. במהלך הצבא שיפרתי מספר בגרויות. נרשמתי לעברית ובגיליון נתונים של מועמד הופיעו ציוני הבגרות הישנים, לא המשופרים. יצרתי קשר עם האוניברסיטה והם אומרים שאני חייב לשקלל את ציוני הבגרות כדי שהם יופיעו במחשב של משרד החינוך ורק אז האוניברסיטה תוכל למשוך את הציונים. עכשיו פה מתחילות הבעיות. נתחיל בזה שהפקידה האחראית על הבגרויות בתיכון בו סיימתי ללמוד מטומטמת ומסתכלת עלי כאילו אני מדבר סינית. נמשיך בזה שהספחים שקיבלתי עם הציונים נעלמו. איך אני לא יודע, אבל נעלמו. האם אפשר לפנות ישירות למשרד החינוך בנוגע לשקלול ציוני הבגרות? אפשר לעשות זאת ללא הספח? הציונים צריכים להיות במחשב של מ…

    • 2 תגובות
    • 928 צפיות
  20. Started by nimrods,

    הסרטון ישודר בערוץ 10 בשבוע הבא! http://www.youtube.com/watch?v=YpxKfSDx42A **נוצר על ידי אביתר בר**

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. הוא שלח לי אוזניות מזופיות והוא אמר לי להחזיר אותם והוא יזכה אותי בכסף... איך אני יכול לשלוח לו את זה ? תודה

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  22. האמת שכמעט לא נעשה בו שימוש והוא באמת במצב חדש כמעט ... המפרט הוא: מסך סמסונג 17 אינץ' LCD מדגם SYNCMASTER 740N מעבד:DualCore Intel Pentium D 930, 3000 MHZ לוח אם: Biostar 945P-A7A (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, LAN) זיכרון: 512 מגה כרטיס מסך: 3D Accelerator nVIDIA GeForce 6200 TurboCache הארדיסק: 80G של היטאצ'י CD: LITE-ON DVDRW מקלדת עכבר רמקולים ספר ומארז פשוטים תודה לעוזרים...

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  23. אני עוקב אחרי ויגיימס וגיימר מאז 1999, ואני בן 23. אני לומד עכשיו בג'ון ברייס קורס טכנאי מחשבים, ומתכוון להמשיך עם זה הלאה. בתיכון חלמתי להיות כתב בויגיימס. אני זוכר שדיברתי הרבה עם אורי מרחב, דרור וינקלר, נועם מור, רוני שטרנבך, ראם שרמן ועוד הרבה אנשים מצוות האתר. גם עם אנשים מגיימר דיברתי. את חלקם אפילו פגשתי במציאות וחלקם שירת איתי בחמ"ן. גם בצבא עקבתי אחרי משחקים, למרות שרוב בחבר'ה מהמחלקה שלי לא הבינו בכלל במשחקי מחשב והכירו רק את משחקי הנוסטלגיה של שנות ה-90. אני דיברתי עם אנשים שהם גיימרים ומכירים הרבה משחקים חדשים (מהשנים האחרונות). אפילו נפנפתי מישהי שאמרה לי בהתגרות שאח שלה הקטן (בן 11) משחק ב-GTASA ויהיה לנו הרבה במשותף. האם יש פה אנשים שהם גיימרים אחרי צבא? יש…

    • 24 תגובות
    • 2.6k צפיות
  24. Started by davidreznic,

    הי לכולם. אני ו-2 חברים שלי משתתפים בתחרות בה צריך לבנות זוג נעליים, שיהיה אפשר ללכת איתן על המים. (צריך לעבור 10 מטרים) הכללים: אורך נעלים מקסימלי 2 מ' רוחב נעלים מקסימלי 80 ס"מ עומק הבריכה 45 ס"מ אסור שהנעליים או כל חלק בהן יגע בקרקעית אסור שהנעליים יהיו מחוברות ביניהן אסור להשתמש במנוע מכל סוג שהוא, כולל דוושות אסורה תמיכה אל מעבר לקרסול ההנעה תתבצעה באמצעות הרגליים בלבד, אסור להשתמש במוטות (כמו בסקי) מצורפות תמונות של מה שהתחלנו. יש הצעות? (אגב, לאורך המירבי כבר הגענו) התמונה האחרונה זה השלב בו הפסקנו. למתעניינים בכל נעל יש 48 בקבוקי נביעות של 1.5 ליטר, ו 20 בקבוקי עין גדי של 2 ליטר המבחינת עילוי-משקל, חישבנו, והעילוי של הנעל יספיק בהחלט. אנחנו נוסיף שני לוחות עץ באמצ…

    • 6 תגובות
    • 673 צפיות
  25. אני תוהה מה צריך לצבא? אולר שוויצרי? גרזן? כמה גרבילים לבשל? אני הולך לעשות 02 אז אני לא חושב שאני צריך משהו מיוחד אמרו לי קרם נגד שפשוף ברגליים? זירקו עצות בבקשה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים