עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני רוצה להביא למישהו ליום הולדת 7 דיסקים עם תוכן כלשהוא. אני רוצה לסדר את זה בצורה יפה, יש לכם רעיונות? חשבתי לקנות 7 קופסאות כמו של משחקי מחשב, או 4 כפולים, ולהדפיס עליהם, אבל זה לא יצא ממש יפה (זה יראה כמו הדיסקים שמוכרים בתחנה מרכזית) יש אפשרות לקנות קייס או משהו ל7/8 דיסקים בדיוק?

    • 0 תגובות
    • 796 צפיות
  2. אני צריך ליצור כמה קבצים שיראו כאילו הם קיים והם עם נפח כמה קבצי word ו spss אבל אני רוצה שלא יצליחו לפתוח אותם שזה יראה שגיאה כאילו הבעיה במחשב של חבר שלי ולא בקבצים עצמם. יש למישהו רעיון?

    • 11 תגובות
    • 3.8k צפיות
  3. אהלן בגלל שיש דיאו הרבה אפשרויות, החלטתי לעשות רשימה מרוכזת של חנויות בהן יש אופציית בניית מחשב משלך. להלן הרשימה: http://www.skypc.co.il http://www.iqpc.co.il http://www.tms.co.il http://www.foxpc.co.il http://www.ksp.co.il http://www.pandas.co.il/mybuilder.php http://www.logicpc.co.il http://www.machshev.co.il/builditems.asp סדר הופעת האתרים ברשימה זו לא קשור באיכות שירות החנויות, מחירים וכד' מכירים עוד אתרים? הוסיפו! כתבו חוות דעת על שירות החנויות, ואמינותן. לכל בעלי האינטרסים למיניהם: זהו לא המקום לפרסום ישיר ו\או עקיף של חנות כזו\אחרת. רשימה זו היא למען הפורום עצמו, ולא למען פרסום!

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. בלי הרבה מילים, אני ממש אהבתי הראשון- ה- Fugue: והשני - הקאנון רוק המוכר, בגרסא מרשימה במיוחד : גיטריסט מהסוג שאני אוהב

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. שלום כולם... ראיתי אתמול את הסרט דמדומים, ודי אהבתי את הרעיון... אני בטוח שהספר יותר טוב מהספר, ואני רוצה לקרוא את הספר השני בסדרה. מה גם שאני צריך לקרוא ספר באנגלית לבי"ס, אז חשבתי לבחור את זה. עכשיו השאלה היא אם הוא קשה לקריאה? אני עכשיו בי"א, אין לי אוצר מילים כזה רחב אבל אין לי בעיה לחפש כמה מילים במילון, למרות שאם יש יותר מדי מילים קשות והשפה מורכבת אני מעדיף לא להתחיל עם זה... אז, לדעת קוראי הספר, כדאי לי לקרוא אותו?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. כל החלקים בני שנה וחצי עם אחריות מ-IQPC. ימכרו באריזה המקורית. מעבד: Intel E2160 + קירור מאד איכותי של Zalman לוח אם: Gigabyte GA-P35-DS3P - מאד איכותי, יסופק עם כל הכבלים + אריזה מקורית זיכרון: G.SKILL 2GB 800MHZ, תיזמונים 4.4.3.5 (גרסה נדירה) + אריזה מקורית כמובן יש גם אחריות. כמה אפשר לבקש?

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  7. הסקר מתייחס ללוחות אם , קירורים , מחשבים ניידים , ובכלל , כל מה שקשור לנושא המחשבים ושם החברה מופיע עליו בלי ספאם בבקשה!

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by LOL,

    את הראשון לא הצלחתי בשום דרך שניסיתי של אינטגרציה בחלקים את השני פשוט לא הצלחתי

    • 4 תגובות
    • 792 צפיות
  9. שלום, קניתי (יותר נכון קנו לי ) ראפיד שר (COM) ואני פשוט לא מצליח להוריד על יותר מ-60 שיש לי חבילה של 3 מגה אינטרנט. משהו פה ממש מסריח. על Free אני מוריד על המהירות הזאת. מה לעזעזל קורה פה?! תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by -yooy-,

    שם הקסם: 3 card monte שלום לכולם חברה חייבים ללמוד את הקסם.. יש מדריך ? סרטון ? תשטפו את כולם.. http://il.youtube.com/watch?v=Tbxn26yZqmE

    • 4 תגובות
    • 887 צפיות
  11. אז לכול מי שהבגרות שלו בספרות מתקרבת הנה שתפו כאן את דרכי הלמידה שלכם וכן חומרי לימוד online עם דגש על הפואנטות\מוטיבים\דרכי עיצוב ולמה לעזאזל משרד החינוך רצה שנלמד את הסיפור הזה (קרי על מה הוא יכול לשאול) תודה ד"א האם קראתם את הספרים או שזה מיותר ועדיף להתמקד בסיכומים עם נקודות המפתח בכול סיפור?

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by sgt_flippy,

    האם יש עצות כלשהן לטיפול וטיפוח שיער ארוך? (אני רוצה לגדל שיער ארוך)

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by idofr,

    החלטתי שאני חייב לשתף אותכם במה שקרה לי היום בעבודה בעיקר בעקבות ההלם התרבותי שזה כלל שעד עכשיו למען האמת אני בשוק ולא האמנתי שמישהו מסוגל לדבר אלי ככה. אז ככה, אני מלצר בגן אירועים באזור השרון (מקום נחמד מאוד, באמת) והיום הייתה לנו חתונה של זוג מהדרום שבא אלינו בהתראה של הרגע האחרון בגלל המלחמה (הם סגרו על האירוע ממש בתחילת הפסקת האש אז הם כבר היו חייבים לקיים אותו אצלנו). שנגמרה הקבלת פנים וניגשתי לשולחנות שלי (לקראת סוף החופה) ישב שם אדם חובש כיפה בן 25-30 שאיך שהגעתי התחיל לצעוק עלי שהוא חייב סלט רגיל (סלט ערבי - עגבניות, מלפפונים וכל השטויות הרגילות) עכשיו אנחנו מטבח רציני עם מנות איכותיות ואנחנו לא מחזיקים שטויות כאלה שדי מעליבות את השף הפלצן שלנו. הלכתי למארגן …

  14. Started by OmEr.il,

    שלום, שמעתי על האתר הזה: http://www.designer777.com/ מחבר, אני רוצה להזמין משם דברים,אבל חושש כי ראיתי שהם משתמשים בווסטרן יוניון להעברת כספים ולפי מה שהבנתי עושים בעזרתם הרבה הונאות.אם יש כאן מישהו שיותר מנוסה בקנייה דרך האינטרנט יוכל לעזור לי להבין מה הולך עם האתר הזה,אודה לו מאוד. תודה מראש,עומר

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  15. http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=52798 רואים שהוא גיימר. כנראה הוא סוגר את הארון, מדליק רמקולים על פול ווליום (השכנים לא שומעים ), נכנס ל-COD5 ומתחיל להיכנס לאווירה חייה (שטח אש!).

  16. Started by UnwiZ,

    היום במזל טוב קיבלתי מחשב חדש איך אני יכול לבדוק אם כל הרכיבים שהזמנתי הם מה שיש לי כרגע במחשב והאם כל המהירויות (הזיכרון RAM וכאלה...) הוא כמו שהיה במפרט שלי? תודה!

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  17. בדיוק סיימתי לצפות בשני הפרקים הראשונים של העונה החדשה, ואני חייב לציין שהאכזבה די קשה :-X. הסדרה הולכת בכיוון של נמלטים, סמולוויל וכל סדרה אחרת שנחשבה בהתחלה לאיכותית, ואז החליטו לז**** את האמא שלה במריחה של עונות מיותרות. כבר לא מצפה להמשך הפרקים של "גיבורים" אפילו, כנראה תמשיך באותו קו מטומטם, מריחה מיותרת וסתמית. הסדרה "אבודים" היא הדבר הדפוק הבא.

    • 5 תגובות
    • 746 צפיות
  18. Started by מר מקלדת,

    כנסו לאתר הבא: http://www.speakeasy.net/speedtest/ בחרו ב-LOS ANGELES. והעתיקו את התוצאה שקיבלתם (למטה) וכתבו מה החבילה שלכם ודרך איזה ספק ותשתית אתם גולשים. שימו לב לכמה דברים: 1. יש לבחור כולם באותו שרת - LOS ANGELES - כדי שההשוואה תהיה נכונה 2. שאין צריכה של רוחב הפס שלכם בזמן הבדיקה (שלא תהיה ברקע תוכנת שיתוף קבצים, לא להוריד משהו או לטעון אתר בו זמנית וכו') 3. יש לכתוב כמובן באיזה חבילה אתם גולשים אם אתם לא מבצעים את הסעיפים האלו עדיף שלא תשתתפו, כי התוצאות יהיו לא אמינות. למשל: Netvision, Cable, 3Mbps/278kbps Download Speed: 290 kbps (36.3 KB/sec transfer rate) Upload Speed: 269 kbps (33.6 KB/sec transfer rate)

    • 30 תגובות
    • 4.7k צפיות
  19. Started by nineball,

    היה פה ת'רד אחד כזה בעבר, הגיע הזמן לעוד אחד ;D מה לדעתכם הפרסומת הטובה ביותר שקיימת כרגע, שמצליחה להעביר מה שהיא מנסה? לדעתי, בלי שום ספק, אלו הפרסומות של Ubisoft למשחק Rayman Raving Rabbids (כל הסדרה.) לדוגמה- תורכם

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by gabriel6,

    שלום חברים, בתקופה הקרובה אעדר לא מעט מהפורום. קבילתי ליידי פרוייקט חדש ומסעיר - בני בכורי בני נולד היום לפנות בוקר - אין מלי בפי לתאר את האושר שמציף אותי כולי תקווה כי כולכם תחוו רגע כזה של עושר עילאי בברכת הצלחה וברכה, גבריאל

    • 70 תגובות
    • 5.7k צפיות
  21. אך גם כזו שכמובן המחיר בה לא יהיה מאוד גבוה.

    • 32 תגובות
    • 3.6k צפיות
  22. טוב, מאחר והיה לי זמן פנוי עכשיו עשיתי בדיקה קטנה אני עכשיו במצב כזה הוט - 3 ממירים, חבילת בסיס + 3 חבילות = 269ש"ח תשתית - 1.5/512 = 69ש"ח נטויזיון - 1.5/512 = 72 ש"ח בזק = 50~ש"ח סה"כ = 460 ש"ח אחרי שיחה לנטויזיון והוט יצאתי עם ההצאות הבאות: נטויזיון - חבילת 5/500 במחיר של 59 ש"ח עם חודשיים חינם הוט - חבילת טריפל ל3 שנים עם כל הערוצים, טלפון לייט ו5/500 ב-363 ש"ח סה"כ - 422 ש"ח מה אתם אומרים? שווה את זה או שלהתווכח איתם עוד?

    • 5 תגובות
    • 832 צפיות
  23. Started by nnfyrbsnss,

    מה קרה לאתר DX? הוא לא עובד אצלי, אצלכם עובד? http://www.dealextreme.com/

    • 7 תגובות
    • 949 צפיות
  24. אני צריך מעבדה למחשבים באיזור חיפה מישהו מכיר יודע מעבדה אמינה?

דיונים חדשים בפורומים