עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by LOL,

    אני מתחיל ללמוד עוד חודש ואחרי שהתיק הקודם שלי סיים את הצבא במצב לא משהו אני צריך תיק חדש הבעיה שאין לי מושג איפה לחפש תיק טוב (עם עדיפות לזול כמה שאפשר) שיהיה בו גם תא למחשב נייד אז אם מישהו מכיר תיקים טובים\חנות באזור השרון\מרכז אני אשמח לעזרה

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. אני רוצה להיתחבר ל 2.5 מגה ! אני לקוח של בזק בינלאומי ניגמר לי ההיתחייבות. הם מציעים לי לחדש את החבילה לאותה חבילה ב 49.90 בלי שום וויכוחים! נטוייז'ן אמרו לי שהם נותנים ל 45 ואחרי זה כבר שמעתי 40 עם היתחייבות לשנה. איך אני מוריד אותם עודד!?!?!!? חייב עזרה..

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by y_a_n_i_k,

    http://www.haaretz.co.il/captain/spages/1021891.html

    • 18 תגובות
    • 2.8k צפיות
  4. Started by redead,

    האם יש כזה דבר? אנשים כל הזמן עושים חושבים מתי הכי כדאי וטוב לקנות מחשב חדש מבחינת זה שבקרוב יוצא סדרה חדשה של מעבדים או זכרונות חדשים או שמחירים יורדים וכו' וכו'.. אני טוען שאין כזה דבר זמן טוב שכל הזמן מתחדשים ואין לזה סוף ופשוט צריך לקנות מתי שמרגישים צורך וזהו.. מה אתם אומרים בנושא? עכשיו למשל זה זמן טוב לקנות מחשב חדש?

    • 11 תגובות
    • 956 צפיות
  5. עברתי עכשיו דירה ואני רוצה להתחבר לאינטרנט (עד עכשיו הייתי מחובר דרך העבודה, שאותה אני גם עוזב בקרוב). למכרה שלי יש חבילה של נטוויז'ן + הוט במהירות 2.5 מגה (לא יודע מהירות העלאה, היא תברר), בהתחייבות עד חודש יוני הקרוב. היא רוצה להתנתק, אז אמרו שהיא יכולה להעביר את החשבון על שם מישהו אחר. מה דעתכם, משתלם? חוץ מזה, מה דעתכם על נטוויז'ן? עריכה: מסתבר שמדובר בחבילה של 1.5 מגה. לא משתלם. חבל.

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by NiTRo37,

    היי חבר'ה כמו שהבנתי, להסתובב בצבא בלי שעון זה כמו להסתובב בחוף נודיסטים עם בגד ים, לכן הייתי רוצה המלצה לשעון יד לקראת הגיוס הקרב ובא(בנובמבר): אני לא חובב בכלל של שעונים ושעוני יד בפרט, ולכן אני לא מחפש משהו יוקרתי, ובהחלט לא משהו משוכלל ( שלא יפתח לי קופסאות שימורים ויכבה את הטלויזיה), אני תכלס מחפש שעון יד פשוט ורגיל, אשר ישמר לאורך זמן, רצוי לזמן השירות, אם יותר, בכיף. טווח המחירים שלי הינו 100-200 שקלים. איזה שעונים נורמליים אפשר להמליץ במחיר זה? תודה ויום טוב P:

  7. Started by Kurt,

    אם אני מזמין שעון יד מאייבי ב400$ בערך, יעשו איתו בעיות במכס? יכולים לפתוח את החבילה גם אם השולח ירשום ערך נמוך מאוד בטופס?

    • 27 תגובות
    • 5.2k צפיות
  8. Started by holy_cows,

    אני כרגע משרת כנהג מנהלה בגדוד...(פזמ 10 חודש) אני רוצה לעבור כבר זמן מה לתובלה. נגיד ובתובלה חסרים אנשים...למרות ללא המלצת מגד ומפקד אישי יש מצב ישבצו אותי בכל זאת? ואם נגיד דוחים את הטופס,אם אני ממשיך לשלוח ולשגע,זה יתן משהו?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by djelectric,

    חחח הנה המקום לאחל איחולים לשנה החדשה... למישהו או למשהו. אני מאחל לפתיחת סניף רשמי של נינטנדו בארץ מה אתם מאחלים?

    • 41 תגובות
    • 3.4k צפיות
  10. מערכון ישן... http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1023090

    • 2 תגובות
    • 938 צפיות
  11. אני אקצר סל הקניות שלי כבר מלא, והאתר מחכה למס' הכרטיס אשראי שלי, שאלתי היא כזאת כשהמשלוח מגיע לארץ, האם הוא מגיע לסניף הדואר שלי, ושם אני "משחרר" אותו? האם אני צריך ללכת למקום ספיציפי כדי לאסוף אותו? בכל זאת, זאת הזמנה ראשונה שלי, ואשמח לקבל טיפים נוספים..

    • 10 תגובות
    • 874 צפיות
  12. Started by redti,

    שלום , לפני כמה ימים נפלטתי משירות קרבי בחטיבת גבעתי אחרי שהוכשרתי להיות רובאי 02 בלבד , החזרתי את הנשק את כל הציוד עשיתי את כל התהליך של הפליטה לא התאים לי השירות הקרבי. שאלתי היא : במידה ואני יוצא לקורס חובשים ? ייתכן ויחזירו אותי לשירות עם אופי קרבי או משהו כזה.. או שאני אהיה חובש מרפאה בלבד? זו אחת האופציות שהשליש הציע לי לעשות וזה מעניין אותי..אני מפחד רק שיידחפו אותי אחרי זה לשטח ודברים כאלה כי בעיקרון אני יכול גם לבחור סתם תפקידים משרדיים , פשוט אני חושב שזו התרומה הכי גדולה .

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. Started by Googleness,

    לא משנה... תודה.

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  14. Started by Lanzar,

    http://www.youtube.com/watch?v=bJ3tb0Xb968&feature=related אני רוצה את השיר הזה !!! מה השם שלו ? בבקשה... עריכה, מצאתי, לכל המעוניין JET - Look What You've Done

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  15. שלום חברים אני חדש פה מה שלומכם? אז ככה נראה לי יש פה חברה שמבינים בדברים מגניבים ורציתי להתייעץ אתכם... סגרתי עם הבוס שלי שאני עובד ביום כיפור הקרוב, במשך כל יום כיפור וזה ייצא לי משהו בין 2000 ל-3000 שקל רק על היום הזה (200% + שעות נוספות). ואני מתלבט מה לעשות עם הכסף הזה.. חשבתי אולי לקנות קונסולה, פלייסטיישן 3, מה דעתכם??? אולי משהו אחר?

    • 67 תגובות
    • 4.2k צפיות
  16. Started by The Ball,

    זה רק אני או שאי אפשר להבין מה הולך שם...? כל העונה השלישית בלאגן אחד גדול (ככה לפחות התחילה)...

    • 2 תגובות
    • 933 צפיות
  17. היי, יש לי דודים בארה"ב ואני רוצה לשלוח להם מתנה משם אל הבית שלהם, סלסלה שוקולדים וכו' כמתנה לחג. חיפשתי בגוגל אבל מצאתי דברים לא קשורים לרוב. יש לכם מושג איך אפשר לעשות זאת? יש אתר בארץ שעושה שליחויות כאלו בצורה מקוונת? או פשוט אתר אמריקאי שיכול לקבל בקשות כאלה? תודה ושבת שלום, חג שמח ושנה טובה

    • 5 תגובות
    • 822 צפיות
  18. Started by totah,

    תודה.

    • 4 תגובות
    • 3.3k צפיות
  19. Started by Born2Kill,

  20. Started by gimdy,

    אז ככה לאחר שאני קונה את המחשב מאחת החניות ומשלם רק עבור הרכבה . מה תהליך ההתקנה העצמי שאני צריך לעשות ברגע שהמחשב מורכב (דרייברים , מערכת הפעלה , מסך ,איטרנט וכדומה ...) אשמח להסבר

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by davidreznic,

    היי, נתנו לנו משימה בלשון לכתוב מילון סלנג. מילה אחת לכל אות. ללא מילים גסות (צריך להגיש למורה) אם ידוע המקור של המילה-תכתבו! אשמח ליותר מאפשרות אחת לכל אות. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by x-dude,

    יש שם שיר רוק\פופ (מתי ששרה קונור בבאר), זה השיר היחידי שהוא לא סינטיסייזר או כלים מוזרים כמו בכל הסרט. מישהו יודע מה שם השיר ומי הלהקה\סולנית?

    • 2 תגובות
    • 865 צפיות
  23. מישהו מכיר אתרי חומרה טובים או מקומות שניתן לקנות דרכם מפרט בסכום הנ"ל (למשחקים כמובן , בלי מסך) ...

    • 0 תגובות
    • 730 צפיות
  24. Started by Cryptonite,

    שלום,למי שיש פה מושג-המכס שצריך לשלם מעל 200$ זה על כל פריט יחיד או על כול המוצרים ביחד?? והבנתי שאלכוהול מותר רק ליטר 1 לאדם זה נכון?מה קורה אם אני קונה 1.5 ליטר(נראה לי שיש בדיוטי פרי בקבוקים כאלה)? ומישהו יודע כמה בדיוק משלמים על המכס?(נגיד קניתי משהו ב300$ אז כמה צריך להוסיף)? תודה ויום טוב

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים