עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. ערב טוב. יש לי שאלה במטמטיקה, - חקירת פונקציה ריבועית. הגעתי לשלב של חיתוך הצירים (מציבם פעם ב-X 0,ופעם ב-Y 0) בקיצור,הייתי צריך לפתור את המשוואה שיצאה לי ב-Y,ויצא לי 224-,והרי אין שורש לזה,אז כאן המשוואה נגמרת. המורה אמר לנו שיכול לקרות דבר כזה,אבל מה אני עושה עכשיו? יש לי רק נקודת חיתוך אחת,וקודקוד. מישהוא יכול לעזור? תודה מראש,רועי.

    • 7 תגובות
    • 803 צפיות
  2. Started by דנדן,

    שלום לכולם גיסי טס לארה"ב בתחילת יולי, ואני רוצה כנראה לקנות כמה דברים בחו"ל בעיקר 4 GIGA זכרון ללפטופ 800MHZ, שת'אמת ממש זול שם לעומת בארץ ומי יודע מה עוד. מישהו רכש באתרים כאלה בעבר וביצע שליחה ישירות לארה"ב? יש המלצות על אתרים? מישהו רכש ב www.newegg.com? הבנתי שצריך אשראי אמריקאי, זה נכון, או שכל בינלאומי מספיק? תודה מראש על כל התשובות

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  3. Started by Lost Spirit,

    חחחח זה אומנם ישן, אבל נתקלתי בכתבה וזה פשוט ענק!! :lol: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2643095,00.html

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  4. Started by hedva,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3560207,00.html מסתבר שלא גיליתי ת'מריקה (-;

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  5. http://www.youtube.com/watch?v=QB8GnC0XKTY ענק! אני זוכר שמזמן ראיתי את הסרטון הזה ויש לו כמה שנים, מישהו מכיר ויודע איך קוראים לו?

    • 8 תגובות
    • 907 צפיות
  6. תכננתי לטוס עם עוד חבר לארה"ב אבל בגלל שכנראה יהיו לי בעיות עם הויזה כנראה שאנחנו נטוס לאנשהו באירופה. אז עכשיו צריך לחפש איזה מקום נחמד לטוס אליו לנוח קצת לפני הצבא.. יש המלצות? אני לא ממש מכיר את כל המקומות האלה שאפשר לטוס אליהם לנופש וזה, אז כל המלצה תבוא בטוב.. תודה.

    • 32 תגובות
    • 2.8k צפיות
  7. למה אם זה בבוקר אכלתי אותה.... תודה

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. שלום לכולם, מחר הבגרות הראשונה שלי, ואני לא יודע מה אני צריך להביא למחר ולא אמרו לנו,הבגרות בשעה אחת אני גם לא יודע כמה זמן לפני הבחינה לבוא. אשמח אם תענו לי על השאלות. תודה מראש ערן.

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by מישהו שלא מצליח להיכנס,

    איך אני מזהה גזרת חפי"ץ? (אני צריך שיטה שבטוח עובדת, כי אני יודע שהקטע של להעביר פועל לעבר נסתר כדי למצוא בניין לא עובד תמיד) ואיך אני יודע אם צריך להוסיף צ'? (אם אני זוכר נכון, אם מוצאים שזה חפי"ץ ולא צריך להוסיף צ', אז צריך להוסיף י')

    • 16 תגובות
    • 5k צפיות
  10. Started by shuy,

    http://www.youtube.com/watch?v=D4a1z7NLnNk הרג אותי ההוא שניסה לעשות PRINT-SCREEN בעזרת מכונת הצילום.

