עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://www.bal.co.il/health/tips-and-ints-for-nutrition-and-diet/doc210.html איך צריך לאכול (בריא) כדי שהמטבוליזם יפעל בצורה טובה ומהירה?

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  2. Started by Guy King,

    יש לי בפלאפון שתי שיחות שלא נענו ממספר טלפון שמתחיל ב- 03-025 (ועוד 3 ספרות). יש דברים כאלו? מספרי טלפון עם 6 ספרות? איך זה יכול להיות? מה זה יכול להיות?

    • 20 תגובות
    • 25.6k צפיות
  3. Started by giggsy11,

    יש לי שאלה לגבי הבגרות במתמטיקה ,אני ממש מצטער אם זה לא המקום, אבל חיפשתי בכל האתרים לראות אם אפשר לשאול שאלה כזאת ולא מצאתי, בבקשה תעזרו לי. אז ככה, אני עשיתי השנה 4 יחידות מתמטיקה(כיתה י'). קיבלתי במגן 77 ציון טוב ביחס לשאר הכיתה שלי(אני לומד בהקבצת "4,5 יחידות יש הקבצה גם גבוהה יותר של ילדי 5 יחידות באמת) בכל מקרה אחרי שכל השנה היה לי רע במתמטיקה קיבלתי ציונים לא טובים כמו השאר, לקראת הסוף עליתי וקיבלתי כמו שציינתי מקודם מגן שהייתי יחסית מרוצה ממנו. בכל מקרה לבגרות הגעתי יחסית עם בטחון אבל לא הלך לי טוב, לא לקחתי את זה כל כך קשה כי היה לי את מועד ב. בסופו של דבר גם במועד ב לא הלך לי טוב(סיכוי טוב שאני נכשל בשניהם) עכשיו אני מצוברח מאז די הרבה, זאת אומרת אני לא חושב על …

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Lupin,

    יש שם אנשים שפשוט מגיע להם כל הכבוד על העזרה המתמדת בפורום ''מפרטי מחשב''. תמיד עוזרים, נחמדים מאוד ופשוט הופכים את האתר הזה למקום טוב יותר לגלוש בו יישר כוח!

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  5. Started by constantine16,

    אני בן 17 וכל לילה אני יושן בערך 6-8 שעות זה בסדר?

    • 33 תגובות
    • 3.7k צפיות
  6. לכל אלה מכם אוהבי הרוק/מטאל אני מחפש להקה בעלת סיגנון דומה ל Dream Evil בעיקר השיר Calling Your Name מכירים? תכתבו את שם השיר או/ ושם הלהקה תודה רבה :) :ylsuper: :ylsuper: :ylsuper:

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות
  7. Started by ariel-ro,

    רציתי לשאול איך SKYPC (מבחינת איכות הרכיבים שהן מביאים, הרכבת המחשב, פחות חשוב לי הידע של האיש מכירות כי אני בא עם מפרט מוכן)? יש להם תצוגה של מארזים במקום? כי פשוט ראיתי שהם זולים ושמעתי פה ושם על המלצות, אבל רציתי לשמוע עוד כמה תגובות הרצתי חיפוש ולא מצאתי

    • 23 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. Started by חן מ,

    היי אני מבקש לדעת איפה באיזור הרביירה הצרפתית,באיזה מהמדינות שנמצאות שם(ואין הרבה) יש ניס מונאקו ועוד מדינה ששכחתי את שמה,יש את החנות FNAC? אני צריך לדעת את הכתובת המדוייקת בשביל להגיד לאבא שלי שהוא יוכל לקנות שם את האייפוד טאץ תודה

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  9. עדכון: לקרוא עדכון בסוף ההודעה, הכי חשוב. שלום אני לא יודע מה הזמן התקין שבו מחשב אמור להגיע אבל הזמנתי מחשב(טוב מאוד ויקר!) לפני חודש (ואולי טיפונת יותר) מחנות מאוד ידועה - שכרגע אני לא רוצה לפרסם את שמה, אך בהחלט מי שרוצה יכול לשאול אותי בפרטי, או שאפרסם פה בהמשך (או בפורומים מתאימים אחרים) החנות הבטיחה לי שהמחשב בגלל החלקים המורכבים וכו', יגיע תוך שבועות ספורים. (3-4) כאשר המסך שהוא הזמנה מיוחדת מארה"ב יגיע תוך חודש. כאמור עבר כחודש, כאשר במהלכו דברים מסויימים כמו מארז שאמרו לי "כן כן יש את זה במלאי, ויש ליבואן וכו'" לא הגיע ולא יגיע! (הוחלף למשהו אחר) המעבד - גם אמרו שיש במלאי ותוך שבוע מגיע וכו' - עד היום לא הגיע! כנ"ל גם לגבי כרטיס הקול. לגבי שאר החלקי…

    • 88 תגובות
    • 8.9k צפיות
  10. אני טס ביום שישי ואני רוצה לקנות DVD איפה אתם חושבים יותר זול בארץ או בדיוטי?

  11. Started by Mesatla,

    אם לדוגמא אני מזמין מוצר מNEWEGG איך אני יודע כמה יעלה לי המשלוח? אין לי מושג איפה לבדוק ומעולם לא עשיתי הזמנה.. בבקשה עזרה.

    • 8 תגובות
    • 811 צפיות
  12. Started by Necessary_Evil,

    היי אנשים בעלת הדירה שלי לשעבר דפקה אותי בקטנה, 200 שקל נזק, אבל על העקרון שהיא ניצלה את העמדה שלה(לא נפרט כדי לא לחפור), אני הולכת להכניס לה. מישהו הציע שנקח לה קקטוס ענק שנמצא מחוץ לדירה שלה, אבל זו גניבה. אבא הציע שנגיש תלונה בעילום שם למס הכנסה. גם אם לא ימצאו אצלה כלום, זה יעשה לה קצת סרט, למרות שאני די בטוחה שיש לה מה להסתיר (משכירה דירה מחולקת, גבתה ממני על ארנונה ומים יחד עם השכירות, בטוח מעלימה מס..). קיצר.. חיפשתי באתר של מס הכנסה ולא מצאתי. אפשר לעשות אתזה בכלל? מישהו יודע איך? תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 6.8k צפיות
  13. Started by Shay17,

    איך זה ? http://www.usexport.co.il/product.asp?productid=452

    • 40 תגובות
    • 5.2k צפיות
  14. אולי זה לא המקום, ואני מצטער אם זה המצב אבל לדעתי הפורום באתר בשם: אודיו וקולנוע ביתי פשוט לא קולנוע ביתי ולא נעליים (מצטער על הביטוי) הוא פשוט אודיו. מירב ההודעות שם הן פשוט על אודיו וגם התשובות הן רק על אודיו שאלות בקשר לנושאים הקשורים ל HTPC או טלוויזיה נענות בספק, (לאו דווקא השאלה ששאלתי) , אלא כאשר חיטטתי בארכיון פשוט התבררה לי התמונה המלאה אני בסה"כ אדם פשוט ך ההצעה שלי אולי פשוט להפריד בין הפורומים או ל"השיג" אנשים יותר מבינים בכל הקטע של הHTPC, כרטיסי טלוויזיה וכה.

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  15. http://www.tomshardware.com/reviews/apple-mac-leopard-windows-vista,1985.html

    • 3 תגובות
    • 807 צפיות
  16. Started by huber,

    http://enthusiast.hardocp.com/news.html?news=MzQwOTYsLCxoZW50aHVzaWFzdCwsLDE=

    • 11 תגובות
    • 3.2k צפיות
  17. כי הצילומים כבר התחילו ..

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by 125,

    שלום לכולם ! היום הולדת של חברה שלי מתקרב ואין לי מושג מה לעשות :-\ יש לי 1000 שקל תציעו הצעות אנשים , ד"א אנחנו בני 16

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by julbo,

    ראיתי את ה"מושג" הזה מספר פעמים במספר פורומים ולא בדיוק הבנתי. סורי לא באמת ידעתי איפה לפתוח את התרד.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. אני מתגייס בקרוב ואני צריך לפתוח חשבון בנק ורציתי לדעת באיזה בנק כדאי לפתוח. איזה הטבות מקבלים, מתנות וכו. תודה

    • 9 תגובות
    • 2.8k צפיות
  21. חיפשתי הרבה חנויות טובות באזור שלי (רחובות, ראשון הכי קרוב אלי) והגעתי ל2 החנויות האלה על FOXPC לא שמעתי טענה אחת עד עכשיו, לעומת זאת שמעתי קצת תלונות על SKYPC. אני צריך שהחנויות יהיו אמינות, בלי לחשוב אם שמו לי חלקים משומשים או לא וכל הבעיות האלה. בכללי המחירים בשני החנויות דיי זהים, כך שמבחינה זו אין בעיה. למישהו יש המלצה בין שני החנויות האלה? אשמח קצת לפירוט. בנוסף יש לי כמה שאלות כלליות. 1. האם אפשר להיות נוכח כשמתקינים את המחשב? 2. אפשר לקבל את כל האריזות של המוצרים? 3. האם החנות עושה סידור כבלים או שצריך לבקש מהם? 4. איזה בדיקות צריך לעשות ומה כדאי לשאול את הטכנאים לפני שאני לוקח את המחשב מהחנות?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by pergola,

    אם אני מעל גיל 18.. ואני עובד ב2 עבודות בו זמנית.. בטופס 101 של כל עבודה רשמתי שאני לא עובד בעבודה אחרת כי אחרת לא היו מקבלים אותי.. איזה בעיות עלולות להיווצר לי? איך אפשר לעלות על זה? ומה יכול לקרות? אשמח קצת לפירוט בנושא..

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by My_Name,

    היי אני מחפש איזה ספר טוב באנגלית. בעיקר כדי להעביר את הזמן ועל הדרך לשפר את האנגלית. אז יש לכם המלצת ? קראתם משהו בזמן האחרון ? אני טיפוס של קומדיות, אבל אני פתוח לכל ז'אנר . . .

    • 55 תגובות
    • 4.1k צפיות
  24. יש קרונות שבהם מובילים סחורה, דברים קפואים - צריך קרון מיוחד, קרון הקפאה מצאתי אזכור לזה בויקיפדיה העברית לא הצלחתי למצוא את השם של זה באנגלית אם אתם מכירים את הסיפור הבא ויכולים לעזור לי למצוא תיעוד שלו (אם הוא אי פעם קרה) זה יהיה עוד יותר טוב אני לא ממש אחפור על זה כי זה ארוך, אבל בקצרה - מישהו נכנס לקרון הקפאה - כנראה באוסטרליה, נתקע שם למשך כמה ימים, וכמובן, קרון הקפאה זה קר מאוד, הוא ידע שנגזר עליו למות - אי אפשר לפתוח קרון הקפאה מבפנים, הוא החליט לתעד את תהליך המוות שלו מקפיאה גילו את הגופה שלו כמובן, הוא מת, כמו שהוא ידע שיקרה, אבל תא ההקפאה בכלל לא פעל אתם מוזמנים להגיד שזה בולשיט, אבל זה לא העניין (אגב, הסיבה שאני אישית בכלל טורח לחפש את זה היא שלא שמעתי …

  25. Started by א אוהל,

    אני חייל שעושה יומיות ורוצה לשפר את הבגרויות שלי במתמט' במתמט' ואנגלית האם זה אפשרי לעשות מעבר ל3 יחידות בזמן הצבא? איך ? הכיצד? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים