עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני תקוע בתרגיל הזה וזה מתחיל ממש לעצבן אותי.. 1000100101 חלקי 11 תודה רבה רבה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 9.5k צפיות
  2. יאללה תזרימו רעיונות מה אפשר לקנות או לעשות או להכין... הוא בא מתחום המוזיקה אם זה משנה משהו. ולא, התקציב לא מאפשר קוניגזג

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  3. שלום,אני מתכנן לקנות הרבה משחקים ומכשירים דיגיטליים בקרוב ורציתי לדעת איפה הכי טוב לקנות.. יש טיסה לאירופה שלא נראלי כל כך משתלמת, בדיוטי פרי המחירים יקרים אבל באילת המחירים זולים לא? מישהו פה היה באילת או גר באילת ובדק מחירים זולים של משחקים? אשמח לתשובות תודה ויום טוב

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  4. Started by Or ei,

    כמו שהכותרת אומרת יום ראשון אני טס והחלטתי לקנות את המשחק אחרי הרבה זמן שאני משחק בו עכשיו השאלה שלי איפה אני יכול לקנות אותו במחירים לא כמו בארץ אם יש סיכוי למצוא או בברצלונה\ספרד או בדיוטי פריי לא ב200 ש"ח ?

    • 4 תגובות
    • 710 צפיות
  5. ^כותרת... ניסיתי עכשיו להיכנס למשתמש שלי וזה אומר שהסיסמא שגויה. את הסיסמא אני זוכר בוודאות ובכל מקרה היא גם שמורה בFF. ניסיתי גם לגשת לחשבון באמצון האיפון וגם שם אני לא מצליח. מה שעוד יותר מעלה את החשדות שלי, זה שלפני חצי שעה פתאום הRUN המחשב נפתח לבד ופתח את הCMD. אני חייב לגשת למייל הזה, ומשום מה אני לא מצליח לגשת למנגון שיחזור סיסמאות בGmail... יש רעיונות? תודה מראש Install

  6. Started by TomeK,

    -------------------------------------------------------------------------------- שלום לכולם, אני כבר שבוע מחפש את השם של השיר ולא מוצא באף מקום. אודה אם מישהו יוכל לעזור בזיהוי השיר. בתודה, תומי

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  7. תקף רק היום 29.7 ולבעלי כרטיס LifeStyle כולל: מקלדות, עכברים, רמקולים, עיניות, רשתות אלחוטיות. תנצלו את זה למי שיש כרטיס

    • 5 תגובות
    • 954 צפיות
  8. Started by tom123,

    ^^^

    • 5 תגובות
    • 734 צפיות
  9. כותרת ;D הכוונה היא ל- logicpc.co.il

    • 10 תגובות
    • 966 צפיות
  10. הנה סקר בשביל אוהדיי הכדורגל כאן. לאורך ההסטוריה קמו קבוצות פלא רבות. הנה רשימה של כמה מהן. בחרו את 5 הקבוצות שלדעתכם היו הטובות בהסטוריה. השתדלו לבחור בדיוק 5. את דעתי אתן בשלב מאוחר יותר.

    • 9 תגובות
    • 927 צפיות
  11. אהלן אחרי תקופה מיותרת מדי בבסיס פתוח אני כנראה חוזר לימים של בסיס סגור. ככל הנראה, מסיבות מגוונות שאין טעם לחפור לגביהם, יהיה לי לא מעט זמן פנוי, ובחלק מהזמן לבד. רקע מקדים: 1. המשחק האחרון ששיחקתי בו קצת היה HL2 וגם זה רק בגלל שהוא ה-המשך. ב4 השנים האחרונות לא היה לי כ"כ סבלנות למשחקים רציניים מעבר לSNOOD וZUMA ואני לא בטוח שיהיה לי כח. 2. אני מאוד אוהב סדרות וסרטים, אבל משתדל להתרחק מכל הרליסים המיותרים של סרטים שהרוויחו 20 דולר בקופות בארה"ב ולא הופצו בשום מקום - רואה רק סרטים נורמליים (יחסית) 3. כרגע המכשור שיש לי זה IRIVER H10 (אמפי של 20 ג'יגה), מכשיר DVD נייח קורא XVID וקבוצת ספרים ממבצעי השנה 4. אין לי עדיין ידע בקשר לגישה למועדונים, מקרנים, אמצעים או הרגלים אחר…

    • 40 תגובות
    • 7.6k צפיות
  12. עזרו לי המון במפרטי מחשב ובהמון פורומים פה לקנות מחשב חדש... קניתי אותו וקיבלתי.. עכשיו אני צילמתי את הכל ובאתי לתת תגובות וחוות דעת, פשוט אין לי מושג איפה לפרסם את זה.. למה אין פורום מדיה או "פרסמו את המחשב שלכם ~_~" מישהו יודע איפה אני יכול לפרסם? תודה!