    • 24 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. Started by pringles,

    פשוט שרות זבל אחרי שעושים הזמנה אין מי לדבר לא יודע עד היום מה עם ההזמנה שלי לא עונים בשום טלפון ולא במייל פשוט שירות בזיון וזה כבר פיעם שניה חשבתי זה היה משו מקרי בגלל חגים אבל זה פשוט אופי החנות חוסר אחריות וזילזול

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by ilay22,

    אני יודע שהשאלות כבר נשאלו בעבר, אבל יש לי שאלה קצת שונה, אני מחפש קורס יחסית קצר (לא יותר מחצי שנה) בתמים האילה, כדי שאוכל לעבוד בזה כפרילאנסר, ז"א לא עבודה קבועה מ8 עד 5אלא לפי פרוייקטים\בהזמנה בגדול הנטייה שלי היא לפתור בעיות של מחשבים (הו אלוהים כמה עשיתי את זה אצלי בבית!!) אבל הידע שלי הוא די בסיסי. תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 780 צפיות
  13. Started by Born2Kill,

    שלום, לפני שבועיים בערך שלחתי את ה-MP3 ל"תיקון", עקב זה שהלחצן של הווליום היה חסר לי, בקושי השתמשתי ב-MP3 וכבר הוא התנתק לאט לאט. ושלא נדבר על כל מיני בעיות קודמות, לא ממש מרוצה מהחברה הזאת. אז היום התקשרו אליי כדי לקחת את ה-MP3, אז באתי וכאשר רציתי לקחת את ה-MP3 הוא אמר לי שאני צריך לשלם 90 ש"ח בגלל שזה "נזק" ולא תקלה. אז אמרתי "מה זה 90 שקל?!" כולה היה חסר את הלחצן של הווליום, דבר כזה לא עולה להם אפילו שקל. אז הוא אמר זה לא רק "תיקון" (כן ממש תיקון...) זה גם בדיקה. מאותו רגע ממש "צחקתי", כאילו WTF?! ביקשתי שייעשו בדיקה? כולה ביקשתי שייתקינו לי את הלחצן הזה כי זה נאבד לי וחלק כזה קטן אי אפשר למצוא, אז הוא הראה לי מס' כדי לפנות אליו, זה מס' של שירות לקוחות. מחר אני אתקשר.…

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by בויקה,

    שמעו זה נראה מוזר הבקשה אני יודע אבל יש לי 2 חתולים וכלב וזה ההוצאה הכספית הכי טוב לדעתי אני מת לגדל קוף אפילו להחזיק אחד בחו"ל ולבוא לבקר חח (ואני שואל ברצינות אני מת לגדל אחד)

    • 25 תגובות
    • 10.5k צפיות
  15. Started by קובי נאש,

    מה עדיף לקנות מחשב חזק למשחקים בסביבות ה 8500 ש''ח כולל מסך או לקנות מחשב נייד ב 5000 ש''ח וסוני 3 למשחקים אני אומר האופציה השניה והוא הראשונה מה דעתכם

    • 10 תגובות
    • 935 צפיות
  16. Started by Pika007,

    הייתי היום ליד החנות בחיפה, אז רציתי להיכנס לבדוק אם יש להם 512 מגה זיכרון מעאפן של DDR למקרה שאני אצטרך להחליף מתישהו את הזכרונות שלי, שאני אשאר לפחות עם משהו שיעבוד....... אמצע היום, החנות סגורה- "סגור לספירת מלאי" ........ספירת מלאי באמצע השנה? מי ראה ומי שמע? שיחה קצרה לכמה חברים גילתה ש 2 סניפים נוספים שלהם סגורים בצהרי היום. טלפון אליהם מעלה את המוקד הרגיל שאומר ש "יחזרו אלי", אף אחד לא חזר. לי זה נראה מסריח, ככה בדיוק משרדיה עשו לפני שהם נעלמו עם הכסף שלי. אישית הייתי ממליץ לכם להשעות הזמנות שאתם מתכננים שם עד שרואים שהכל בסדר עם החנות, כי לי זה מריח ממש רע.

    • 85 תגובות
    • 9.5k צפיות
  17. מתי ביולי-אוגוסט?

    • 5 תגובות
    • 792 צפיות
  18. Started by Lost Spirit,

    הזמנתי לפני כמה ימים מקלדת ועדיין לא חזרו אלי : יש להם באתר שני טלפונים - אחד מהם כלל לא עובד והשני משאיר אותי עם מנגינה של אוטו גלידה מישהו יודע מה נסגר[ :-X] איתם? פרשת משרדיה 2?

    • 7 תגובות
    • 966 צפיות
  19. שלום כולם אז אני מנסה לבדוק כאן את ענין הכספים אחרי שנציג של הוט שיגע אותי בטלפון שעתיים הסקר די ברור נראה לי . השאלה מיועדת למי שמשלם רק על טלוויזיה ללא טריפלים כוללי הכל. ואם כן - יש את אופציה 12 . שוט! בלי להתבייש!! למי שיש חבילות נוספות שמשלם עליהם יכול להוסיף כאן מה וכמה.

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  20. אני יודע וקטורים, משוואות ואי שוויונים מעריכיים ולוגורתמיים, כל החומר של 006 ו005, מספרים מרוכבים. איזה חומר לא ציינתי שיש ב007? (אני יודע שיש איזה סוג של הנדסה שאני לא זוכר את שמה...) יש את הטבלאות האלה שיש בדף נוסחאות עם המון מספרים? נראה לי טבלאת התפלגות...

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  21. 1. אני מעונין לקנות מקלדת ועכבר למחשב נייד, מאיפה אפשר להזמין (שישלחו לישראל)? יש איזו חנות בעולם שמוכרת בזול ועושה משלוחים לפה? 2. אני רוצה לעשות חבילת אביזרים למחשב נייד, חשבתי על מקלדת,עכבר,וכבל VGA, אבל מה עוד אפשר? בנוסף אשמח לדגמים של מקלדת ועכבר פשוטים וטובים למחשב נייד, לא יקרים... תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  22. ב 14.04.2008 רכשתי זיכרונות של GEIL 4 סטיקים כל אחד של גיג'ה מהסניף בבאר שבע עבר שבוע שאני עובד עם הזיכרונות הכל בסדר הכל תקין חשוב לציין ללא OC וללא האלעת מתחים לאחר שבוע התחילו הבעיות מסכים כחולים וכל פעם היה קורס לי המחשב שלחתי את הזיכרונות לפנדה לאחר שבועיים שאני עובד עם גיג'ה אחד G.SKILL הזיכרונות הישנים שלי הכל עובד תקין ולאחר שכל הזמן שיגעו אותי בטלפון כל פעם הייתי צריך להתקשר לסניף פנדה בקיסריה שתבינו אני בתור לקוח אמור לעשות את הטלפונים לסניף הראשי? אני חושב שרק הטלפונים אליהם עלו לי 20 שקל עם השיחות לאחר דיבור עם הטכנאי במעבדה אמר לי שהם תקינים ויכול להיות שהבעיה אצלי אמרתי אוקיי אולי אחד הסלוטים בלוח אם עושה בעיות בדקתי את הלוח אם דיסק קשיח סלוטים ומעבד בע…

    • 27 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. http://www.nothingtoxic.com/media/1184390405/Awesome_Russian_Ninja_Will_Destroy_You_and_Everyone_Else :lol:

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. אני עושה מחר את השאלון הראשון בהיסטוריה [ממ"ד] של כתה י'... אני זקוק ללינקים לשליפים מועילים להדפסה. תודה מראש.

    • 58 תגובות
    • 7.5k צפיות
  25. Started by shuy,

    טוב, אז נמאס לי, אני נוסע בכביש דו-נתיבי בנתיב הימיני על 120 בערך, במראה האחורית אני רואה רכב שמתקרב במהירות גבוהה מאחורי ונצמד אלי, אני מסמן לו שיעקוף (יש מסלול שלם פנוי בדיוק למטרה הזאת), הוא לא רוצה לעקוף, במקום זה הוא נצמד לי לתחת ב-120 פאקינג קמ"ש. אז מה הסוף אתם שואלים? מה יכול להיות הסוף?, בסוף הוא נכנס בי מאחורה, לרכב שלי לא קרה כלום (יש לי וו-גרירה מאחורה) אבל לו נפתחה כרית-אוויר. אז החלטתי ליישם רעיון שמתבשל במוחי כבר זמן מה. יש לי מסך-DOT MATRIX גדול (בדומה לזה ששמים בחלונות ראווה של חנויות) עם בקר קטן וחמוד שמאפשר לי להציג על השלט הזה אחד מ-10 משפטים ששמורים בזיכרון שלו. הבקר הוא גרפי, ככה שאין מגבלה על שפת התצוגה, כל מה שאני צריך זה ליצור "תמונות" ברזולוציה ש…

    • 15 תגובות
    • 3.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים