כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
איזה משקפי שמש מומלץ לקנות בתקציב של 500-700 ש"ח? מה ההבדל בין כל החברות? איזה חברה מומלצת? איפה מומלץ לרכוש בב"ש? Vogue Giorgio Armani Gucci Ray Ban Versace אלו החברות ששמתי עליהם עין. השאלה מה ההבדל? יש הבדל בעדשות? או שמה יש הבדלים מינוריים בעיצוב ורק השם מותג אחר? למה צריך לשים לב שרוכשים משקפי שמש? האם יש המלצה למותג כלשהו? (בכוונה לא הכללתי את אירוקה, כי הבנתי שהם מחוץ לליגה הזו).
-
- 16 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
שלום לכולם!!! שמי אמיר אני חדש בפורום הזה גיימר קטן(: ואני חדש בכל הנושא של המחשבים לעומק^^ ויש לי כמה שאלות כלליות שברצוני לישאול אתכם: דבר ראשון אני רואה בכל המאמרים פה שיש מושגים שאני ממש לא מכיר... כמו SLI שיכול להיות שזה כמו לקחת 2 כרטיסי מסך ולשלב בינתיים(אני מנחש),ועוד מושגים רבים,אם מישהו יכול להביא לי מילון לדברים האלה אני ממש יודע לו! וכמובן מושגים בסיסיים כמו מטרות של חלקים במחשב וכו'. בחופש הגדול שנראה רחוק באופק אני מתכנן לעבוד להרוויח לפחות את ה5000-6000 שקל ולקנות לי מחשב חדש ,אבל בינתיים אני רוצה להבין יותר בסוגים של כרטיסי מסך,מעבדים,לוח אם וכו'... (כדי שלא ירמו אותי\= מה שנהוג ביותר לעשות פה בארץ). כמו כן אם פירסמתי בפורום לא נכון אני ממש מיצטער על כך,אם…
-
- 5 תגובות
- 657 צפיות
-
-
האם אבק פוגע בפעולת רכיבים מסויימים? ואם כן, איך הוא פוגע בהם? פשוט אבא שלי לא נותן לי לנקות את המחשב כי הוא טוען שזה לא מפריע לו שהמחשב דחוס באבק(ממש ממש מלוכלך). (טוב לא ממש לא נותן, פשוט מסרב לקנות ספריי לחץ אויר, אבל לא משנה...)
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני נוסע בקרוב מאוד ורוצה לקחת מחשב ולתקשר עם המשפחה דרך האינטרנט. יש בערים מרכזיות לפחות? (ורשה, קראקוב וכו'...)
-
- 22 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום, אני בן 20 אז שלא יבואו לי בני 13 וימליצו בבקשה משקפי שמש: היו לי משקפי שמש של Rudy Project (נאבדו..) שהיו דווקא יפים אבל קצת לא אהבתי את עדשת המראה.. לאבא שלי יש את זה: http://www.erroca.co.il/admin/Product/SPic2/548091.jpg וזה נראה יפה עליי, אבל משום מה זה קצת נראה לי כמו משקפי שמש שעיוורים שמים אז אולי אני ימצא כזה בצבעים אחרים (לא בקטע של צבעים ממש נועזים..) על מה אתם ממליצים? בגדים: אני מחפש בגדים ליציאה, חולצות יפות עם פסים לרוחב כאלו בצבע שחור-אפור, או חולצות עם הדפסים מעוצבים... היתי ב CASTRO MEN ויש להם כמה בגדים יפים אבל המחירים..או או המחירים... היתי גם ב TNT ויש להם גם כמה בגדים נחמדים, והמחירים גם בסדר, אבל דיי ראיתי שם הכל.. על מה אתם ממליצים…
-
- 34 תגובות
- 6.1k צפיות
-
-
בהנחה ואני צד בשיחה ומקליט דרך הפלאפון. הצד השני לא יודע שהוא מוקלט (לפחות לא עד סוף השיחה). קביל בבית משפט?
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני וחבר עוזבים את העבודה שאנחנו עובדים (אחריי שנתיים) וגם למנהל יש יום הולדת באותו הזמן אז רצינו לעשות לו איזה מתנה ככה משהו יפה השאלה כמה זה יעלה ואיפה אני יכול להשיג את זה. חיפשתי באינטרנט ובכמה חנויות כזה שלט לרכב כמו נהג חדש רק רשום עליו - The Boss פעם ראיתי על איזה רכב את השלט הזה ואין לי מושג איפה להשיג אותו. וגם רצינו לעשות לו חריטה על זיפו כמה בערך זה יכול לעלות הזיפו עם החריטה? ואיפה אני יכול למצוא את זה? תודה לעוזרים טל.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם במאמר התייחסו לחיבור component והציגו אותו כחיבור RGB. זו טעות מבלבלת. אמנם הצבעים של חיבור component הם אדום/ירוק/כחול, אבל חיבור RGB הוא חיבור אחר, האותות בנויים אחרת ואין קשר לחיבור component. אנא תקנו את המאמר, לכרטיס יש חיבור component, כל איזכור של "RGB" מטעה ומיותר. אגב, חיפשתי לינק בסוף המאמר לתגובות ישירות על המאמר אבל לא מצאתי. אם זה לא הפורום הנכון להודעה הזו אני מתנצל.
-
- 3 תגובות
- 796 צפיות
-
-
יכול להיות שזה אמת ויכול להיות שלא אבל זה מעשה טוב אז זרמתי. קיבלתי מייל שלטעמי שווה להפיץ, וזה לשונו: (מועתק מפורום טיולים בתפוז) נכון שממש הייתם מתבאסים אם הייתם מאבדים מצלמה או נגן או כל גאדג'ט אחר? עכשיו תארו לעצמכם שחזרתם מטיול של שנה וחצי!! בחו'ל וכל התמונות שלכם בפנים. מצאתי בתל אביב בתאריך 7.9.08 אייפוד בנפח 80 ג'יגהבייט. אם אתם מזהים מישהו מהתמונה (המכשיר שייך כנראה לסופרמן שבתמונה) תפנו אותו למייל שלי, ואם תעבירו את זה לרשימת התפוצה שלכם אולי אפילו תעזרו לו למצוא את זה. אריאל - arielzuk1@walla.co.il על פי נתוני האקסיף של התמונה, היא צולמה בתאריך 22/02/2008 במצלמת פוג'י פיינפיקס A600
-
- 9 תגובות
- 962 צפיות
-
-
קיבלתי פאקינג צו מילואים לסוף נוומבר לשבועיים וחצי... ככה סתם באמצע הלימודים שנה שניה במדעי המחשב להפסיד שבועיים וחצי נשמע לי לא הכי כיף בעולם.. מה לעשות ?? להגיש ולת"ם זה יעזור בכלל??
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ידידה שלי ראתה את הסרט "חתונה במהירות מופרזת "ונידלקה על השיר ורוצה שאני אוריד לה אותו איפה אני יכול למצא את השיר שנימצא בסרט הזה
-
- 3 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם , ראיתי את הסרט לפני כמה שנים טובות, זהו סרט מתח אנסה לספר מה שאני זוכר.. נראה לי זה סרט צרפתי, אבל אני לא בטוח. על משפחה שבה האם חושדת שאב המשפחה משתגע (יש להם 2 ילדים) לאט לאט, כל הסרט היא נתקלת בתופעות מוזרות שכביכול האב גורם להם, ובבית שהם גרים בו הייתה בעבר שריפה שכל הדיירים נהרגו בו. עכשיו יהיה ספויילר.. בסוף מתגלה שהאם היא המשוגעת ופשוט רואה את הכל הפוך, פורצת מריבה, שריפה וכו.. תודה מראש!!.
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
אהלן קיבלתי היום מייל שהכיל את המלל הבא: Please note that this is an automatic generated email, please don't reply. Lufthansa Call Center Phone: (+1) 800 645 3880 Please find attached your Lufthansa Travel Information as PDF document. You need the Acrobat Reader to display the attached PDF-document. Please use the URL below to download and install the Acrobat Reader free of charge: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html Corporate Headquarters: Deutsche Lufthansa Aktiengesellschaft, Köln Registration: Amtsgericht Köln HR B 2168 Chairman of the Supervisory Board: Dipl.-Ing. Dr.-Ing. E.h. Jürgen Weber Executive Board: Wolfgang Mayrhuber (Vor…
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום חברים! אני שוקל בכובד ראש להקים איזשהו ליין שבועי או דו שבועי של מסיבות רשת. המיקום של הנ"ל יהיה בחיפה. מדובר על מסיבת רשת, שכמו במסיבות רשת על המשתמשים להביא את הציוד שלהם, במקום יהיו שולחנות, כיסאות, סוויצ'ים וחשמל ( :) מדובר יהיה על סדר גודל של 50 אנשים, והשאיפה היא גם לצרף קונסולות לאותם אירועים. הדגש אשר אני מעוניין לשים אליו לב הוא שתהיה אווירה מאד טובה ונוחה, גישה נוחה לכולם, ופשוט שהעניין יהיה מהנה כמה שיותר. העניין העיקרי הוא שאני מתכנן על משהו קבוע יחסית, אז רציתי לדעת אם יש אנשים שבאמת חושבים שהם יבואו בקביעות כלשהי למסיבות רשת כאלה, ובכלל האם אתם רואים משהו במסיבת רשת, לאור העובדה שהיום הפינגים בארצנו כבר מאד נמוכים והמשחק ברשת מאד פשוט. כל הערה ו…
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
רציתי להזמין משהו מדיל אקסטרים היום, והאתר לא עובד, לפני יומיים שנכנסתי לאתר הוא עבד, אבל זה כבר הרבה זמן, יותר מאשר זמן של עידכון קצר. למישהו יש מושג מה קורה או שאלו דברים שיגרתיים לאתר?
-
- 4 תגובות
- 911 צפיות
-
-
http://www.bug.co.il/dutyfree/ אתם שומעים את השיר ברקע? אתם שומעים את זה? :lol: זה כמו הכרזה, "This store is gay" מישהו מוכן להסביר לי מה עבר להם בראש?
-
- 23 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי, אז כמו שאתם מבינים יש לי מחר צו ראשון ( אחרי שדחיתי אותו הרבה זמן ) ואני ממש לחוץ. אם למישהו יש טיפים שיוכלו לעזור לי, בעיקר מה לאמר ואיך להתנהג בראיון אז בבקשה תגידו. הדבר הכי חשוב הוא שאני רוצה להתקבל לממר"ם ואני אעשה הכל בשביל זה. אמרו לי שבראיון לאמר שאני רוצה ממר"ם וכל פעם שישאלו אותי לגבי אופציה שניה או דבר אחר, אז שוב לאמר ממר"ם. אבל שמעתי גם שאם אתה אומר שאתה לא מוכן ללכת לקרבי אז מורידים לך 2 נקודות בקב"א או משהו כזה, ואני ממש מבולבל כבר. תודה מראש, יובל
-
- 16 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על הקטע הזה? זה נכון?
-
- 24 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.tzsofit.co.il/skits.html תוכנית חמודה לאללה =]
-
- 2 תגובות
- 929 צפיות
-
-
עשיתי מעשה רע לחברה לשעבר והכנתי לה סרטון שבו אני מצטער ורציתי לדעת אם יש ערוץ מסויים בטלוויזיה שמפרסם דברים כאלה/עושה טובות כאלה לאנשים פינה כזאת או משהו ?
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
Battle field ו Call of duty יוצאים מהקופסא, הClan הכי גדול במזה"ת מזמין אותך להיכנס לשרת הכי חי בישראל. תמיד חיפשת את המשחק הכי מציאותי, עם הגרפיקה הכי טובה? לא עוד. אסקדרון מזמינה אותך לבוא ולשחק בקנה מידה של 1:1 וגרפיקה מהחיים. בוא להיצטרף לקבוצת האירסופט הכי גדולה בישראל. בוא להשתמש בכלים שמדמים את כלי הנשק המישחקיים בצורה הכי טובה שיש. בוא להיתאמן בזירת הבית ולהילחם בזירות שונות ברחבי הארץ נגד קבוצות נוספות. ההזמנה פתוחה לשחקנים עצמאיים בני 21 ומעלה המעוניינים להשתתף בפעילות פיזית בימי שישי ומדי פעם בשבתות הפנויות שלהם, תנאי הקבלה הם על בסיס התאמה אישית והתחברות לשאר חברי הקבוצה, אנחנו לא מפלים על רקע דת, גזע, צבע או מין. מה זה אירסופט? http://en.wikipe…
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-
-
היה איזה סרט שהייתי ילד שהיו משדרים בתבל ואני כבר ניסיתי כל קומבינציה אפשרית על מנת למצוא את שם הסרט: אני אתאר את העלילה (למרות שאני זוכר אותה במעורפל) בתקווה שמישהו עם זיכרון טוב יזהה את הסרט ויוכל לעזור לי לזהות אותו! טוב ספויילרים, זה סרט שישמע מה זה דפוק, אבל הוא תכלס סרט מצחיק ומגניב ברמות: לא יודע איך זה מתגלגל לשם(נראה לי איזה התרסקות מטוס) ויש סינים באפריקה! הם נמצאים בתוך איזה שבט שם והסינים יודעים קונג פו. אחת הדמויות שם היא סיני שאבא שלו הוא מת ולסינים יש דרך להעיר מתים בתור זומבים כאלה. עכשיו הסיני מומיה הזה קופץ כמו קנגרו. מקווה שזה מצלצל למישהו פה פעמון כי אני מת לראות את הסרט הזה שוב! תודה מראש לכל העונים . g0v0s
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למכירה מחשב סטייל אנוידייה. הוא בא עם 2 אגזוזי לחץ לפליטת חום מקסימלית , הוא יודע להתגלגל ואם תרצו הוא גם יודע לרקוד. מארז חישוקי מגנזיום 21" של פורשה, מתובל לדים ירוקים פליליים. סוגר 5.5Ghz על הסקאלה!!!
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
-
תגיד המחיר הזה נכון? 1) http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_158&products_id=3689 2) http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=7506 כי אני יודע שבארצות הברית הוא עולה 76$ הכי זול.
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-


