עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. למרות שאני כלל לא רואה האח הגדול, אני טוען כי המערכון עצמו פשוט ענק http://www.youtube.com/watch?v=ZKmuuIxKWh4

    • 6 תגובות
    • 893 צפיות
  2. אני רואה לי ערוץ 2 כשפתאום אני רואה פרסומת ל-"עכשיו! שני מחשבים INTEL DUAL CORE עכשיו בערוץ הקניות"... ישר דפדפתי לשם.. קיצר קודם כל המחירים שם גבוהים נורא יחסית לטמטום שהאנשים מקבלים.. עכשיו לפירוט: הם איזה שתי דקות מדברים רק על ה-6 כניסות USB!! 6 כניסות! זה שיגעון!!!! אפשר לחבר הכול למחשב!! ויש לו גם 2 GB זיכרון במהירות של 800MHZ, חדש חדש מהיר במיוחד. ויש לו גם רמקולים ע-ו-צ-מ-ת-י-י-ם עם סאב וופר! (משהו דפוק ג'נרי על השולחן...). ועכשיו להפתעה הגדולה.... כן כן... יש לו - עכשיו תקשיבו טוב - כרטיס מסך GEFORCE שלא מובנה!! כן כן!! כרטיס מסך שיש לו זיכרון משל עצמו והוא לא לוקח מהזיכרון של המחשב!!! ועכשיו לחלק הטוב.. יש לו גם יציאת TV-OUT!!! אפשר לחבר לשם גם את הטלוויזי…

    • 61 תגובות
    • 4.4k צפיות
  3. Started by CommanderX,

    שמעתי מכל מני אנשים שKSP היא חברת הבת של Ivory. זה נכון ?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. שלום לכולם, ובכן - עלו אצלי מס' שאלות הקשורות למעבר לארה"ב. 1) במידה ואני רוצה לעבור לארה"ב, כשהמטרה הראשונית היא לטייל חודש/חודשיים, לאחר מכן למצוא איזה עבודה ובסופו של דבר: ללמוד שם. השאלה היא - איזה סוג ויזה אני צריך לקחת במצב כזה? והאם צריך אישור ממכללה כלשהיא שם, על מנת לקבל את הויזה? 2) במידה ואני אחליט לחכות עם הלימודים, ואני ארצה לעבוד תקופה מסויימת(כמה חודשים/שנה לא יודע עדיין) אני צריך להוציא אשרת עבודה. לכמה זמן אני אקבל אותה? מה הם התנאים הנדרשים בשביל לקבל אותה? בהמשך אני מניח שיצוצו שאלות נוספות, אבל נכון לעכשיו - אלו הן השאלות העיקריות. תודה

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  5. Started by ice2k,

    אני שוקל לייבא רמקולים מחו"ל בייבוא אישי (מחנות באנגלייה). המשלוח מתבצע דרך חברה גדולה (שעובדת בעיקר באירופה) בשם TNT INTERNATIONAL. רציתי לדעת האם צריך לשלם מס כלשהו גם על מחיר המשלוח, ז"א מע"מ או מס קנייה או שניהם. אני יודע שעל מחיר הרמקולים יש מס כולל של 32.8 אחוז. לגבי המשלוח (שעולה 110 פאונד בערך) אין לי מושג. תודה.

    • 4 תגובות
    • 990 צפיות
  6. Started by J0n1,

    אני רוצה לרכוש את הספר "dental anatomy and occlusion" חיפשתי באמאזון ומצאתי כמה תוצאות. אני רוצה לרכוש את הספר במהדורה הישנה שלו, כמו לדוגמא זה אבל לא הבנתי איך אני נכנס לדף מכירה ספציפי של מוכר ספציפי, כמו Ebay, וכך אוכל לראות אם הוא שולח לישראל, ואם לא ליצור איתו קשר ולבקש ממנו. אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  7. Started by 00000,

    1/4,3/4,4/4 וכו'? גודל?

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  8. Started by eliil1,

    שלום. לפי מה שהבנתי בחו"ל כל החומרה (מסכים,מחשבים...) זול יותר מבארץ, במיוחד באיזורים כמו תאילנד. האם יש אפשרות להזמין מחו"ל ולהביא לארץ? כמה זה יעלה? האם יש חנויות מיוחדות לזה? זה משתלם?

