כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלחתי קונסולה לתיקון בשירות דואר אקספרס,כלומר עם שליח,את זה עשיתי ביום שני,היום בדקתי באתר של רשות הדואר החבילה הגיע למוקד השליחים בראשון לציון ,ששמה נמצאת החנות,חנות נתפתחת בשעה 10,מה קורה עם השליח מגיע מוקדם יותר וזה סגור? הוא יתן בדואר את הפתק של דואר רשום כאילו? אשמח לדעת איך זה עובד במצב כזה.
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
רציתי לשתף בחוויה חיובית שהייתה לי היום באיבורי ביום שני האחרון קניתי לעצמי כונן חיצוני Seagate FreeAgent USB 2.0 500gb שעלה לי 305 ש"ח. אבל לצערי ביום חמישי כשחיברתי אותו אחרי כמה דקות הוא החליט למות . היום קפצתי לחיפה בשביל לממש את האחריות (בגלל זה חשוב אחריות טובה וארוכה אנשים) אחרי שחיכתי שעה בתור (כן, יש לאיבורי תור של אנשים למעבדה משעה 9 בבוקר) הטכנאי הנחמד חיבר את הכונן, ראה שאין מה לעשות. לקח אותו איתו לבדוק במלאי וחזר אלי עם הטענה שאין לו אחד כזה כרגע במלאי אמרתי לו בצורה נורמלית שלא אכפת לי ואני צריך אחסון אחרי התיעצות קטנה ומהירה יחסית שהוא עשה עם מישהו בICQ (ככה הם מדברים אחד עם השני) הוא שוב הלך וחזר הפעם עם WD My Book Home Edition 500GB http://www.wdc.com/en…
-
- 23 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
ואל תגידו לי רופא,פצעון קטן ליד השפה באמצע כזה.(לא אקנה)
-
- 21 תגובות
- 4k צפיות
-
-
שלום לכולם חיפשתי בחנויות לוח אם שנשרף לי ואני חייב להשיג אחד חדש או משומש כדי לא לאבד הרבה מידע. הבעיה היא שהמעטים שיש להם רוצים עליו 600 שח ויותר, אני שילמתי בזמנו על חדש 270... אם למישהו פה יש במקרה לוח אם(לא משנה של איזה חברה) שמתאים למפרט הבא ויכול למכור לי אותו במחיר סביר, אני אודה לו מאוד. כל שאר המאפיינים לא ממש משנים לי. CHIPSET - INTEL 865PE CPU - SOCKET 775 תודה מראש דורון
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
קבוע אחרי השעה 13:00 הסטים לא נפתח לי, היום פתחתי אותו בבוקר והוא נפתח בלי בעיה. זה ממש בלטי ניסבל, הזמן היחיד שיש לי לשחק זה בערב, ה OB עלה לי 200 שקל ואני לא יכול לשחק בכלל! ממש ביזיון. לעוד מישהו יש בעיות כאלה?
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://mizbala.com/?p=2356#comments ;D 8) נ.ב. שימו לב לאיזו קהילה הפרסומת פונה.
-
- 1 תגובה
- 692 צפיות
-
-
אני כרגע מדבר עם בעל חנות באייביי הוא מהונג קונג , ביקשתי ממנו שיאחד לי 3 פריטים שהוא מוכר בנפרד ויתן מחיר הוא אמר שזה יעלה XX ושאני אעביר לו את הכסף דרך Paypal ישירות ולא דרך דף קנייה באייביי מצד אחד יש לו פידבק חיובי של 99% עם אלפי מכירות http://myworld.ebay.com/yessshop?ssPageName=ADME:X:CEM:US:1181 אבל אני עדיין לא בטוח שמה שהוא מבקש זה "כשר" מישהו מכיר את העניין יכול להגיד לי אם יש את הביטוח של PAYPAL גם בהעברות כאלה שהן לא קנייה בדף מכירה של אייביי ? הנה מה שהוא רשם לי : Hi, Please make payment directly through paypal. If it create a new listing. IT need extra cost and will charge you higher.
