עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by zibby11,

    שלום רב לכולם, רציתי לשאול אתכם בתקווה שאתם יודעים את התשובה, מדוע קוראים למסיכת אב"כ מסיכת M15 בנוסף לכך אם מישהו יודע את התשובה לשאלה הנוספת אשמח לתשובה, מדוע קוראים למק 77 ככה? תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 4.7k צפיות
  2. Started by Chymes,

    הסדרתי את החובות בתיכון באמצעות שיקים. עשיתי שלושה תשלומים, כל אחד 922 שקלים. שניים עברו בלי בעיה, השלישי חזר כי לא עבדתי חודשיים והיה מינוס בחשבון. עבר שבוע ובינתיים לא שמעתי כלום מהתיכון. מה הם יכולים לעשות?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by מר מקלדת,

    ...

    • 4 תגובות
    • 867 צפיות
  4. Started by yousux,

    אחרי הבאזז שמיקרוסופט יצרו עם הקמפיין המוזר עם ביל וגרי, הגיע הזמן לשורת המחץ, להחזיר לאפל על פירסומות Mac vs. PC שלהם: http://www.youtube.com/watch?v=hi1se9rH7S8&fmt=18

    • 30 תגובות
    • 3.8k צפיות
  5. Started by My_Name,

    היי . . . מישהו פה מכיר אולי אתר/ספר שיכול ללמד בחור עם משמעת עצמית גבוהה איך לנגן על פסנתר מ-0 (הבסיס של הבסיס) ? ובאותו נושא, לא מתאים לי (וגם לא כ"כ ראלי) להתנחל על הפסנתר של דודה שלי, אז חיפשתי פיתרון זול לבעיה. כמובן שאני לא הולך לקנות פסנתר כנף ב-50K$, אני מחפש תחליף זול ככל שאפשר. מישהו פה יכול להמליץ על מקלדת שמתחברת למחשב ב-USB אוחי (אם קיים כזה בכלל) ? או לתת את הדעת על המוצר הזה: http://www.gimmick.co.il/item.asp?id=1750&v=13 שנראה לי מפוקפק לגמריי, אבל זה הפיתרון היחיד שמצאתי (אבל אני לא ממהר לקנות), אז מה אתם חושבים ? /* שמעתי שיש הרבה אנשים שאומרים ש"מוזיקה לומדים רק עם מורה", אבל אין לי כסף , אם אני יתקל בקשיים רצינים, אז אני יעזר טיפה בדודה שלי…

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. נראה לי שאחד מהאנשים מהמשפחה שלי :-[אני מבקש עזרה למצוא את התמונות של האנשים שמתו ז''ל.. בבקשה בבקשה מה שקרה יום ראשון 14/09/2008 תודה רפי...!

    • 5 תגובות
    • 647 צפיות
  7. Started by gtabak_37,

    יש איזהשהיא דרך מומלצת לעשות קצת כסף באינטרנט, ושהכסף ישלח בצזוצן\צ'ק עד הבית, ללא צורך בכרטיס אשראי? רק דרכים שמישהו ניסה ובטוח שבאמינות האתר, אני פשוט חייב כמה דולרים לביזבוזים. תודה לעוזרים גל

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  8. החלטתי לקנות מגבר מנורות,שיתאים לשם שינוי לדרישות ולהעדפות שלי. חשבתי על ה- hot rod deluxe של פנדר,שמעתי אותו בכלי זמר והוא נשמע בן זונה-אבל הוא מתוצרת מקסיקנית.יש שם גם את ה- hot rod devile,גם של פנדר, שיותר קורץ לי-אבל גם הוא מתוצרת מקסיקנית.עכשיו,בלי קשר שמעתי גם על ה FENDER Blues Reissue, שאולי קצת פחות מתאים לסגנון שלי כי אני לא מתקבע על בלוז. אז אני מניח שהשאלה שלי היא: א.מה אתם אומרים על שלושת המגברים הנ"ל? hot rod deluxe hot rod devile Blues Reissue ב.יש הבדל משמעותי בין תוצרת מקסיקנית לאמריקאית,מבחינת סאונד,איכות ועמידות? תשובות,בבקשה.. תודה

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  9. עם אני שולך הודעה לחול למספר של אורנג דרך ה ICQ זה עולה כסף ,ועם עונים לי על זה זה גם עולה או איך זה עובד ?

