עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by JHONLEV,

    אינני יודע אם כל העניין מפוברק או לא,סרטון שווה יותר מאלף מילים- http://il.youtube.com/watch?v=AUIasV5FT3I&feature=related

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. למי צריך לפנות כדי לעבוד ביום הבחירות (סדרן/משגיח/כל דבר) ? הבנתי שיש כסף טוב בזה

    • 9 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. Started by elior021,

    אהלן חברה אני רוצה לקנות רובר 214 וכל אחד אומר משהו אחר על האוטו יש אנשים שאומרים שהרכב על הפנים ויש את אלה שאומרים שהרכב מצוין אשמח לקבל חוות דעת מאילו שמבינים כי אני ממש לא מבין כלום ברכבים תודה מראש

    • 23 תגובות
    • 4.6k צפיות
  4. Started by GNR,

    אם יש לי מספר רב של נקודות חיתוך (x,y) , אני יכול למצוא את הפונקציה עצמה ? (לא מדובר על פונקצית ישר ככל הנראה) מה שאני רוצה לעשות זה למצוא את היחס בין השווי לסכום שאני מקבל כשאני "מעביד" כל אחד. תודה. (דרך אגב מדובר על האפליקציה Friends For Sale בפייסבוק ) Value: $1,137,908 You earned $106,672 for working your pet. Value: $23,822,064 Your owner gave you $488,078 for doing a great job Value: $17,443,797 Your owner gave you $417,656 for doing a great job Value: $152,464 Your owner gave you $39,046 for doing a great job. Value: $67,967,128 Your owner gave you $824,421 for doing a great job. Value: $34,877,884 Your owner gave yo…

    • 6 תגובות
    • 803 צפיות
  5. Started by Dimebag Darrell,

    היי אני בקרוב הולך למבחן אצל בזק (תומך תכני) והבנתי שיהיו לי שם מבחן פסיכוטכני. מישהו יכול לתת לי דוגמאות לשאלות שישאלו שם? אתר שאפשר להתאמן בו? מה זה בוחן בדיוק?

    • 5 תגובות
    • 2.2k צפיות
  6. Started by night-fire,

    שלוווםםם כפי שידוע לכם בקרוב המשלחת לפולין וממש ממש מעניין אותי דבר אחד שאף אחד לא סגור עליו: באיזה כסף משתמשים שם? זלוטי או יורו?! לפי מה שהבנתי בעבר היה שימוש ביורו ואז עברו לזלוטי.. אבל עדין יש מקומות שמקבלים יורו. מישהו יודע את האמת על הדבר? ואם כבר - כמה הזלוטי שווה לעומת השקל ? והאם זול שם לעומת הארץ? (חשבתי לקנות אוליי כמה דברים ).. ודבר אחרון.. איפה כדאי להמיר ליורו\זלוטי? בשדה תעופה בארץ \ בפולין או בכלל לפני הטיסה? תודה רבה מראש ! (ואני יודע שיש עוד הרבה זמן עד למשלחת אבל עדיין ממש מעניין אותי עניין הזלוטי..)

    • 44 תגובות
    • 24.7k צפיות
  7. Started by חן מ,

    היי עוד חודש וחצי בערך יש לי יום הולדת,אני מתלבט מה לקנות.אני חושב על הדברים הבאים: XBOX360 פלאפון חדש כרטיס מסך חדש-HD4850 לא מעוניין בסוני 3 כי אי אפשר להוריד אליו משחרים מהרשת,מה שמגביל אותי מהבחינה הזו מה הכי כדאי?

    • 92 תגובות
    • 5.5k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3658238,00.html עוד חנות פושטת רגל :s05:

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by aviram20,

    היי חברים הבנתי שאני צריך ללכת לדואר עם המוכר של הרכב להביא ת''ז ו180 שקלים בערך ואת רישיון הרכב.. ואז מה ? מה בדיוק עושים שמה ? איך אני יודע שבאמת קיבלתי את הבעלות על הרכב? תודה לעוזרים

    • 17 תגובות
    • 4.6k צפיות
  10. Started by QQQ,

    הבנתי שניתן היום לעשות כבר בגיל 16 כרטיס אשראי (אני בן 16, עוד חודשיים 17). רציתי לדעת איזה מגבלות חלות על כרטיס כזה? מה לא ניתן לבצע איתו שכן ניתן עם כרטיס "רגיל"? האם אני חייב שתהיה לי הכנסה חודשית קבועה בשביל לפתוח אחד כזה? תודה

    • 15 תגובות
    • 5k צפיות
  11. קיצור אנשים תשנו את הסיסמא. איזה מבאס. שינו לי את המשפט ל - חינם פלסטין תעזרו לעזה.. או משהו כזה, בקיצור תרגום מאעפן של free palestine אז זה בטח איזה בוט שפורץ ולא בנדאם אחד.

    • 4 תגובות
    • 966 צפיות
  12. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם אני מחפש את מספר המוקד של סלקום, אני מחפש כבר כמה דקות באתר שלהם ומסתבר שלכל שירות ומבצע יש מספר... מישהו יכול לתת לי את המספר של המוקד שלהם או משהו? תודה. באיזה חברה אתם? אתם מרוצים? כמה יוצא לכם בערך חשבון?

    • 17 תגובות
    • 4.8k צפיות
  13. בדרום קורה עכשיו משהו מאוד מוזר... כבר שבוע שלם שההורים שלי כל פעם מנסים הרבה זמן לפתוח את האוטו/שער חשמלי ולא מצליח להם, אז חשבתי שזאת בעיה בסוללות... עכשיו אימא שלי חוזרת מאשדוד ואומרת שהשלט עובד לה מצויין שם - אז כבר התחלתי לחשוד. התקשרתי אל כמה חברים ואמרתי להם לנסות לפתוח את האוטו, וגם להם - לא עובד. אז נזכרתי בכתבה בעיתון שאמרה שלפני שבוע איזה פועלי בניה או משהו כזה היו צריכים לשלוט על רובוט שפועל באופן אלחוטי, אך הם הפעילו מכשיר שמבטל את כל השלטים באיזור ועבדו איתו. אז ככה זה כנראה גם כאן. התקשרתי למוקד העירייה, שם סיפרו לי שחיל האוויר עשה את זה בשביל המטוסים והתקשורת ביניהם או משהו כזה... עכשיו השאלה היא אם זה חוקי??? כלומר ברור שמותר להם וברור שהם יכולים אבל תארו…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by E-R-P,

    אהלן אז ככה... בתחילה הצטרפתי (לפני כשנתיים) לחברת פלאפון במסלול חיילים- הכולל חבילת דקות ו SMS בעלות 69 ש"ח לאחר שנה וכמה חודשים העלו לי את התשלום החודשי ל 78 ללא ידיעתי (ככה פשוט העלו) לפני כחודשיים העלו לי שוב את התשלום החודשי ל 84 והחודש האחרון העלו לי ל 91. דבר ראשון: האם מותר להם להעלות לי את התשלום החודשי עבור חבילה שרכשתי? האם אני יכול לעשות משהו בנידון? (חוץ מלעזוב את החברה מכשנגמר ההתחייבות) לקבל זיכוי? איך חברה מעלה תעריפים באמצע ההתחייבות שלי? העלאה עבור חבילה (זה לא העלאה של תריפי דקות)? סה"כ בשנתיים העלו לי את מחיר החודשי ב 22 ש"ח... אשמח להצעות ולפיתרונות אפשריים בנידון

    • 6 תגובות
    • 718 צפיות
  15. האם מקלדות ועכברים אלחוטיים פולטים קרינה מזיקה? האם גם ראווטרים? האם זה רק בלייזר או באינפרה רד? אם למישהו יש גם מקור שדן בשאלה אשמח לקבל קישור.... תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. Started by ORBIT,

    כנסו לקישור הזה http://www.israel-vs-palestine.com/gz/ והצביעו בעד ישראל - להקליק על הדגל שלנו ולאשר את ההצבעה ע"י הכנסת קוד שיופיע. מתוך אימייל שקיבלתי קדימה! לא להתעצל - כל קול משפיע.

    • 7 תגובות
    • 877 צפיות
  17. מצאתי חנות שמוכרת בעצם כל פריט צבאי אפשרי.. מכובעים, חולצות ועד למדים, נעליים, לבוש קרבי, סיכות של כ-ל היחידות, דרגות וגם שכפצ"ים. רק לי זה נראה דיי מוזר? http://www.zahal.org/gear/p1.htm ב"אודות עלינו" בעל החנות מראה תמונות שלו עם כל מני ראשי ממשלה של ישראל... זה חוקי בכלל? אגב, גם אתם חושבים שהג'קט השחור מגניב ושווה לקנות אחד כזה? 8) http://www.zahal.org/shabak/index.htm

  18. אהלן, אין לי מושג איפה לכתוב את ההודעה הזו, אז אני כותב אותה פה. מצטער אם זה לא המקום. יש דיונים אשר השתתפתי בהם בעבר, ואין רצוני יותר לראותם בלינק "הראה תגובות חדשות להודעות שלי". האם יש דרך כל-שהיא לא להציג אותם יותר?

    • 10 תגובות
    • 899 צפיות
  19. Started by אביהרץ,

    איזה חומרים אפשר למתוח איזה לא? זה תלוי רק בגמישות?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  20. Started by idos100,

    מישהו שהיה בדרום אפריקה בזמן האחרון ידוע מה העלויות של כל מיני דברים שם כמו אוכל חולצות וכו' ???? ותגידו לי בראנד (המטבע שלהם)זה עדיף

    • 5 תגובות
    • 867 צפיות
  21. מחפש תוכנה אשר מציגה את כל חומרת המחשב תוכנה שמציגה בפרטי פרטים את כל סוגי החומרה המותקנים במחשב + יצרן וסוג תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  22. מישהו יכול לערוך השוואה בין הדברים האלו?(כותרת)

    • 10 תגובות
    • 17.6k צפיות
  23. היי, מה נשמע אנשים? לפני כשבוע קניתי מחשב ב-KSP, הרכבתי בעצמי את המפרט והכל וכשהגענו לזיכרון אני אמרתי לנציג המכירות שאני רוצה 1066MHZ אז הוא אמר לי בסדר והוסיף לי kingston 1066 2x2GB HyperX. הגעתי לבית כולי מרוצי ושמח, וכמה ימים עברו והכל טוב, עד שבא אלי חבר שמבין במחשבים והוריד אברסט ועוד כמה תוכנות ובדק את המפרט של המחשב ואמר לי שהזיכרון שלי הוא 800 מגה הרץ ולא 1066... התעצבנתי ואמרתי לו שיפתח את המחשב לפחות שיראה שהזיכרון בכלל הוא קינגסטון ולא חברה אחרת! הוא פתח את המחשב והזיכרון אכן קינגסטון, אבל לא 1066 עליו שילמתי אלא 800 מגה הרץ! אני לא הרגשתי הבדל כלשהו אבל לפי דעתי זה לא בסדר בכלל שאני משלם על משהו ומקבל משהו פחות טוב כיוון שלא היה להם אותו במלאי או אלוהים יודע …

    • 35 תגובות
    • 2.9k צפיות
  24. יש ברשותי את הנ"ל ואני ממש לא מצליח למצוא משהו ברשת. אבקש למי שיש את דיסק ההתקנה המקורי במקרה או את הקובץ על המחשב לשלוח לי. בכל מקרה, לפני שאתם שולחים לינקים כאלו ואחרים לאתרים - אנא תבדקו אם זה אמיתי או לא. יש הרבה אתרים שמפנים ואז דורשים הרשמה או תשלום וכו'. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 789 צפיות
  25. Started by pure perfection,

    שלום ... אני לא יודע איך נוצר לי live profile אבל אני רוצה למחוק אותו איך אני עושה את זה?? תודהה

דיונים חדשים בפורומים