    • 4 תגובות
    • 648 צפיות
  13. שלום לכולם. אני מחפש שיר מוזר מאד בלי מילים, אם לדייק יש "מילים" אבל הם ללא משמעות בכלל זה היה ממש מוכר ליפני שנה + אבל אני לא נזכר בשם.. זה היה מתחיל ככה: Shaka rum Shaka rum shakariki rum.... היה שם איזה אחד ששר וזה המשיך ככה לאורך כל השיר.. תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 718 צפיות
  14. שלום חברים, כמו שרובכם יודעים (או לא) אני מתגייס בעוד מספר חודשים לצה"ל,ומאז גיל 13 בערך לא יצאתי מהארץ אני וחברים שלי רוצים לארגן טיול לאנשהו, וקשה לנו להחליט מה אנחנו רוצים,בינתיים החלטנו שאם נוסעים למלון כלשהו בחול,זה יהיה "הכול כלול" וחוץ מזה עוד כלום לא סגור אז למישהו יש המלצות על סוכנויות טובות? אם כדאי ללכת להפלגה? או פשוט לקנות דיל בסוכנות ולטוס? תודה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 775 צפיות
  15. האתר הבית שלהם לא עובד מאיזשהי סיבה ,יש לכם מושג מאיפה עוד ניתן להוריד ?

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  16. אני הנדסאי אלקטרוניקה וזימנו אותי למבחנים וראיון ביום חמישי הקרוב שבוספם אני יכול לקבל חוזה. אם מישהו היה כבר בראיון כזה ויכול לתת טיפים או בחברות אחרות שגם עושות אותו הדבר זה יעזור לי מאוד :s05: תודה

    • 12 תגובות
    • 3.3k צפיות
  17. Started by shay33,

    חופש גדול...ואין לי כבר מה לראות :\... למישהו יש רעיון לסרט טוב? אם אפשר, תביאו 2-3 לא רשימה ארוכה.. יש עדיפות לפנטזייות למיניהם.. סרטים שאהבתי... 300 שר הטבעות שר המלחמה אפקט הפרפר הארי פוטר אני רובוט טרויה לב אמיץ ;D

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  18. המספר הוא 101101101.1101 וצריך להעביר אותו לבסיס 8 עכשיו אני אמור לחלק את זה לקבוצות של 3 והבעיה היא שאני נתקע עם 01.1 איך ממירים אותו? תודה..

    • 15 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. קיצר עשיתי חיפוש באינטרנט ומרוב חיפוש כבר כואב לי הראש... יש יותר מדי אתרים עם יותר מדי מידע שכבר אני מבולבל אני רוצה לקחת את חברה שלי לסוף שבוע באילת להגיע בחמישי ולחזור בשבת בלילה בתאריכים 14-15-16 לאוגוסט או 21-22-23 לאוגוסט כי ב10 לחודש אני מקבל משכורת וב25 לחודש היא מתגייסת... ככה שזה התאריכים היחידים שבהם אפשר להנות מישהו יכול להמצליץ על משהו לא יקר... אבל נחמד?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by miaoo673,

    לב אמיץ http://www.youtube.com/watch?v=4UBEYVd3OKk רוקי http://www.youtube.com/watch?v=aDCxv3PH-hQ טיטניק שר הטבעות קרטה קיד להרוג את ביל נחשים על המטוס מלך האריות באטמן

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by Phobus,

    שלום, רציתי לברר לגבי אילו סוגים של מבחנים או בדיקות לקביעת מנת המשכל יש בארץ ואיפה אפשר לעשות אותם. בעבר עשיתי מבחן פסיכוטכני של מכון קרני ועברתי גם כמה מבחנים של "high iq societies" ורציתי לראות איך זה בא לידי ביטוי במבחן "אמיתי". תודה מראש!

    • 26 תגובות
    • 4.8k צפיות
  22. יש לי חבר שהוא מנסה לעשות רווח ואם יש טקסט קדימה אז הוא נמחק. אני זוכר שנתקלתי בדבר הזה פעם נראה לי שזה היה איזה כפתור לחוץ או משהו ? יש למישהו רעיון? לא הצלחתי למצוא משהו. תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  23. חבר שלי רוצה לקחת את הכלב שלו מהארץ לארה"ב. למישהו יש מושג מה הפרוצדורה? הבנתי שצריך אישור רשמי של השירותים הוטרינריים של משרד החקלאות. השאלה היא איזה אישורים צריך להביא להם. בנוסף לכך, אני אשמח לקבל המלצה לחברת תעופה מומלצת מהבחינה של הטסת כלבים בקבינה (לא בתא מטען). הכלב הוא קוקר ספאנייל אמריקאי במשקל 9 ק"ג. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  24. Started by Born2Kill,

    חבר שלי צילם את זה: :o

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים