עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני הפכתי את כל האינטרנט ולא מצאתי תשובה לשאלה זו. האם מישהו יודע את התשובה ? ואם כן אז לרכב על מדים או על אזרחי או שאפשר על שניהם ? תודה רבה מראש !!

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by shesek,

    שרת ה IRC למעלה, מצטער, ריסטרטו לי את השרת ושכחתי להריץ אותו אמור להיות בסדר מעכשיו שסק

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  3. Started by junding,

    מתוך המשחק PES09, יצרתי שחקן באופצית המשחק BECOME A LEGEND והתחלתי לכתוב את העלילה בנתיים אני מפרסם לכם כאן את ארבעת החלקים הראשונים, ובהמשך אצרף חלקים נוספים חלק 1: 'יוצאים לדרך' חלק 2: 'פוטו פיניש בארץ המגף' חלק 3: 'גרנדה ויולה' חלק 4: 'חלום צרפתי' מקווה שתהנו, ושלא תשכחו להגיב

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. התמונה הזאת לקוחה מאתר שנקרא POTRIM.CO.IL שיש בו פתרונות לספרים של בני גורן. כרגע אין בו הרבה פיתרונות אבל את החשובים והקשים יש בו והפיתרון מוסבר טוב וביפרוט. השאלה שלי היא איך הם עשו כזה דבר ? מישהו מוכן להסביר לי ? (מצורפת תמונה) הנה קישור לדף : http://potrim.co.il/main/view/show_book?book_id=tbbook.2005-10-20.4115524537&page=657&question=80 [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by redti,

    מישהו יודע מה גודל הנציגות של מז"י בקריה ? יש לי קצינת מיון מחר שממנה אני אוכל לבקש או להישאר במז"י אשקלון או מז"י בקריה , הבנתי שבקריה מז"י טוחנים רצח ואין שם תפקידים משהו..מישהו יודע משהו על זה? מבחינת מרחק זה יוצא אותו דבר (תפקיד יומיות בטוח)

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. שמתי לב שלכל הודעה מצורפת גרסאת מערכת ההפעלה והדפדפן שלו מכיוון שאני מסרב להאמין שיש עוד מישהו שעובד עדין בWIN NT וגולש ב IE6 אז אני אנחש שהרוב של החברה הללו הם כמוני מחובר דרך טרמינלים. אני טועה?

    • 1 תגובה
    • 728 צפיות
  7. Started by eladh16,

    חברה, יש לי עבודה באנגלית למחר. בקיצור אני צריך תירגום קטן למשפט אחד מתוך שיר. זה חלק קטן מהשיר, The Calypsonians were all gathered together Singin' such a mournful tune I don't know if it was in the summer time It could be the month of May or June Believe me baby, now I love you the best When I'm by myself I poke out me chest Over lovin', over, over, over, over lovin' you תירגמתי את כולו חוץ ממשפט אחד שלא הבנתי אותו בכלל! אפשר תירגום הגיוני ונכון למשפט When I'm by myself I poke out me chest. תודה רבה זה מאוד חשוב. ובינתיים התירגום שלי לכל הישר הוא טוב?הקליפסוניאנס, במקום שבו כולם מתכנסים, שרים מנגינה עצובה כל כך. אני לא יודע אם זה היה בזמן הקיץ, זה יכול להיות בחודש…

    • 14 תגובות
    • 967 צפיות
  8. אני לא מדבר על מצלמות כף יד אלא ממש על מצלמה קטנה במימדים של פקק של עט. אפשר שלא יהיו לה יכולות הקלטה , אלא רק שידור. דרושה איכות צילום טובה מימדים ומשקל קטנים ככל הניתן, צריכת חשמל נמוכה (אמורה לעבוד עם עוד מעגלים על בטריה. כמו כן אני מחפש בטריה זעירה ככל הניתן שתאפר למנוע דיסי פשוט לעבוד כמה שיותר זמן ב60-80 הרץ (מינימום 10 דקות). יש תקציב ניתן גם לקנות בחול איפה אני מוצא או מתחיל לחפש דבר כזה?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  9. http://axisofoversteer.blogspot.com/2008/11/proposal-to-make-autocross-more.html תזכרו שהרכב הנעה כפולה 60\40 אז קשה לעשות את הדברים האלו.

    • 5 תגובות
    • 790 צפיות
  10. בוקר טוב. התיכנון שלי הוא ללכת ללמוד בג'ון ברייס בעתיד שהולך ומתקרב. אני חסכתי הרבה כסף ואני מרגישה שככל שאני מתקרבת לנושא הזה, אני מרגישה שאני לא באמת יודעת מה ללמוד, כיוון שאני לא יודעת מה כל נושא אומר. אני יודעת שזה מחשבים, אבל אני לא יודעת נקודתי מה אני רוצה. אני אשמח אם תסבירו לי בקצרה מה כל דבר אומר, כדי שאוכל טיפה להבהיר את הדברים ואולי אפילו לבחור ולהתחיל לשאוף ללמוד את זה. למשל, דוגמא, אם אבחר ללמוד בדיקות תוכנה והבטחת איכות, ברגע שאצא לעבוד בזה, מה העבודה הזאת תכלול? כלומר, מה אעשה בה? לזה אני מתכוונת. אז אשמח לקבל, באמת בקצרה רק כדי לקבל קצת מושג על הדברים הבאים: רשתות, אבטחת מידע, תכנות [JAVA וכל המושגים האלה], בדיקות תוכנה והבטחת איכות. למשל הדברים שהוצאתי מה…

    • 63 תגובות
    • 5.1k צפיות
  11. היי, יש לי חבר טוב שקיבלת מפלאפון חשבון של 1500 שקל על גלישה באינטרנת והורדות. הילד קצין קרבי, גם אם הוא היה רוצה הוא לא יכול לגלוש בכאלה סכומים אז הוא פנה אלייהם ואמר להם שהם טעו או שפרצו לו את הקו. פלאפון טוענים שזה בלתי אפשרי טכנולוגית לפרוץ לקווים שלהם ושאם זה לא הוא זה אומר שכל יום גנבו לו את הפלאפון, השתמשו והחזירו... אני אמרתי לו שאין כזה דבר בלתי אפשרי מבחינה טכנולוגית אבל אין לי שום ביסוס מספיק טוב לזה.. יש לכם חומר שהוא יכול להביא להם בשביל לקבל את הכסף שלו בחזרה? תודה, אור.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. חחח איזה ענק ;D http://www.n4g.com/News-235454.aspx

    • 9 תגובות
    • 974 צפיות
  13. Started by דניאל י.,

    לאחרונה יצא לי לדפדף באתר של המשטרה והגעתי לפרטים על משמר אזרחי. קראתי קצת הרבה וזה נראה לי די מעניין אני לא הייתי בצבא וגם לא מתכוון להיות (סיבות אישיות) אבל חשבתי שזה אולי יכול להיות איזשהו תחליף רציתי לשמוע ממי שכבר מתנדב או שהתנדב בעבר איך זה ואם אתם ממליצים.. תודה לעונים

  14. Started by ccc,

    איפה הכי מומלץ היום לפרסם שירות או עסק באינטרנט ? האם זה משתלם או שאפשר להסתפק במודעות רחוב ? מדובר במעבדת תיקונים ומכירה של מוצרי gaming and electronic entertainment.

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  15. Started by QQQ,

    מישהו יודע מתי המועדי חורף של: אנגלית E לשון א' הבנתי שאם יש לי ציון הגשה גבוהה וציון בגרות נמוך יחסית אז ניתן לגשת שוב עם אותו ציון הגשה (יוצא לי מאוד משתלם). בקיצור מישהו יודע מהם התאריכים של אנגלית E ולשון א'?

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  16. Started by bar72,

    שלום, מקווה שזה הפורום הנכון... אני מחפש חנות שתרכיב לי מחשב משחקים סביר ב- 3000+ ש"ח (4850 ככרטיס מסך, 8400 כמעבד, וכו'). יש המלצה לחנות באזור ת"א? תודה :-)

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  17. Started by manticore,

    אני יודע שבכל מקום זה ככה וזה החוק אבל למה זה ככה בעצם? למה על נסיעה, שגם ככה משלמים עליה מס, לוקחים מאנשים מיסים גם במשכורת?

    • 4 תגובות
    • 812 צפיות
  18. מפרטי מחשב שאתם נותנים פה לאנשים שמבקשים ב4K-5K , כמה זמן לדעתכם יחזיקו מעמד בהרצת משחקים על איכות סבירה ( מספקת בא נגיד ככה) אני יודע שאי אפשר להגיד במדויק אבל זה נורא מעניין אותי , ואני בדוק קונה מחשב ב4.5K , רוצה לדעת לכמה זמן יספיק לי המחשב הזה. תודה

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  19. היי. אני מעוניין כפי שאמרתי בתיק עזרה ראשונה לבית עם ילד קטן בן שנה. למרות שיש כאלו מוכנים, הייתי רוצה לדעת מה כדאי לשים לב שיהיה בפנים, כמובן מניסיונכם. האם יש מוצרים שלא מופיעים אבל רצוי לכלול, או מוצרים מסויימים העדיפים על אחרים ועוד כהנה... אני מניח ש- 400 ש"ח יהיו דיי והותר (לא?). אשמח לתגובות.

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. אהלן, מחר יש לי מיונים לקרוס [שאת שמו לא אוכל לציין] הקורס דורש ידע טכני גם בתחום המחשבים וגם בתחום החשמל. לצערי, אומנם בתחום הטכני אני חזק, אך בתחום החשמל אין לי רקע בכלל ואפילו לא התעסקתי בזה. אשמח אם אנשים יזרקו לי מושגים ו הגדרתם כדי קצת להרחיב את הידע הכללי בנושא [מושגים כמו מה זה + מה זה -, מה זה AC ו DC, מה זה כבל קואקסלי וכו' וכו' וכו'] בתודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  21. המעבד יהיה E8400 ב 800 ש"ח כ. מסך.. HD4380 ב 700 ש"ח

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  22. Started by Dan1919,

    אהלן חברה מה המצב? רציתי לשמוע ממי שכבר עבר או יודע אייך מומלץ להתנהג בצו הראשון,אייך לדבר בראיון האישי? להגיד תאמת? ועוד משהו,אני עוד לא ממש יודע איפה לשרת..הכיוון שלי זה משהו בתחום המחשבים וסיכוי קלוש לשרת קרבי,מה אני צריך אז להגיד להם?. משהו נוסף,לא הספקתי לשלוח להם את הטופס תוך 14 יום,אז למי אני צריך להביא את זה ביום הצו?. אגב,מישהו מפה גם יהיה שם מחר? בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 831 צפיות
  23. Started by Tanya,

    הי. נאבד לי הדף של מפרט המחשב שקניתי לא מזמן. אני אצרף פה את הפרטים של המחשב שלי ואשמח אם תגידו לי את הדברים הבאים [ואם חסר שם משהו ולא כתוב אשמח אם תגידו לי איזו תוכנה מוצאת את זה]. מעבד, לוח אם, כונן קשיח, זיכרון, צורב [ אי אפשר הא?] אני פשוט רוצה לשים את הפרט שלי גם פה בפורום מתחת לשם שלי. ולתמונות: תודה רבה לכם.

    • 7 תגובות
    • 751 צפיות
  24. Started by Alex89,

    חיפשתי בהרבה מקומות ולא מצאתי. צריך מפה של כביש 431. מפה ברורה שאני יראה איך אני אמור לנסוע לא שאני צריך

    • 7 תגובות
    • 25.3k צפיות
  25. Started by Alex89,

    יש לי כמה חולצות עם כתמי דאודורנט (בצבע לבן) עקשניים שלא רוצים לרדת כבר ניסיתי מרכך כביסה וזה לא עזר. מישהו יודע איך ניפתרים מהכתמים המעצבנים האלה?

    • 4 תגובות
    • 3.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים