עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. כלומר אני רוצה לחסום סקריפט קצר שכתבתי למטרות ניסיון. אני רוצה לתת קטע קוד שאותו הוא ידע לחסום. תודה מראש. עריכה: אופס.. להעביר.

    • 0 תגובות
    • 511 צפיות
  2. שלום אני לקוח של ברק 013.... אני ממש לא מרוצה מהשירות שלהם וגם מכך שהם הגזימו עם הקומבינות שלהם איזה חברה טובה אחרת יש בארץ? מה תמליצו? אני צריך מהירות של 5.... את כל הציוד כבר יש לי תודה מראש!

    • 30 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. שמעתי שהמעבדה שם לא משהו...אבל מצד שני אים אני ארכיב לא תיהיה לי אחריות...מה יותר עדיף?תודה

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. אז שלום לכם. אני ממש מבקש מהאנשים שבאמת מבינים להגיב... אם אין לכם ידע בגיטרות יש למעלה בצד ימין כפתור אדום חמוד כזה עם איקס..... טוב עכשיו לעיניין. אני לומד גיטרה ברמה מקצועית כבר 7 שנים עם ADMIRA MARIA... התמזל מזלי וקיבלתי גיטרה מחתתיכת עץ טובה כך שהצליל שלה לא אטום כמו לשאר המריות. לפני כמה ימים קיבלתי מלגה על סך 800 אירו. ברצוני לקנות גיטרה קלאסית עבודת יד מלאה (רצוי של מאסטר). הייתי בכלי זמר ולא ממש אהבתי את האלגמברות שלהם... כשנסעתי למרום נידלקתי על הגיטה של JOSE RAMIREZ R1 ...... האם זאת גיטרה טובה והאם יש בארץ בוני גיטרות מיומנים??? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום אני זוכר לפני כמה ימים פרסמו פה משחק פלאש על אימון ירי במשחקי רשת שהיה יותר מיועד ל CS מישהו יכול להביא לי קישור אל זה ? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 527 צפיות
  6. Started by huber,

    http://www.spectavic.com/MacVsPC.html

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  7. Started by Alex89,

    איפו הכי טוב לעשות כושר בבית או בחדר כושר? האם אפשר להגיע לתוצאות משמעותיות(רואים תוצאות?) באימון ביתי?

    • 110 תגובות
    • 9.2k צפיות
  8. היי חבר'ה, אני בקרוב אמור לעבור אבחון ורציתי לקבל רקע על המבחן מאנשים שעברו אותו, על השלבים שלו ועל מה הוא מתמקד. אני מאמין שיש לי כמה בעיות שמצדיקות הקלות מסוימות כגון שגיאות כתיב רבות למרות שהשתפרתי בתחום היות ואני בדרך כלל משתמש בבילון\word כול הזמן במחשב כדי לבדוק את עצמי (כמו עכשיו). אך עדיין לפעמים כשאני מסתכל שוב על מה שכתבתי אני שם לב לטעויות דביליות וקריטיות למשל באם\עם\הם, למרות שאני מודע למשמעויות השונות אני מתבלבל באותיות כל הזמן (אותו דבר עם כול האותיות הדומות ט\ת ...) כשאני כותב משהו עם עיפרון אני נתקע במילים מסוימות בלי שאני זוכר איך לאיית אותן או מוחק שוב ושוב, שלא נדבר על אנגלית ששם למרות שאני יכול לראות סרטים שלמים בלי תרגום אני בקושי יכול לכתוב פסקה אח…

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. פתחתי חשבון ואימתתי את הכרטיס אשראי בעזרת הקוד! עכשיו אני לא מבין איך להטעין את החשבון בכסף יש אפשרות add founds(אם אני לא טועה) אבל שם מופיעה לי אפשרות לעשות את זה רק מבנק בארה"ב מה אפשר לעשות? תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 964 צפיות
  10. Started by eegg,

    אני בתהליכי גיוס עם פרופיל 72 כרגע. אני לא רוצה קרבי, איזה תפקיד אני יכול להשיג במחשבים, מודיעין או תקשורת. חשבתי על עתודה אבל לא בטוח שיש לי ציונים לזה, יש לי בערך 85-90 ממוצע יא יש לכם רעיונות לתפקידים ב 72 או שכדאי שאני ינסה להוריד ל64?

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  11. שלום בניתי טבלה באקסל ואני רוצה להגדיר כזה דבר: שבלחיצת כפתור אם תא מסויים בשורה שווה ל- 0 שימחוק את כל השורה עצמה. בניתי מחירון עם הרבה שורות אבל אני רוצה שימחוק לי את השורות שלא מלאתי בסוף המילוי. יש למישהו רעיון ? אשמח לעצות תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. איזה מבאס זה... בדיוק הייתי באמצע הורדה של סרט נשאר דקה לסיום חחח מזל שיש download manager

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  13. שלום, חבר שלי גר ברומא והזמין אותי ועוד שני חברים לטוס אליו.. ראיתי באלעל שהמחירים הם בערך 350 דולר כל כיוון.. האם יש ביותר זול? או שהמחירים עלו באיזה 50 דולר בגלל שזה סוף אוגוסט? תודה !

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. פאאאאק אנשים ראיתי תכנית באחד הערוצים החפרניים אני יודע שכולם ראו את כל התכניות האלה 1000 פעמים והן כבר יוצאות מהרקטום, וזה נשמע שטויות, אבל ראיתי את את התכנית הזו, והיה שם משהו שפשוט גרם לי להשתין מרוב פחד. בקצרה מתואר שם על זוג שנסעו ברכב, ובמקרה הם שמו לב שהשעה הייתה סתם נגיד, 22:00 פתאום הם ראו מולם אור מתקרב, חשבו שזה מכונית גדולה או משאית עם אורות גבוהים, הם ציינו שהם שמו לב שזה היה מאוד חשוד ולא סתם אור של רכב, הם היו מוכרחים לעצור בצד מפני שהאור סנוור אותם לגמרי, זתומרת הם היו בטוחים שהם עומדים להכנס בו, אז הבעל פשוט סטה הצידה האט עד עצירה, הם אמרו שהאור המשיך להתקרב ואחרי משהו כמו 20 שניות הם כביכול הרגישו שה"רכב" פשוט המשיך והם חזרו לנסיעה, הם אמרו כזה שהיה להם…

    • 61 תגובות
    • 8.6k צפיות
  15. Started by Tony47,

    http://www.newegg.com האתר הזה אמין? אני רוצה להזמין ממנו חלק אחד ועוד שאלה עד כמה המס היה גבוהה בייבוא? אם בכלל?

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  16. המחירים ב SKYPC כולל מע"מ? (לא בטוח שקשור לפה) אם זה לא קשור אז להעביר בבקשה.

    • 3 תגובות
    • 688 צפיות
  17. האם יש אפשרות לעשות רישיון לאקדח בשניי הידיים (יענו לעשות dual wielding ) בארץ או שזה לא חוקי ויש כאלה שטיות רק באמריקה.

    • 116 תגובות
    • 11.2k צפיות
  18. אהלן אנשים מה קורה, אז בזמן האחרון הכול הלך לי טוב,היה שקט...ממש ככה תקופה לא רעה,פתאום משום מקום,כמו ברק ביום בהיר הגיע אליי דואר מהגוף הכי מכובד במדינה הלא הוא צה"ל,עכשיו מכיוון שאני פרופיל 97,ולמרות שהצהרתי בצו הראשון שאני לא רוצה קרבי, הצבא לא ממש שם קצוץ,ושלח לי אגרה מושקעת ונוצצת של חיל השיריון... עכשיו פה הדילמה הגדולה שלי, מצד אחד,אני חושב על זה שלהיות קרבי זה כבוד וזה מגבש וזה בונה דמות (וגוף) וכמעט בטוח שתשיג אחר כל עבודה שהיא בתור מאבטח בנתב"ג או איפה שלא יהיה... אבל מצד שני,אני מבלה 95% מהזמן שלי על המחשב,ובזה אני מתמחה,לוו דווקא בלשמן נגמשים ומרכבות... אז אני רוצה לשאול אותכם,אם יש פה שריונרים, זה קשה? זה שווה את זה? זה כדאי? זה נוח? בקיצור אני רו…

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by lo_toda,

    http://www.calcalist.co.il/articles/0%2C7340%2CL-3093942%2C00.html מקור WHATSUP http://www.whatsup.org.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=46413&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= תאמת ידעתי מזה די הרבה זמן ... אבל תמיד רצוי לעשות סקר שוק ..מה שכן אפשר לדעת פחות או יותר מה מחירי המוצרים ...

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. אז ככה - אני צריך להחליף את הנאט של הגיטרה שלי, אבל לא ממש יודע איפה(אני יודע על כלי זמר, אבל תמיד יש עוד אופציות). אם מישהו יודע על מקום שעושים בו עבודה טובה (והמחיר גם כן סבבה) תחלקו עם כולם תודה.

    • 20 תגובות
    • 4.1k צפיות
  21. Started by urdead,

    יש לי שלט של JVC MULTIBRAND REMOTE CONTROL UNIT LP20337-008 ואני רוצה לתכנת אותו שיפעל על טלוויזה של LENCO ואני לא מצליח מישהו יכול לעזור לי ? אני לא יודע לתכנת את השלט או את הקוד של LENCO ....

    • 0 תגובות
    • 877 צפיות
  22. Started by darq,

    לדעתי יש בפרסומת פלאש בעיה, כי טוחנת לי את המעבד ,וזה קורה רק עם הפרסומת הזאת אני מתכוון לזאת שבצד שמאל. בידקו את זה, אולי יש בעיה בקוד.

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  23. אנחנו צריכים לקנות טלוויזית LCD חדשה, ואבא שלי נזכר בחנות בנמל אשדוד, שבה מוכרים כל מיני מוצרים שהמכס החרים במחירים זולים. חשבנו לנסוע לשם קודם לבדוק אם יש טלוויזיה ששווה משהו, רק שאני לא מוצא שום פרטים לגביי החנות! לא טלפון, לא שעות פתיחה או שום דבר אחר! מישהו יכול לספק פרטים?

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by miaoo673,

    אשמח להדרכה בשאלות הבאות: מה מספר האפשרויות לבנות סדרה בת n איברים מ-0 ו-1, כך ש-0 מופיע k פעמים (k < n) אבל לא פעמיים רצוף? מה מספר האפשרויות לחלק 100 כדורים שונים ל4 תאים שונים, כך שבתא הראשון מספר זוגי של כדורים? (גם אפס נחשב זוגי) תודה מראש לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  25. Started by judas_clown,

    טוב, עברנו דירה לא מזמן, ובדירה החדשה יש לנו בויילר כזה: אני יודע איך להשתמש בו פחות או יותר (לכוון לאיזה שעה וכמה זמן הוא יידלק) וזה עובד, אחלה. אבל עדיין יש לי כמה שאלות לגביו, אני אשמח אם מישהו שמכיר יוכל לענות: 1. למה אני צריך את הכפתור בפאנל השמאלי? אם יש לי בויילר לפי טיימר, למה הכפתור הזה מועיל לי בכלל? (הוא לא מדליק את הבויילר, ניסינו...) 2. למה לכל הרוחות נדלקת הנורה שם למטה בפנאל הימני? היא דולקת רוב היום, מן הסתם גם כשהבויילר כבוי. (ועכשיו קיץ, אז אנחנו בכלל לא מדליקים בויילר, והיא עדיין דולקת רוב היום) האם היא אינדיקציה לגבי העובדה ש"המים חמים!"? אם לא, אז למה היא בדיוק שם ולמה היא בדיוק דולקת? 3. אם אני מרים את כל הפינים, ומרים\מוריד את הסויץ' הקטן (…

    • 13 תגובות
    • 6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים