עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by avi2014,

    אנחנו 2 חברים אחד 17 ואחד 18. איך משיגים עבודה באילת? במלונות וכאלה?

    • 14 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. Started by DMaster,

    אתמול יצא הוידאו החדש.. היה שווה לחכות. גם ת"א וירושלים שם.. ותלחצו watch in high quality למטה..

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by YogiBear,

    אוקיי, החופש הגדול מתקרב, יש כאלה שכבר סיימו ללמוד ויש כאלה שעוד לומדים קצת כמוני, מחזירים קצת ימי שביתה. עכשיו, בתקופת הקיץ תהיתי אם יש פה עוד אנשים שמתכננים לעבוד ובמה ואם תכלו לומר גם איפה יהיה נחמד וגם גיל. זה יהיה דיון על עבודה בקיץ, כמה מגיע וכאלה, אז יאלה.. נתחיל! ;D אני הלכתי לא מזמן ועשיתי סיבוב במקום ליד הבית שלי ועברתי במלא עסקים ורק בשתיים לקחו מספרים והם נראו קצת מזלזלים שאחרי שניה שהלכתי זרקו לפח ת'מספר.. בכל מיקרה, יש חנות מחשבים שהבעלים מכיר אותי כילד חמוד וטוב שאוהב מחשבים וידע טוב ואם יהיה להם חור בעובדים אז אולי יקחו אותי לעבוד שם כטכנאי! עבודה טובה וכיפית כמו שאני אוהב! אם בסוף לא יהיה לי כלום אז נחזור לגנן כמו בקיץ שעבר- עבודה קשה אחושרמוטה וחמה…

    • 34 תגובות
    • 4.2k צפיות
  4. Started by mazam,

    שבת שלום קודם כל.. ככה החופש הגדול היגע ובא לי לעבוד כצת לעשות כסף.. אבא שלי הציע לי לפרסם מודעה (עיתון מקומי/פליירים) על חשבונו.. ולהיות טכנאי שבא הביתה לתקן מחשבים. עבדתי כבר במכה בתים בעבר אבל זה חברים של ההורים או חברים של הורים של חבר שלי לא משהו רציני. ועכשיו בא לי להפוך את זה לרציני. אני יודע לזהות תקלות.. קצר בזיכרונות,פירמוט,התקנת WINDOWS ,התקנת OFFICE וכדומה 1)אתם אומרים ילך כזה דבר? 2)נגיד המחשב צריך פירמוט, אני צריך דיסק WINDOWS מקורי חדש לכל מחשב? או אחד מקורי לכל המחשבים? 3}יעשו לי בעיות על צרוב? 4)השאלות 2,3 לגבי OFFICE תודה על העזרה מאור.

    • 3 תגובות
    • 641 צפיות
  5. שלום, אני צריך המלצה לכיסא מחשב זול (עד 650 ש"ח). צרכים: 1) כיסא שאינו חם מדי, לא להביא כל מיני דמוי עור שנדבקים לך לעור בקיץ ומקפיאים את לשד עצמותיך בחורף. 2) כיסא גבוה מספיק, שולחן העבודה שלי גבוה למדי ואף על-פי שאני לא גבוה במיוחד (סביבות ה183-184) אני מוצא את עצמי עם רגליים מכופפות בחלק מהכיסאות שאני יושב בהם, לא נוח בעליל. 3) מראה סולידי, החדר שלי רובו ככולו הוא בצבעי עץ ואדמה סולידיים, כלל רכיבי המחשב הינם בצבע שחור כך שנחוץ כיסא שחור/חום, לא להביא כל מיני כיסאות אדומים או צהובים. עשיתי חיפוש בפורום והיו מספר דיונים דומים בעבר, אבל לצערי חלק מקישורי ה"מומלץ בחום" שהובאו בהם כבר לא פועלים. אין ביכולתי לחרוג בשום פנים ואופן מהתקציב (חייל סדיר, אין כסף), אז לא ל…

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  6. שלום יש למישהו רעיון איך אפשר לשלוח SMS חינם מהאינטרנט יותר מ8 הודעות ליום שיש בICQ?איזה תוכנה או משהו?זה צריך להיות לפלאפון תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. לפני כחודש בערך ההורים שלי רכשו רכב חדש (הונדה סיוויק 2008). ורציתי לשאול, אני יודע שכשקונים רכב חדש המוכרים אומרים לא להביא את האוטו לידיי מאמץ, ולא לעשות Kick-Down (אוטומט נו..) לפרק זמן מסויים.. כי המנוע חדש וזה לא בריא בשבילו.. האם זה נכון הדבר או סתם קשקוש?

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Maor_Splinter,

    שלום, הפורום הזה נראה לי הכי מתאים לדיון אז פתחתי פה. אני רוצה לקנות מחשב חדש אבל יש לי התלבטות ענקית: נייד או נייח? אני תקוע עם מחשב ישן וחלש מאוד שהמשחק היחיד שאני יכול לשחק בו הוא UT04 ועוד בDEMO. אני רוצה מחשב חזק למשחקים וגם שיהייה נוח ללימודים (נייד), אני מתחיל השנה לימודי מדעי המחשב ונראה לי שאני חייב מחשב נייד. חשבתי על זה שאם אני קונה מחשב נייד ב7K הוא לא מתקרב לביצועים של נייח ב3K וזאת הבעיה הגדולה... אני רוצה שהוא יהייה גם למשחקים חדשים. אם למישהו יש פיתרון יצירתי? אני אשמח, תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. ראיתי שיש כל מני פרקים razor מה זה ? יש עוד כאלו ? מה הסדר שצריך לצפות בהם ? תודה

    • 0 תגובות
    • 522 צפיות
  10. Started by Mesatla,

    http://tms.co.il/product/4918 מטורף! רצתי לקנות..

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  11. Started by fuck off,

    לפי מה שהבנתי התקבלתי והקד"צ מתחיל עוד מעט. לתכניתן. מישהו יכול לאמר לי איך הולך שם השירות? מה אני עושה? זה יומיות? וכל מה שלדעתכם יהיה לי מעניין לדעת...

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. Link

    • 33 תגובות
    • 2.8k צפיות
  13. תיראו, הזמנתי לפני שבוע בערך משחק מהאתר Play-Asia.com והוא הגיע היום אחרי 9 ימים והכול היה טוב, עובד חלק וזה... עכשיו אני רוצה להזמין גם שלט, אחרי שראיתי שהאתר אמין. אז אני מנסה לשלם דרך PAYPAL, וכשאני בא להתחבר ל-PAYPAL בשביל לשלם להם רשום לי: This payment cannot be funded with a credit card at this time. וזה עם אותו כרטיס אשראי (חד פעמי) ששלמתי על המשחק הקודם, ולא היה בעיות. עכשיו נישאר לי בכרטיס 300 שקל והשלט כולל המשלוח עולה פחות מ-200.... ואחרי זה איכשהו זה התחבר, קיבלתי את הפרטים של הכתובות שלי ושל המחיר הסופי ועשיתי "אישור תשלום" ואז הופיע לי שוב בדף חדש את זה: ובאמצע היה רשום "PAY 50 $ NOW" ולחצתי על זה. ואז הוא פתח לי דף שרשום עליו את זה: ועכשיו בדקתי כ…

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  14. Started by Ben N,

    בעיקרון, אני רוצה לחבר את המחשב שלי לטלוויזיה שיש לי בבית.. טלוויזית HD Ready של סמסונג, לא זכור לי איזה דגם, אם זה משנה אני יכול לבדוק.. כשחיברתי את המחשב הרזולוציה הייתה משהו כמו 1024*746 או משו בסגנון, האיכות לא משהו.. וגם משחקים לא עובדים לי... איך אני מסדר את זה?

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  15. Started by SMAZ,

    שלום קודם כול אם הנושא לא קשור לפה תעבירו כותרת אין לי ממש כותרות טובות בראש אז לנושא: איזה שלבים יש לכתיבת משחקים חוץ מפיתוח המנוע? אם אפשר להעביר מכונית נגיד מMAX או משהו לSANDBOX2? יש עוד כמה שאלות אבל עכשיו אני לא מתכוון להתחיל כי לחץ חזק יש לי של מבחני בגרות ומתכונות והסיבה שאני שואל זה כי אני בן דוד שלי וחבר שלי אולי עוד חבר נראה כבר מתכוונים לשכתב את השלבים מהתחלה אם הכול וזמן בלתי מוגדר ממש אם יש מישהו שמוכן ליתרום{בחינם כה כולנו לא עברנו את ה18 ואין לנו מימון של אינטל או משהו אז מישה רוצה לתרום מזמנו החופשי יוכל לעזור} טוב אין זמן חייב ללמוד מטמטיקה ארר...