-
- 7 תגובות
- 961 צפיות
-
-
הי. אני רוצה לקנות מחשב לבית הספר (hp 2133 mini note) מאיבי ואני לא יודע איך לקנות ולייבא אותו ארצה. אני רוצה לשלם דרך paypal, ושוב פעם אינני יודע איך להביא אותו. מישהו יכול לומר לי איך?...
-
- 8 תגובות
- 866 צפיות
-
-
אני נכנסתי עכשיו לגוגל, עשיתי חיפוש ו.. הופתעתי לראות שליד כל תוצאה יש אפשרות לתרגום! התרגום לא מצויין, אבל זאת כבר כברת דרך! יפהה!
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני אתחיל בזה שאני מפגר ...אני לא בסדר לא הייתי צריך לנהוג ככה...אז בבקשה בלי להוסיף. חזרתי הביתה בשעת לילה מאוחרת מכיוון אשקלון לרעננה על כביש 4, אחרי צומת גהה המשכתי על הכביש , בגלל שהוא היה 4 נתיבים הייתי בטוח שזהו כביש של 110 אז הרשתי לעצמי לנסוע מהר מהרגיל. לאחר 2 דקות פלאש חזק האיר את כל הכביש...לא ניתן לתאר את ההרגשה הרעה שעברה עלי. עכשיו אני בבית מחכה לדוח בעצב רב , האמת שהמחשבה שאבא שלי יראה את זה יותר מרעידה אותי. בכל מקרה מישהו שעבר את זה או מבין יכול לתת לי עצות או לפחות לספר לי מה הולך לקרות בשבועות הבאים? כביש 4 בחלקו אחרי גהה הוא כביש של 90 קמש ,לפי מה שאני בדקתי.
-
- 150 תגובות
- 19.6k צפיות
-
-
חשבתי לפתוח נושא כזה כבר במשך חודש, פשוט התעצלתי לחפש אם כבר עשו אחד כזה. אז עכשיו עשיתי חיפוש ואני פותח את הנושא. אני אבקש בקשה שכבר ביקשו פה: או כל דבר מטומטם דומה אז איזה באסה זה כש...
-
- 85 תגובות
- 10.4k צפיות
-
-
חיפשתי משהו מעניין זה הדבר היחידי שמצאתי: http://www.sciencescotland.org/register_thankyou.aspx יודעים איך אני מוצא עוד? במגוון תחומים..
-
- 1 תגובה
- 791 צפיות
-
-
מישהו כבר הספיק לראות??? ראיתי את הראשון (Zeitgeist, The Movie), ולדעתי החדש אפילו יותר מעניין (מדכא)... לינק: http://video.google.com/videoplay?docid=7065205277695921912 כמובן שניתן להוריד אותו מהרבה מקומות נוספים (תירגעו זה לא copyright אלא רישיון CC למי שמכיר ולכן לא WAREZ) אם מישהו ראה ורוצה לדון בנושא אני אשמח, אולי יהיה לי מה לתרום (סטודנט למשפטים וראיית חשבון) אני אישית ראיתי אתמול בלילה ונכנסתי מזה לדיכאון חבל"ז... לינק גם ל Zeitgeist, The Movie למי שרוצה להתעדכן: http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197 גלעד
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
תודה מראש :] (לא למדנו עוד משפטי דמיון במעגל, אם יש [ויש לי הרגשה שיש], רק הארבעה (?) הרגילים) עריכה: לא משנה, נפתר D: תודה אם הספקתם לנסות בכל מקרה ^^
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי! לפני כחודש נדפק לי הלוח-M57SLI-S4 בזמנו (לפני כשנה) הלוח עלה 120$ שנכון לאז זה היה 580-600 שקל... שחתי אותו למור-לוי (יבואני GIGABYTE ו ASUS) עם מכתב מפורט של מה דפוק...במקרה הזה זה היה סלוט 0 של הזיכרון והPCI-E הראשון. לאחר כשבוע קיבלתי מהשליח קופסה חומה הייתי בטוח שזה הלוח שלי ואני מבסוט פותח את הקופסה ואז נפלו פניי... מה שהיה בפנים זה זבל שעונה לשם-GA-M61VME-S2 הייתי בשוק! אמרתי לשליח שיקח את זה ומהר וצירפתי מכתב לנציגה שלנו שאני הבאתי לה לוח ברמה פי 1000 יותר גבוהה וקיבלתי לוח ב 180 שקל בלחץ. והשליח נסע.. יומיים אחריי אני מקבל את אותו לוח רק באריזה מקורית(לא חומה מעפנה)..ואז התעצבנתי עלייה... ואמרתי לבוס שלי שיתקר אליה.. הוא מתקשר אליה והיא אומרת שאין את הלוח של…
-
- 32 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
כמו שרשום למעלה כמה פרקים יש בעונה הראשונה וכמה בשניה ?
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
כרגיל משעמם ואין מה לעשות..אז סתם משחק the witcher ושותה אקסלים כמו מטורף יש לי הרגשה כאילו שאני מסוגל כל היום D: נ.ב
-
- 29 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
סתם מעניין לדעת מה החברה המועדפת עליכם? לי היה עד השבוע מחשב INTEL אחד וAMD אחד. את הAMD 3500 היה לי במשך כמעט 4 שנים. עכשיו הוא כבר הפסיק לתפקד כראוי אז עברתי לאינטל CORE DUE 8400 צריך להגיע השבוע. ומאחר וזהו יום כיפור אז תרשו לי לבקש סליחה מהמחשב הישן שלי: סליחה על זה שזרקתי אותך אחרי 4 שנים של חברות ונאמנות דו צדדית בין שנינו, סליחה שבגדתי בך, היית חבר טוב ונאמן אבל התחלת לעשות לי בעיות ופשוט לא היתה לי יותר ברירה, סליחה ומחילה. :'(
-
- 44 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
זה המקום לספר את כול הפדיחות הכי ביזאריות מוזרות מצחיקות ולא נעימות שקרו לכם.. אנא לא להגיב בסגנון , סבתא שלי תפסה אותי עושה סקס או נפלתי ממדרגות .... תנו פפש פירוט שהיהי קיצ'י ומצחיק ד''א , כן ! סבתא שלי תפסה אותי הייה סמיכה עליי והיא שאלה אם אנחנו רוצים לשתות משהו אני כמובן אמרתי :סבתא?בייייייייייי
-
- 3 תגובות
- 765 צפיות
-
-
אני רוצה להדפיס Covers שהורדתי של סרטים/משחקים ולשים אותם בתוך אריזה כמובן,איפה אני יכול להדפיס אותם בצבע כמובן ובאיכות טובה ? (מחיר ??). תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 21 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מצאתי אחד חינמי ואני רוצה להוריד אותו, אבל אני מקבל שגיאה שאני צריך ליהיות בארה"ב כדי להוריד... ניסיתי עם כמה פרוקסים לארה"ב, אבל לא הלך... מישהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 702 צפיות
-
-
קיבלתי עבודה שבה נשאלות השאלות: 1.___________ AC stands for 2. As a peson interested in Nikola Tesla, on visiting NEW YORK which places/sites would you visit? what would you find at each? בבקשה תעזרו לי לענות על השאלות [glow=red,2,300](באנגלית)[/glow] כי חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי שום דבר על האתרים בניו יורק שמזכירים את טסלה ולא את הייעוד של הAC אני צריך את זה דחוף לפני יום כיפור... :please:
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ASUS Rampage Formula Logitech Z-5500 Enermax MODU82+ 625w OCZ DDR2 PC2-8500 Platinum 2GB Edition אם כן,אז מאיפה נקנה ובאיזה מחיר? הרי כולם כאן מפזרים מפרטים לקניה עם לוחות מסוצצים ספקים רמקולים זכרונות.... אבל בפועל אלו חלקים שבכלל לא קיימים בחנויות בארץ. אז אם מישהו רכש בעבר,אני רוצה לעשות סקר קטן מכיוון שאני צריך את ה חומרה המצויינת כאן.
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-


