עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by idang,

    שלום לכולם, מישהו יכול לענות לי מדוע האתר מבקש ממני שם משתמש וסיסמא עבור כניסה לקטגוריית הורדות ? ? דבר זה לא היה קורה לפני חודש בערך ..

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  2. שלום לכולם, אני טכנאי/חנות מחשבים קטנה, עצמאי, עוסק מורשה. לאחר שסיימתי את הלימודים, עובד מעל ל-3 שנים במעבדה בבית ובאתרי לקוחות. בגדול אני בד"כ עובד מול איסטרוניקס, טק דטה, מורלוי, תגה מגם, ויז'ואל, צג עליתה ואחרים.... אלו יבואנים שמייבאים לרוב סחורה רגילה ולא מה שמעבר... הבעיה צצה כאשר מעת לעת לקוחות המעוניינים במחשבים שהם פשוט...שקטים לגמרי או "מיוחדים". הדגש הוא על שקט לגמרי כברירת מחדל. ספק כח שקט, מאווררים שקטים, מארזים איכותיים. (אין לי טענות על רעש מהמאווררים שבאים עם מעבדי ה45 ננו) אשמח להמלצות מקולגות בתחום על יבואנים שמתמחים בתחום הנ"ל ושמוכרים ספציפית את מה שציינתי ו...כמובן שקהל היעד שלהם הוא דילרים בלבד, משמע חנויות וטכנאים. כמו כן אשמח להמלצות על מארזים/ס…

    • 0 תגובות
    • 999 צפיות
  3. http://www.siz.co.il/my.php?i=xmmkizmtr2nw.bmp השאלות הן: 1) מצא לאילו ערכי M יש למשוואות הבאות א)שני שורשים ממשיים שונים ב) שורש ממשי אחד ג)אין שורשים ממשיים _________________________ לפי מה שאני יודע התנאים לסעיף א' הם דלתא>0 וגם A לא שווה ל-0. התוצאה שלי יצאה M לא שווה ל-1 וזה נכון אבל כשצריך את המשוואה > מדלתא יוצאות לי התוצאות 3- ו 5 שהן לא נכונות

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by ariel-ro,

    שלום רציתי לשאול אתכם, כמה עולה לעשות ממיר YES MAX לחודש? והאם משלמים לפי ממיר, או לפי בית?(נגיד עולה 30 שקלים לחודש, אז האם אני משלם 30 שקלים לממיר, או 30 שקלים לכמות הממירים שאני צריך לפי מס' הטלוויזיות) וכמה עולה לקנות עוד ממיר מYES?(יש לי בבית כבר כמה שנים YES) בנוסף כמה עולה חבילה אצל HOT?(עם כל הערוצים) וכמה עולה לחודש לעשות HOT MAGIC? ושוב האם לפי ממיר או לפי בית? תודה אריאל

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by TaMiRn2,

    יש לי גיטרה עם גשר צף והיא טיפה ישנה ולא עברה סט אפ כבר 6 שנים... עכשיו אני לא כל כך מנוסה ורציתי לדעת כמה זה בערך אמור לעלות... היו חברים שאמרו לי 150 שקל והיו שאמרו 400 שקל... אני צריך לדעת פחות או יותר כדי שלא יעבדו עליי וגם היה איזה אחד שהציע לי לעשות סט אפ אבל הוא צריך שאני אקנה מיתרים... אומרים שהוא טוב... כמה זה בערך אמור להוריד לי מהמחיר?

    • 9 תגובות
    • 4.3k צפיות
  6. יכול להיות שהוט מפרסמים על עונה חמישית של אבודים או שזה סתם שידור חוזר של הרביעית?? כי לפי הפרסום חוזרים לאי אני לא מוצא שום דבר על עונה חמישית של אבודים

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by idofr,

    הייי טוב בחיים שלי לא ידעתי איזה סיוט זה לחפש צימר! מכה! למה יש כל כך הרבה מהם? טוב לא משנה אז ככה אני והחברה היקרה רוצים לסוע לאיזה סופ"ש נחמד לפני שאני מתגייס ובגלל שהיא כבר התגייסה אז אני אחראי על החיפוש (תהרגו אותי למה, לה יש יותר זמן פנוי טוב נו אבל אין לה מחשב בבסיס) קיצר החלטנו על משהו שיהיה נחמד (לא קמצני) אבל גם לא מפואר מידי במטרה לחסוך את הכסף ולסוע לאיזה צימר ממש מטורף ברגילה אז חשבנו שאזור ה1000 (גמיש אבל בכמה מאות כלפי מעלה) ל2 לילות לזוג יהיה נחמד למישהו יש המלצות במיקרה? (בהתחשב בזה שדי נסגרנו על איזור הכינרת) תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Born2Kill,

    פעם ראיתי חתימות של אנשים שכתוב "XX ימים עד היום הולדת ה-XX" או "XX עד קבלת הרישיון". כאשר זה מופיע על ציר תהליך שכזה... מה כתובת האתר? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  9. Started by Born2Kill,

    http://www.crayonphysics.com/index.html אתה צריך לצייר "גשרים" וכו'.... על מנת שהעיגול האדום ייגיע לכוכב. ניתן להוריד באתר הזה רק את הדמו.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by idofr,

    היי שלום לכולם קיבלתי את המחשב השין של סבא במטרה למכור אותו בתיקווה להרוויח כמה שקלים למישהו יש מושג כמה בערך שווה מחשב פנטיום 4 1.8 עם 1 גיגה של ddr 3200. לוח של אינטל (אני לא ממש זוכר איזה) עם כרטיס מסך OB בלי הארד-דיסק ובלי כוננים (חוץ מפלופי) תודה רבה

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by marlboro,

    האם כל מכשיר חשמלי נטען צריך הטענה ראשונה ארוכה או שזה תלוי בסוג הסוללה

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  12. Started by shuy,

    http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=609177&sid=127

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  13. שלום לכולם ניסיתי את כל האפשריות קניתי עוד טלפון לא עזר , יש הפרעות שאני מתקרב לחדר שלי... יש שם ראוטר אלחוטי ומחשב ... זהו ולפעמים יש הפרעות בסלון לא יודע למה זה ... הטלפון : Apx 7000IL Uniden עובד בתדר 1.8 והראוטר 2.4......... מה אפשר לעשות עם זה ?? תודה

    • 9 תגובות
    • 910 צפיות
  14. נחשפתי היום לוירוס, גם באזור הפנים. יש לי כמה פצעי בגרות בודדים והשפתיים שלי יבשות, והבנתי שכך עובר הוירוס לגוף. האם אפשר למנוע את ההדבקות? הבנתי שאי אפשר לרפא, אבל אם אני אקח אנטיביוטיקה האם זה יעזור?

    • 19 תגובות
    • 4.4k צפיות
  15. אהלן, אם אתם מכירים, מדובר באחת הבירות הכי טעימות שקיימות, ואחת הטובות ביותר שיצא לי לטעום. (לא אוהב כהות כמו גינס לף וכו') אני גר בדימונה, יש כאן פאב נחמד שהיה מביא את הבירה בחבית וכרגע, כנראה שהפסיקו לייבא אותה לארץ או שזו רק שמועה? אני לא מוצא מקום נורמלי בו אפשר לשתות את הבירה הנ"ל...מישהו מכיר? יודע אם במקרה יש כאלו בבקבוקים? הבנתי שבחו"ל יש בקבוקים של הבירה הנ"ל אבל בארץ לא יצא לי לראות... תודה

    • 63 תגובות
    • 14.5k צפיות
  16. Started by the red dragon,

    אני מנסה להיכנס לYOUTUBE אבל זה לא נכנס זה טוען את האתר ולא נכנס, ניסיתי בשני הדפדפנים FIREFOX וEXPLORER בשניהם אותה בעיה מישהו אולי יודע מה הבעיה?

  17. Started by C991Now,

    עריכה: אני כל פעם יוסיף חלק המסרטים שתרשמו.. היי חברה קראתי פה תדיון של הסרטים והכל וראיתי היום 3 סרטים : snatch,seven pounds,the number 23 כולם טובים 23 קצת פחות סה"כ סרטים מצויינים... אשמח לקבל המלצות לסרטים איכותיים,בין אם זה דרמה\פשע\קומדיה. הנה סתם רשימה שעולה לי כרגע.. REQUIEM FOR A DEAM!!! אפקט הפרפר 1 snatch, seven pounds ,the number 23 lock stock & 2 smoking barrels Leon Crash Fight Club Memento Eurotrip roadtrip קצת פחות..נכניס בכל מקרה Click phone booth יום אימונים מסוכן Resident Evil 1,2,3! זה הסרטים שעולים לי בראש כרגע..יש עוד הרבה סרטים מצויינים שלא אמרתי... אשמח אם תרשמו פה סרטים כאלה,ובבקשה בלי לרדת באיכות :-X שלא תהיה פה "מת לצעוק" "פגוש את הספרטנים" …

    • 65 תגובות
    • 10.9k צפיות
  18. כפי שאתם יכולים לראות האדם הזה- JORDAN RUDESS , מחזיק איזה משהו מוזר כזה משום מה זה נראה לי מוכר , לא מצליח להיזכר אשמח אם תעזרו

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  19. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3654833,00.html כל תושבי הדרום, טווח של 40km, יקבלו 10 נקודות תוספת לציון, בנוסף להארכת זמן. מתאים רצח ;D

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  20. Started by JohnnyBravo,

    סתם רציתי לדעת אם משהו בדק פעם מערכות של מקינטוש מבחינת ביצועים ומשחקים. למרות שלא נראה לי שיש הבדל,או שיש?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אני זוכר ששמעתי שב 2009 ייכנס חוק שיאסור על חברות לחייב לקוחות. זאת אומרת אין דבר כזה "תתחבר אלינו בסכום כך וכך והתחייבות לשלוש שנים/שנתיים/שנה" לגבי כל מה שהשתנה בסלולר אני יודע, אבל מה עם שאר החברות? בעיקר מעניין אותי איך זה עובד עם ספקיות אינטרנט. עדיין יכולים לחייב אותי כאוות נפשם?

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  22. Started by shmelo,

    http://www.youtube.com/watch?v=aQZ8fmuBalI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=wINZ8jcbMfU&feature=related

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. http://elyon1.court.gov.il/files/08/280/111/s02/08111280.s02.htm אם מישהו יוכל למצוא את כתב העתירה המלא, אני אשמח.

    • 6 תגובות
    • 950 צפיות

דיונים חדשים בפורומים