  16. Started by Pure-Gold,

    רבים בעולם משערים מדוע שער הדולר ממשיך לצנוח ואין להם ממש תשובות. כזכור לנו עוד לפני שעמיר היה בממשלה הוא הבטיח להביא את שכר המינימום לאלף דולר. עמיר ניסה ונאבק וראה שלא קל הדבר, ישב וחשב כיצד לעמוד בהבטחתו ועלה על מזימה גאונית. הוא ניצל את העובדה שכולם חושבים שהוא אדם אינו נבון במיוחד וכך אף אחד לא יחשוד כלל שהוא מאחורי הדבר. עמיר פרץ התערב בשוק ההון בעזרת כלים שטרם נחספו וידועים לנו בכך הצליח להוריד את שער הדולר בצורה כה דרסטית שאכן שכר המינימום במשק הגיע לאלף דולר לחודש ואף יותר! כך יוכל עמיר לרוץ לראשות הממשלה בטענה שהוא הבטיח וגם קיים. עמיר, עלינו עליך! 8)

    • 5 תגובות
    • 874 צפיות
  17. Started by approx,

    http://i162.photobucket.com/albums/t275/danicars15/scarecrow.jpg מה אומרים ?

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by J0n1,

    יש סיכוי שבבגרות יהיו 2 שאלות סדרות, ו3 הסתברות ו1 גאומטריה? אני לא יודע סדרות והסתברות, ותמיד עשיתי חקר משוואות וגאומטריה, ועכשיו המורה שלנו אומרת שיש מצב שישימו שני תרגילי סדרות, או 3 הסתברות ואחד גאומטריה. מה הסיכויים לזה? מישהו פגש את זה בשאלונים קודמים?

    • 39 תגובות
    • 2.4k צפיות
    • 4 תגובות
    • 754 צפיות
  19. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3557473,00.html

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. נרשמתי ללימודים יג' יד' התקבלתי וכו'... וקיבלתי לפני כמה ימים הודעה שהתקבלתי למסלול טכ"ם תקשוב ורשום שצריך לחתום על חוזים - כנראה קבע. אפשר הסבר על טכ"ם תקשוב ומה עושים שם?

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by בויקה,

    תגידו לא היה פעם בערוץ ההיסטוריה שיש שם סרטים שמכינים לבגרות? אני פשוט לא מסוגל עם המיקוד הזה, אי אפשר לקרוא את זה זה כל כך משעמם

    • 33 תגובות
    • 3.9k צפיות
  22. Started by vic07,

    אני מחפש מנוע בנזין בעל הספק של 5 כ"ס פחות או יותר. יש לא מעט מכסחות דשא המשתמשות במנועים כאלה, אלא שלא נתקלתי בשום מקום בו ניתן להשיג מנועים בנפרד. הדרישה היחידה הנוספת (בשלב זה) היא שתהיה אפשרות לפרק את הממסרה המורכבת עליו (אם יש כזו) לצורך התקנת אחת אחרת. מישהו יודע איפה אפשר להשיג כאלה?

    • 21 תגובות
    • 3.9k צפיות
  23. Started by 00000,

    השאלה היא למצוא את X: (x^3)+(x^2)+(x)+(1)=0 עכשיו, סתם מהראש, אני יודע שהתשובה היא x=-1. איך מגיעים לזה עם דרך נוסחה?

    • 10 תגובות
    • 927 צפיות
  24. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם חיפשתי את השכר מינימום של השנה והצלחתי למצוא טבלה כזאת: http://www.hilan.co.il/calc/MinimumWageCalculator.aspx כאן כתוב שמגיל 16-17 מקבלים 17 שקל לעומת שם שכתוב 16... מישהו יודע מהו השכר מינימום?

    • 36 תגובות
    • 3.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים