עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. טוב אז מחר יום רביעי ב10 וחצי בבוקר מפעילים את מאיץ החלקקים שאני כבר חצי שנה קורה עליו בחרדה..... דיברתי גם עם אמא שלי והיא הסבירה שהיא קראה על זה ושזה לא הגיוני שחור שחור יפתח מזה כי זה קורה סביבנו כל הזמן בלה בלה בלה.... ותכלס עד עכשיו לא שמתי על כל זה....אבל ככל שמתקרבים למחר אני ממש מתחיל לחשוש....ואני אומר לעצמי וואלה יש מצב מחר אני מת......ואני לא רוצה למות!!חח והרגע מתקרב ואני מתחיל להילחץ!תרגיעו אותי חבר'ה!!! קשה לי לישון!!! אני חושב כבר על איך זה יראה וזה.... הריי קיים הסיכוי שזה מה שיקרה לא?מדענים חישבו ובדקו והגיעו למסקנה מסויימת!זה מדע!!! לא לוח בניי שבת המאיה..... אוווווףףףף תרגיעו אותי(אני יודע שזה טיפשי אבל עדיין)

    • 140 תגובות
    • 13k צפיות
  2. היי יש לי תיקיה עם מלא תקיות בפנים ואני רוצה להוציא בהדפסה כמובן את כל השמות של התקיות או אפילו בקובץ טקסט.. יש לכם רעיון איך לעשות את זה אני כבר משתגע זה היה ממש מתסכל להעתיק אחד אחד יש שם מעל ל300 תקיות!! HELP ;D

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  3. שאלות דבר ראשון עם הקבוע e למה לעזאזל e בחזקת i כפול w זה cos (w) + i*sin(w) ? זו הגדרה או מה? O_O ובקשר להתמרת פורייה - אם מישהו מכיר את זה - הסתכלתי קצת בויקיפדיה, לא ממש עזר איך מחשבים את התדרים שצריך כדי לייצג את הפונקציה? למישהו יש קישור לאיזה הסבר טוב? חסר לי כל כך הרבה, למשל, צריך לעשות מכפלה פנימית של התדר עם הפונקציה כדי לקבל את המקדם הדרוש אם אני זוכר נכון... אבל בשביל זה צריך שכל התדרים יהיו בסיס למרחב של הפונקציה, זה כמו השאלה על איך מחשבים את התדרים הדרושים... אבל איזה דרישות יש מהבסיס? צריך להיות נורמלי ואותוגונלי? שמישהו יעזור לי :'( אני לא רוצה להיכשל... ומה הקשר של האדאמר לכל העניין? ): תודה איל

  4. Started by SyndromE,

    מדובר ב-GOA Style (פחות או יותר). הוא כמעט גמור רק נשאר לי לעבוד עוד על percussion \ מעברים \ אפקטים \ EQ שהזנחתי לבינתיים אבל בסך הכל אני מרוצה אם בא לכם לתת חוות דעת בונה לפני סיום אני ישמח: http://www.zshare.net/audio/613763623d913266/ הטראק נכתב ב- FL Studio 8 (אז אל תצפו לאיכות סאונד ברמה מקצועית)

    • 43 תגובות
    • 4.5k צפיות
  5. Started by Mesatla,

    Just watch it http://www.youtube.com/watch?v=hZWYwYqbfuM

    • 2 תגובות
    • 903 צפיות
  6. Started by MasterDK,

    שלום אני בן 19 ואני מחפש עבודה. אני צריך משהוא במשמרות כי אני גם לומד. הבעיה היא שכל האתרים ניתן לרוב רק לשלוח קורות חיים ולא לקבל טלפון של מי שמחפש עובדים, וכיוון שאין לי קורות חיים אין לי מושג מה לעשות. יש איזה דרכים שניתן למצוא עבודה? תודה רבה מראש

    • 12 תגובות
    • 978 צפיות
  7. כל השירים באייפוד שלי חרושים ואני מתכונן לחדש אותו מעט. לאחרונה התאהבתי בלהקה ARCH ENEMY [בעיקר באלבומם האחרון והמשובח rise of the tyrant]. אני לא מכיר הרבה להקות ולכן אשמח לרשימה של להקות באותו הסגנון [אני לא מכיר את כל הלהקות הגדולות של הסגנון הזה אז הגיע הזמן] ואשמח גם לאלבומים. אשמח גם לקבל שמות של להקות פאוור מטאל בסגנון של DRAGONFORCE [רק בלי האורגן המחורבן מאחורי כל שיר]. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  8. Started by nnfyrbsnss,

    לא מזמן ניסיתי להשתמש בRSS של Gmail, ומשום מה העדכון האחרון הוא היה להודעה לפני 3 חודשים (באותו הזמן), עזבתי את זה. עכשיו באתי לGMAIL ולחצתי על כפתור הRSS בFF ועלתה השגיאה הבאה: Unauthorized Error 401 מה הולך פה ?