    • 4 תגובות
    • 999 צפיות
  9. שלום לכולם! יש לי מספר שאלות בנושא קידום אתרים, בעיקר בגוגל! 1) האם התהליך לוקח זמן? אני הבנתי שכן, ושהאתר עולה בדירוג במנועי החיפוש לאט לאט. 2) האם קידום האתר הוא לדומיין, או לתוכן האתר? כלומר, אם יש לי דומיין ואני מפרסם בו משהו, ובעתיד אני רוצה לפרסם משהו אחר, האם שיחפשו בגוגל את הנושא החדש, הוא ישר יגיע לדפים הראשונים המנוע החיפוש? 3) האם יש למישהו להפנות אותי למידע בנושא הזה לביצוע באופן אצמאי? 4) ולחילופין לינקים לחברות כאלה? 5) מה סביבות המחירים, ובכלל איך מתבצע התמחור לשירות הזה? זהו לבנתיים! תודה רבה לכולם!

    • 6 תגובות
    • 905 צפיות
  10. Started by TaMiRn2,

    איך אפשר לתרגם מאמר באינטרנט משהו כמו המתרגם הזה של גוגל... רק מעברית לאנגלית...?

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  11. what i need to do so i can use it in israel

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  12. Started by Xsender,

    http://il.youtube.com/watch?v=lgbuOOr0Z60 מה דעתכם ? חסרים לנו עוד 10 SUBSRUBERS בקשה =]

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by pizzaguy,

    שלום קיבלתי זימון לראיון אישי בגאמא בהתחלה חשבתי שזה רק ראיון אישי אבל מישהו אמר לי שיישאלו אותי עוד הרבה שאלות בנושא מחשבים וישאלו אותי על כל מיני מושגים בקיצור... זה נכון? אני צריך להתכונן עוד? ואם כן על מה??????

    • 12 תגובות
    • 7.3k צפיות
  14. Started by Game5,

    שלום , יש לי כרגע amd 3000+ שכבר לא סוחב כמו שצריך (הוא 4 שנים או משהו כזה). אם אני קונה מחשב חדש , התקציב הוא 5k כולל מסך. הבעייה היא: אם אני קונה מחשב בתקציב גבוהה ,כנראה זה בגלל שהוא נועד להריץ משחקים - אבל יש בכלל משחקים? אני כל שבוע נתקל בכתבה: "לא יהיו משחקים למחשב" , "XBOX ניצח את המחשב" , " רק קונסולות"... מה נסגר עם זה? תודה לעונים / קוראים משעמום / לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 948 צפיות
  15. Started by BIZOX2,

    i m in new york pleause some body teel me where i can buy good quality computer parts in manhattan please include adress :s05:l

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  16. ותלחצו על "יותר מזל משכל". חחח...מעניין של מי היה הרעיון הזה...

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אני קורא הרבה חומר (כתבות, ביקורות, מאמרים, מדריכים וכו') באתר מאז שנת 2001, וידוע שסיימתי קורס טכנאים בג'ון ברייס ואני מתכוון להמשיך ל- MCITP: MCSE 2008 (אלא אם כן אצטרך לעשות את הקורס טכנאים החדש קודם, או את הקורס טכנאים למערכות עסקיות)- אבל השאלה שלי היא כזו: אני לא רוצה שכל החומר שאני מדפיס מהאתר ילך לזבל, באמת שלא, ולכן עוד ב-2001 קניתי לי קלסר גדול לאחסן בו הרבה חומר, וחשוב לי מאוד לדעת- עד כמה מקצועי החומר שיש באתר? עד כמה רחוק אפשר להגיע עם כל הביקורות/מאמרים/כתבות/מדריכים האלה? התשובה חשובה לי מאוד!!!

    • 24 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. התחברתי עם קווי זהב לפני יומיים, ואחרי ארבע שנים שבהם אני מוריד על 400K בביטורנט, פתאום מהירות ההורדה ירדה ל-2K עד 30K מקסימום :-\. עשיתי את כל הבדיקות הנחוצות בראוטר, כולל תשתית, ונראה שהכל תקין. אני רוצה לבדוק את האופציה של חסימת פורטים דרך קווי זהב לפני שאני מתקשר אליהם, והדרך הכי פשוטה לוודא את אמיתות העניין היא להתחבר עם שם משתמש וסיסמה של בזק בינלאומי או של נטויז'ן. כל מי שאני מכיר מנויי לתשתית הוט, כך שאני לא יכול לבקש מחברים. אז חשבתי לנסות כאן בפורום... אני יודע שהבקשה קצת חצופה, אבל תקחו בחשבון שברגע שתתנו לי את שם המשתמש והסיסמה תוכלו לשנות את הסיסמה בלי בעיה דרך התמיכה של הספק... אני אתחבר רק למשך 15 דקות, ואוריד שני קבצי טורנט שכרגע לא עולים על מהירות של…

    • 4 תגובות
    • 912 צפיות
  19. אני השתחררתי לא מזמן מהצבא ואני רוצה לעסוק בתחום של המחשבים. אני פשוט אוהב את זה וזה נורא מעניין אותי הבנתי שיש 3 נושאים עיקריים שהם חומרה ותוכנה שמתחלקת לשני חלקיםעיצוב וגרפיקה ושפת תיכנות הבנתי מחבר שלא כדי לי ללכת על תחום של החומרה כי אין בזה ממש עבודה וגם זה פחות מושך אותי, מושך אבל פחות אני יותר נמשך לתחום של התוכנה וחשבתי ללכת עליו השאלה שלי היא כזאת האם זה דורש בגרות מלאה? מכיוון שממש אין לי את זה אני מניח שזה דורש אנגלית ברמה טובה ולכן אין לי בעייה ללכת ולעבור קורס אנגלית ספציפי, אני מקווה שזה לא דורש בגרות, יותר מאוחר במקומות העבודה כגון הייטק או חברות למינהם. השאלה השנייה על איזה קורס ללכת ומה אתם ממליצים, ואם מה בכלל מתחילים כי אני ממש חדש בתחום תודה שי אשמח לע…

    • 7 תגובות
    • 756 צפיות
  20. Started by dxdiag,

    אז ככה, התערבתי עם חבר שלי שהמפרט שלו לא כל כך מאוזן והוא אמר שהוא הכי מאוזן בעולם אעלק חח הינה המפרט , מעבד Intel Core 2 Duo E8400 Box לוח אם ASUS P5QL-E כונן קשיח Westren Digital WD3200AAKS 320GB SATA2 16MB זיכרון Mushkin DDR2 4096MB (2048MBx2) 800Mhz CL 5-5-5-18 SP כרטיס גרפי SAPPHIRE ATI Radeon HD4870x2 1024MB PCIe ולא יודע למה הוא לא רשם ספק וזה אבל נריאה לי שיש לו 450 ממה שבדקתי שהייתי אצלו * - יש כרטיס מסך כזה עם זכרון של 1024 MB ?!?!? * - הלוח אם תומך בכרטיס מסך הזה ? * - המעבד מחזיק את הכרטיס מסך ? * -יש מבצ שהמחשב עלה 4700 ? מטכנאי !?!

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  21. שלום, התחברתי היום ל012 כי נאמר לי שהם לא חוסמים פורטים, והם הציעו לי את החבילה הכי משתלמת, אבל לצערי התברר שחסום לי איזה פורט באימיול. רציתי לדעת איך החברה הזו, והאם יש איזה אפשרות להפר התחייבות (תוך 14 יום או משהו כזה)? וכן, אני יודע שזה קצת באיחור, אבל זה מה יש לכמה חודשים הבאים.... תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 728 צפיות
  22. למישהו יש מושג? (למי שלא הבין: הגיע תאריך הגיוס, לא התייצבתי, מה קורה עכשיו מבחינתם? נא להתייחס לזמנים) תודה! עדכון: אולי הייתי צריך לציין, אבל שאלתי היפותטית, עדיין (עם דגש על עדיין) לא הגעתי אל זה.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. מישהו למד במכללת אורט רחובות ויכול לי לספר עליה האם מישהו מכיר מכללה טובה ללמוד י"ד אלקטרוניקה?

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by harbinger,

    אז ככה קודם כל מה ההבדל בין חשבון PREMIER ו PERSONAL בPAYPAL , לא מה הייעוד , הכוונה בין הריביות והעמלות אם אני כרגע רק מעוניין לקנות ואולי בעתיד הקרוב גם יהיה מעוניין למכור , אני לא מעוניין לחסום תאופציה אני ראיתי שלוקחים ריביות ועמלות אשמח להסבר , בנוסף ראיתי גם שמארה"ב לא לוקחים עמלות בכלל! לגבי DEAL EXTREME , ראיתי שיש רק שלוש אופציות תשלום EXPRESS CHECKOUT PAYPAL STANDARD PAYPAL NO PAYMENT 90 DAYS אני מאמין שהאחרון לא רלוונטי אליי מה ההבדל בין ה2 האחרים? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by djelectric,

    http://www.kongregate.com/games/ArmorGames/sonny לא מזמן סינדרום שלח לי לינק למשחק הזה וחשבתי לעצמי מה כבר אפשר לצפות... אבל דאמ! זה משחק ממכר. אז על מהו? יש לך דמות מסתורית וצריכה להלחם באויבים ובדרך אתה משדרג את עצמך, חרבות לבוש וכו' ממוץ בחום

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות

דיונים חדשים בפורומים