כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני מתחיל ללמוד עוד חודש ואחרי שהתיק הקודם שלי סיים את הצבא במצב לא משהו אני צריך תיק חדש הבעיה שאין לי מושג איפה לחפש תיק טוב (עם עדיפות לזול כמה שאפשר) שיהיה בו גם תא למחשב נייד אז אם מישהו מכיר תיקים טובים\חנות באזור השרון\מרכז אני אשמח לעזרה
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
אני רוצה להיתחבר ל 2.5 מגה ! אני לקוח של בזק בינלאומי ניגמר לי ההיתחייבות. הם מציעים לי לחדש את החבילה לאותה חבילה ב 49.90 בלי שום וויכוחים! נטוייז'ן אמרו לי שהם נותנים ל 45 ואחרי זה כבר שמעתי 40 עם היתחייבות לשנה. איך אני מוריד אותם עודד!?!?!!? חייב עזרה..
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/captain/spages/1021891.html
-
- 18 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
האם יש כזה דבר? אנשים כל הזמן עושים חושבים מתי הכי כדאי וטוב לקנות מחשב חדש מבחינת זה שבקרוב יוצא סדרה חדשה של מעבדים או זכרונות חדשים או שמחירים יורדים וכו' וכו'.. אני טוען שאין כזה דבר זמן טוב שכל הזמן מתחדשים ואין לזה סוף ופשוט צריך לקנות מתי שמרגישים צורך וזהו.. מה אתם אומרים בנושא? עכשיו למשל זה זמן טוב לקנות מחשב חדש?
-
- 11 תגובות
- 956 צפיות
-
-
עברתי עכשיו דירה ואני רוצה להתחבר לאינטרנט (עד עכשיו הייתי מחובר דרך העבודה, שאותה אני גם עוזב בקרוב). למכרה שלי יש חבילה של נטוויז'ן + הוט במהירות 2.5 מגה (לא יודע מהירות העלאה, היא תברר), בהתחייבות עד חודש יוני הקרוב. היא רוצה להתנתק, אז אמרו שהיא יכולה להעביר את החשבון על שם מישהו אחר. מה דעתכם, משתלם? חוץ מזה, מה דעתכם על נטוויז'ן? עריכה: מסתבר שמדובר בחבילה של 1.5 מגה. לא משתלם. חבל.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי חבר'ה כמו שהבנתי, להסתובב בצבא בלי שעון זה כמו להסתובב בחוף נודיסטים עם בגד ים, לכן הייתי רוצה המלצה לשעון יד לקראת הגיוס הקרב ובא(בנובמבר): אני לא חובב בכלל של שעונים ושעוני יד בפרט, ולכן אני לא מחפש משהו יוקרתי, ובהחלט לא משהו משוכלל ( שלא יפתח לי קופסאות שימורים ויכבה את הטלויזיה), אני תכלס מחפש שעון יד פשוט ורגיל, אשר ישמר לאורך זמן, רצוי לזמן השירות, אם יותר, בכיף. טווח המחירים שלי הינו 100-200 שקלים. איזה שעונים נורמליים אפשר להמליץ במחיר זה? תודה ויום טוב P:
-
- 37 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אם אני מזמין שעון יד מאייבי ב400$ בערך, יעשו איתו בעיות במכס? יכולים לפתוח את החבילה גם אם השולח ירשום ערך נמוך מאוד בטופס?
-
- 27 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
אני כרגע משרת כנהג מנהלה בגדוד...(פזמ 10 חודש) אני רוצה לעבור כבר זמן מה לתובלה. נגיד ובתובלה חסרים אנשים...למרות ללא המלצת מגד ומפקד אישי יש מצב ישבצו אותי בכל זאת? ואם נגיד דוחים את הטופס,אם אני ממשיך לשלוח ולשגע,זה יתן משהו?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
מערכון ישן... http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1023090
-
- 2 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אני אקצר סל הקניות שלי כבר מלא, והאתר מחכה למס' הכרטיס אשראי שלי, שאלתי היא כזאת כשהמשלוח מגיע לארץ, האם הוא מגיע לסניף הדואר שלי, ושם אני "משחרר" אותו? האם אני צריך ללכת למקום ספיציפי כדי לאסוף אותו? בכל זאת, זאת הזמנה ראשונה שלי, ואשמח לקבל טיפים נוספים..
-
- 10 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום , לפני כמה ימים נפלטתי משירות קרבי בחטיבת גבעתי אחרי שהוכשרתי להיות רובאי 02 בלבד , החזרתי את הנשק את כל הציוד עשיתי את כל התהליך של הפליטה לא התאים לי השירות הקרבי. שאלתי היא : במידה ואני יוצא לקורס חובשים ? ייתכן ויחזירו אותי לשירות עם אופי קרבי או משהו כזה.. או שאני אהיה חובש מרפאה בלבד? זו אחת האופציות שהשליש הציע לי לעשות וזה מעניין אותי..אני מפחד רק שיידחפו אותי אחרי זה לשטח ודברים כאלה כי בעיקרון אני יכול גם לבחור סתם תפקידים משרדיים , פשוט אני חושב שזו התרומה הכי גדולה .
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=bJ3tb0Xb968&feature=related אני רוצה את השיר הזה !!! מה השם שלו ? בבקשה... עריכה, מצאתי, לכל המעוניין JET - Look What You've Done
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שלום חברים אני חדש פה מה שלומכם? אז ככה נראה לי יש פה חברה שמבינים בדברים מגניבים ורציתי להתייעץ אתכם... סגרתי עם הבוס שלי שאני עובד ביום כיפור הקרוב, במשך כל יום כיפור וזה ייצא לי משהו בין 2000 ל-3000 שקל רק על היום הזה (200% + שעות נוספות). ואני מתלבט מה לעשות עם הכסף הזה.. חשבתי אולי לקנות קונסולה, פלייסטיישן 3, מה דעתכם??? אולי משהו אחר?
-
- 67 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
זה רק אני או שאי אפשר להבין מה הולך שם...? כל העונה השלישית בלאגן אחד גדול (ככה לפחות התחילה)...
-
- 2 תגובות
- 933 צפיות
-
-
היי, יש לי דודים בארה"ב ואני רוצה לשלוח להם מתנה משם אל הבית שלהם, סלסלה שוקולדים וכו' כמתנה לחג. חיפשתי בגוגל אבל מצאתי דברים לא קשורים לרוב. יש לכם מושג איך אפשר לעשות זאת? יש אתר בארץ שעושה שליחויות כאלו בצורה מקוונת? או פשוט אתר אמריקאי שיכול לקבל בקשות כאלה? תודה ושבת שלום, חג שמח ושנה טובה
-
- 5 תגובות
- 822 צפיות
-
-
-
-
- 6 תגובות
- 863 צפיות
-
-
אז ככה לאחר שאני קונה את המחשב מאחת החניות ומשלם רק עבור הרכבה . מה תהליך ההתקנה העצמי שאני צריך לעשות ברגע שהמחשב מורכב (דרייברים , מערכת הפעלה , מסך ,איטרנט וכדומה ...) אשמח להסבר
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, נתנו לנו משימה בלשון לכתוב מילון סלנג. מילה אחת לכל אות. ללא מילים גסות (צריך להגיש למורה) אם ידוע המקור של המילה-תכתבו! אשמח ליותר מאפשרות אחת לכל אות. תודה
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש שם שיר רוק\פופ (מתי ששרה קונור בבאר), זה השיר היחידי שהוא לא סינטיסייזר או כלים מוזרים כמו בכל הסרט. מישהו יודע מה שם השיר ומי הלהקה\סולנית?
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
מישהו מכיר אתרי חומרה טובים או מקומות שניתן לקנות דרכם מפרט בסכום הנ"ל (למשחקים כמובן , בלי מסך) ...
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום,למי שיש פה מושג-המכס שצריך לשלם מעל 200$ זה על כל פריט יחיד או על כול המוצרים ביחד?? והבנתי שאלכוהול מותר רק ליטר 1 לאדם זה נכון?מה קורה אם אני קונה 1.5 ליטר(נראה לי שיש בדיוטי פרי בקבוקים כאלה)? ומישהו יודע כמה בדיוק משלמים על המכס?(נגיד קניתי משהו ב300$ אז כמה צריך להוסיף)? תודה ויום טוב
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-