    • 0 תגובות
    • 734 צפיות
  9. Started by A.Iniesta,

    נמאס לי כל פעם לחבר את המטען להטעין ולנתק, האם זה מסוכן שאני יחבר את כל המטענים של הפלאפונים, פאלם וכל מיני נוספים.. לחשמל תמיד, ואחבר את המכשיר להטענה מתי שאני צריך? זה יכול לפגוע במטען או במכשיר באיזשהו אופן? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  10. Started by RayZ,

    אוקיי, ת'רד בנושא עוד לא פתחו כאן. (ותאמינו לי, הרצתי חיפוש על הדבר הזה) מה דעתכם על קריאה בקלפי טארוט וכל מה שמסביב? יש כאן מישהו שקורא? מה דעתכם בכלל על הנושא? (ואני מבקש, כל הציניים והאנטי למינהם- תביעו את דעתכם בכיף רק תעזרו לשמור על דיון תרבותי שלא יגרר לספאם ולנעילה בסופו של דבר.) בכל אופן, אני אישית הייתי די אנטי בנושא בעבר הרחוק, (זה התנגש לי חזק עם ההיגיון) עד שהחלטתי לנסות לבדוק אותם באובייקטיביות ואפשר לומר שמאז כל הדעה שלי על הקלפים האלו השתנתה בהיפוך של 180 מעלות. התחלתי ללמוד את הקריאה בהם (סתם כזה חפיפי, לא קורסים והכל) והם עזרו לי המון עם בעיות כלשהן עד היום. ואני חייב לומר שלקלפים האלו יש דיוק שבחלק מהמקרים גבוהה יותר משלי בנוגע לעצמי\לעבר שלי\הו…

    • 28 תגובות
    • 2.8k צפיות
  11. שמתי לב שבמדור המפרטים המומלצים למשחקים, כל מערכות המחשב מבוססות על מעבדים מרובעי ליבה. בעוד שרובכם בפורום הזה בונים וממליצים על מפרטים המבוססים על ליבה כפולה כגון E8400, E8500. לא פעם נאמר שמרובעי ליבה פחות טובים למשחקים ולא מנוצלים היטב. אז עכשיו שאני מחליט לקנות מחשב חדש בשביל משחקים כבדים, איזה מעבד אקנה - כפול או מרובע תודה לעונים

  12. היי חבר'ה, אוקיי היום קיבלתי אימייל שעודכן לי קיוסק המידע האישי וראיתי ששינו לי את תאריך הגיוס. אוקיי, קודם כל השינוי הוא לא ביום יומיים, אלא שינוי דרסטי של 4-5 חודשים: הייתי אמור להתגייס במרץ 2009, ועכשיו העבירו לנובמבר 2008 X:: אין לי מושג למה הם עשו את זה,אבל אני לא רוצה להתגייס בתאריך זה כלל וכלל(סיבות שונות). עכשיו, מה הדרך הכי טובה ליצור עם הצבא קשר? אימיילים הם קוראים אולי אחרי כמה ימים, טלפונים לא עונים, ופקס לא ניסיתי... אני נורא רוצה לדחותאת תאריך הגיוס לתאריך שהיה מקודם ואפילו מאוחר יותר...אתם חושבים שהצבא ירשה זאת? יש לכם אולי טיפים טובים לגרום להם לדחות לי? או שהטיפ הכי גדול שלכם הוא להגיד על הכל Fuck it ולשמוח שהגיוס הוקדם לי? (זה יוצא שאני אהיה בן 1…

    • 44 תגובות
    • 3k צפיות
  13. עכביש מכני בגובה 15 מטר ששוקל 37 טון http://laughingsquid.com/la-princesse-by-la-machine-a-50ft-spider-invades-liverpool/ http://en.wikipedia.org/wiki/La_Princesse

    • 28 תגובות
    • 3.9k צפיות
  14. ידוע לי שבבמיר זה בערוץ 20 אך האם ניתן גם באנלוגי לקלוט את זה ?

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  15. Started by avivlyaviv,

    לי ולחברה שלי יש עוד מעט 3 חודשים.... מה אפשר לעשות משהו מעניין ביחד ולא סתם מסעדה סרט...... ואם יש לך באותה הזמנות לאיזה מתנה "צנועה", משהו שיכל להתאים.... לא סתם דובי TNX

    • 53 תגובות
    • 6.7k צפיות
  16. Started by stone cold,

    טוב כרגיל אין לי טעם לפתוח טלוויזיה אז החלטתי לפתוח דיון על סרטונים מצחיקים שכל אחד ישלוף את שלו הראשון שלי זה סרטון של Whose Line is it Anyway http://www.youtube.com/watch?v=zvpo24-Nzl4&feature=related

    • 21 תגובות
    • 8k צפיות
  17. Started by J0n1,

    הכל התחיל שרציתי לקנות פוסטר של להקת המטאל Slayer ואז הבחנתי שבכל הפוסטרים היפים, מתנוסס מאחורה סמל הלהקה קראתי גם שהוא סמל ממשלת הרייך השלישי בגרמניה, אך שהסתכלתי בויקיפדיה הוא בכלל לא נראה כך http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fd/Reichsadler.svg/800px-Reichsadler.svg.png השאלה אם הסמל שלהם לקוח מסמל ממשלת הרייך, והאם יש עוד משמעות? אני רוצה לקנות פוסטר כזה לחדר, וכל אחד שיראה אותו ישר יבוא לי ב"יא נאצי מה אתה שם פוסט של היטלר על הקיר זה של הנאצים בשואה!!1111!!אחדדד"

    • 49 תגובות
    • 8.2k צפיות
  18. Started by אור כהן,

    שלום טוב, זה היה יום משעמם, אז החלטתי לדובב את השיר Otherside של RHCP. זה נשמע על הפנים, אבל כשמריצים אותו זה יותר טוב. הצלחתי להחזיק לדקה הראשונה, אתם מוזמנים לצפות: בהצלחה! (אתם צריכים את זה, לא לבעלי לב חלש)

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  19. שלום לכולם אחי נתן לי את האתר הזה: http://www.johnsadowski.com/big_spanish_castle.php בטענה שאם אביט בנקודה האמצעים במשך 25 שניות-30 שניות בעוד התמונה צבועה בצבעים לא ריאליים,ללא מיצמוץ, ולאחר מכן ללחוץ עליה למצב שחור לבן, אראה את כל הטירה בצבע. זה פועל! אני לא מאמין, זה היה מדליק ומפחיד באותה המידה! התמונה אט אט הפכה לשחור לבן לאחר מכן. הזוי לגמרה! תנסו וספרו!

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by Cryptonite,

    שלום,לדוד שלי יש בעייה:מזיקים פלשו לחדר בבית שלו הוא תיכנן לרסס בעצמו עם K300 כי הם עדיין לא התרבו,אבל הוא גם צריך שקיות מפלסטיק שאוטמות מוצרים ואני מדבר על שקיות שתופסות נפח של 50 ק"ג כי יש לו הרבה דברים בחדר והוא צריך לנקות אותם עוד משהו:כל החפצים שבחדר שלו הוא תכנן להכניס לבריכה חמה מאוד כדי שכל הביצים יימסו,אתם חושבים שזה רעיון טוב לחסוך זמן? ומישהו מכיר חברה או איפשו לקנות שקיות גדולות שאוטמות דברים וכמה זה עולה? ואם מישהו פה ניסה הדברה,תביא חוות דעת תודה יום טוב

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות
  21. Started by gargoil,

    האם משהוא יודע מה המצב עם התקלה ב 04. לפי מוקדן שירות של בזק משהוא קרע כבל אופטי ומאז אני לא מקבל adsl

  22. Started by tomer_m19,

    שלום, יש לי בעיה נרשמתי למגמת קולנוע וראיתי את האנשים במגמה ויש ממש ילדים גרועים... אל תנסו לשכנע אותי ללכת למגמה הזו, עכשיו אני לא יודע אם כדאי לי בכלל מגמת על כי אם אני עושה מגמת על אני מסיים ביום שלישי ב-7 בערך ואם לא אז ב-3... עכשיו אלה המגמות על- קולנוע מחשבים רפואה הסטוריה אני לא יודע אם כדאי, כי אני חושב שעדיף להשקיע במקצועות האחרים,ואני צריך שיהיה לי זמן לעשות ש.ב. וללמוד למבחנים. וכמו שהזכרתי כל השבוע אני מסיים ב-6 וביום שלישי עם מגמת על אני מסיים ב-7, בלי מגמת על ב- 3. והמגמה שלי זה ביולוגיה ואני כתה י'. מה אתם אומרים?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. (צולם ע"י ידידה טובה שלי רוכבת על Honda CBR600RR). ;D

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. אני גר ביקנעם ואני צריך להגיע לרחוב הזה באתר אגד לא רשום רחוב הצורן מה אני צריך להכניס שם?

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. הכותרת אומרת הכל... אז בבקשה תעזרו לי... באזור: חולון,ראשון-לציון,רמת-גן והסביבה..

    • 5 תגובות
    • 778 צפיות

דיונים חדשים בפורומים