עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. בע"ה בנובמבר אני מתחיל ללמוד הנדסת מחשבים באונ' העברית. כפי שפעלתי בתיכון - תמיד ידעתי פרק או שניים יותר מכולם ולעומק. לכן אני רוצה לעבור על הנושאים שאותם אתחיל ללמוד, ולשם כך אני זקוק לספרים שמהם גם אלמד ואתרגל את כל הקורס. מתמטיקה: קורס הנקרא מתמטיקה שמושית 1 [ע"פ החומר הנלמד בו נראה שהוא כולל את חדו"א 1 ואת רוב חדו"א 2 של הטכניון] את מה שלומדים צטטתי מן השנתון: וקטורים במרחב אוקלידי, מכפלה פנימית, זווית, מכפלה וקטורית בשלושהמימדים, נפח של מקבילון, דטרמיננטות ,x2 3x32.מערכות קואורדינטות כוללקרטזית, קוטבית, גלילית, כדורית.דוגמאות של עקומים ומשטחים פשוטים.מספרים מרוכבים.פונקציות של משתנה אחד: גרף, רציפות, נגזרות, פונקציותאלמנטריות, פולינום טיילור, חקירת פונקציות ובעיות קי…

    • 15 תגובות
    • 2.5k צפיות
  2. Started by nnfyrbsnss,

    http://news.walla.co.il/?w=/2/1342556 WTF

    • 150 תגובות
    • 18k צפיות
  3. אני לא יודע אם זה שייך לכאן, אבל : היום יצאתי לטייל בעיר בלי ארנק ובלי דאגות. פגשתי ברוכלים בעיר העתיקה בבאר שבע והתחלתי לשוחח עימם - סתם על ענייני היום. גם הצקתי לרוכלים (מישהו, בד"כ חזות ערבית, שקית נילון שחורה על הכתף, ומי יודע כמה מוצרים מזוייפים - ממכונות תספורת שלא עובדות, משקפות מצתים ואפילו מוצרי ניקיון). כבר נדפקתי איתם פעם - כי ברגע שהם יודעים שאתה מעוניין, הם יציקן לך עד שימכרו - אותי הם דפקו ב100 ש"ח למשקפת + משקפיים מזויפות. רק שהיום יצאתי בלי ארנק, אז ככה שגם שהסברתי להם שאין לי כסף לא עצר מבעדם להמשיך להתמקח. ואיזה סיפורים קורעי לב הם נותנים לך ? הכל קרה להם ! לא מכרו היום, אין מה לאכול בחודש הרמאדן, האמא חולה, הסבתא רותחת, הבנים שלו בהריון - אקיצר - מה לא …

    • 6 תגובות
    • 801 צפיות
  4. Started by iem,

    שלחתי מייל למישהו אחר מחשבון הג'ימייל שלי לשלו (יש לו גי'מייל גם כן). אני חייב לאחזר את המייל במיידי ! האם ניתן ? אני רק יודע כי לא אני ולא הוא משתמשים באאוטלוק בשביל להשתמש בג'ימייל אלא רק דרך ה- HTTP הרגיל. אבקש התחשבות המנהלים בכותרת כי זה עניין מאוד רציני !! תודה !! :-[

  5. שלום יש לי פרופיל 97 ואיני מעוניין להתגייס למסלול צבאי,שלא תבינו אותי לא נכון אני מאוד אוהב את המדינה ורוצה לתרום וגם האחים הבוגרים היו במסלולים צבאיים. אבל אני מעוניין להתגייס למסלול טכנולוגי כלשהו,אני רוצה להתגייס למקום בסביבה של מחשוב וחומרה ותוכנה. אני לא בבית ספר למקצוע טכנולוגי כלשהו אבל אני בקיא בתחום המחשוב והחומרה,ואני לא מדבר על הרמה המקצועית שלי בלסיים Call Of Duty 4 ברמת הקושי הכי גבוהה. לאן מבקשים ללכת?

    • 4 תגובות
    • 774 צפיות
  6. אני שולח משלוח רגיל אם אני עושה חבילה זה מינימום עד 500גרם 80 שקל ואם זה מכתב למשל זה 20שקל. השאלה האם המכתבים עוברים איפשהו שיגלו שיש מתכות בפנים ואז יהיה לי בעיה? אז האם חייב חבילה? כי אין לי בעיה אם אני עוטף את זה בפצפץ ובכל מיני דברים רכים אז לא יקרה לזה כלום מה אומרים? לא אכפת לי כמה שוקלים שני סטיקים של זיכרון וכל זה.. בטוח שזה לא עובד את החצי קילו. השאלה האם אפשר לשלוח את זה במכתב??

