כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלומות חברי הפורום, אני זקוק לעזרה, מחר מתכונת ב007. הנושא הוא וקטורים אלגברים. השאלה היא כללית, אך אני אתן דם דוגמא ממשית. השאלה היא "איך מוצאים ישר חיתוך בין שני מישורים?" והנה דוגמא "ממשית": נתונים המישורים(הנחתכים) הבאים: 11x-6y+z+10 = 0 2x+3y-4z+5 = 0 מצא הצגה פרמטרית לישר החיתוך של שני המישורים. תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
כיצד אני מחייג למספר הבא בארהב??? 888-212-6686 ניסיתי 014 ואת השאר אבל נאמר לי בעיברית שהמספר שגוי אגב זה בניו יורק אם זה עוזר
-
- 3 תגובות
- 724 צפיות
-
-
רצי לדעת כמה שווה המפרט הבא: מעבד:amd 3500+ (2000mhz)athlon 64bit לוח אם: msi k9n neo זכרונות: ddr2 1024mb 667mhz לא יודע איזו חברה... כ.מסך: msi nx 6200 le 128mb דיסק קשיח:160gb לא ידוע איזו חברה... כ.קול מובנה: realteck 7.1 hd alc883 כ.אופטי:nec dvd-rw nd3-3550a כמובן שיש מארז ספק מקלדת עכבר מ.רשת יש גם מסך דק שאני לא זוכר את שמו אבל הוא 19" רק מי שיעזור אנא ממך אל תכליל פריטים אלו... המחשב כבן שנה ויד שניה... מה מחירו של מחשב כזה היום בערך? תודה רבה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 898 צפיות
-
-
אני חושבת שזה היה פרומו (או פרסומת) למונדיאל, לא זוכרת איזה שנה בדיוק. ראו שם אימון של נבחרת, כשהמאמן שורק כל הנבחרת נופלת לרצפה וצועקת...מישהו יכול לאתר לי אותה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
מישהו הזמין אי פעם מוצר מאחד האתרים האלה ? המוצר הגיע עד הבית ? או שמא הוא הצטרך לאסוף אותו מהדואר\נמל תעופה\נמל ספינות.... ? נניח ואני מזמין כרטיס קול, שעולה 140$ כמה זה יעלה בערך מחיר סופי כולל מע''מ ומס וכדומה... ? אשמח לשמוע על חוויות גם שליליות וגם חיוביות של קניה דרך האינטרנט. בתודה מראש, Quantom.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם בשבוע האחרון מכרתי מספר מוצרים באיבי (לא דברים שדורשים משלוח : מספרי איסיקיו קצרים וכ"ו ) , מכרתי שלושה מוצרים ואף אחד מהקונים לא יצר קשר או שלח תשלום . אני ניסיתי ליצור קשר עם כולם (גם ע"י אימייל וגם ע"י הודעות במערכת EBAY ) , אבל הם פשוט "מתים " איביי כבר לקחה את ה- "fee" שלה על המכירות אבל אני לא קיבלתי כסף - מה שיצא שבעצם הפסדתי 6.34 דולר :-\ יש לציין ששלושת המוצרים נמכרו בסכום של $108.99 ,שזה אחלה רווח בשבילי בערך כמו יום של קריעת תחת במלצרות באירוע של פוצים מעצבנים שלא מפסיקים להציק ! . מה אני יכול לעשות כנגד הקונים האלה ? האם הבעיה הזאת נפוצה ? לפי מה שראיתי באייבי אני אפילו לא יכול לתת עליהם פידבק שלילי - מכיוון שמסיבה לא יודועה מוכר לא יכול לתת …
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום, אם יש לי פרופיל 45 (רפואי, לא נפשי) אני אוכל לקבל זימון לגאמ"א? ומה בנוגע לממר"ם? פרופיל 45 זה בסדר בשביל זה? תודה
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
כמובן שיש לנו אחלא אתרים כמו LALA LIONETWORK וכו' אבל בכל זאת אם אתם משתמשים או מכירים אתרים בינלאומיים כאלה שיש להם "סיקורים" אמינים ומעודכנים (בעיקר לתוכנות) אנא ספרו לי עליהם תודה
-
- 1 תגובה
- 790 צפיות
-
-
השאלה שלי למי שהתגייס זה אם יש בבקום לראשונה שנקלטים בדיקות לאלכובול או סמים בדרך של בדיקות שתן\דם?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
אני עובד בקיטנה וחופש ואני צריך להעביר שעתיים עם הילדים. אני צריך להכיסנ 5 פעולות ליום חמישי יום לי בניתיים 2 רעיונות 1.(פעולות להתחלה) כל אחד אומר תשם שלו שם של צבע באות הראשונה של השם ואז צריך לגעת במשהו בצבע הזה....) 2. משחק WHA (משהו שאני כמיר יש לכם עוד רעיונות? או רעיונות לשיפור לשמחק שחבתי עליו (מספר 1) הגילים עדין לא אמרו לי אבל זה בין "עולים לגן חובה" לכיתות ה' אפשר להתאים אתזה לפי גילים....
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
פשוט גועל נפש ! אני פשוט מסתכל ולא יודע אם להקרע מצחוק או להעביר... השדרנים בפרסומות מדברים כאילו דחפו להם מאוורר של ZALMAN בעכוז, מושכים כל מילה בצורה מוזרה ומדברים בקול של ליצנים... " כןןןן, עכששששיו מבצעעע, רק מאה וחמישים שקליייים " מה זה הבושה הזאת ? חברה שלי בריטית ויודעת ממש קצת עברית והיא הביאה לתשומת ליבי את הדבר המוזר הזה.. היא שאלה למה השדרן מדבר כמו אידיוט.. ואז הבנתי שהיא צודקת פשוט התרגלתי לגועל נפש הזה זה הכל, RANT קטן..
-
- 61 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
יאללה חברה עוד מאט שוברים שיא http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord http://twitter.com/mozillafirefox תשחקו נקי, אל תורידו יותר מגרסא אחת למחשב ותעזרו לקבוע שיא חדש בספר השיאים של גינס
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הרעיון פה הוא להירשם לאתר ואז מקבלים כתובת דואר בארה"ב שלשם אנחנו שוולחים את כל המוצרים שאנחנו קונים באינטרנט. האתר הזה משלם במקומנו על המוצרים ומקבלים את המוצרים עד לבית (ישראל) ללא שום עלות נוספת מצידנו. מה הקאץ' פה? אין מכס/ מע"מ/ משלוחים? מישהו ניסה את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
טוב, אני משדרג את המחשב ורציתי לבדוק לגבי שני חלקים של המחשב שלי אם אפשר להעביר אותם למחשב אחר. החלקים: צ'יפ זיכרון- 512MB כרטיס מסך- FX5200 המחשב השני: לוח אם Asus P4B266-C זיכרון 512 MB (DDR SDRAM) כ.מסך NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (128 MB) מעבד Intel Pentium 4, 1715 MHz (17 x 101) בקיצור, האם יש אפשרות להחליף בין כרטיסי המסך (להכניס את הFX למחשב) והאם יש אפשרות להוסיף עוד צ'יפ של 512 (שיעבדו ביחד) תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
עד לפני כמה ימים היא הייתה החנות שהכי אהבתי אבל הם החליטו להוריד את רוב כרטיסי המסך של TWINTECH ולהשאיר רק את ה9600GT זאת אומרת ש: 9800GTX עולה 1400 שקל במקום 1200 8800GT עולה 1050 במקום 900 שקל אין יותר GX2 ב2400 שקל, יש לכם את הכרטיס של פאליט (שנתיים אחריות במקום שלוש) ב2580 שקל ושל GIGABYTE ב2750 שקל פשוט בושה.. *אני מבקש מכולם להכנס למסנג'ר שלהם ולשגע אותם עד שיחזירו את הכרטיסים של TWINTECH boyz@tms.co.il ולמה הם עשו את זה? בגלל שזה לא השתלם להם שכולם קונים רק את הכרטיסים של TWINTECH בגלל המחיר והכרטיסים של שאר החברות נשארים אצלהם בעודפים גבוהים(זאת התשובה שקיבלתי במסנג'ר)
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
עד לפני כמה ימים היא הייתה החנות שהכי אהבתי אבל הם החליטו להוריד את רוב כרטיסי המסך של TWINTECH ולהשאיר רק את ה9600GT זאת אומרת ש: 9800GTX עולה 1400 שקל במקום 1200 8800GT עולה 1050 במקום 900 שקל אין יותר GX2 ב2400 שקל, יש לכם את הכרטיס של פאליט (שנתיים אחריות במקום שלוש) ב2580 שקל ושל GIGABYTE ב2750 שקל פשוט בושה.. *אני מבקש מכולם להכנס למסנג'ר שלהם ולשגע אותם עד שיחזירו את הכרטיסים של TWINTECH boyz@tms.co.il ולמה הם עשו את זה? בגלל שזה לא השתלם להם שכולם קונים רק את הכרטיסים של TWINTECH בגלל המחיר והכרטיסים של שאר החברות נשארים אצלהם בעודפים גבוהים(זאת התשובה שקיבלתי במסנג'ר)
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.starsclips.net/videos.aspx/video~risks_of_internet_hot_girls/Risks_of_internet_girls/Other_videos/ ראו הוזהרתם
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הציעו לי לעבוד בניו אורלינס שבטקסס בעגלות,יש למישהו מושג אם הולך שם טוב? כי אמרו לי שיש שם הרבה כושים תפרנים
-
- 9 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
זה רק אני או שיש בעיות גלישה/מהירות כרגע בבזק בינלאומי? אצלי אישית מהירות ההורדה לא עוברת את ה 50...
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש למישהו מושג? אני אישית ניגש לF ולG.
-
- 11 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
דבר ראשון מעין גילוי נאות - אני לא מגיב הרבה בפורום המפרטים מפני שאני לא מחשיב את עצמי כמומחה לתחום, וכשאני צריך מפרט כיום אני פונה לפורום ולא בונה אותו בעצמי. לפני כמה שנים הייתי קורא ביקורות ומאמרים באתרי חומרה ובונה מפרטים לכל המכרים שלי אבל כבר תקופה ארוכה שאני לא משקיע את הזמן ולכן הידע שלי בתחום כבר לא רלוונטי. מצד שני אני כן נכנס להרבה הודעות לראות את המפרטים שמציעים אנשים אחרים ושמתי לב שבזמן האחרון יש פה בפורום מומחים מטעם עצמם שמציעים מפרטים (במיוחד כאשר מדובר במפרטים בתקציב גבוה) שהדרך היחידה שלי להגדיר אותם הם כמביכים. אז נכון שיש גם את המפרטים היותר שפויים והיותר מקצועיים. אבל אותו אחד שביקש מפרט בפורום ייראה קבוצה של אנשים שמתנגחים אחד בשני ומציעים מפרטים סו…
-
- 34 תגובות
- 2.2k צפיות
-


