עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by iem,

    בניגוד לביקורים קודמים שם, נשאלת השאלה: אם אני מתכוון לטייל ללא הגבלה בארה"ב בכל תחומה (ללא חריגה מגבולותיה), ובקנדה (כנ"ל ללא חריגה). האם יש חיסונים מומלצים, נניח בגלל איזורים מסויימים שם הפחות בטוחים שהם כמעט ברמת תברואה של העולם השלישי ?

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. מצאתי היום על המדרגות בפינות 2 עכבישים מאותו סוג, צבע שחור עם סימנים אדומים. התכופפתי בשביל לבדוק אם אני מזהה, ואז ראיתי סימן מוכר בצבע אדום, דומה לשעון חול. את התמונות צילמתי ממש עכשיו, תנאי תאורה זבל והעכביש לא בדיוק "דיגמן" כמו שצריך, אבל זה מה יש מישהו יכול לאשר האם זה אכן אותו יצור נתעב, או האם יש מין עכבישים שדומה לו בצורה כ"כ מטעה? תודה מראש למי שמצליח לזהות, אם בכלל אז מה אתם אומרים, הגיע הזמן להזמין מדביר? 2 על 2 מדרגות סמוכות, נראה לי כמו יותר מצירוף מקרים.

    • 30 תגובות
    • 9.1k צפיות
  3. Started by neo690,

    יש מין איזה אתר שאתה נרשם מכניס את כל המוצרים החשמליים שברשותך כולל הדגם ואז מקבל מפרט טכני עליהם כולל לאיזה אנשים מהאתר יש אותם דברים שלך ומי מחפש את מה שיש לך שחכתי מה הכתובת מישהו מכיר?

    • 5 תגובות
    • 865 צפיות
  4. Started by Gohan,

    למישהו יש מושג איך מתקינים?

    • 1 תגובה
    • 969 צפיות
  5. Started by lo_toda,

    יש בספר של סיבוכיות רדוקציה ל ATM למשהו זה מצלצל ....

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Drek Boy,

    איך אפשר לשלוח אסמסים חינם מהאינטרנט לפלאפונים? כמו באייסיקיו שיש.. רק באייסי נגמרו לי השליחות ובשביל למלא אותם צריך שישלחו לי אסמסים לאייסי וזה סתם יקר אז עונים לפלאפון. בקיצור יש איזו תוכנה שאפשר לשלוח דרכה חינם אסמסים?

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by AnTiSh0ck,

    אז ככה.. כמה אמור לעלות ביטוח לנהג בן 20 עם שנתיים רישיון (נהג חדש עדיין?) כתוספת לביטוח שיש כבר על אוטו יש איזה אתר שאפשר לחשב את זה?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
    • 16 תגובות
    • 6.8k צפיות
  8. אני רוצה להעלות סרטון לפייסבוק, איך עושים את זה?

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  9. איזה חנויות יש בב"ש מלבד פנדה, KSP, ואייבורי לריכשת רמקולים/מסך/מארזים?

    • 4 תגובות
    • 716 צפיות
  10. Started by rogbi,

    יש דרך ליצור ברק בעיניים?? :s05:

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by nimrods,

    שלום לכולם.!! שמעתי על העט המחיק הזה frixion משהו יודע אולי איפה אני יכול לקנות כזה.? תודה לעוזרים.!!

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by aleXtazi,

    יש לי תמונות שנמצאו אצלי מלפני 12 שנה בערך.. היום מצאתי אותם והייתי מעונין אולי לדעת איך אפשר להעריך אותם בעלות כמובן.. לפי דברי אבא שלי שהיה צייר בצעירותו ואביו צייר עד היום הוא טוען שהתמונות בנות אולי 100 שנה לפחות(למרות שדיי קשה לי להאמין) הם מצוירות על בד אם זה עוזר

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  13. Started by i.k,

    אני התחלתי ללמוד Mcse לא מזמן ורוצה למצוא בזמן הלימודים ,עבודה בתחום כדי להתקדם ולצבור ניסיון שיהיה לי לעזר בסוף הלימודים. כמו כן,יש לי ידע ברמת טכנאי PC עצמאי של כמה שנים טובות,חומרה ופתרון תקלות שכול טכנאי PC אמור לדעת. עכשיו רציתי לדעת,איזה תפקידים בתור התחלה, אפשר למצוא,חוץ מתמיכה פרטית בספקיות? האם עבודה בתמיכה עיסקית בהוט יכולה לתרום לעניין,או האם זה עדיף על עבודה בספקית אינטרנט אחר? אם יש עוד תפקידים שיכולים להיות רלוונטים לתחום,שבמצב שלי אפשר להתקבל אליהם?

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by guitarsuite,

    היי חבר'ה!! החלטתי להעלות את כל הנושא של מוזיקה (גיטרות בעיקר) כי ניתקלתי בהרבה מיקרים בהם ראיתי תגובות ראויות לשבח לגבי גיטרות ונגינה, ומייד הבנתי שיש עם מי לדבר, אז הדיון הזה נועד לעודד את העיניין של הגיטריסטים וכלל הנגנים בפורום, אולי נבסופו של עיניין גם תורכב איזה להקה, לכו תדעו.... בכל אופן, היתי שמח את תעלו תמונות של הציוד שלכם ,גיטרות,תופים,קלידים,תיבות אפקטים והיד עוד נטוייה. טוב ,אני מקווה שתהיה היענות גבוהה, ואם לא? אז אני אהיה מאוד עצוב ,חחחחח זה הציוד שלי,החלק שקשור לגיטרה החשמלית בלבד כמובן, גיטרה: ,Fender Stratocaster customade 84' vintage נקנתה ביד שנייה. מגברים: 1. Fender Champion 30Dsp -לא משהו, סתם בישביל שתלמידים יקרעו אותו. 2.Fender Champion 110 25w -…

    • 175 תגובות
    • 15.7k צפיות
  15. Started by nimrods,

    עזרה משהו יודע אולי איך אני שולח לכולם החברים שלי הודעה ביחד (במקושרים) ?? תודה לעוזרים.!

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  16. Started by 00000,

    שמעתם את התחזית? מה הקטע של החזאי עם הקללות והניסיון הזה להצחיק?!?!?! אני מבולבל. מה קרה שם לעזאזל?

  17. Started by eladh777,

    שלום. יש לי אתר פרטי. ויש לי גם חשבון ב google adsense. עם הזמן הצלחתי לצבור כבר סכום נאה של 150 דולר. גוגל שלחו לי גם מכתב עם מספר ה pin שלי. ועכשיו אני לא יודע איך להגיד להם שישלחו לי את הכסף בשיק. מילאתי כבר את כל הפרטים ב Tax Information. ואין לי Payment Holding, סימנתי את האפשרות - Please send my payments monthly.. אחרי כל זה, עדיין אין לי את האפשרות למשוך את הכסף. איפה נמצאת האפשרות הזאת? איפה מכניסים את המספר pin שלי? בלשונית Payment History זה אמור להיות, ואין. באמת תודה רבה לעונים, זה מאוד חשוב. המשך יום טוב

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  18. Started by The_magament,

    היום באתי הביתה, אימא שלי מספרת לי שהיא קנתה היום חלב מהמכולת (עד ה-30.5), וכשהיא באה לשתות אותו היא הריחה ריח מוזר, של נפט. לא האמנתי לה אז הרחתי אותו, והיה לו ממש ריח של נפט! תדמיינו לכם נפט או בתחנת דלק - ריח כזה היה מהחלב! וזה לא היה סתם ריח של מקולקל זה היה מוזר... זה היה חלב על הבוקר של תנובה, עם 1% שומן. עוד מישהו נתקל בזה בזמן האחרון??

    • 29 תגובות
    • 2.4k צפיות
  19. אני צריך לדעת כמה דברים שאני לא מוצא באינטרנט כמו מיקום גאוגארפי? אקלים אופייני? אשמח לעזרתכם

    • 5 תגובות
    • 877 צפיות
  20. Started by avivlyaviv,

    ^^^^^

    • 8 תגובות
    • 4k צפיות
  21. Started by reyrey_200,

    שלום רציתי לדעת, אם אני בונה מפרט מסקאיי אבל מביא כ.מסך ספק ומארז ממקום אחר,הם עדיין ירכיבו לי את הרכיבים שאני קונה מהם ?

    • 3 תגובות
    • 902 צפיות
  22. היי , יש לי מתכונת מחר (5 יחידות כיתה י') , אשמח אם תוכלו לתת לפתור/לעזור לפתור את התרגיל: לפי מה שאני שעשיתי AOB דומה לDOC , לכן השטח של AOB הוא 9S , כי יחס הדימיון בין המשולשים הוא 1:3 , אבל אני לא מצליח למצוא את שטח של המשולשים ADC וDBC. תודה!

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  23. Started by Dark Respect,

    התקנתי נגנים שונים וקודקים שונים והוא מתנגן בלי סאונד במחשב, אבל בפלאפון שצילם אותו עם סאונד כמו כן תוכנות להמרת 3G2 לפורמטים אחרים לא מצליחות להמיר את הקבצים (צילמתי 6 סרטים סך הכל, בכולם הבעיה) עזרהההההההה

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות

דיונים חדשים בפורומים