כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מישהו פה מכיר פורום טוב בנושא רכבי שטח וטרקטורונים? (עם דגש חזק על טרקטורונים) אני כנראה קונה אחד בקרוב, ומחפש קצת הכוונה בנוסף למה שכבר חרשתי וחקרתי בעצמי. אם מישהו מכיר פורום טוב- בבקשה תנו לינק, ואם למישהו יש עצות בנושא בכלליות- אתם מוזמנים לתת תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
(A (4.3 ו (8,5) B הם שני קדקדים סמוכים במלבן ABCD. משוואת הישר עליו מונח אחד מאלכסוני המלבן הוא 3X+4Y=44 א)מצא את משוואת הצלע CD ב)חשב את שטח המלבן http://www.siz.co.il/my.php?i=djzhehnjnnzj.bmp שאלה נוספת במקבילית ABCD משוואת הצלע AB היא 2X+Y=5 ומשוואת הצלע AD היא Y=-3X+5 אלכסוני המקבילית נפגשים בנקודה (5-,6) א.מצא את שעורי הקדקד A ב.מצא את שעורי הקדקד C ג.מצא את משוואת הצלע BC ואת שעורי הקדקד B
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-
-
היי השתחררתי לא ממזמן ואני מחפש עבודה אז שלחתי קורות חיים למלא מקומות קיצר התקשרו אלי מאיזה כ.א והציעו לי משרה של תמיכה טכנית ב נטויזן מה אתם אומרים כדאי ,איך משלמים, תנאי עבודה, סביבה וכ'ו. תודה
-
- 10 תגובות
- 6.1k צפיות
-
-
הבנתי מכמה מקומות שהדואר מוסיפים עכשיו מכס נוסף + כל מיני עלויות מטומטמות על חבילות מחו"ל. זה תקף גם על חבילות קטנות מתחת ל50 דולר? על מה ולמה בדיוק מוסיפים? מה בנוגע למשלוח EMS? תודה רבה!
-
- 9 תגובות
- 869 צפיות
-
-
אני מחפש מקום שאפשר למצוא בו ידית טרמולו ולעשות setup לגיטרה שלי באזור עפולה... תודה רבה..
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
-
יש לציין שאני עבדתי במקום מגיל 17 עד 18.5 כלומר עבדתי שנה מתחת לגיל 18 וחצי שנה מעל? מה אני צריך לדרוש מהמעביד? דמי פיטורין? הבראה? ימי חופשה לא מנוצלים ? הפרשים?[לא יודע מזה]
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שדרגתי אחרי התלבטויות, דחיות ועצבים על משחקים שאי אפשר לשחק בהגדרות הכי גבוהות (GTA עם הדרישות הדפוקות...). אז קניתי בKSP (בלי תגובות עליהם, לא מעניין אותי): Sapphire 4830 Zalman cooling עוד 2GB Ram Samsung בנוסף ל2 הקיים Enermax Modu 82+ 425W רשמים: 1. התוספת זכרון עוזרת ויש זיהוי כ4GB סה"כ Ram למרות שיש לי ויסטה 32 (SP1). זה הזכיר לי שקראתי פעם שבכיר בIBM אמר שבשביל להריץ ויסטה בצורה אופטימלית צריך 4GB, חשבתי שזה נכון וקיבלתי הוכחה. 2. ה4830 מדהים ושווה כל אגורה, גם חסכתי הפרש ל4850.... עשיתי OC לCore 626mhz וזכרונות 932mhz ויש לי "4850" 3. הספק מעולה ושקט. מודולרי זה נוח מאוד עם כל העומס כבלים שיש במחשב (אף פעם לא היה לי). ספק מאוד חזק, בכלל חשבתי לקחת OCZ אבל אחרי שקר…
-
- 5 תגובות
- 836 צפיות
-
-
לפני כשנה השלמתי 2 מקצועות שמנעו ממני מלקבל תעודת בגרות, אני כבר לא בתיכון שנתיים ואין לי מושג מה הציון שקיבלתי במקצועות האלה, איפה אני בודק את זה ובאמת מוציא את טופס התעודה? האם ללכת לתיכון בו למדתי ? (ממש פדיחה) או האם למשרד החינוך ? ד"א, מה מספר היחידות שצריך כדי להיות זכאי לתעודה ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קוראים לו RAYMAN 3 למישהו יש לינק לפאצ' או עצה מה צריך לעשות?
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
יש לי התערבות ממש חשובה עם חבר אוקיי השאלה שלי היא האם מאוורר משפיע באיזשהי צורה על מהירות המחשב? עכשיו אני חושב שכן כי בוא נגיד שהמעבד נמצא בטמפ' נמוכה יותר הוא פועל יותר טוב ופועל מהר יותר לכן אני חושב שאני צודק. הוא חושב שלא ואומר שאין קשר למאוורר. עכשיו תנסו לתת לי תשובה של כן ולא ואם אפשר גם הסבר.
-
- 2 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום רב, איזה אינטרנט נחשב להכי נוח? אני כרגע מיתמש בפיירפוקס, אבל יש גם אקספלורר וגם משהו כמו msie. אני לא בטוח שככה כותבים את זה... אשמח לקבל חוות דעת, איזה אינטרנט לדעתכם האישית הכי נוח, ולא רק מ-3 הסוגים שכתבתי . בתודה מראש yosda boy.
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ממליץ לכם מאוד לגלוש באתר www.theride.co.il "הרכיבה של החיים". האתר הוקם ע"י אורן קוזלובסקי חולה סיסטיק פיברוזיס שהתגבר (וממשיך להתגבר) על המחלה שלו וממשיך לחיות את החיים עם הדוקאטי 800SS שלו. http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=424394 אשמח מעבר לזאת שתצטרפו לפורום המופלא שמאגד בתוכו אחלן חבר'ה שבעולם.
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שווה או עדיף להימנע? האם לפחות בתור זוג נוסף כדאי לרכוש אותם? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 928 צפיות
-
-
הייתי פזיז מידי והורדתי את הקובץ PATRIOT.EXE מהאתר ש"פורץ" לאתרי החמאס. איך אני יכול להיות בטוח שהסרתי את המטרד לחלוטין?
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
יש לכם שירים מומלצים בסיגנון הזה sum 41 fat lip sum 41 in too deep
-
- 0 תגובות
- 489 צפיות
-
-
-
הם שלחו מייל ללקוחות שהייתה להם טעות במערכת ולא נגבה סכום של שמונה שקלים. בהתחלה חשבתי שזה לחודש אחד אבל שלחו לי שוב החודש.
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
יש לי אינטרנט בהוט ובזק בינלאומי של 5Mbps download ו512Kbps upload. עד עכשיו שילמתי רק לבזק בינלאומי 199.90 ש"ח בחודש, והם שילמו להוט על התשתית. עכשיו כשהמבצע הסתיים, התקשרתי לבזק בינלאומי והם אמרו לי שאני יכול להמשיך את הבאנדל של 199.90 ש"ח לחודש לעוד שנה, או לעבור לנציג קשרי לקוחות שאולי יוכל להציע לי מבצע יותר טוב. הנציג קשרי לקוחות הציע לי מבצע של 64.90 ש"ח בחודש עם התחייבות לשנה. אני לא יודע אם זה באמת מבצע, אבל זה יותר זול מהבאנדל ששילמתי אז הסכמתי, מכיוון מאין לי בעיות עם הגלישה בבזק בינלאומי, ואני לא מתכוון לעבור לאחת מהחברות האחרות גם לא עבור 10 ש"ח בחודש. אני יודע שאורנג' אמורה להיכנס לשוק, אבל אני לא יודע אם היא תהיה תשתית או ספק, ואיך היא תהיה מבחינת תשתית ושי…
-
- 15 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
האתר בפרט http://help-israel-win.org/ מצוין באתר YNET כאתר זדוני לינק לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3650277,00.html
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם לאחרונה יצרתי קטע גוטי שאני מאוד אוהב, גם לאלו שלא אוהבים מוסיקה אלקטרונית אמליץ בכל זאת לשמע. לטראק קוראים "Legend In My Mind" ושמתי בו אלמנטים גוטים ואלמנטים של טראנס אפל ואלקטרו, מצורף בזאת לינק לסרטון ביוטיוב ולינק לMP3 בראפידשר, אשמח מאוד אם תשמעו אותו ותתנו לי תגובות לכאן ולכאן. http://rapidshare.com/files/179945166/KOBrA_-_Legend_In_My_Mind.mp3 תודה. ויום טוב עדכון: פנו אליי כרגע מלייבל ידוע באהגליה והם מעוניינים לפרסם חלק מהקטעים שלי, אין לי מושג איך כל העניין הזה עובד, אבל זה כבר עשה אותי מבסוט , רק חבל שהם לא יודעים שאין לי שום ציוד ושאני עובד עם אוזניות של 20 שקל ומקלדת מתפרקת ושאני בכלל לא יודע לנגן, אבל יהיה בסדר נוסח ההודעה: you…
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=qh2Jed20wLk&feature=related זה שווה את ה-6 דקות האלה! אל תעבירו בשום אופן לסוף! :lol:
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ניסיתי לחשוב על עבודה מהנה לחיים שלא דורשת כישרון.לא הצלחתי למצוא אז אני שואל אתכם: לאלו שכבר עובדים,יש פה מישהו שנהנה לעבוד במה שהוא עוסק למחייתו? ולמי שעדיין לא עובד, במה הייתם רוצים לעסוק?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, לאחרונה קניתי אוזניות HPM 70 IN EAR של סוני אריקסון...לצערי הרב, הדגם שקניתי לא הגיע עם גומיות בגדלים שונים, כפי שזה נמכר במקור. מכיוון ואני לא יכול להסתדר עם גודל גומיות האוזניות הנוכחי, החלטתי לחפש באתרי קניות ברשת. באתר EBAY מציעים הרבה חבילות של גומיות לאוזניות המדוברות, כולל משלוח לארץ. הבעיה שלי, היא שאני חייל עם כרטיס אשראי ישראלי. אם לקצר את השאלה - רציתי קצת הסבר כיצד ואיך ניתן לקנות דרך אתר EBAY? האם ניתן לקנות דרך PAY PAL? מה זה בכלל PAY PAL ואיך פותחים חשבון? גם שמעתי שקיים כרטיס אשראי "ווירטואלי" שניתן להטעין אותו בסכום כסף מסוים ולהשתמש בו ככרטיס בינ"ל. אשמח אם תסבירו לי דרכים, ע"מ שאוכל גם אני להנות ממותרות המאה ה-21 ולהתחיל לקנות דרך האינטרנט
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-


