עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by huber,

    שלום אנשים. רציתי לחלוק עימכם משהו משעשע שראיתי בעודי מזדחל לי בעומסי התנועה הרגילים. בזווית העיין אני קולט בטור הימני מקדימה מזדה לאנטיס ורודה. עד לפה שום דבר יוצא דופן (למרות הצבע הדי נדיר במחוזותינו) אבל ככל שהתקרבתי לרכב התחלתי לשים לב לפרטים די הזויים. מאחורי הרכב התנוסס לו בגאון ספויילר שחור, מאחורה אגזוז לחץ רעשני, בגלגלים הרחבים מגנזיום. תוסיפו לזה את העובדה שמהרכב יצאו צלילים מזרחיים בווליום מטורף ובתוכו ישבו להם 2 חברה מזרחיים (הי - גם אני שחור, מותר לי!) ותקבלו מחזה די משעשע...

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  2. מעניין לשמוע כמה תחמנים אנחנו..

    • 65 תגובות
    • 5.8k צפיות
  3. Started by huber,

    http://www.5min.com/Video/How-to-do-50-impressions-in-50-seconds-57553607

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  4. Started by rikus,

    קטעים שעשיתי... http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see〈=uk&code=98d162ebdbcb8fd2abc8fda456ef17c1 http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see〈=uk&code=9df95bcdf691750721630504a61c135a http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see〈=uk&code=b7f23f032d2b35cd143e552ecc0c924c http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see〈=uk&code=bcf73140f8a502ce89f2bf3bd361473a בוחרים MAKE MOVIE ואז מחליפים את הכתוביות... ;D

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by Guarding angel,

    היי שמתי לב למשהו מוזר באתר eBAY כאשר שמים bidding על מוצר הוא אומר ישירות "you have been outbid ומבקש לשים סכום גבוה יותר. ניסיתי את האתר הזה ממוכרים רגילים ולא מחנויות,והגעתי למסקנות הבאות: * כאשר שמים סכום על מוצר של "מוכר רגיל" ולא חנות הוא יכתוב תמיד outbid במשך 3~6 פעמים בכדי שתשים סכום גבוה יותר * כאשר רוכשים מחנות הסכום שהצעת מתקבל מידית כנראה יש תרגיל כולשהו שהמוצר יתחיל להמכר מסכום מסוים ולא מהסכום שאתה מציע (לדוגמא המוכר מתחיל את המכירה מ3$ ורוצה שערך המוצר יתחיל להתקבל מ10$ ואתה שם 5$) רק לי זה קורה? כי מוזר שבדיוק מישהו שם סכום מעלי שגדול ב1 או ב0.5 כמו הסכום ששמתי כאשר ניסיתי מספר סכומים במספר מכשירים. ישנה נוכלות?

  6. Started by אביהרץ,

    אני קור אינטרנט ונתקל ברשימהע הבאה של מכשירים להאזנה: ציוד לביצוע האזנות קיים במספר צורות: מיקרופונים קווים למערכות הקלטה דיגיטליות. מיקרופונים אלחוטיים למערכות הקלטה דיגיטליות. מיקרופונים בעלי ממשק סלולארי להקלטה מרחוק. מערכות הקלטה לטלפון קווי/ אלחוטי. מכשירי סריקה והקלטה לשידורי RF . מכשירי סריקה והקלטה לתקשורת סלולארית. מכשירי האזנה ישירות לכיוון (לייזר). מפענחי רעידות חלון מתוך האתר הזה: http://www.aviram-netz.co.il/heb_bugging_check.asp לדעתי יש שם כל מיני דברים עם ניסוח מסובח בשביל שישמעו מתוחכמים ה-2 הראשונים זה לטלפון? (אלחוטי/רגיל?) ה-3 = האזנה דרך מכשיר העובד בשיטה סלולרית? מה זה כל השאר? מה זה RF? נשמע לפי הרשימה הזאת (החלק המובן שבה) שאפשר להא…

    • 17 תגובות
    • 3.8k צפיות
  7. Started by Shnig0,

    How's the Schecter c1 plus guitar? especially for Metal Metallica,Pantera etc... thx all

    • 56 תגובות
    • 5.3k צפיות
  8. Started by אביהרץ,

    יש דרך לרמות? כמה קל זה?

    • 7 תגובות
    • 4.6k צפיות
  9. Started by tomer_m19,

    שבוע טוב, פתחתי משתמש ב- e-bay ואני עכשיו לא יודע אם לפתוח משתמש ב-paypal... זה חובה להשתמש בפייי פאל כאילו זה מומלץ? זה עולה כסף? משהו פשוט יכול לתת לי הסבר? אני פשוט רוצה לקנות cod5 משם... תודה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by The Winter King,

    לא יודע אם זה הפורום המתאים...בכ"א אני מחפש בנרות אתרים שאני יוכל להוריד דיסקים בתשלום, כמו amazon mp3 או itunes. הבעיה היא שרוב האתרים פונים רק לקהל בארה"ב או באנגליה (כמו play.co.uk). מישהו שמע או יודע על אתרים נורמליים שאפשר להזמין בלי קשר למיקום?

  11. עוד שנה נפתחת האופציה בפניי להתחיל ללמוד. כחייל יש לי 2 אופציות אוניברסיטה פתוחה(או כל אוניברסיטה אחרת שלי יהיה את הזמן) או מכללה. בגדול חוץ מתוספת של איזה כמה מאות-אלף למשכורת אני לא רואה רלוונטיות ללמוד בכלל כי ניסיון ומקום עבודה אני מאמין לא יחסר לי. אבל מה שכן זה מוסיף המון לידע ולפיתוח האדם, אז אם וכאשר אני אחליט ללמוד - יש משהו שאני צריך לחשוב עליו, או שללכת על מה שהכי נוח לי(קרוב לבסיס, כסף וכו')?

    • 39 תגובות
    • 5.4k צפיות
  12. האם אפשר להעלות סרטונים גם של 12 דקות או לא? אחרי כמה מחיקות הם מבטלים את כל החשבון? והאם זה משנה מה היה משך הזמן בין המחיקות? נניח ומחקו לי סרטון וכעבור חודש עוד סרטון וכעבור 3 חודשים עוד סרטון. האם (בהנחה שמותר לפסול 3 סרטונים) החשבון יימחק או רק במידה ושלושת הסרטונים נמחקו מיד אחד אחרי השני?

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by דני זוקו,

    אוקיי, קודם כל לא בדיוק ידעתי איפה לשים את זה אז שמתי את זה פה. רציתי לדעת מבחינת חומרה מה יותר טו ps3 או מחשב (ממוצע ומעלה). שמעתי פעם שהמחשב יותר טוב אבל אמרו שאת מחשבי העל בונים על בסיס המעבד של ps3 . תודה לכל העוזרים........

    • 84 תגובות
    • 6.4k צפיות
  14. למיטב הבנתי בהוכחת נכונות לאלגוריתמים צריך גם להוכיח שזה האלגוריתם הכי יעיל שיש להוכיח שהאלגוריתם עובד זה לא קשה, אבל איך לעזאזל אני מוכיח שהוא הכי טוב שיש? כל מה שאני יודע זה שהחסם התחתון על מיון הוא O(n*log n) במקרה הכללי, וזה לא עוזר לי כי אין לי אף אלגוריתם שדורש מיון עזרה? :-[

  15. Started by Mesatla,

    פותח חשבון בנק - באיזה בנק לפתוח? אני רוצה להיות עם הבנק הכי פחות ASSHOLIE שיש.. יש הצעות?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by y_a_n_i_k,

    אם תוכלו לעזור לי אני אשמח, וכמובן להסביר אותו כדי שאבין. זאת המשימה: שרטט תרשים זרימה לקליטת 4 מספרים שונים והצגת מספר השני בגודלו.

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by RGod,

    אני צריך מידע לגבי החוקים שיש בארץ לגבי זה (מכס,מס הכנסה ,מה מותר מה אסור )וכו . תודה ;D

  18. Started by pain_killer12,

    חבר'ה איך אני מוכיח שלכל קבוצה חסומה יש מינימום ומקסימום. ז"א אני יודע שזה ברור, השאלה איך אני כותב את זה כמו שצריך? תודה רבה לכל העוזרים.

    • 3 תגובות
    • 640 צפיות
  19. Started by dudidu08,

    חברה קודם כל שבת שלום רציתי לשאול אני עם פרופיל 82 אני מתגייס ביום ראשון הקרוב וכרגע יעד השיבוץ שלי הוא לחיל השריון עכשיו האמת היא שבמנילה סימנתי רק חי"ר כמו גבעתי גולני עכשיו אני מתכנן לעשות בעיות ביום הגיוס כדי שבכל זאת יעבירו אותי לחי"ר עכשיו מה שרציתי לדעת זה לקבל חוות דעת מאנשים שהיו בחיל השריון ומאנשים ששירתו ביחידות חי"ר ולעדת איפה יש יחס טוב יותר איפה באמת אפשר יותר לתרום ואם שווה לי לעשות את המאמץ ולעשות בעיות?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by geniaXP,

    היי כולם רואים לי ג'ניה בן 16 התרשמתי מאוד מהאתר מקווה להינות בפורומים

    • 3 תגובות
    • 762 צפיות
  21. Started by Yehudaa,

    X וקו מעליו זהו הממוצע median זהו החציון תודה לעונים עריכה :פתרתי את התרגיל ....

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  22. Started by anatoli,

    שלום אנשים, אני צריך לשלוח לחו"ל אוזניות עם מגבר לצורך תיקונים מקיפים (דברים שבגללם חובה לשלוח חזרה ליצרן). הבעיה היא שמדובר על צמד חמד יקר מאוד ואם אני אצטרך לשלם מע"מ עליהם זה יהיה משהו כמו 250$ וממש לא בא לי. לכן אני רוצה להוציא את המסמכים הנדרשים בכדי לא לשלם מע"מ כשהם יחזרו מתיקון. דיברתי עם נציג של הדואר שאמר לי שחובה להגיע לסניף הדואר ליד יד-אליהו (ההגנה 137), להוציא טופס ייצוא שיעלה לי כסף, ואז לשלוח את זה. לדעתי זה נשמע מטומטם מדיי אפילו בשביל המדינה שלנו שיש רק סניף אחד בארץ שאפשר לשלוח ממנו דברים לתיקונים. כנראה שמדובר על דברים של יבואנים ולא משהו פרטי. מישהו שלח דברים לחו"ל לתיקונים ויודע את הפרוצדורה הנדרשת? תודה, Anatoli.

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  23. Started by ma4351,

    1. אני רוצה לדעת רק אם יש תאימות מלאה בין הרכיבים 2. והאם הלוח טוב לזכרונות והם ינוצלו 3. והאם זה שהמעבד הוא 1333mhz זה יגביל את הזכרונות שלא ינצלו את כל ה1600mhz שלהם.. מעבד: q9550 קירור מעבד: arctic cooling freezer 7 pro לוח אם: ga ep45t ds3 זכרונות: OCZ DDR3 Platinum 4096MB (2GBx2) DUAL CHANNEL 1600MHZ CL7 מארז: p182 se ספק: corsair 650tx כרטיס מסך: Point-of-View nVidia GeForce GTX260 896MB EXO OC Premium Core 216 PCIe דיסק קשיח: Seagate 500GB Sata II 32MB דיסק קשיח: Seagate 500GB Sata II 32MB המחיר לא משנה אני מקבל את זה במחירים מוזלים מאוד..

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות
  24. שלום לכולם, שמי קובי ואני מפתח תוכנה במקצועי (בוגר תואר ראשון מדמ"ח). לאחי יש מיונים בשבוע הבא לבסמ"ח, לאחר שעבר את המיונים הראשוניים, במסגרת לימודי עתודה טכנולוגית (י"ג). רציתי לשאול, מבעלי ידע ונסיון במבחנים הללו, איך אתם מייעצים ללמוד למבחן הזה ? האם מישהו זוכר ממש שאלות ספציפיות שנשאלו במבחן ? אם למישהו נח יותר להגיב בפרטי \ מסנג'ר \ איי סי קיו \ טלפון, אז בשמחה. אשמח לתשובה בהקדם, חשוב לי ולמשפחתי, בתודה מראש, קובי.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים