כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2974726 ;D
-
- 1 תגובה
- 616 צפיות
-
-
שלום. אני מאוד אוהב חיות, כלבים בעיקר, וכבר הרבה זמן שאני רוצה להתנדב בצער בעלי חיים (באר שבע).. עכשיו אני סוף סוף בגיל המתאים. יש פה מישהו שמתנדב בצער בעלי חיים\אגודה אחרת, לא משנה אם בבאר שבע או לא? מה אני צריך לדעת לפני שאני מרים אליהם טלפון? מה עיקר העבודות שם?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברים, החל מהיום הנני אזרח טרי... ביקרתי היום בבקו"ם ואחרי המתנה של בערך שעתיים בשביל התעודת שחרור סיימתי את ה"יחסים" שנמשכו 3 שנים עם צה"ל
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום נרשמתי פעם לפורום פה, אבל אני לא פעיל בו. כלומר, לפעמים אני קורא אבל אין לי מה לכתוב. יום אחד התחילו להגיע לי הודעות לאימייל בזו הלשון: בתדירות של שלושה שבועות לערך (למרות שאני קורא חדשות באתר, ולפעמים נכנס גם לפורום). מכיון שאני לא רוצה לקבל הודעות מהפורום - אני יודע שלא הייתי פעיל גם בלי זה - ניסיתי לחפש אפשרות בפרופיל או משהו, שלא ישלח לי הודעות כאלה, ולא מצאתי. ניסיתי לכתוב לצוות האתר ב"צור קשר" ולא קיבלתי תשובה, וההודעות המשיכו להגיע. ניסיתי לשלוח הודעה פרטית למנהלים בפורום, אבל המערכת הודיעה לי שאני לא יכול לשלוח הודעות פרטיות לפני שכתבתי לפחות 5 תגובות בפורום, או משהו כזה. האפשרות האחרונה שלי היא לכתוב הודעה פה בפורום, ואני יודע שכתוב "פניות שלכם לצוות האתר …
-
- 4 תגובות
- 873 צפיות
-
-
המורה (בתיכון) הביא לנו שאלה קשה לשיעורי בית בתור בונוס, חשבתי שמצאתי לה את הפתרון הנכון, אבל הוא אומר שלא. צריך למצוא את ההתנגדות בין A ל-B (כשההתנגדות של כל קטע במוליך היא R, וה"סולם" הוא אינסופי). אני לא בטוח אם הוא אינסופי לשני הכיוונים, אבל מקסימום אם כן אז מחלקים את התוצאה ב2.. אמנם לא הגעתי לפתrון אבל הגעתי לסוג של משוואה: (השלוש נקודות מסמלות המשך אינסופי של המשוואה הרקורסיבית הזאת) חשבתי לעצמי שהפתרון צריך להיות ב 3R ל 2R, אז אמרתי שזה בטח יוצא איזה eR בסוף p:. אז בדקתי את ההתנגדות כשלסולם יש שני שלבים מתחת לA ויצא 2.75R. בדקתי את ההתגנדות עם שלושה שלבים ויצא לי 2.733333R. אז חשבתי וואלה, כנראה זה באמת eR, אז הלכתי גאה בעצמי למורה ואמרתי לו (הוא ביקש…
-
- 3 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אני צריך להכין הרצאה קצרה אודות WIFI, האם מישהו מכיר או נתקל במצגות\סרטונים על WIFI בין אם זה הסבר טכני פשוט או פרסומת מצחיקה שממחישה את השימוש ב WIFI, עשיתי חיפוש בגוגל ויו טיוב אבל אם מישהו נתקל במשהו נוסף זה תמיד יכול לעזור. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי, רק רציתי לדעת מהי הדרך הכי מהירה להעביר\לסנכרן שירים לDisk on key בחיבור USB, דרך Sync בMedia Player 11? העברה רגילה לכונן של הדיסק? או יש תוכנות יותר מהירות?
-
- 2 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אני משחק במשחק אסטרטגיה civilization.. והרבה פעמים אני מגיע למצב שיש לי אינפלציה גדולה במדינה.. זה דופק לי את כל הכלכלה ומאט את התפתחות המדינה.. מישהו יודע מה גורם לזה? איך אפשר להימנע מאינפלציה.. ואם כבר יש לי אינפלציה במצב חמור איך אני משפר אותה?
-
- 9 תגובות
- 908 צפיות
-
-
איפה אני יכול לקנות ערכת פוקר במחיר לא מופקר? באיזור ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, אשדוד
-
- 6 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
מחשב HTPC בן חצי שנה בערך כל החלקים עדיים באחריות, כמעט ולא נעשה בו שימוש: מעבד INTEL COre2 Duo E6550 לוח JETWAY I35P-SG זכרונות CORSAIR VS1GB800D2 שני סטיקים דיסק WD2500KS ספק ENERMAX LIBERTY 400W צורב DVD LG כרטיס מסך GB HD3850 512MB כרטיס טלויזיה LEADTEK PVR2000 יחידת קרור למעבד TERMALTAKE MAXORB מארז TERMALTAKE DH 101 +שלט ותוכנה למדיה סנטר ללא מערכת הפעלה תודה!
-
- 6 תגובות
- 796 צפיות
-
-
שלום אני עובד בחברה כבר מספר חודשים עם התחייבות של 4 משמרות בשבוע . כל משמרת הייתה 8 שעות ומלפני חודש בערך הם העלו את המשמרות שבבוקר (אלו שיותר נוחות) ל9 שעות, בגלל שאין להם אנשים... האם מותר להם "להכריח" אותי לעבוד במשמרות האלה 9 שעות במקום 8 ? כשהעלתי את הנושא אמרו לי :"לפי החוזה מותר לנו" אז הסתכלתי החוזה והנה מה שרשום: "החברה רשאית מעת לעת ועל פי צרכיה לשנות את סוגי המשמרות, שעות ההתחלה והסיום של המשמרות, מספר המשמרות, הרכב המשמרות או את התגמול בגין המשמרות". אומנם רשום שהם יכול לשנות את שעות ההתחלה והסיום, אבל לא רשום דבר על "אורך" המשמרת, יש מישהו שמבין בנושא ויכול לעזור לי או להפנות אותי למקום כלשהוא שנותנים בו ייעוץ? בתודה מראש.
-
- 37 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום לכולם . אני מעוניין להזמין כמה דברים מחול . (9 חלקים למחשב). זה יוצא 1200$ בערך . אני יצטרך לשלם על זה במכס ? לפי מה שאני זוכר אמרו שלא צריך לשלם על חלקי מחשב .. -טעות בפורום , להעביר בבקשה..-
-
- 5 תגובות
- 675 צפיות
-
-
כמה שווה מחשב במפרט כזה: Pentium 4 1.5ghz 512 mb ram 80HD HD DVD-RW ספק ומארז ג'נרי של אייבורי. ראיתי מחירים גבוהים יחסית לפנטיום 4 משומים ב'יד 2' ורציתי לדעת כמה מחשב כזה ספציפית שווה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://firingsquad.com/hardware/cyberpower_core_i7_965_review/default.asp למי ששואל מה צריך בשביל להריץ קריסיס V.HIGH....
-
- 3 תגובות
- 970 צפיות
-
-
שלום אני צריך לחשב סטית התקן ואני יודע שהמחשבון יודע לחשב את זה אוטומטית המורה ידע להגיד לנו אך עושים את זה עם הדגם הישן יותר (570MS) אבל לי יש את הדגם "המשוכלל" יותר ואני לא יודע אך לעשות את זה(וגם הוא) אני מאמין שצריך להיות דרך משהו אולי יודע זה ממש יעזור לי... תודה מראש עריכה מצאתי בסוף צריך לעבור משהו כמו 4 תפריטים בשביל להגיע לזה :\
-
- 0 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שלום לכולם . אני זוכר שפעם משהוא אמר אם אני קונה חלקי מחשב אין על זה מס. אז עכשיו אם אני קונה איזה 9 חלקים מאותו אתר (כאילו שהכל מרכיב מחשב). אני יצטרך לשלם על זה מס ? ועוד משהוא : זה הגינוי שאני מזמין את כל הדברים הכל הכל , והמשלוח עולה רק 40$?
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
ברצוני לגשת לבגרות במועד חורף 2009 (בערך בעוד חודשיים) בהיסטוריה א'. מעולם לא למדתי את הנושא לפני כן. האם למידה עצמית בחודשיים תספיק? באילו ספרים מומלץ להשתמש? יש סיכומים מומלצים מהאינטרנט?
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני לומד בבית ספר דתי (לא ישיבה .. יש בנים ובנות בבית ספר ולומדים באותה הכיתה), בית ספר ממלכתי דתי קוראים לזה, עכשיו המורה והמנהל אומרים לי שאני צריך להסתפר, אז אני שואל האם הם יכולים להכריח אותי? כי אני לא עושה צבעים בשיער או פנים מוגזמים, והבית ספר הזה רוצה שאני יסתפר
-
- 21 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
שלום אנשים! כל הקופצים תחסכו את ההרצאות שזה פורום מחשבים, אני יודע, אני חבר פה כמה שנים טובות, ואני שואל פה כי אנשים פה רציניים. לא מצאתי בגוגל ממש את מה שאני מחפש, ואני מחפש גם מידע וגם פרטים בגלל זה אני שואל פה. אני מדבר על עגלה כזו שמתחברת לרכב, שלוקחים בה ציוד, האפשרות הראשונה שלי הייתה להחליף לרכב מסחרי סגנון קנגו, ברליגנו, טורנאו, אבל העלות יוצאת מעבר ליכולותיי, והפרקטיקה בעייתית. אז אם אפשר פרטים בנוגע לאותן עגלות: 1) מבחינה חוקית, צריך רישיון מיוחד? 2) ביטוח מיוחד? 3) איפה קונים כאלו עגלות? 4) השפעה על תצרוכת הדלק? תודה רבה מראש לכולם! גיא.
-
- 3 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
הובא לידיעתי שהחל מהיום ועד יום שישי, כולל, מתקיים מה שהם קוראים לו "שוקינג סייל" בסניפי באג הבאים: חולון, עזריאלי, מלחה, באר-שבע ומודיעין. אם אתם רואים את המבצע בסניפים נוספים, אתם מוזמנים לעדכן. אז מה המבצע כולל: 15% הנחה על אוזניות (לא כולל אוזניות BT) 10% הנחה על נגנים (לא כולל IPOD) 10% על אמצעי גיבוי (הכוונה לכוננים לגיבוי חיצוני, לא כולל DOK) 3% הנחה על מחשבי כף יד (כולל מכשירי GPS) 10% הנחה על מקלדות, עכברים ומצלמות WEB 10% הנחה על תיקים 10% הנחה על משחקים 5% הנחה על צורבים 3% הנחה על מסכים מספר מכשירי GPS שיש עליהם הנחה מיוחדת: מכשיר ניווט MIO MOOV200 (מסך 3.5 אינץ') - ב-976 ש"ח במקום 1049 ש"ח מכשיר ניווט MIO MOOV300 (מסך 4.3 אינץ') - ב-1255 ש"ח במקום 1349 ש"ח מ…
-
- 38 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אני מדבר על קניות באינטרנט בארץ ובחול , האם אפשר? אני מדבר על כרטיס אשראי רגיל , לא נוער , של ישראכרט אם אני לא טועה , ולא GOLD , הרגיל
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה במחשב, היא מפורטת כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=373901.0 בכל מקרה, אני לא רוצה להתעסק יותר מדי בדברים שאני לא מבין. אני צריך המלצה על מעבדה טובה, זולה ושיודעים מה עושים שם. מעבדה שיתקנו ויבדקו את המחשב מהר, ושלא יהרסו אותו יותר. אודה לכם אם מישהו ימליץ לי על מעבדה באזור המרכז. עדיפות למעבדה בכפר סבא/רעננה ובסביבתן.[br]פורסם בתאריך: 30.11.2008 בשעה 17:20:26 אף אחד לא יכול להמליץ לי על מעבדה?
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
This is a personal decision, but women age faster than men, and most men date girls 1, maybe 2 years younger than them while in college. A common approach seems to be, step 1: graduate. Step 2: marry college sweet heart. Step 3: 20 years later, divorce for a younger, more virile spouse model. Shouldn't you just mess around for 20 more years and then find your wife? Seems like a better financial decision. Or am I just way too shallow?
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
יש לי רמקולים 5.1 של לוג'יטק. אחד הרמקולים התקלקל והאחריות בחנות ניגמרה אבל אצל החרבה עדיין יש אחריות. באתר שלהם לא מצאתי שום טלפון, מישהו יודע את הטל' שלהם?
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הי הזמנתי חבילה מחו"ל בשווי של כ70$, היא הייתה צריכה להגיע לפני כשבועיים, אך לא קיבלתי אותה/ הודעה שצריך לשלם מכס. יותר נכון לומר שהחבילה הוזמנה בשבילי, המזמין רשום בפייפל על כתובת העסק שלו, והוא לא קיבל שום הודעה לגבי זה. החבילה הוזמנה מחנות אמינה כך שהבעיה לא כאן, לפי מספר המעקב של החבילה היא נשלחה כך שבעצם היא איפשהו בארץ ומחכה שאבוא לקחת אותה, ולשלם מכס. השאלה כאן היא- למי צריך לפנות ואיך יידעו שהחבילה שלי? אני מתאר לעצמי שלא נותנים הרבה מידע על פי כתובת בלבד.
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-