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. כידוע לך לפני כחצי שנה התחילו בדואר לגבות "שירותי עמילות מכס" לחבילות. כאשר אתה מחוייב לשלם 35 שקל על חבילה "גדולה" כאשר הם אמורים להביא לך את זה עד הבית. הזמנתי דבר מה מ EBAY והיום קיבלתי את החבילה. נדהמתי לגדול בחשבונית את הדבר הבא... למה הם מעגלים 30 אגורות כלפי מעלה? [attachment deleted by admin]

    • 63 תגובות
    • 5.3k צפיות
  11. Started by N0mad,

    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2841471 נשלח אלי במסנג'ר בשעה 11 בבוקר בדיוק.

  12. Started by achiya1,

    מכירים את האתר הזה? מבינים מה המטרה שלו? אפשר לעשות דרכו כסף באמת? נראה לכם אמין ? אוהבים נקניקיות? יום טויב ..

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. מחפש אתר שסיקר את עסקת החטופים האחרונה באנגלית מישהו מכיר אתר כזה?

    • 6 תגובות
    • 798 צפיות
  14. למי שלא שולט בשפה הזו בה נכתב המקור http://tinyurl.com/4f7kq9 להלן התרגום, כולל הכותרת כפי שהיא במקור: האם אפשר ליפול נמוך יותר? חברת אסוס במקרה שלחה על תקליטורי DVD המצורפים למחשבי המחברת מהיצור שלה מספרים סיראליים של יישומים שונים, קראק לתוכנת WINRAR, ומסמכים מסווגים שלה שמוצגים כמסמכי מיקרוסופט. חלק מהנתונים נמצא בתיקיה בשם CRACK, כך מסר זה שגילה את המקרה הזה. אחד מהמסמכים המסווגים של אסוס היה מצגת פאורפוינט, בה זוהו על ידי היצרן בעיות עקרוניות/ראשיות הנוגעות לכלי הזה (הכוונה למחשב הנייד. OC.) עובד חברת אסוס התנצל על המקרה והבטיח בו זמנית כי "הנושא הזה יבדק בקפדנות". איך זה? מוצרי אסוס הללו מאד נפוצים בפולין. מענין כמה עותקים הופצו שם לפני שקורא אחד של השבועון PC …

    • 1 תגובה
    • 694 צפיות
  15. Started by huber,

    בתיכון * קופסת חומוס נזרקת לתוך הכיתה* * המורה יוצאת בעצבים* תלמיד: לאן היא הלכה? ליאור: להביא פיתות. תיכון היובל הרצליה - שיעור ספרות מורה: הבאת קמח? תלמיד: מה?! על מה אתה מדבר? מורה: קמח לעוגה. תלמיד: איזה עוגה? מורה: עוגה למסיבת פרידה שלך... אתה יורד ל4 יח "ל. ביי ביי בית ספר הימלפרב שיעור מתמטיקה. שני תלמידים רבים. מורה: " נו מה קרה?!" תלמיד: "הוא לקח לי את העט!!!! " מורה: "נו תפסיקו להתנהג כמו תינוקות!! הנה, קח לו את הקלמר. " שיעור היסטוריה על "ה מדעים לוד " תיזכרו, אתם יכולים להעתיק, רק שלא יתפסו אותכם " רגע לפני הבגרות במתמטיקה, המורה מנסה לעודד את הכיתה תיכון אורט חולון המורה לאזרחות: " אתם נחשבים מעל לממוצע הארצי.. " קורבי: " וואלה!? " המורה : …

    • 67 תגובות
    • 8.7k צפיות
  16. Started by Dark Respect,

    החותם של המוסד http://hydepark.hevre.co.il/upload0608/5930A79201D24C6BA188253015259FC9.gif איזה פונט זה? איך אני מוצא אותו? תודה.

  17. Started by 00000,

    אין לי קרובי משפחה שקשורים לאמריקה/ארה"ב של אמריקה. בעתיד אני ארצה לגור לתקופת זמן ממושכת ולעבוד שם בתור מפיק מוזיקה בכמה אולפנים. זה אפשרי? עריכה: ולמי שיודע, צריך הסבר קצר על אשרת P http://www.drsi-law.com/immigrateusa.htm

    • 17 תגובות
    • 9k צפיות
  18. אני מתכון למשחקים בקופסאות, לא משחקים שמורידים....

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. היסטוריה ב' - 65 אנגלית - 82 גיאוגרפיה - 91.

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. Started by redead,

    משמש כמובן חיבור בין המחשב לטלויזיה ורוב הזמן רואים תמונה על הטלויזיה אבל לפעמים המחשב פשוט בבת אחת מפסיק לזהות את הטלויזיה ואז מקבלים תמונה שחורה על הטלויזיה עד שעושים ריסט והכול חוזר לתפקד.. אין לי מושג מה גורם לתקלה המעצבנת הזאת וזה מביא אותי למצב של לעשות ריסט כל שעה וזה מעצבן!! יכול להיות שהסיבה היא שהכבל S-VIDEO ארוך מידיי ( 15 מטר ) וזה יוצר בעיה? למישהו יש רעיון מה עושים? תודה..

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  21. כולם סקרנים בקשר למחירים ככה אנחנו הישראלים לא מוכנים לשלם יותר ממישו אחר אחרי חפירות רבות הועברתי לקשרי לקוחות של בזק בינלאומי וקיבלתי את ההצעה 49 ש"ח לספק לשנה במהירות 4 מגה והובטח לי כמובן שזה המחיר הכי זול שאפשר לקבל..(ברור) אחר כך חוברתי בועידה לבזק וקיבלתי את המחיר 89 ש"ח על תשתית. הנותנת שירות של בינלאומי אמרה לי שאפשר להשיג יותר זול ואכן אחרי זה קיבלתי 79 ש"ח. בסוף כל הסיכומים ההיא מבינלאומי אמרה לי שבסכום הסופי 79+49 זה הזול ביותר שיש ואם אני מוצא מישהו שהוא לא עובד בבזקבינלאומי והוא מקבל שקל אחד פחות בחשבון אני מקבל אינטרנט חינם והשיחה מוקלטת... מה דעתכם על החבילה הזאת בכלל? זה זול ? משתלם ? אני חושב שזה חשוב לשתף בדברים כאלה כי החברות האלה כלכך שקרניות…

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  22. Started by Lost Spirit,

    יש לי כרטיס אשראי של VISA עם 16 ספרות, וראיתי באתר של פייפאל שאכן VISA נתמכים. מצד שני, כתוב על הכרטיס אשראי שהוא valid only in israel. אז השאלה שלי האם אפשר להטעין חשבון פייפאל דרך כרטיס אשראי שכזה? עלתה לי תהיה שכזו משום שאני זוכר שקראתי פעם היכנשהו שפייפאל תתחיל לתמוך בישראל ויתאפשרו כל מיני דברים שבעבר לא היה אפשרי. *כל זה רק בשביל לרכוש פריטים דרך eBay* תודה. עריכה: ואם לא כרטיס אשראי שהוא valid in israel only, האם אפשר לטעון משתמש בפייפאל בעזרת העברה בנקאית מבנק ישראלי?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. חחחחחח איך אני אוהב את זהההההההה אממ מי שלא הבין התראד הזה הוא המקום להעלות את כול התמונות הכי מצחיקות , מוזרות , מיוחדות , מופרעות , ומעניינות שיש ברשת כיום לאו דווקא בקשר למחשבים כול תמונה שניראת מוזר או משהו כזה אפשרי בהחלט הנה אחת בתור פתיחה [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. שאלה לגבי הספר.. ספוילרים.. הוזהרתם בסוף הספר... אחרי שוויל ונורה מגיעים לשדה התעופה בשביל לאסוף את קרלי הילדה, וויל רואה מרחוק את הרוח(ג'ון), הוא הולך אליו, הוא מדבר איתו, ולקראת סוף השיחה ג'ון דוחף לו פנימה לכיס חתיכת גזר עיתון... עכשיו בגזר עיתון הזה כתוב: קזנס סיטי הרלנד גבר נמצא מת במוכנית קרדמן, מיזורי - קריי ספרינג, קצין במשטרת קרדמן שהיה לא-בתפקיד, נמצא חנוק למוות במכוניתו, ככל הנראה קורבן שוד. בלה בלה בלה 'מפקד המשטרה אואן קרפט מסר כי בשלב זה אין חשודים ושהחקירה בעיצומה' עכשיו שכחתי מי זה לעזעזאל קריי ספרינג.. ואני מנסה להיזכר. מי הוא ומה הייתה העלילה איתו ? זה סתם מישהו? או שבכוונה הדגישו את זה ?

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by ShayGTi,

    לפני כמה זמן קראתי שהם היו בצרות או משהו כזה..... אני מנסה להתקשר לסניף נתניה שלהם ולא מצליח. מישהו יודע מה נסגר איתם? הם פשטו את הרגל? סגרו את החנויות? כי האתר שלהם ממשיך להתקיים ולהציע גם מוצרים חדשים... אם מישהו יודע משהו אני אשמח גם לדעת...

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות

דיונים חדשים בפורומים