כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אתרים כגון LUPA וכאלה... אשמח להמלצות ממי שניסה!!
-
- 4 תגובות
- 961 צפיות
-
-
אני יודע שאסור לי לפרסם בפומבי בעיות שקשורות למערכת אבל שלחתי מכתב לפני הרבה זמן בפרטי, התייחסתם אליו אחרי שבוע בערך ועכשיו הבאתם את הפרסומת הזאת עוד פעם! הדפדפן שלי כל הזמן קורס בגלל הפרסומת הזאת! בבקשה לטיפולכם, ושוב אני יודע שאסור לי, אבל אני רוצה שזה יהיה למודעות יותר גבוהה ותבינו שהפרסומת הזאת פוגעת בגלישה דרסטית. בברכה, FullGaz.
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
לא ידעתי באיזה פורום לפתוח את הנושא, הפורום הזה ניראה לי הכי מתאים, אם לא תעבירו בבקשה.. אוקיי אז אני בדיוק עומד לסדר את הכבלים במחשב - השאלה שלי היא האם מותר לכסות את הכבלים (כל המולקסים וכבל הIDE של הפלופי והצורב) במין דבק בד כזה די קשיח שישמש לעטוף את הכבלים- כמובן אחרי שאני אהדק אותם עם אזיקונים (אני לא יודע בדיוק ממה הוא עשוי...) ועוד שאלה למען הסר ספק. האם מותר להעביר את הכלבים מאחורי הלוח אם ולהדביק אותם עם איזיבלורד - משהו בסגנון הזה: http://img254.imageshack.us/img254/4434/p1010022bg9.jpg
-
- 5 תגובות
- 895 צפיות
-
-
האם אתם יודעים על רשימת דגמים של מחשבונים המותרים לבגרות למתמטיקה ורשימה כנ"ל לפיזיקה? במקרה שאין לכם רשימה לדגמים, האם מחשבון fx-991ms מותר לשימוש בשתיהן? תודה
-
- 23 תגובות
- 30.9k צפיות
-
-
עוד מעט אני מתכוון לנסוע לטיול בדרום אמריקה ומן הסתם אני אצטרך רשיון נהיגה בינלאומי. השאלה שלי היא כזו, האם הרשיון החדש שחולק בשנה האחרונה הוא בעצם תחליף לרשיון נהיגה הבינלאומי הישן שהיה צריך להוציא בסניפי מ.מ.ס.י השונים? אני חושב שקראתי איפשהו שהוא אכן מתפקד גם כרשיון נהיגה בינלאומי אבל אני לא ממש סגור על זה ורוצה להימנע מאי נעימות. אתם מוזמנים להעיר את עיניי.
-
- 4 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני אישית צופה הדוק, לא יכול לפספס פרק והסדרה הזו פשוט מרתקת אותי למסך כמו אף סדרה לפניה או אחריה. כ"כ התבאסתי שהעונה הרביעית נגמרה ולא היה תאריך לחמישית, אך מצד שני כ"כ שמחתי שדווקא אתמול יצא הפרק הראשון - בדיוק על יום ההולדת שלי ולדעתי זו חתיכת מתנת יומולדת (בישבילי לפחות). עוד כשעה אתחיל לצפות בפרק הראשון, אני בטוח שלא אתאכזב. *זה לא הנושא של הדיון, אבל תודה לעל העונה השלישית של גיבורים מתחילה ב-22*
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מה התאריך המדויק של הגיוס בנובמבר? וכמה ב מרץ?
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום לכל הגולשים. אני יודע שהנושא הזה ממש לא קשור למחשבים אבל יש לי בעיה שנמשכת מזה כמה שנים. אני חי בתחושה שאין לי בשביל מה לחיות. אני סובל מדיכאונות ומחשבות אובדניות כמעט כל יום. אני רוצה לפתור את זה במקום לנסות להתאבד כי אני יודע שיש אנשים בחיי כמו משפחה וחברים שאני יקר להם. אני מעוניין לשוחח עם מישהו במייל או מסנג'ר שתהיה לו אוזן קשבת ואולי יכולת לעזור. רצוי אדם שניסה להתאבד, שרד והגישה שלו לחיים השתנתה מאוחר יותר. אודה לכם אם לא תרשמו הודעות ציניות בבקשה ניר
-
- 29 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
יום ראשון הקרוב יתקיים בכל הארץ מבצע מלביש של המנאייק, תחנות מרכזיות, תחנות רכבת, ובסיסים גדולים.. אז, שימו לב להופעה שלכם, או שתמיד יש את האופציה השניה, ואני מקווה שאתם רצים טוב, והיא לברוח כמו שאוהבים להגיד אצלנו, "איחלתי לחייל בהצלחה..."
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
אז ככה קיבלתי זימון לצו ראשון וביחד עם זה הגיעו כל מיני מחשבות על מה אני רוצה לעשות בצבא, אני מאוד רוצה קרבי וכבר התחלתי להתאמן אבל יש לי בעיה שאני אשמח אם מישהו יודע בוודאות איך מתייחסים אליה בצבא.. אני מאמין שיהיה לי פרופיל 97 מכיוון שאין לי (טפו טפו טפו) שום בעיה בריאותית חוץ מסעיף ראיה, אבל יש לי מספר 1.50 ב2 העיניים ואני כבר מתחיל לחשוש מזה.. מישהו יודע בוודאות האם יש סיכוי לא לקבל זימון ליום סיירות בגלל מספר כזה? ואם כן מקבלים יש יחידות שפוסלות בטוח? והאם יש סיירות מובחרות שכן ניתן להגיע אליהן למרות משקפיים? אם כן אילו? תודה רבה לכם!
-
- 22 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
חשקה נפשי באייס קפה אך נגמרה לי האבקה. איך בכל זאת אפשר להכין אייס קפה מקפה נמס רגיל?
-
- 29 תגובות
- 7.6k צפיות
-
-
האם יש לזה סיבה מיוחדת? ההתייחסויות הן לכל השאר מלבד קולנוע ביתי. מאד מקווה שנקודת המוצא היא לא צפיה בסלון בלבד.
-
- 5 תגובות
- 685 צפיות
-
-
מישהו צריך להעביר לי 10$ לpaypal שלי (הרגע יצרתי), אני חדש בזה ואין לי מושג איזה פרטים למסור לו.. תודה.
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
-
אני לא מאמין אי אפשר לשחק!!!! הכל תקיעות פריזיםםםם זה לא זזז אימאלה אני לא מאמיןןןןןןןןןןןןןן
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=11ryeXDAPlo זוחלת על נייר A4. האם מישהו יודע מה מתפתח ממנה והאם זה מסוכן? אני יודע שזה ממש לא קשור לפורום, אבל אני מפחד מתולעים, ואני מעדיף להראות את זה.
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי אתר שאני יבחר קובץ שצילמתי והפלאפון לעלות והוא יעלה לי אותו ככה שאני ישלח למישהו לינק הוא יכנס ויראה את זה ?
-
- 5 תגובות
- 943 צפיות
-
-
-
שלום, אני מעוניין להתחיל ללמוד לנהוג על אופנוע. אני בן 17.9(יש לי 18 ב21 לספטמבר), ויש לי רשיון רכב פרטי(דרגה B) מאז ה11/4/08. אני גר בת"א. השאלות שלי הן כדלקמן: 1. עשיתי כבר תאוריה והוצאתי טופס ירוק בשביל הרשיון הנוכחי, האם אני צריך לעשות מבחן עיוני שוב? 2. אפשר דוגמא לאופנוע שהוא "עד 125 סמ"ק" ומה המגבלות שלו(דרגה A2)? 3. מה ההבדל בין "עד 125 סמ"ק" ל"עד 33 כ"ס"(דרגה A1)? למה פה מודדים בסמ"ק ופה בכוח סוס? 4. האם בשביל לעשות רשיון לדרגה A1 צריך לעשות קודם רשיון לדרגה A2? כנ"ל לגבי A וA1 5. כמה שיעורי מינימום צריך בשביל לגשת לטסט על אופנוע?(על רכב פרטי דרגה B זה 28) 6. האם לאחר מעבר הטסט ישנן מגבלות כלשהן על הרוכב?(מלווה בטוח אין, בהתחשב בכלי רכב... יש אולי איסור…
-
- 8 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אם מישהו במקרה יודע עיבוד תמונה - איך מדרגים טשטוש בתמונה? יש לי מבחן ב4:30, אני יודע את רוב החומר ;D רק זה חסר לי ואני לא מוצא מידע תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
הבאתי ממיר של יס, חיברתי אותו לצלחת שלנו (לא של יס) וזה אומר שאני צריך לבדוק אם יש לי חשמל בחדר מדרגות. (WTF?!) יש למישהו מושג מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חיפשתי איפה אפשר לפרסם את זה, כנראה פה, קניתי את זה: מעבד: AMD Athlon 64bit 5200X2 לוח אם: Asus M3A78-EMH HDMI קירור למעבד: Heatpipe OCZ צורב: LG GH22NP20 DVDX22 DL ספק כוח: ג'נרי כנראה, 300W זכרון: Black Dragon 2G KIT DDR2 800MHz Geil דיסק קשיח: 320GB 16MG SATA2 HITACHI כ. מסך: Sapphire X3450 DDR2 512MB PCIE מארז: SilverStone PS01B כ. רשת USB: TP-Link USB 54MB מחיר סופי: 2,315 ש"ח מה אתם אומרים חברה?
-
- 8 תגובות
- 845 צפיות
-
-
יש להם את המסלולי 0 אגורות שלהם ויש שם מסלול משפחה וחברים של 5 יעדים ותכלס אין לי יותר מ5 יעדים שאני מדבר איתם.. עכשיו מה שאני לא מצליח להבין זה שאני משלם להם 12.90 תמורת 200 דקות חינם, כמה בתכלס עולים לי 200 דקות רגילות שאני מדבר?? מישהו יודע אם אחרי ה200 דקות אני משלם תעריף רגיל או תעריך "מיוחד".. נראה לי פשוט כעבודה בעיניים..
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני לא מבין מה צריך לעשות בתרגיל הזה [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 873 צפיות
-


