כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
באותו מקום שיש: הראה תגובות חדשות להודעות שלי מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אם אני זוכר נכון מישו קנה את ג'יגבייט, לא?! יכול להיות WD? או שאני בכלל המצאתי את הכל?
-
- 4 תגובות
- 802 צפיות
-
-
מחיפוש ברשת הבנתי שזה קשור לדרייבר של משהו. אפשר משהו יותר מפורט
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
איזה מכות חזקות קיבלתם בחיים...? התעלפויות ודברים כאלו נחשבים!
-
- 4 תגובות
- 995 צפיות
-
-
מצאתי שטר של 100 : http://www.jimstonebraker.com/100yuan_front.jpg שטר של 20 : http://bigbearsworld.8m.com/china899.jpg ו2 שטרות של 10 : http://aes.iupui.edu/rwise/banknotes/china_peoples_rep/ChinaPeoplesRepublicP887-10Yuan-1980-dmt_f.jpg כמה זה שווה ומה אני יכול לעשות עם זה?
-
- 11 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
וואלה אני לא יודע מה לעשות עכשיו... אני לבד פה בארץ תיאורית יש לי אבא חורג אבל אני לא רשום כבנו אמא שלי בחו"ל אין לי פה משפחה עכשיו סיימתי 3 שנים בצבא סיימתי עוד כמה חודשים בקבע ראשוני אחרי זה העיפו אותי כי לא היה לי 12 שנות לימוד עכשיו נישארתי פה בלי שנות לימוד בלי עבודה נורמלית מה דעתכם המדינה הצבא הקרן להכוונת חיילים משחוררים יכולים לאזור לי?? :-\ :-\ :-\ אני כבר שבוע נח בבית לפחות אני עוד אם כסף יושב על המשכורת הצבאית האחרונה שלי שגם היא ניגמרת אחרי ששילמתי על הבית ועל כל השירותים הנילווים... :-\
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
היי נתקלתי ברקע הזה,אבל אינני מוצא אותו לצערי http://img413.imageshack.us/img413/903/dragonplochaos3.jpg אשמח לעזרה ^^
-
- 15 תגובות
- 5k צפיות
-
-
ראיתי תאקדח של הדמות fox שאנג'לינה ג'ולי משחקת אותה ויש לה אקדח מסיבי כזה עם קליבר מטורף.. האקדח הזה הוא דגם אמיתי שקיים?ואם כן מה שמו?
-
- 28 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום יש לי אתר שאני עובד עליו כרגע , הוא עדיין לא באויר ואני בונה אותו על לוקלהוסט. לפי מה שהבנתי ניתן לשים מודעות אדסנס על אתר שעדיין לא באויר. הבעיה היא שכשאני נרשם לשרות, אני מתבקש להכניס את שם הדומיין של האתר (שרשום על שמי אך עדיין לא בשימוש) ואז אני מקבל הודעה שההצטרפות לא אושרה מכוון שהאתר בבניה. מה אני צריך לעשות על מנת להצליח להרשם ולשים אדסנס באתר שעדיין לא באויר? (המטרה היא לשים אותם טרם העלאת האתר לאויר כדי לדעת איך לעמד אותו ביחס אליהן) תודה.
-
- 7 תגובות
- 807 צפיות
-
-
אני שומע הרבה דעות. שאלתי את הקב"ם בבסיס שלי והוא אמר לי שאסור. אבל.... הקב"ם הקודם אישר כמה מחשבים. גם כמה קצינים אמרו לי שיש בסיסים שמותר בהם... מישהו יודע משהו?
-
- 12 תגובות
- 9.5k צפיות
-
-
יאללה כל אחד לרשום את הדברים הכי מעצבנים שיש (בסגנון מפלגת די מארץ נהדרת). - אנשים שמדברים במלעיל. -אנשים שמשתמשים במילה "כמובן" - אנשים בני 50 שעשו קורס בסיסי להכרת המחשב ובאים פתאום ללמד אותך איך עושים RESET או מספרים לך על מנוע החיפוש גוגל בפנים זוהרות כאילו זה עתה הם גילו לך מה בדיוק קרה במפץ הגדול. - אנשים שחיים בסרט שכל דבר זה תוצא של קונספירציה (הבוס שלי שונא אותי כי הוא חושב שאני דלוק על המזכירה שלו , אבל תכלס המזכירה שלו היא בכלל גבר והוא לא יודע את זה כי פעם ראיתי שיש לה שערות ברגליים למעשה המזכירה היא בכלל חייזרית ניצולת שואה שנפלה מעב"ם לגטו ורשה כתוצאה מהחללית שנפלה מהירח עם ניל ארמסטורנג שבכלל לא הילך עליה אלא רק עשה פוטומונטאז' בפוטושופ שהיה מותקן לו בפנטיו…
-
- 156 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
-
מסתבר שכל חנות שאני יכול לחשוב עליה כבר לא מחזיקה כזה. למישהו יש מושג איפה אפשר למצוא רוטב סויה פטריות באיזור ת"א?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היי אנשים תודות לכול העוזרים בבחירת המפרט INTEL Core i7 920 GIGABYTE GA-EX58-EXTREME OCZ OCZ3P1600LV3GK 3X1GB 1600MHz OCZ OCZ700GXSSLI 700W WD5000AAKS LGצורב DELL2408-A01 כרטיס מסך זמני 8400GS מארז COSMOS S-1100 שדרוגים בקרוב 295GTX קירור מים חלון לדלת צד החלקים נקנו מקוברה מחשבים שירות מעולה וגם מחירים טובים הזמנתי ביום שלישי וביום רבעי אספתי את כול החלקים קצת תמונות איזה מסך מעולה אין לי כרטיס מסך שיכול לנצל אות החשב אבל איזה כייף לראות בו סרטים HD יצא הפוך רצתי בהתחלה לקנות מארז של Silverstone TJ07 אבל העלות שלו + משלוח לארץ +מיסים יצא לא שווה מארז מעולה הרבה מקום וגם יש אפשרות לשיים רדיאטור בגג זהו מקווה ש…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לילה טוב ציפורי לילה שלי ! (תתעלמו..זו השעה.) במסגרת לימודיי בתיכון (שכונה) הרצליה התבקשנו לקרוא ספר רומן ולהיבחן עליו בכיתה (זאת לאחר שהרבה ילדים העתיקו את היומן קריאה על הספר הראשון שהיינו צריכים לקרוא ולכן הוחלט לעשות לנו מבדקון בכיתה..שאותו אין לי מושג איך המורה הגובלינית הזעירה שלנו בודקת.) בכל אופן,לא מדובר ברומן שבין גבר לאישה.פשוט רומן (כן,יש כאלו שהמילה הזאת ישר מקפיצה להם רומן בין גבר לאישה וזה לא ככה בספרים כנראה.) כבר קראתי את הספרים צופן דה וינצ'י שממש אהבתי וגם את רודף העפיפונים..היה מעט כבד אבל נהנתי ממנו. אשמח לקבל המלצות לספרי רומן נוספים (זה יכול להיות מותחן או כל דבר אחר) אך יש העדפה לספרים כמו צופן דה וינצ'י. דגש על כך שהספר יהיה לא יותר מ-350 עמו…
-
- 7 תגובות
- 884 צפיות
-
-
http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=53289 **למנהלים: אין עירום** מישהו היה פעם באזור? יכול לספר קצת...
-
- 2 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שבת שלום חברים... החלטתי שבא לי ללמוד לבד ומהאיטרנט על גיטרה רגילה ולראות איך זה זורם. הכי הרבה נמשיך משם למורה שיעזור לי.... בכל מקרה אין לי מושג אני לא מבין בגיטרות אמרו לי ש asus הכי טוב סתם סתם חח. תמליצו לי על משהו נחמד בתקציב של עד 300-350 שקל כמובן שאם אפשר יותר נמוך אני אשמח! :kopfpatsch: :kopfpatsch:
-
- 33 תגובות
- 9.7k צפיות
-
-
נתקלתי בזה בטעות, ת'אמת נחמד, באמת שלא שמתי לב לדברים האלה כשראיתי את הסרט
-
- 19 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
היי לכולם אני מחפש סרטים/סדרות/ספרים בסגנון Cyber Punk על מחשבים, האקרים, בינה מלכותית וכו' תודה רבה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב, לא מזמן המורה שלי להיסטוריה נתן שיעור שלם על זה שלדעתו כהנא היה סוכן CIA ונרצח ע"י סוכן שנשלח לרצוח אותו(מורה הזוי לחלוטין). כמובן יש את התאוריה של רצח רבין, ואמרו לי שאותו מורה טען פעם שאחמדינג'אד הוא סוכן של סעודיה מה אתם מכירים?
-
- 60 תגובות
- 5.9k צפיות
-
-
יענו מסביב לפרצוף כזה להשאיר קו דק יחסית.. אני תמיד מנסה עם סכין גילוח ובשביל לקצץ מוסיף מכונה לעיצוב זקן..אבל זה תמיד יוצא מעפן!! יש לכם איזה שיטה או טיפ? תודה!!!!!!!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-


