כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
הבעיה שלי היא להעלות תמונות מעל 3 מגה רוב התמונות במצלמה החדשה בסביבות ה 4 מגהבייט לתמונה. PICASA לא מאפשר PHOITOBUCKET גם כן IMAGESHACK ממש לא. אם זה אתר עדיף שיהיה בסגנון פיקאסה(מאפשר להעלות אלבומים) המצלמה זה SX100
-
- 5 תגובות
- 796 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות אוזניות של חברת סנהייזר (בארץ עולות בסיב ה-200 ש"ח). יש לי אפשרות לקנות אותם בלונדון, ורציתי לדעת אם זה כדאי... איך המחירים שם... ולמי שלא מבין למה הנושא הזה ב"כללי"- אז זה כי הדיון הוא על כדאיות קנייה בלונדון- לא האוזניות. תודה לעוזרים.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רק עכשיו גיליתי שהוא מת אחד החזקים "If there's anything I can do..." "What are you gonna go? a resurrection?" "You know, I lost my father" "Uhh, he'll turn up" מישהו מכיר עוד כאלה חוץ מזה על דת ואוננות? (יש מצב שהדת = עשר הדברות, או שזה 2 דברים נפרדים ואז ראיתי את שתיהם) היו עוד כמה שראיתי ואני לא זוכר
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום לכולם. אז ככה יש לי כמה אפשרויות עבודה . 1. לעבוד בחנות של לחם ולקבל 22 שקל לשעה ולעבוד בין 6 ל8 שעות ביום . 2. לעבוד מ7 בבוקר עד 8 בערב בחניון ולגבות די כניסה מאנשים שרוצים לחנות בחניון ואני יקבל 20 שקל לשעה . יכול להיות מיום ראשון אני מתחיל לעבוד בחנות של לחם . ורק משבוע הבא תיהיה העבודה של החניון . אבל מה נראה לכם שיותר טוב לשבת יום שלם מבלי לזוז מהכיסא ולקחת כסף מאנשים . או לעבוד עבודה רגילה . מישהו התנסה לאחת העבודות האלה ? אז מה אתם חושבים שעדיף ?
-
- 4 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום לכולם כיום אני ממקסס ומתעסק עם מוזיקה בתוכנות מחשב וקצת נמאס ולא יוצא נוח אני מחפש עמדת DJ(בעבר* לפני שלוש שנים* הייתה עמדה המחיר טוב אבל כמובן שעבר זמן ואני מחפש עמדה עם שתי דיסקים וקורא צרובים(MP3) אפשרות לסקראצים ואפקטים תקציב 1500-1700 מדובר על עמדה ביתית ולא למסיבות ככה שלא צריך להגזים וגם עמדה נחמדה במחיר פחות מ1500 ש''ח תתאים תודה לכולם איני מתמצא בעמדות DJ
-
- 23 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום רב אני מעונין לרכוש מחשב עם מפרט כבד ומסך איכותי. ראיתי הרבה מקטעים של המלצות אבל לא הצלחתי למצוא המלצה ברורה על חנות מסוימת. מחפש המלצה לחנויות מומלצות באזור המרכז. חשוב לי שהחנות תהיה אמינה מאד, שמתמחה בהרכבת מפרטים לגיימרים, מספקת רכיבים מקוריים והרכבה ויעוץ מקצועיים וכמובן עם מחירים סבירים. תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 821 צפיות
-
-
רוכב על: ימאהה אקסיטי 250. צריכת דלק ממוצעת: 24 ק"מ לליטר.
-
- 83 תגובות
- 17.3k צפיות
-
-
אוקיי היום סיימתי את כיתה י' במגמת טכ"ם (הנדסת תוכנה). הציונים שלי במגמה היו נמוכים מאוד ונכשלתי ביסודות מדעי המחשב א' החלטתי לעבור לפסיכולוגיה כלכלה כי אמרו לי שבמילא מסתכלים בסוף רק על הממוצע של התעודת בגרות. ואם במגמה הזו אני אקבל ממוצע גבוה. אז ככה אני לא לומד פיזיקה או כימיה כי אין לי אפשרות ללמוד כחלק מהמגמה. אם אני אבחר ללמוד מחשבים כמקצוע אקדמאי אני לא יכול? והאם אתם חושבים שעשיתי בחירה טובה שהחלטתי לעבור? תודה.
-
- 32 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי דילמה רצינית אני רוצה לדעת איפה כדיי לשים את המחשב על השולחן או על הריצפה עכשיו הוא על השולחן .. זה לא שאני כ"כ צריך את המקום זה יותר שיקולים של מראה וטמפ' של המחשב.. למארז יש מאורר ציבעוני מאיר ודלת שקופה ובקרוב אני מוסיף לו קטודות .. תמונה של החדר :
-
- 4 תגובות
- 624 צפיות
-
-
יש מסיבת סוף שנה במועדון בשם הצ'אי... ודיברתי עם אחד מהייחצנים ושאלתי אותו אם אפשר לצאת ולהכנס מתיי שרוצים.אז הוא אמר שיש מצב שלפניי 1\2 לא נותנים לצאת, זה תלוי כבר במאבטחים.... זה הגיוני?זה חוקי? כי יש לי בעיה עם להרגיש כלוא... אני צריך לדעת שברגע שאני רוצה אני יוצא מהמועדון.... :
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://finance.walla.co.il/?w=//1311276
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לפונקציה רגילה זה לא בעיה למצוא אסימפטוטה אופקית.. אבל בפונקציה מעריכית זה שונה לגמרי.. אי אפשר לעשות את השיטה שמחלקים בX הגבוה ביותר... הבנתי שצריך לבדוק למה הפונקציה שואפת באינסוף ובמינוס אינסוף... והתשובות הם האסימפטוטות... אבל זה לא מסתדר לי... הנה דוגמא שאמורה להיות קלה: 2 חלקי ((e בחזקת איקס) +1) התשובה אמורה לצאת 0 ו2 (יענו 2 אסימפטוטות בגלל ששואפים גם לאינסוף וגם למינוס אינסוף..) אבל אני לא מבין איך מגיעים לזה..? אם אני מחשב במחשבון ומציב בX מספרים כמה שיותר גבוהים.. (וכמובן את e אני מחשב בתוך 2.718 וכו') לא יוצא לי בכלל שזה שואף ל0.. קיצר איך עושים את זה?
-
- 15 תגובות
- 33.6k צפיות
-
-
אני משתמש כרגע בלפטופ בבי"ס וכמובן שיהיה ממש מושלם אם יהיה אפשר לקנות את הספרים כקובץ/קבצים. הרי אחרי הכל זה ברור שכל ספר לימוד היום עובר עריכה ובמקור הוא קובץ, השאלה היא האם היו מוכרים דבר כזה (בעיה של זכויות יוצרים בעיקר). בכל אופן, יש כבר חייה כזאת - רכישת ספרי לימוד בפורמט PDF?
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מחפש איפה רשום שאני יכול ללמוד שם גם ללא אישור לימודים. אני יודע שאני יכול אבל אני מחפש את הציטוט בפקודות מטכל או מה שזה לא יהיה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.zap.co.il/zapnewmodels.asp?sog=&keyword=%D7%90%D7%A6%D7%98%D7%99%D7%9C+%D7%A7%D7%A8%D7%A0%D7%99%D7%98%D7%99%D7%9F http://www.zuckermanpharmacy.com/product.cfm/hurl/781898.html תיראו איזה הפרש מחירים פשוט קסטרופה מה שקורה בארצ הזאת למישהו יש פיתרון ?
-
- 6 תגובות
- 807 צפיות
-
-
המורה ה&$&@()*&$) שלי לספרות נתנה לי 85 בספרות וברטוריקה (מי שמע על מקצוע דבילי כזה ), וגם קיבלתי 85 באנגלית. מתמטיקה, צרפתית, פיזיקה, הסטוריה, כימיה-100הממוצע זה 95 (בול)
-
- 40 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
למי שיכול לזהות ולתת את השם של השיר תודה על סידור הלינק אבל מצאתי יותר טוב בלי כל הריענונים האילו http://www.seret.co.il/movies/index.asp?catCase=18&MID=2553&ARCHIVE=0 בדקה ו 35 שניות השיר מתחיל
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%94%D7%93%D7%95%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%99%D7%AA הייתי רוצה קצת יותר מידע עליהם,מה הרעיון היותר נרחב וכו' (בבקשה בואו לא נהפוך את זה לוויכוח על דת, זה חסר תוחלת. אני בעד איש באמונתו יחיה)
-
- 35 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
הקטע הזה בתוכנית הוא בין הטובים ביותר, אני כל כך אוהב את השאלות שלו, ריכזתי כמה מהם, בואו נראה על כמה תצליחו לענות: If someone told you they were a pathalogical liar, would you believe them? If you tried to fail, and succeeded, which have you done? Do fish get thirsty? If you take all of the ships out of all of the oceans would the sea level go down? How old do you have to be to die old? Does a bald man wash his head with shampoo or soap? Does an octopus have 8 arms or 8 legs? Is it possible to cry underwater? If you only had one eye would you blink or wink? How do you know if sour cream has gone bad? If you were in a falling lift, could you save yourself by jumping at …
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם אני לא טועה הוא היה בשחור לבן.. אני זוכר שהייתה מתיחות בין השחורים והלבנים ויכול להיות שהאשימו איזהשהו שחור באונס (לא green mile צאו מזה, ישן מאוד), יש איזה לבנ/ה שמגן עליהם, בסוף הם בורחים ברכבת, ראיתי אותו כשהייתי קטן. מישהו יודע מה שמו?[br]פורסם בתאריך: 7.07.2008 בשעה 20:21:28 *הקפצה*כיוון שעברו יותר מ-24 שעות, ואף אחד לא ענה, מישהו מכיר את זה? זה יכול גם להיות סתם סרט בסגנון ואני רק הוספתי פרטים שחשבתי עליהם בהמשך שלא באמת היו קיימים בסרט. משהו עולה לכם בראש?
-
- 3 תגובות
- 691 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI&feature=related
-
- 7 תגובות
- 801 צפיות
-
-
אני לא יודע אם להשקיע את הכסף עכשיו או מאוחר יותר אשמח לקבל חוות דעת.
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אני מתכוון להיות במפלי הניאגרה. באיזה עוד מקומות שווה להיות ברנדה? תודה למגיבים
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אתמול הלכנו לטיול משפחתי ואז הורים שלי ראו שיש מבצע של אירוקה של 1+1 והם קנו להם משקפיים ואז גם אחי הקטן רצה. אז בגלל המבצע אמרו לי גם לקחת והיתלבטתי קשה בין שתי זוגות- אחד במראה ספורטיבי, פלסטיק גמיש והכל והזוג השני זה משקפיי טייסים שחורות עם עדשות פולרוייז מיוחדות כאלה ועשויות מאלומניום לדעתי. אחרי חשיבה ארוכה וסינון של עשרות זוגות הגעתי לזוג של המשפקיים הללו ונתקלתי בבעיה- מה לבחור? המוכרת והורים שלי אמרו לקחת ת'ספורטיבי וכך בסוף לקחתי, עכשיו אני חשבתי ויכול להיות רוצה להחליף לטייסים וחשבתי להיתעייץ אם יש לך העדפה או משהו.. אלו המשקפיים (סליחה על האייכות) - הרבה תודה רבה על היעוץ והעזרה!
-
- 27 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
צריך עזרה של זיהוי הסוג של העכביש, מצאתי אותו היום בבית ואני לא יודע אם הוא טוב או לא תודה לעונים [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 863 צפיות
-