    • 12 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. Started by ccc,

    מישהו יודע כמה בערך יעלה לי להדפיס EBOOK של 200-300 עמודים ? יש לי 2 ספרים להדפיס... אחד ספר מתכונים עם איזה 3 תמונות של עוף צבעוניות והשני ספר טקסט שקניתי שלא קיים בHARDCOVER... וזה סיוט על המחשב אם היה לי סימביאן על הפלאפון זה היה הכי טוב.. כל הספרים בכיס ! אבל אין קורא PDF ג'אווה רגיל נכון ? צריך להביא pocket pc.. לאן לפנות, כמה יעלה, כמה זמן יקח ? תודה ! ד"א האם יש חנות ספרים טובה שיש בה הכל ששולחת מהאיחוד האירופי ולא ארה"ב ? משלוח יקר...

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  8. Started by gtabak_37,

    שלום, אני מנוי ב-012 סמייל וברצוני לעבור לבזק בינלאומי. כמה אמורה לעלות לי החבילה אצלהם? נא לציין גם את המהירות. תודה רבה גל

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by DOGMA,

    מסתבר שלקרירין יש עדיין לאן לשאוף בחיים ההפקה הכי הזויה שראיתי בחיים שלי, יש שישה פרקים כרגע כל אחד יותר גאוני מהשני(וכן פרק 3 יכול להחשב לפורנו גרמני... ) http://www.atom.com/funny_videos/legend_of_neil_1/ http://www.atom.com/funny_videos/legend_of_neil_2/ http://www.atom.com/funny_videos/legend_of_neil_3/ http://www.atom.com/funny_videos/legend_of_neil_4/ http://www.atom.com/funny_videos/legend_of_neil_5/ http://www.atom.com/funny_videos/legend_of_neil_6/

    • 22 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. שלום לכולם דווקא לפני שאני רוצה לקנות Z-5500 והמחיר היה +- 2100 בכל החנויות שבוע לפני המשכורת המחיר עולה ל2400. אז עניין אותי לדעת. מה יכולות להיות הסיבות של עליית מחירים של מוצרים כ"כ וותיקים בשוק? ושאלה לא קשורה האם בקרוב יצאו רמקולים יותר טובים ששווה לי לחכות? תודה

    • 8 תגובות
    • 971 צפיות
  11. Started by Born2Kill,

    אני ועוד כמה חברים עושים אימוני מגרש, אז אנחנו צריכים קונוסים ולא סתם בקבוקים שהם חצי עומדים..... מישהו יודע איפה אפשר להשיג וכמה זה עולה?

    • 16 תגובות
    • 3.7k צפיות
  12. Started by 125,

    אין לי מזומן למחר , אתם חושבים אם אני יביא צ'יק זה בסדר? [300 שקל על הטסט]

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אז ככה ...אני רוצה ללמוד מדעי המחשב ,עכשיו הבגרות שלי לא משהו אז אני יצתרך לעשות מכינה באוניברסיטת חיפה ,ועוד פסיכו ,למה כי הציון שקיבלתי פעם קודמת לא מספיק ,או שללכת לפתוחה וללמוד ,צריך המלצות מה יותר כדאי וכו תודה .

    • 43 תגובות
    • 5.4k צפיות
  14. Started by HaEsrimVeArba,

    מישהו יודע מתי נקבל את הציונים של בחינות הגמר? י"ד נגמר לפני מלא זמן.. אני רוצה את הדיפלומה הארורה!

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  15. אהלן, כמו שאתם רואים נשארו לי עוד פחות מ 3 חודשים לשחרור, אני רוצה לעשות קורס ברמנים כדי לעבוד בצורה נורמלית לאחר השחרור, או באילת או במרכז הארץ. לא מזמן התקשרו אלי מבר מאסטר והציעו לי קורס ב 3 אלף (אפשר על חשבון פיקדון) במשך חודש וחצי אם אני לא טועה, סירבתי כי לא ידעתי אם כדאי שם או במקום אחר. אני רוצה לדעת מאנשים שעשו קורס כזה, ומאיזור הדרום איפה כדאי (אני דימונאי, שמעתי המלצות על ללכת לקורס של הפורום אם אני לא טועה זמן אמיתי). תודה.

    • 0 תגובות
    • 2.8k צפיות
  16. Started by SweeT_EviL,

    קראתי עכשיו את אחד התרדים שמתחתי ועלתה לי שאלה מה הם צירי ההתפחות שיש לי באזרחות, כמובן שיש לי את הפן הניהולי יותר (שמתחיל מראש צוות , ראש מחלקה וכו'..), אבל מה שאר האופציות שיש לי ועד לאן אני יכול להגיע איתם.? עריכה: הכוונת היתה ציר התפתחות של תוכניתן באזרחות

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. כמו שכתוב למעלה, אני רוצה להירשם לאתר מסויים ולשלם כסף אבל אני לא מצליח כי לא יודע מה שלושת המספרים הראשונים של ארצות הברית למשל או ביכלל מה המספרים אני בחברת אורנג' עם זה משנה עם אבנתם זה ה+ ואחריו שלושה מספרים ואז המספר של הפלאפון שלך או הטלפון בבקשה עזרה לא מבין מה המספרים תודה לעוזרים.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by cleric,

    http://www.onemotion.com/flash/spider לא לבעלי ארכנפוביה, מציאותי מדי :errrr:

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by deyv,

    מישהו יודע איפה אני יכול להשיג את התיק הזה? ואם לא בארץ אז חנות בארה"ב http://www.jansport.com/js_product_detail.php?cid=&pid=TJB9JX2

    • 4 תגובות
    • 951 צפיות
  20. שלום לכולם כל הזמן אני חושב על זה שאני ב 15.5 ואני בתול חלק אומרים לי מה איך אתה בתול אתה כבר בן 15 וכו' חלק אומרים כל החיים לפניך וכו' החלטתי וקיבלתי אומץ בשביל לשאל דבר כזה פה!! באיזה גיל עשיתם את זה?? וכמה טיפים !! (בבקשה לא להרוס את הדיון זה חשוב לי...!)

    • 20 תגובות
    • 3.8k צפיות
  21. Started by zombie,

    אני ובערך 5 חברים נסענו על סקייט בראשון לציון....וכשהתיישבתי לנח ראיתי בשמיים עצם שחור טס לאט ויחסית נמוך וטס בצורה יציבה.. נכנסתי לפאניקה וברחתי מהמקום עם חבר ורק כשהגענו לבית שלי ונרגעתי אמרתי לו לצאת ולראות את השמיים....בנתיים צלצלתי לחברים שעוד היו שם(במגרש)ואמרתי להם להציץ לשמיים...גם הם ראו ונלחצו....ה"עצם" הזה היה באויר שם לפחות 15 דקות...ובצורה ברורה...כולנו נלחצנו וברחנו אליי... צעקתי עליהים שירדו לצלם אותו ואמרו לי לרדת אבל אני פחדתי אפילו להציץ מהחלון.....(ועכשיו זה אוכל אותי כי יש לי מצלמת וידיאו טובה) למחרת חבר שלי מזכרון יעקוב שלח לי במסן הודעה על זה שב9 הוא ראה עב"מ והוא תיאר אותו בדיוק כמו שאנחנו ראינו אותו..... יש לציין שהשמש הייתה בחוץ כשראיתי את העצם וה…

    • 33 תגובות
    • 4.9k צפיות
  22. Started by djelectric,

    אוקיי.... לאור מה שקורה פה בפורום... :lol: אני מצתער זה פשוט מתבקש! תהיו מקוריים... איך לא רצוי להתחיל עם בחורה...

    • 80 תגובות
    • 11k צפיות
  23. Started by xytkhi,

    רכשתי לפני מספר ימים [ פחות מ 8 יום ] נגן MP3 מאייבורי. SANSA CLIP 4GB התעוררה בעיה שהמחשב לא מזהה את הנגן בכלל, ולא מדובר רק במחשב שלי אלא כל מחשב באשר הוא. ניסיתי פיתרונות מגוונים כולל מהפורום של SANSA ולא הועיל דבר. הלכתי לאייבורי ע"מ להחליף את המכשיר הטכנאי שם לקח לי את הנגן ואמר לי להמתין, המתנתי כ 20 דקות אח"כ הביא לי נגן חילופי, שהוא טען שהנגן חדש. לדעתי לא חדש ולא נעליים, הבטריה היתה ריקה לחלוטין, הקופסה של הנגן הייתה פתוחה .אני בטוח שהוא לא חדש והטכנאי במצח נחושה טען שזה חדש. אם כך, למה הקופסה פתוחה? וגם, מדוע הבטריה נגמרה לי אחרי לילה טעינה שלם? ביקשתי לבדוק לפני שאני עוזב את החנות אם המחשב מזהה את הנגן ואין בעיות, אז נאלצתי להמתין קודם להטענת הנגן. אחרי 1…

    • 97 תגובות
    • 12.3k צפיות
  24. שלום לכולם נעזרתי בהרה אומץ לפתוח את הת'ארד הזה. אני תלמיד בן 15.5 בכיתה י'. הבנתי שהיא לא תחכה לי לנצח כדי שאהיה חבר שלה אבל אני צריך קצת עצות. איך מתחילים את כל העניין הזה בכלל, מה זה דורש? לאן להזמין אותה בפגישה הראשונה? איך צריך להתנהג? איך להתמודד עם דחיה? אני רוצה לדעת כל מה שאפשר כדי להיות בטוח שאוכל להזמין אותה לפגישה ראשונה. אני דיי ביישן :-[, אף פעם לא הצעתי למישהי שתיהיה חברה שלי (רק הציעו לי) אז אפשר לומר שאני דיי חדש בזה אז, ספרו לי הכל, מקומות פגישה, התנהגויות, דרישות וכדומה... איך אני מתחיל מהאפס.

    • 38 תגובות
    • 12.8k צפיות
  25. Started by HeaT-SinK,

    הי חברה יש לי פלאפון מוטורולה K3 שנפל לכביש ונדרס. כל המערכות עובדות בצורה תקינה לחלוטין אך המסך מבחוץ נסדק בצורה קשה, לכן גם המצלמה החיצונית לא מצלמת היטב. האם מבחינת חברת הביטוח הפלאפון שלי מכוסה?

    • 8 תגובות
    • 980 צפיות

דיונים חדשים בפורומים