כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני מתכוון להזמין לוח גרפי בעלות של 380$.. האם המכשיר יעבור במכס ואם כן כמה אני צריך לשלם? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לעצב את החדר מחדש, אין לי רעיון אחד נורמלי איך לעצב אותו. כרגע הוא מעוצב כך: http://img208.imageshack.us/img208/8931/roommy0.jpg החלקים האדומים מורים על כך שהדלת או החלון נפתחים והחלל הזה לצורך פעולה תקינה שלהם...כפי שאתם רואים הארון מפריע לחלון להפתח עד הסוף. מה שמפריע לי עכשיו זה הגישה המועטה שיש לי לחלל החדר כשאני פותח את הארון, לא ניתן לסדר את השטיח כמו שצריך (הוא גבוה ומפריע לתנועה נורמלית של הכסא שלי) ואני רוצה את האפשרות לצפות בטלוויזיה בזמן שאני במחשב. (בארון יש מקום לטלוויזיה) הקטעים בשחור מורים על ארון ומדפים גבוהים שעלולים להסתיר את החלונות. הקטעים הכחולים מורים על חלונות (2), החלון התחתי נפתח כלפי פנימה, והקטע החום מורה על הדלת. הייתי שמח לתת תמונה של…
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לילה טוב מנסה להתכונן למבחן בביולוגיה מחר! למי שמבין קצת בזה אז אני דיי צריך מיפוי של הדברים.. זה ככה לא?: גוף האדם--->תאי רביה(שנמצאים באשכים ואיפושהו בחצוצרה לא?)---> 46 כרומוזומים מהאם ומהאב ביחד (23 מכל אחד)--->2 מהם, הם כרומוזומים X ו-y---> בתוך ה-2 האלה יש Dna---> ה-dna מורכב מהרבה חלקים (כן? איזה?)---> כל חלק כזה מכיל 3 גנים---> הגנים מכילים את כל התכונות בתוכם (האללים שקובעים את התכונות וכל הדברים האלה שאני כבר יודע מפה). אני לא ממש הבנתי בכיתה וזה ממש חשוב ודחוף אז מישהו יכול לעזור לי עם זה?
-
- 6 תגובות
- 836 צפיות
-
-
rapdshare ממשיכים להתעלל באנשים צילמתי את זה לפני 2 דקות ממש עצוב (לקח לי 8 ניסיונות עד שהצלחתי להוריד היום לקחתי את המשקפיים לתיקון וההיתי ללא המשקף . אני -2) http://siz.co.il/my.php?file=y2oimjtwjdor.jpg
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
:lol: :lol: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/kung-fu-grip/61-GTA-IV-Rejected-Niko-Auditions
-
- 4 תגובות
- 842 צפיות
-
-
הי חשבתי על להתחיל ללמוד גיטרה. יש לי רקע מוסיקאלי טוב, אבל לא על גיטרה. אני מחפש ספר\ אתר שמסביר מאפס על תווים בגיטרה, תרגילים וכל מה שצריך כדי ללמוד לנגן... תודה לעוזרים.
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לא ידעתי לאיפה זה מתאים...כי אני לא יודע אם עושים את זה דרך המערכת הפעלה או כל דבר אחר. לעניין.... אני רוצה לחבר למחשב אחד - 2 מסכים 2 מקלדות 2 עכברים וכאילו יהיה אפשר ששתי אנשים יהיו על המחשב וכל אחד יעשה מה בא לו... איך עושים דבר כזה? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לקנות logitech x-540. בארץ המחיר הנמוך ביותר הוא 570 ש"ח, בעוד ובB&H הוא 80$ אני מכיר מישהו שיוכל להביא לי את זה משם, אך השאלות שלי הן: האם הוא יצטרך לשלם מכס+מע"מ? האם בכלל צריך להצהיר על זה? האם כדאי לקנות מוצרים כאלו מחו"ל? ולשלם על אחריות (10$ לשנתיים)? תודה
-
- 2 תגובות
- 817 צפיות
-
-
-
-
שלום , יש לי שאלה ליוצאי יחידות פלס"ר או מישהו שמשרת כרגע בפלס"ר או סתם מישהו שיודע.. איך היציאות ביחידות פלס"ר של הגדודים ? אם להיות ספציפי יותר פלס"ר גבעתי אבל אני מאמין שהפלס"ר בגבעתי , נחל וגולני יוצאים באותה מתכונת. שמעתי שיש יציאות טובות יותר משל ח"ירניקים אני יודע שזה הדבר האחרון שאני צריך לחשוב עליו לפני שאני מתגייס למקום כזה אבל זה חשוב לי.. חלק מזה שאני רוצה להיות שם זה התנאים. אז אם מישהו יכול לספר לי קצת מניסיונו האישי או מחברים שלו קרובי משפחה וכו' אני אשמח ... תודה
-
- 8 תגובות
- 3k צפיות
-
-
בחלק מהם אני יודע את הדגם כי הסתכלתי/צילמתי אבל יש גם את הקטע בדגמים שיש E90/E36 (סדרות שונות ותתי סדרות או משהו כזה ואני מסתבך עם זה, וחלק אני לא יודע), רשמתי דגם דומה: 1 - 318i: 2 - 320Ci: 3 - 325i: 4 - 325i: 5 - 328i: 6 - 3 Series Convertible: 7 - 3 Series Sport: 8 - 3000CS: 9 - 320i: 10 - 325i Coupe: 11 - 335i: 12 - E36 318: 13 - E36 320i: 14 - E90: על הדרך, מישהו מכיר את המרצדסים האלה: אמרו לי שזה C אבל לא בטוח על הדגם:
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מועמד במסלול שליטה ובקרת מערכות מודיעיניות, האם היחידה 8200 נכללת שם? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 721 צפיות
-
-
שמעו אתמול היה ל"ג בעומר כמו שכולם יודעים, ואתם יודעים מה עושים בל"ג בעומר... אז אתמול הייתה ההישתכרות הראשונה שלי, אחרי ששתיתי הלכתי לישון באמצע העולם בערך ב2, קמתי ב 6 בערך ואז הלכתי הביתה, התקלחתי, ציחצחתי שניים אבל עכשיו פתאום עלה לי את הריח של הבירה, ואז גם הרחתי קצת וודקה, מאיפה זה מגיע ?! אני צריך להקיא ? אתם חושבים שמישהו ישים לב לריח הזה ?! לא הכי בא לי שאמא שלי תדע ששתיתי... מה עושים ? ד"א היה מזה כיף... אבל אני לא חושב שאני שותה בשנה הקרובה שוב..
-
- 96 תגובות
- 20.2k צפיות
-
-
קיים דבר כזה ? אני לא מוצא משהו איכותי (בבקשה משהו מהיכרות אישית לא מגוגל !).
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אשמח אם תעזרו לי.. פשוט כל ה"מודיעינים" למיניהם עושים לי כאבי ראש ובלאגן..
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה על HD. סרטי הHD למיניהם מוצגים במסכי ה LCD(טלוויזיה) באיכות גובהה. אבל גם במסכי מחשב CRT אפשר להפעיל סרטי HD באיכות גבוהה. אז למה אומרים שסרטי HD הם רק למסכי LCD (טלוויזיה)? יש הבדל באיכות בין הצגת הסרט במסך מחשב(מסך CRT) לבין הצגת הסרט בטלוויזית LCD?
-
- 13 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אני רוצה להתקשר לטלפון קווי בספרד איך עושים את זה בחינם מהמחשב?
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כנראה בתחילת החופש הגדול אני קונה מחשב חדש אני גר בכפר סבא ואני לא יודע מאיפה לקנות מחשב! אני לא יכול לנסוע רחוק לראשון או למקומות אחרים, אני מבקש רק באיזור של כפר סבא/רעננה/הוד השרון. בינתיים החנויות הכי "נורמליות" הם KSP ואייבורי ברעננה. אני יותר נוטה לקנות בKSP אבל גם עליהם שמעתי רעות. מקווה שזה הפורום המיועד להודעות כאלה... תודה
-
- 20 תגובות
- 8.5k צפיות
-
-
עוד מעט ל"ג בעומר ומתחילים להציט את המדורות ורציתי לשאול כמה דברים בנוגע למדורות.. כל שנה זה קורה, אני נתקל בבעיה- איך להדליק את המדורה ולסדר אותה?! ??? אני מכיר שלוש שיטות עיקריות שמשתמשים בהם להדלקת מדורה ולסדרה והם: א) סידור קרשים בצורת אוהל טיפי כזה אינדיאני- בצורת משולש כזה ומבעירים את האמצע (הבטן) ואז זה נדלק וזה אחלה, אחרי שעה באה הסכנה והבהלה שהכל מתמוטט כי זה נשרף. ב)סידור של ערמה גבוה של קרשים כאלה של מלגזות, עושה את העבודה בצורה מצוינת אבל זה מסיבי מדי ולא נותן אפקט טוב כמו שרוצים כי בשביל להשיג גובה צריך הרבה כאלה.. ג)ערמה אקראית של כל העצים כמו שהדוסים עושים, זה יפה והכל אבל לא נראה לי עושה ת'עבודה. אם למישהו יש צורה להדליק ת'מדורה בצורה שלא צריך מלא …
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בבקשה, תניחו לחתולים לנפשם, כל "חג" כזה אני במסגרת עבודתי מטפל בעשרות חתולים שהושלכו לאש חיים (וב"מטפל" אני מתכוון למרדים כי החתולים מגיעים כשהם במצב מזוויע, הרבה מעבר לטיפול רפואי). למען השם, תניחו לחתולים לנפשם.
-
- 27 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
קיים דבר כזה? אני מתכוון למחשב עבור שחמט שאפשר לקחת לכל מקום -אבל ברמה נורמלית ולא של ילדים. לא מחשב נייד רגיל!
-
- 9 תגובות
- 995 צפיות
-
-
אוקיי, חיברתי את המחשב לטלויזיה עם הכבל, רואים אחלה מהטלויזיה אבל שומעים מהרמקולים של המחשב, מישהו יודע איזה הגדרות צריך לשנות בשביל שישמעו מהטלויזיה? תודה.
-
- 5 תגובות
- 566 צפיות
-
-
סבא של וסבא שלי נולדו במושבה בריטית.. ועלו לארץ אחרי הרבה שנים.. לכן לשניהם יש עכשיו אזרחות בריטית.. השאלה האם אני יכול להוציא אזרחות בריטית.. אם אמא שלי תוציא? כי הבנתי שבכל אזרחות זה הולך בדרך שונה.. אז מישהו יודע אם אני יכול להוציא אזרחות בירטית אם יש לאמא שלי? יש לציין שאמא שלי נולדה בארץ..
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
השאלה שלי היא האם עישנתם או השתמשתם פעם בסמים? או אם הציעו לכם
-
- 27 תגובות
- 2.7k צפיות
-


