כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע ? זה לא בחוק שחובה על כל מוצר אוכל שיהיה תאריך שכזה ?
-
- 14 תגובות
- 8.8k צפיות
-
-
כשקונים דומיין ישראלי ניתן לבצע זאת דרך אתר איגוד האינטרנט (הבחירה הנבונה - http://isoc.org.il/) או דרך רשם מוסמך. איך אני יכול לקנות דומיין עם סיומת COM דרך איגוד האינטרנט (העולמי?) - אני מכיר את אתר GoDaddy אבל הוא רשם מוסמך לדומיינים
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
-
נסעתי לעבודה למשמרת הלילה בנטוויז'ן. כשהתקרבתי עם המונית לצומת מקסים בחיפה היה לפנינו ג'יפ שראיתי משהו עף ממנו. לא ייחסתי לזה חשיבות באותו רגע. כשהתקרבתי לחפץ שהיה על הכביש הזדעזעתי. אדם גוסס שכב לפניי. יצאתי מהמונית והזעקנו אמבולנס מהג'יפ נשמעו צרחות אדירות של בחורה ועוד גבר יצא מהג'יפ והסתכל כל האדם שמוטל הכביש. מצבו היה אנוש. פרפורי גסיסה. כשראיתי שאין עוד משהו שנותר לעשות נכנסתי למונית והמשכתי לעבודה. אדם נהרג, 2 משפחות נהרסו- שלו ושל הנהגת שהרגה. היות והייתי שם אני יכול להגיד לכם שאשמה כנראה שלו- הוא קפץ לאמצע הנתיב לא במעבר חצייה ומי שגר בחיפה יודע כמה מהר נוסעים שם. אבל בכביש אין צודק ולא צודק. יש אנשים חיים ויש מתים. זה השורה התחתונה.לראות את המוות מול העינ…
-
- 25 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
יש כתובת מסויימת שאני מעוניין לתבוע בעלות בתשלום עלייה או אם זה אפשרי אפילו בחינם השאלה איך עושים את זה?, תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום האם זה חוקי מבחינת רפידשר לקנות חשבונות ממישהו אחר ? תודה יואב
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
ואשכרה אנשים חושבים שיש להם קול לשיר, הוא באמת לא שמע את הזיופים האימים שלו??!?!?!?!?! איך הוא לא התבייש לשים את זה בYOUTUBE???? :anim-jjd: ENJOY! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :jump1: :alcoholic:
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם , משהוא מכיר את החנות Comp4u? ( או אם יש לה סניפים..?) משהוא קנה משם פעם ? המלצות , דברים לא טובים ? תודה !
-
- 4 תגובות
- 939 צפיות
-
-
בביה"ס אני לומד בדר"כ בין 10 ל-12 שעות כל יום, וחשבתי שאפשר לנצל את הזמן הזה לדברים מועילים. יש תרגילי רגליים שמחזקים את הבטן ואת הברכיים (להרים ולהוריד) אך זה מחזה קצת מוזר - בכל זאת, אפשר לאמץ שרירים (בטן, גב, ברכיים, זרועות וכו') בזמן הישיבה הכה-ממושכת הזו, השאלה היא האם זה באמת אפקטיבי ומחזק את השרירים? (פעולה פשוטה של כיווץ ושחרור, אלפי פעמים ביום)
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני נכנס לפרופילים של חברים. בצד שמאל, מתחת לתמונה, רשום, לדוגמא שיש 100 תמונות, אבל כאשר אני נכנס רואים רק 75. כנ"ל לגבי כולם. אצל מישהו רשום 26, רואים רק 5. מה הקטע?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני בדיכאון לגמרי קניתי חולצה לא מזמן והיא כבר קיבלה כתם בולט שלא יורד בכביסה . ניסיתי הכל חוץ מאקונומיקה כמובן וזה לא עוזר.. אני אפילו חושב שניקוי יבש לא יעזור . מכירים טיפים טובים להורדת כתם עקשןןןןן במקרה? והחולצה עלתה די הרבה ככה שהיא שווה תהשקעה מבחינתי.. תודה לכל העוזרים מראש
-
- 4 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום, אני פונה אליכם, אנשים טובים, בחיפושיי אחר... תפוח אדמה אפוי עם דברים טעימים בפנים. מי שיודע על מה אני מדבר, יודע על מה אני מדבר. מי שלא - בדיזינגוף סנטר כל שבוע בימי חמישי ושישי יש "יריד אוכל" שבו יש כל מיני דוכנים שונים של מאכלים שונים ומשונים. אחד הדוכנים הפופלריים ביותר(ובצדק, כי זה כ"כ פאקינג טעים) הוא דוכן שנקרא Alex Potatoes ובו מוכרים תפוח אדמה אפוי(תפוח אדמה שנאפה בתנור ענק שגורם לו לטעם דומה לקרטוצ'קע) וממלאים אותו בדברים כמו המון חמאה, גבינה, שעועית וכו' וכו'. אתמול הייתי בסנטר וכהרגלי, אכלתי שם וזה היה פשוט כ"כ טעים... אני רוצה עוד... הגיוני שיש להם רק דוכן בסנטר פעמיים בשבוע בסוף שבוע וזהו? או אולי הם ממוקמים איפושו ואני אוכל להתחיל דיאטת תפוחי אדמ…
-
- 42 תגובות
- 9.1k צפיות
-
-
הגבול הראשון (2X-3) יצא לי אינסוף. הגבול השני יצא לי 0. מה התשובה ךתרגיל כי אין לי מושג מה אני עושה באינסוף כפול אפס ומה התשובה ב-ב' ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 740 צפיות
-
-
חבר'ה, קיבלתי שיעורי בית די מזוויעים ויש כמה סעיפים שאני לא יודע איך לעשות. אני צריך לקבוע אם המספרים הבאים הם רציונאליים או לא ולהוכיח את זה: R(2)- 3R(3) Log2(3) R- שורש 3R - שורש שלישי לוג בבסיס 2, של 3. תודה רבה רבה מראש לכל העוזרים. אודה לכם אם תצרפו הסבר כדי שאוכל להבין.
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
באמצע דצמבר אני נוסע לטיול בארה''ב ואשהה אצל קרובי משפחה של חברה שלי. כמובן שזה יוצא בקרסמס וnew year שם. בכל מקרה רציתי הצעות למקומות שכדאי לטייל בניו יורק \לבקר שם. מקומות שכדאי להסתובב, חנויות. 2. מה כדאי להביא מחו''ל, אני יודע שמכשירי חשמל זולים לעומת הארץ, הבעיה היא שלא להתפס במכס. אני מוגבל כספית, אני מגיע לשם עם 1300 דולר בלבד . דברים שאני חושק בהם: פאן באס, מאווררים שקטים למארז, רסיבר, מערכת רמקולים, מזרים מדיה, אייפון\מכשיר דומה,מעבד חזק יותר. תודה
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
לילה טוב. סוף החודש יש את "יריד המותגים", השאלה שלי היא האם באמת שווה לי לשרוף יום שלם על נסיעות ליריד, דמי כניסה, ולהנות מפרי המבצעים או שמדובר על עבודה בעיניים ואין טעם בכלל לפזול לשם?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
דייב מאסטיין KISS אקסל רוז כמובן שלאקסל יש שריטה ענקית במוח,אז אני יכול להביא עוד המון שלו, אבל למה? תוסיפו כל מה שאתם מכירים.
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
-
יש כאן רוכבי אופנועים/קטנועים? הוצאתי רישיון ואני מת כבר לקנות לי אופנוע. אני מתלבט בין כמה דגמים ואני צריך חוות דעת והמלצות: הונדה CBR125, היוסאנג GT125R והקימקו קוואנון 125. תודה לממליצים
-
- 14 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
דודה של חברה שלי נפטרה היום ז"ל. אני לא יודע איך להתמודד עם מצבים כאלה ועל מה אני יכול לדבר עם חברה שלי כדי לעזור לה בדרך כלשהי תגידו לי מה אני יכול לעשות כדי לעזור ומה אני יכול להגיד לה?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי שראיתי שה X 540 נמכרים במחירי זנות שם (80$) לעומת מה שיש בארץ (החל מ 560) התחלתי לתהות... תודה לעוזרים...
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם.. ביום ראשון אני עובר לדירה חדשה. בדירה יש תשתית (היו כבלים).. כיום אני ב ADSL אבל לא מעוניין לרכוש קו מבזק בבית החדש, אז עובר לכבלים. אני רוצה אינטנרט 1.5 מהכבלים, שאלות: * האם אני חייב כבלים (ממיר לטלוויזיה), או שהם מספקים לי מודם וזהו? * מחירים, מחירים... כמה עולה היום.. אני ירוק לגמריי, הרבה זמן לא בעניינים. מנוי ל 1.5 של הוט תשתית - כמה?? (או אולי תשתית + ספק?).. תודה לכולם.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


