עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני לא מבין מה עשיתי לא בסדר, הנה תמונות של ההתקנה: (בצחוק, כמובן, אני לא עד כדי כך טיפש, סתם חשבתי שתאהבו)

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Iv0ry,

    למה לוקחלכם שנה להגיב לכל נושא?

    • 8 תגובות
    • 900 צפיות
  3. Started by Iv0ry,

    בעיה בשרת של HWZONE לנעול בבקשה

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  4. אני מת לראות את האח הגדול של רוסיה..

    • 2 תגובות
    • 3.8k צפיות
  5. Started by RTTW,

    צריך את דעתכם על הרכב הזה מדובר בסיטרואן ZX וולקן 2 ליטר 150 כ"ס טוב אחרי שנסעתי קצת ברכב של חבר יש לו ZX רגיל 1.4 ליטר פשוט וראיתי שהוא די נחמד אבל בכל זאת אני רוצה לשאול את דעתכם... בגדול חשבתי או לקנות את הוולקן הזה או לקנות אלפא 146 או לאסוף כסף כאילו להמשיך לא לבזבז יותר מדי אחת הסיבות שלא קניתי מחשב עד עכשיו... ויש לי משוכרת די טובה למישהו שנמצא בקבע בצבא אין לי מה להתלונן בכלל...כדי לקנות וולו S80 שנת 2001 ...

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by psychuil,

    אני רוצה לקנות טבעת יהלום עם יהלום שהוא לא באמת יהלום. אאל"ט קוראים לחומר זרקוניום והוא נראה ממש לא רע. התכנון הוא להוציא עד 400 ש"ח לטבעת, ושהיא תראה טוב יחסית. מישהו מכיר מקום במרכז (ת"א/ר"ג) שבו אפשר למצוא דברים כאלו?

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by אביהרץ,

    שמעתי שהוא עשה דברים לא בסדר וקרא לעובדים שלו לפעול להשמת המתחרים או משהו כזה מישהו יודע? בתחרות בין חברות הם גם נלחמות אחת בשנייה (כמה שעסק א יותר חלש יותר יבואו לעסק ב) או שזה רק בפוליטיקה?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. שלום לכולם יש לי טלפון ביתי של יונדאי שהסוללות שלו הלכו (לא הצלחתי למצוא את הדגם שלו, אבל הוא דיי ישן) היה בטלפון סוללות של GP600. שמתי סוללות רגילות (לא נטענות ) והכל עובד כרגיל. שמתי סוללות GP1000 ולא עובד..., צריך להטעין אותם לפני? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by wow,

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  10. היי רציתי לדעת אם יש רקעים של הבחורות והדמויות מהכרטיסים של ספיר ג'יקוב ושאר היצרניות שמייצרות כרטיסים מבוססים ATI .. חיפשתי את זאתי או זה לא יודע איך לקרוא לצפרדע הזה אבל לא מצאתי.. http://www.maplin.co.uk/images/Full/a98gh_new.jpg אשמח אם מישהו ימצא רקע של משהו בסיגנון מאחר וזה רזולוציה גדולה ותמונה אבקש להעלות על אתר ולא לשים אותם פה שלא יווצר בלאגן בתראד תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  11. שלום חברים! במסגרת אירוע שאני מפיק, יש לי צורך באיזושהי אטרקציה פירוטכנית, כמובן שמדובר על משהו ברמה המקצועית, לא נפץ שמדליקים עם גפרור ובורחים, אלא זיקוקים, עם הצתה חשמלית, אלחוטית או חוטית לא מאד קריטי. בקיצור, יצא לי לראות במספר אירועים את הזיקוקים האלה שמניחים על מעין טריגרים כאלה, ושבלחיצה על שלט הוא מפעיל אותם והם פשוט נותנים ג'ט של ניצוצות כלפי מעלה לדקה או קצת פחות. עם כל הכבוד, שייגדל לי דקל על היד, אני אשלם לבנאדם 700 שקל על פאקינג שישה זיקוקים של דקה. חיפשתי ולא מצאתי הסברים ומקורות לתפעול העניין, מה שאני ראיתי מאירועים וממקומות שונים, מדובר על קופאת חיווט קטנה, שלפי הבנתי המעגל ומערכת השלט רחוק, פועלת ע"י מערכת של אזעקת רכב אני מעוניין כמובן בהרכבה …

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Guarding angel,

    איזה חמור מנסה לרסק אותו

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by dids22,

    יש לנו ברכב תיבת הילוכים אוטומטית ותהיתי מה השימוש של המצבים שנקראים 2 ו 1 ? (נמצאים מתחת להילוך האוטומטי) 1= הילוך ראשון 2 =הילוך שני :s05: מה זה נותן בעצם? להגביל את המהירות?לחסוך בברקסים? תודה

    • 32 תגובות
    • 8.6k צפיות
  14. Started by redead,

    אני מודה לכל הביקורות הלא כולכך מחמיאות כלפי איבורי, השאלה היא מה הסיכון שבקניה של מסך סמסונג דרך איבורי? הרי גם ככה האחריות 3 שנים היא של חיון מחשבים.. אז האם בכל זאת לא להתקרב לשם או שאפשרי?

    • 3 תגובות
    • 714 צפיות
  15. Started by imac,

    הזמנתי DVD מאתר בחו"ל, האם אני יצתרך לשלם תשלום מסויים על DVD?

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  16. יש לי עכבר מיקרוסופט אלחוטי דגם microsoft wireless mouse 8000 קניתי אותו לפני 10 חודשים באופיס דיפו. תחילה עכבר אחד לא הגיב והחלפתי באחד אחר. השני עבד בסדר פחות יותר רק שלפימים הוא זז מעצמו, וצריך להטעין אותו כל שבוע! עכשיו העכבר לא נטען בכלל! והוא לא שמיש. ומדובר בעכבר של 400 שקל!!! אני לא יכול לבוא לאופיס דיפו ולדרוש עכבר חדש ללא קבלה וללא כלום. ואם הם ישלחו אותו לתיקון הדבר ככל הנראה יעלה לי כסף. כאמור יש למוצר אחריות של 3 שנים! אז מה לעשות??

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by Moty_p,

    קודם אקדים ואומר שאני אוהב מאוד את האתר הזה ואת המערכת הפרומים והאנשים שבו כמתכנת מצאתי פריצה חמורה מאוד באתר מסוג SQL INJECTION כאן: http://hwzone.co.il/community/view_pcspecs.php?ID=19490 לא אפרט והסביר, מי שיודע ומכיר פריצות מסוג זה יראה את הבעיה בעמוד הנ"ל חייבים לחסום SQL INJECTION כי אם לא אפשר לשנות את כל האתר דוגמאות: לשנות את הסיסמה של מנהל הכללי לערוך את ההודעות של משתמשים אחרים למחוק את כל ההודעות בפורומים לשנות את חדשות האתר ועוד ועוד בקיצור כל דבר שעובד עם מערכת בסיס הנתונים

  18. Started by TscR,

    שלום לכולם יש לי פרויקט באנגלית שבשבילו אני צריך שאלת חקר. חשבתי אולי על השאלות: 1)איך טביעת הטיטאניק השפיעה על התפתחות הטכנולוגיה? 2)איך טביעת הטיטאניק השפיעה על הניצולים? אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא חומר \ שאלה שיש עליה הרבה חומר [רצוי באנגלית]. תודה

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by eladh16,

    שלום אני מעונים בהצעות לגבי שירותי איחסון אתרים בתשלום. מודבר באתר של חנות, אתר בסיסי, דפי html. איזה חברה את מצעים לי כולל דומיין. חברה אמינה, וזולה, ללא בעיות טכניות. נראה לי אני יקנה מ spd חבילה בסיסת של לינוקס, הם טובים? תודה

    • 4 תגובות
    • 577 צפיות
  20. Started by יוגב1,

    שלום לכולם אני רוצה לעשות יעוץ תעסוקתי ורציתי לדעת עד כמה זה עוזר באמת? אם יש מישהו שעשה שבבקשה יגיד לי איפה, האם הוא מרוצה מהמקום וחושב שבאמת "מצאו" אותו? וכמה זה עולה?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by gal_il50,

  22. Started by redead,

    אין מצב שאני יכול להפסיד ככה סתם באמצע הלימודים שבועיים וחצי וזה ממש מעצבן אותי.. נגיד ואני לא מגיע למילואים , מישהו יודע מה קורה אז?

    • 0 תגובות
    • 519 צפיות
  23. בebay יש מוכר אחד שמוכר אותו בדולר,חבל רק שהוא רוצה 19 דולר על משלוח אשמח לרעיונות הצעות וכו'

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. טוב, מצטער אם זה לא קשור לפה אבל הייתי חייב לשתף ולבקש עזרה. הכל התחיל לפני 4 חודשים, רכשתי מחשב מחנות מומלצת והכל סבבה... מפרט בצד. אני בא להפעיל איזה משחק.. אני רואה ריצודים מטורפים במשחק, נגיד אני זז עם השחקן אז נגיד אני מסתכל על איזה בית רואים את הבית ממש זז... לדוגמא בFS2004,FSX יש ריצודים, ארטיפקטים וזה מגעיל אי אפשר לשחק ככה ומה שגרוע זה הורס את העיניים.. ואל תחשבו שזה רק במשחקים האלה, ניסיתי לשחק בכל המשחקים החדשים וברובם הגדול יש ריצודים וארטיפקטים! עכשיו אני הלכתי לחנות אולי 7 פעמים, 3 פעמים הלכתי אליהם אמרתי תבדקו במעבדה, ולא, המוכר התעקש ואמר אין בעית חומרה, כמה פעמים שהלכתי אליו הוא עידכן לי דרייברים וזה ממש לא עזר. הלכתי אליו בפעם הרביעית, החלפנו כרטיסים ו…

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים