עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני פשוט רוצה לדעת אם עשיתי את התרגיל נכון או לא. אני מדבר על התרגיל השני שיש בקובץ, התשובה שהגעתי אליה היא : d'a'+d'c' יש מצב שטעיתי אבל מי יודע אולי בכל זאת יצא לי טוב :-) תודה.. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 609 צפיות
  2. Started by redead,

    אם אני בעלים של קו טלפון ואני עובר דירה ולוקח איתי את הקו אז זה אותו המספר בדיוק רק שהקידומת והתחלת המספר שונים לפי מקום המגורים?

    • 1 תגובה
    • 905 צפיות
  3. היום התקשרו אליי מחברת ואלה, והציעו לי להיות נהג פרטי של משפחה מחו"ל למשך שבוע וחצי...מעניין אותי לדעת אם מישהו התנסה במשהו דומהו ויכול לספר לי קצת ? (מחר יש לי ראיון - מי שהתקשרה לא ידעה לספר יותר מדיי)

  4. התרגיל הוא מערכת משוואות פרמטריות: x-ay = -1 ax-2x+y = a מה הדרך לפתור את זה? ובאותה הזדמנות יעזור לי אם אתם יודעים איך להוכיח את המשפט (גיאומטריה): במשולש ישר זוית התיכון שוה למחצית היתר תודה

    • 10 תגובות
    • 946 צפיות
  5. Started by WiSe-Man,

    המחשב שרכשתי הגיע שבוע שעבר! לתדהמתי קיבלתי כל מה שהזמנתי, לא שינו לי את המפרט, הכל הגיע ארוז עם כל החלקים, לא ניסו לדחוף לי חלקים והמחשב עבר בדיקות מאמץ בקיצור, זה המחשב השלישי שאני קונה מהם וטוב לדעת שיש חנויות כאלה שעוד זוכרות מה זה שרות לקוחות, גם במקרה של בעיות הם נתנו לי שרות מעולה בעבר. ותאמינו לי שאני ביקורתי מאוד, אם הייתה לי בעיה הכי קטנה איתם, הייתם שומעים אותה פה. בכל מקרה הפורום תמיד מלא תלונות על חנויות אז הנה משהו שונה קצת.

    • 30 תגובות
    • 3.9k צפיות
  6. כמה צריכה לעלות תשתית של 1.5 במחיר הכי טוב שHOT יתנו לי?

  7. אני מחכה ומחכה ולא שומע כלום פשוט לא משדרים?

    • 9 תגובות
    • 931 צפיות
  8. שלחו לי SMS 0504496422 ::::) תנו איזה משהו טוב ככה אני בידיוק יוצא עכשיו

    • 30 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. למי שלא מבין, מגיעים אנשים שעבדו איתו ויורדים עליו קשות זה נקראה בפשטות Comedy Central's Roast to Bob Saget חפשו את זה זה מצחיק

    • 9 תגובות
    • 947 צפיות
  10. Started by oorlevi,

    כרגע יש לי מנורה רגילה (צהובה) לא משהו מיוחד רק המנורה עצמה! אני רוצה להחליף לפלורסנט יש לכם משהו מומלץ ? ובכלל עדיף פלורסנט לחדר? תודה..

    • 8 תגובות
    • 872 צפיות
  11. Started by benhous15,

    יש לי mp4 שקורא סרטים רק עם סיומת של avi... למישהו יש תוכנה מסוימת לשינוי סיומת של סרט מ- TV ל - avi ? וגם הסברים לשימוש בתכונה .. אשמח לקבל עזרה .. תודה

    • 0 תגובות
    • 497 צפיות
  12. Started by SeaMonster,

    העם סמסטר חורף במכללות מתחיל גם מחודש אוקטובר , כמו באונברסיטאות?

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  13. Started by YarYar,

    ברזיל הפסידו לארגנטינה 3-0 בחצי גמר, והם סיימו את המשחק עם 9 שחקנים. עזבו את זה, מה שבאמת מעצבן זה איך שהם שיחקו. הם התחפשו לאיטליה (שלפחות איטליה עושה הגנה טובה ויודעת לצאת למתפרצות ולתת את הגולים) וסיימו מחצית בלי לבעוט לשער. בטעות הם נתנו 2 קורות במחצית השניה - אחת בעיטה חופשית של רונאלדיניו ואחת בעיטה מרחוק של נבאס. מה שווה ברזיל בלי הכדורגל היפה? פשוט שיחקו מגעיל. אם אני נשיא ההתאחדות של ברזיל, עכשיו שולח את דונגה הביתה. מאמן פחדן. אפילו בלי מאמן השחקנים היו משחקים הרבה יותר טוב.

    • 8 תגובות
    • 974 צפיות
  14. Started by OverclockedMyToaster,

    אהלן. קניתי היום בפעם הראשונה ספריי אוויר דחוס, כי גם לי נמאס כבר לנקות את הרכיבים עם מקלות אוזניים כתוב שבפנים יש "פליימאבל גאס". הייתי בטוח שיש בפנים סתם אוויר =| זה בסדר? אמור להיות ככה? אני לא מרסס איזה גז בישול על המערכת? הוא בגודל של מיכל K300, ועלה 25 שקל.

    • 18 תגובות
    • 4.7k צפיות
  15. Started by Yair Tz,

    אחרי כשבוע אצל המשפחה של אחי, אני חייב לאמר שבכי וצעקות של תינוק זה הדבר הכי מעצבן וחופר שקיים בעולם. בחיי שאם עוד פעם אשמע את זה ארה לעצמי בראש. מה בשבילכת הרעש הכי מעצבן\חופר?

    • 93 תגובות
    • 6.4k צפיות
  16. אני ממש חלוד בחומר ולא זוכר כולכך איך עושים את התרגילים האלה: F(w, x, y, z) = w'* x' * y * z + x * y *z + w*x * z ' מייצג שלילה. איך למשל אני מצמצם כזאת פונקציה.. תודה לעוזרים..

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by totah,

    -קניתי כונן חדש, מדוע התבקשתי לעשות לו פרומט? -מה ההבדל בין quick format ל format ? תודות!

    • 2 תגובות
    • 635 צפיות
  18. מה ההסבר הפסיכולוגי לרצון של אנשים להיות מפורסמים?אני לא מוצא בזה שום הגיון. שמתי לב שחלק מהאנשים רוצים להיות עשירים לא רק בגלל הכסף אלא גם(ולפעמים בעיקר) בשביל ההשתייכות לקבוצה, למה?

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. בכיתה ט' לא עברתי בערבית (המקצוע היחיד) ולאחר סיום הכיתה נאמר לי שחובה לקבל במקצוע ציון עובר כדי להיות זכאי לתעודת בגרות, עכשיו זה לא נשמע בכלל הגיוני כי יש המון בתי ספר שבהם לא לומדים ערבית וגם אצלנו בבית הספר יש תלמידים שחברו בצרפתית למשל ואצליהם זה לא משנה. אז איך זה יכול להיות ? גם ככה לאחר כיתה ט' ערבית זה כבר כמגמה ויש רק 5 ילדים בכיתה של הערבית.. חיפשתי בגוגל קצת ולא מצאתי מידע בקשר לציון עובר בערבית ולזכאות לתעודת בגרות מישהו כאן מבין בזה קצת ? תודה !

  20. האם יש אמת\היגיון בדבר? פיפסתי את הקטע הזה, ראיתי את המשחק של ארגנטינה-רוסיה, אבל בתחילת התוכנית כאשר הציגו את הנושאים שהתוכנית תעסוק, אז אחד מהם היה כך שהטכניון ישנה את השפה הרשמית הנוכחית [עברית] לאנגלית. למה, מתי והאם זה בכלל אמיתי? חיפשתי באינטרנט מידע על כך אבל לא מצאתי דבר :-X

    • 2 תגובות
    • 806 צפיות
  21. Started by 00000,

    http://my.spill.com/profiles/blog/show?id=947994%3ABlogPost%3A355506

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by 00000,

    קיבלתי את זה במייל: מידע בנושא מים או קולה כולנו יודעים שמים חשובים אבל אף פעם לא שמו את הדברים בצורה כזו מול עינינו: מים: 1.כוס אחת של מים תעצור את תחושת הרעב הלילי של כמעט 100% מעושי הדיאטות. 2.מחסור במים הוא הגורם מס' 1 לעייפות במשך היום. 1.75%.3 מכל האמריקאים סובלים מהתייבשות כרונית. 4.אצל 37% מהאמריקאים מנגנון הצימאון כל כך חלש עד שהם טועים וחושבים שמדובר ברעב. 5.אפילו התייבשות קלה יכולה להוריד את המטבוליזם של האדם עד 3%. 6.מחקרים מראים ש 10-8 כוסות מים ביום יכולות להקל באופן משמעותי על כאבי פרקים וגב עד ל- 80% מהסובלים. 8.ירידה של 2% בכמות המים בגוף יכולה לגרום לבלבול בזיכרון הטווח הקצר, בעיות עם חשבון פשוט וקושי ביצירת מיקוד על מסך המחשב או דף מודפס. 9.שת…

  23. Started by Green,

    היי חיפשתי כבר בכמה חנויות ולא מצאתי המעביר הוא ממקלדת בעלת USB (הזכר) ולחבר למחשב לחיבור הPS2 הסגול אני מחיפה ואולי אתם יודעים איפה אפשר לקנות כזה מתאם או אולי למישהו פה בפורום יש כזה שהוא לא צריך ומוכן לתרום אותו תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by LastForOne,

    אני יודע שטחנו כבר את הנושא הזה, אבל זה כל הזמן משתנה. נכון לעכשיו, איזה חנות הכי מומלצת? אני מחפש חנות מקצועית, זולה, עם מגוון רחב מאוד של חלקים, ושיש לה סניף באיזור חיפה...

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. התרגיל: "נתונה סדרה חשבונית. שבה מספר זוגי של איברים. הפרש הסדרה הוא 4. סכום האיברים במקומות האי זוגיים הוא 120 וסכום האיברים שבמקומות הזוגיים הוא 152. א. חשב את מספר איברי הסדרה ואת a1 [איך כותבים במקלדת שה1 יצא קטן כזה מתחת לאות ד"א?] ב. מצא את הנוסחה לאיבר הכללי an. ג. מצא את הנוסחה לסכום Sn." ותעשו טובה ואל תזרקו סתם מספרים כי את התשובות יש לי גם בספר. אני צריך שתראו לי דרך ותסבירו איך הגעתם לפתרונות תודה

    • 3 תגובות
    • 690 צפיות

דיונים חדשים בפורומים