עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by fungiman,

    שמעתי עליהם לראשונה לפני מספר שנים בתוכנית "הקצה", האכסנייה היחידה שהייתה בגל"צ למוזיקה באמת טובה. מאוד אהבתי את playgirl ו-he took her to a movie מאלבומם הראשון ואת seventeen מהשני. השילוב של אלקטרוניקה סטייל שנות ה-70 (כיאה לשמם שלקוח משיר של רוקסי-מיוזיק עם בריאן אנו) עם נגיעות דאנס מודרניות מאוד מצאו חן בעיני. לאחרונה נחשפתי לאלבום שלהם מ-2005 (the witching hour) ומאוד אהבתי את הסגנון שלו גם כן, evil ו-destroy במיוחד. (כולל וידאוקליפים ברמה שכבר פחות רואים היום, שאפו גדול על זה). אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על יוצרים עם צליל דומה. תיקון - evil הוא מהאלבום light&magic מ-2002

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  2. Started by alexbmw,

    כאילו פאק זה הספורט הכי דפוק שראיתי בחיים שלי ולמה הם הולכים כמו איזה gayz כל הדרך והם הולכים באיזה 20 קמש כל הדרך אבל קראתי באיזה מקום שהליכה לא יעילה למהירויות יותר גבוהות מ 12 קמש ומעל זה ריצה גם יותר מהירה וגם פחות מבזבזת כוח אז מה הקטע של הספורט הזה?

    • 24 תגובות
    • 3.4k צפיות
  3. Started by Biatch,

    יש למישהו פרטים מעבר למה שרשום פה ? http://www.articles.co.il/article/9059/%D7%90%D7%99%D7%9A%20%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%20%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%94 מה זה המשחק מטבעות הזה ?

    • 9 תגובות
    • 5.7k צפיות
  4. Started by Judas Iscariot,

    רובכם ודאי מכירים את האתר Vgames, שבזמן האחרון הפך וביצר את מעמדו כאתר הגיימינג הגדול והטוב בישראל - על חשבונו של גיימר - שקרנו ירד רבות(לצערי, שכן הייתי באתר מאז שנת 99 בערך). בVgames היה קומיקס אונליין מצויין בשם V^2 (בדומה לCtrl-Alt-Del וPenny-Arcade) שהצטיין בהומור משובח ורמה גרפית גבוהה. לפני זמן לא רב יחסית V^2 חדל לפעול ובמקומו עכשיו נמצא הקומיקס "גיקטופיה" - לגיקטופיה אין אפילו שמינית מהרמה הגרפית של V^2 ואכן הצד הגרפי הוא הצד החלש ביותר בקומיקס. אך אני מצאתי את עצמי מחכה כל פעם לסטריפ החדש בגיקטופיה, פשוט כי הוא מצחיק. עכשיו עלו בדיוק שני סטריפים שמצטרפים יחד לסיפור אפי(Epic) משהו על וויל רייט, Spore ופיראטיות. הסטריפ האפי הזה הוא לא רק מצחיק בטירוף, הוא גם מעלה …

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. אינטרנט , סביבת מחשב בכלליות .... ?

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by BARAK911,

    לוח אם - Abit Fatal1ty FP-IN9 SLI Chipset 650SLI 500 עולה חדש מעבד - Q6600 900 עולה חדש קירור למעבד - THERMALTAKE MAXORB 200 עולה חדש זיכרון - 3X1GB 667 300 עולה חדש מארז - MID עם חלון שקוף ושלושה מאווררים 200 עולה חדש כרטיס מסך - 8800GTS 320MB עם THERMALTAKE DUORB עולה חדש 1700 (אבל היום אפשר לקנות כרטיס שווה לו בביצועים ב-700) +200 לקירור כונן אופטי - צורב DVD X16 150 עולה חדש ספק - LIBERTY 400W 350 עולה חדש ***אין דיסקים קשיחים!*** סה"כ לחדש - 3500 אחריות: מעבד-כל החיים קירור למעבד-שנתיים זיכרון-כל החיים מארז-אין כרטיס מסך-שנתיים כונן אופטי-שנה ספק-שנתיים מה אתם אומרים? נ.ב - זה המקום המתאים לנושא?...

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  7. הבקשה בכותרת. אני יודע שזה לא הכי קשור לפורום הזה ולאתר בכלל אבל בכנות, אני לא מכיר פורום אחר שאני יכול לסמוך על עצות של אנשים בנושאים כאלה. בכל פורום אחר יבוא איזה ילד וירשום "אבא שלי אבי מחול מיקרוגל של LOGITECH שאוד לא נמכר בחנויוט בכלל והוא שולטטתתטתטתטתטת!!1" אני גם מקווה ששמתי את הבקשה בפורום הנכון. תודה ושבת שלום!

    • 27 תגובות
    • 3.1k צפיות
  8. Started by J0n1,

    אני מחפש חברת אכסון, אני חושב שעדיף ישראלית, להעלת אתר תדמיתי. האתר יכלול עד מאות מגה, אבל אני מעדיף לא להגביל את עצמי, בנוסף אין צורך בכתובות אימייל,תמיכה בשרתים,או כל דבר אחר. רק העלאת FTP אשמח להצעות... תודה

    • 7 תגובות
    • 760 צפיות
  9. Started by zombie,

    אני באתי ללכת לישון עכשיו(כן אני יודע שזאת לא שעה אבל ככה יצא) והיה הבזק מסנוור מכל השמיים!הוא היה ממש חזק הוא היה מהיר ולא היה שום רעש מלווה... עוד מישו ראה את ההבזק?(זאת לא פעם ראשונה שאני רואה או שומע על זה) וזה ממש ממש ממש מטריד אותי! אין לי הסבר לזה ! ??? למרות שיכולות ליהיות כמה אופציות: 1.תופעת טבע נדירה שלא גילינו עוד 2.ניסוי סודי של צה"ל 3.מבקרים מכוכב\מימד אחר מה אתם אומרים?והאם עוד מישו ראה את זה?אם לא היום אז בפעמים הקודמות?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by SamurAchzar,

    אני לא בטוח שזה מהמחשב אז שמתי כאן, תודה גברים

    • 17 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. שלום לכולם, ביום שני הקרוב הייתי אמור להתגייס לשירות מילואים של 24 יום. לפני יומיים, חבר שלי למילואים התקשר ואמר לי שדיברו איתו מהמילואים ויכול להיות שידחו לו אותם. הוא אמר שיש דחייה מסיבית של מילואים. מייד התקשרתי למשרד המילואים בנסיון להבין את המצב, ומייד התברר לי שגם לי רוצים לדחות את המילואים. אמרתי לקצין שאני מוכן רק בתנאי שלא קוראים לי שוב השנה (עד דצמבר) אך הוא אמר שאני אהיה חייב לעשות עד דצמבר מילואים. לא עזרו כל ההסברים שלי על כך שיש לי בעיות אישיות שכוללות התחלת פרוייקט חדש בעבודה, סגירת חוזה שכירות החל מהראשון לאוקטובר ועוד מספר סיבות אישיות אחרות. היחס שלו פשוט יחס של אנטי ודווקא. זאת לא פעם ראשונה שזה קורה. זה קרה גם שנה שעברה אחרי שכבר התייצבתי בבסיס ורק לאח…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by zurkin1232,

    תגידו זה רק אצלי? אני לא מצליח להיכנס ל- http://www.nana.co.il/ http://www.nana10.co.il/

    • 5 תגובות
    • 983 צפיות
  13. Started by harbinger,

    התחרות של הטניס איזה תאריך? ואיפה משדרים?

    • 1 תגובה
    • 797 צפיות
  14. Started by Chymes,

    http://sf.tapuz.co.il/shirshur-1523-117050983.htm שווה קריאה. אני אפילו לא מסוגל לדמיין כמה כוח נפשי צריך בשביל לגשת לבחינה המקוללת הזאת פעם אחר פעם אחר פעם במשך שמונה שנים כדי ללמוד רפואה בארץ. כמה כואב להשקיע כל כך הרבה אנרגיה רק כדי לגלות שחסר נקודה לסכם בשביל להתקבל. ואחרי שמשפרים פסיכומטרי מגלים שהסכם קפץ, שוב, בנקודה ופעם נוספת אתה נמצא בחוץ.

    • 71 תגובות
    • 8.2k צפיות
  15. Started by D.r Bit,

    שלום לכולם מחפש המלצות למוזיקת טראנס ... בסגנונות אוטופיה כמו InterSys vibe tribe מילודרמות פסיכואדאלי אלקטרוני ... הצעות יתקבלו בברכה ;D

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. מעבד-E8400 לוח-P45+ABS של DFI זיכרון-G.SKILL 2X2GB 800MHZ קשיח-2X320GB SEGEAT כרטיס מסך-HD4870 SHPPIRE 512MB מארז -HEC 6A19 ספק SEASONIC 500W מה אתם אומרים......... ראיתי פה פעם מישו הביא מיוטיוב איך בונים מחשב.... אם יהיה אפשר להעלות שוב

    • 8 תגובות
    • 880 צפיות
  17. אני צריך לנקות את המחשב - אפשר לנקות אותו עם שואב אבק? או שזה יגרום לנזק? כי ממש אין לי כח שהוא יתקלקל בגלל זה...

    • 43 תגובות
    • 11.1k צפיות
  18. Started by Rafi921,

    אהלן אני רוצה לקנות מניות או להשקיעה בבורסה מישהו יודע איך עושים את זה? האם יש אתרי אינטרנט שבהם אפשר לקנות מניות? מה סכום המינימום? תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by J0n1,

    אני צריך מכונת גילוח חדשה, וקיוויתי שתוכלו לעזור לי במציאת הדגם המתאים. מה שאני צריך זה: אני צריך שיהיו לה כמה ראשים. אני אוהב להתגלח כמעט חלק, וזיפים קצרים, אז אני צריך שיהיו לה גם ראשים עדינים (לכן אני לא חושב שמכונת תספורת תעשה את העבודה) גם אם היא תהיה נטענת, אני צריך אפשרות להפעיל אותה דרך החשמל, די מציק להטעין אותה לפני כל שימוש מה שאני לא צריך זה: שתהיה עמידה למים ועם קרמים... זה כמובן יתרון אבל אין לי רצון להשקיע בזה כסף אשמח להצעות לדגמים זולים במיוחד... אפשר להגיד 350+- תודה ד.א יש בכלל דבר כזה מכונת גילוח עם ראשים?

    • 12 תגובות
    • 3.2k צפיות
  20. Sorry, the password should be random minimum 8 digit password contaning BOTH uppercase AND lowercase letters, AND AT LEAST one number AND at least one special character (%&$#,.! etc)

  21. Started by cleric,

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by A.Iniesta,

    כמה שאלות: מישהו הזמין משם מוצר ויודע תוך כמה זמן החבילה מגיעה? עד איזה סכום אני יכול לדעת בוודאות שהחבילה לא תתעקב במכס? מישהו יכול לתת לי כיוון איך לרשום את הכתובת? תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 983 צפיות
  23. Started by the king2006,

    שלום ... אני רוצה ללמוד בניית אתרים ועיצוב גרפיקה , בדקתי 3 מכללות . אם יש למישהו נסיון או המלצות אז אני אודה לו מאוד : 1- EPS--- http://www.eps.co.il/index.html 2- ג'ון ברייס --- http://www.johnbryce.co.il/ 3- המכללה למינהל --- http://www.college.org.il/courses/default.aspx?CourseId=183 תודה לכם

    • 2 תגובות
    • 893 צפיות
  24. באזור הצפון-חיפה

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by werwolf,

    קודם כל- אם הנושא הזה מתאים למקום אחר בבקשה להעביר לשם או מה שלא יהיה עכשיו לבעיה: יש לי מחשב (די ישן האמת) שעושה ריסטרטים על דעת עצמו מפעם לפעם בכל מקרה אני צריך שם,מספר טלפון,וכתובת של מעבדה טובה ואמינה עדיף באזור המרכז (תל אביב,הרצליה,רמת השרון,רעננה) תודה על העזרה

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים